Коментари - 26-годишна жена на мотор загина в катастрофа край Приморско, Рут Колева станала свидетел | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

селяните бързат, това е място с жестоки катастрофи заради липсата на дидимост и място! ама като си от село... добрич. шумен... нямаш спирачки

а не казвате с колко е летял матора щото с над 140 изниква за секунда и не се вижда в огледалото

Разгледах пътя в гугъл мапс. Според мен общината трябва да окастри и осигури видимост на всички отбивки, които са свързани с главния път в този участък. Както и местата за отбиване, където може да се направи обратен завой. Просто няма видимост и не знам колко нелепи загубени животи трябва да има, за да си свърши някой работата. Всяка катастрофа, трябва да се анализира и да се правят промени в инфраструктурата и не, да лепнеш ограничение 40 не е нормално решение за извънградски път, трябва да има видимост.

Там няма много място за отбивки и т.н. Освен това като има отбивка, пак някой ще отнеме предимство на идващия в обратна посока, т.е. не решаваме проблема. Трябва и там да поставят малка мантинела, както под Черноморец, но пътя е изключително тесен и за това.

Бог да я прости!

жалко за загубата, но жена на 26 по това време на денонощието трябва да е сложила дечицата да спинкат, и да си почива преди да ги изведе на разходка в парка!

1991 г такси направи пред ладата ни обратен завой караше жена ми с около 40 км аз видях как таксито преди това спря взе клиентка и бяхме на около 10 метра когато рязко направи обратен завои Извиках спри но беше късно Голям късмет нямаше тежко пострадали но таксито също лада се огъна като на 45 градуса между двете врати и покрива кат платноходка Ние се отървахме с броня кралици и фарове

По кой закон Стависки го освободиха така и не стана ясно

жалко за загубата, но жена на 26 по това време на денонощието трябва да е сложила дечицата да спинкат, и да си почива преди да ги изведе на разходка в парка!

пръоблема стависки не е че са го освободили! в България това е ежедневие!!! проблема е, че на този российски боклук му плащаха по една програма озаглавена : ако си пил, спри! искам да стигна жив!!! тоя и беше рекламното лице!!!

по оня дето дъщерята на зоров/пършевицата/ уби 1 и 1 инвалид работници от чистотата даже книжката не и взеха след седмица след случая прави нова катастрофа и ново нищо и прокурорското синче 2ма убити на тротоара и нищо

На мотора жена му. Трудно нещо е българският.

са разведени.

Много лоша фатална комбинация от хормони адреналин и възрастови проблеми с преценката

Хайде, започна преброяването!

Скиорите свършиха и започнаха моторджиите! При 100 км/ч, разрешената скорост за мотоциклети на магистрала, се изминават 28 м/с. А при по- високи скорости: Както " пътят е чист", така се появява някой НУРС. В Гърция, ако се докаже от експерт, че мотоциклетистът се е движил със скорост над разрешената, водачът, " отнел" предимство не носи отговорност!

така в Бг!

В Швейцария претеглят вината и на двамата участници в ПТП-то. Това има отражение после и върху евентуалното обезщетение до близките на загиналата. В случая може да се окаже, че и моториста, който я е возил, може да бъде също съден.

Така е и в България. Споделена е вината. Например бутнат пешеходец - вината може да бъде в голяма степен и на пешеходеца. Не е ясно в случая, дали шофьора на автомобила е имал вина. Какво може да направиш - оглеждаш се навсякъде, тръгваш да пресичаш и за по-малко време отколкото можеш да се огледаш и да реагираш - минава отляво мотоциклет!? Изобщо не е нужно да го удариш - достатъчно е да го докоснеш с бронята или дори само да направиш маневра, с което мотоциклетиста да се стресне и да загуби контрол.

JsT - там е забранен левият завой, така че и водачът на автомобила има вина.

goose

Навсякъде по света водач, нарушул правилата носи отговорност. В щатите ако с неправилна маневра предизвикаш смърт дори го тренират като убийство втора степен и изгниваш по затворите ...

В Щатите почти навсякъде можеш да завиеш на ляво. И акомоточиклета се е движел зад колата, виновнуя в Щатите ще е само митициклета защото задния винаги носи цялата вина.

Да де ама в щатите всички спират на всички кръстовища защото на всичките им кюшета има по един знак СТОП

предполагам в цял свят. А в САЩ има щати където ЛЕВИЯ завой е забранен. Пример - Ню Джърси.

Към "Само че" - Колата прави обратен завой на непрекъсната осева, мотора кара по отсрещното, а не зад колата. Кое не разбра.

Имаш предвид, че ония като не нарушавал правилника правилно е преценил, че не могат да го ударят, ако другите спазват правилника... Нищо не пишеше моториста да е бил със 100... Ама, няма проблем. Нахрани ги мотористите. Нещо за жената, че сама си е вина, като се качила на мотор, няма ли да споделиш??

400 метрова отсечка, е карал поне със 140. Aprilia SL1000 Falcо е с 0-100 км/ч за 3.2 сек. Можеш да си представиш.

На всички ни е ясно кой е виновен. Вероятно хубаво момиче на задната седалка - голям адреналин, да я уплаши, че да го гушне и стисне силно. Е, хубава емоция и е причинил. Даже е излетяла във въздуха за секунда-две. Страшно умна, кавалерска и романтична постъпка.

Всеки работен ден по два пъти преживявам "съвместното съществуване" с мотористите в участъка от софийското околовръстно между бул. "Цар Борис III" и Суходолска - доста е напрегнато на моменти ... Това наше платно, ваше платно, разрешена скорост, забранена скорост ... Как беше в оня виц - "Пазете мотористите!"

на връщане от София към Пловдив. След около 30 км. профучаха десетина на мотори с много висока скорост . Единият така се навря м/у моята кола ,изпреварвайки ТИР и ТИРа, не знам как не пукна. Извъши едни клатещи се движения с мотора. След него профучаха и другите. Спрях на ЛУК да купя вестник на жената . Патрулката пристигна ,купиха си хапване ,хапнаха ,хахо-хихи. Те спират само когото могат да спрат да го глобят . За тези мотори - само двойните патрули могат да ги спрат. Едниият засича ,следващият тръгва в тяхната посока, пуща сирената и палката, а най- добре вторите екипи да са два- в двете ленти , като на Формулата Сейфти кар и всички след нея. Накрая ги отбиват ииииии. При лошия Комунизъм така правеха- Първият полицая ти засича скорост, вторият те спира и ти показва какво си направил. Иииииииииииии. Да живее Демокрацията. Изборът е ваш- жив и спокоен или в затвора ,или в гроба. И без друго има много хора на Земята ,казват.

Бе втората патрулка няколко километра надолу. Да разпъват шиповете па ако иска да спира.

Точно така се прави блокада! Слагаш патруклата на средата на платното, че да е ясно и видимо, че отбиваш и спираш пътя и 10 метра зад патулката шипове. Ако си мисли да профучи и да не спре - голяма, много голяма грешка.

От 30 години карам мотоциклет, синът ми е на 25 и също кара. За откриване на сезона го пратих на курс за сигурност. Професионални инструктори провеждат 2 дневен курс. Цената е 450 евра, но поне съм сигурен, че има полза. Подобни ситуации с отнето предимство са всекидневни, винаги кръстовища и отбивки се минават с повишено внимание и не се рискува. Обучение у нас няма, курсовете са за да ти взамат парите. Контрол също никакъв.

Какво отнемане на предимство те гони, бе? Ако мотоциклеттът се е движил с 40 км/ч, каквото е там ограничението, тогава щеше да има отнемане на предимство и най много някоя огъната ламарина. Ама ако някой ти лети насреща със 100+, това прави повемче от 17 метра в секунда отгоре. И ако прецениш, че като е на10-120 метра, можеш да минеш, защото имаш 10 секунди за маневрата, оня след 3-4 секунди се е нахендрил в някоя от десните ти врати/калник.

При 40 метра спирачен път ми се струва, че ще спре ако е бил на 100+ метра, а?

колата е в платното на мотоциклетиста. Отнела е предимството, факт. Не си бил там и не знаеш скоростта на мотоцилетиста. Airbag се отваря и при 40 кмч. И какво искаш да ми кажеш не разбрах. Аз критикувам нивото на обучение и поведението на пътя.

Да отговоря и на двамата: 40 метра спирачен път, казваш. Ако е така, значи мотоциклетът се е движил минимум със 120 км/ч. До Иван. Казвам, че ако е карал с 40 км/ч, както би го направил ти и особено синът ти, който е ходил на курс по безопасно шофиране, нямаше да има починал човек. По всяка вероятност е нямало да има и катастрофа.

goose

40 км/ч са 11 м/с. Тоест удар с тази скорост върху моториста действа сила с размер на 500 нютона. Та .. при 40км/ч и такъв удар от моториста остава само една пихтия в точката на удара.

goose

п.с. И да, знам от личен опит за какво става дума. Приятел му отнеха по същия начин пътя. Съгласно съдебно-медицинската експертиза е карал с 47 км/ч. Съгласно същата тази експертиза е трябвало да кара с 12 км/ч ,за да може да избегне удара. Погребахме го в затворен ковчег, защото не беше останало нищо здраво по него след удара на главата му в капака на колата. Така и не доживя да види сина си заради поредния забранен ляв завой.

От десетилетия се говори за война по пътищата и за джигити и как нищо не се прави, и всяка година умират по 700-900 души и около 10000 са ранени. Той чакал джигитите да го пазят... Момче, как може да си толкова глупав? Та те себе си не пазят, семейството си което возят не пазят, ама тебе ще те пазят. Блажени са вярващите. Че дето и вие обикновено не се пазите и се засилвате, че и много от вас без книжки карат, че и без екипировка, че дето и пътищата не са за такива скорости на две колела. Чудо е, че има толкова малко убити.

но когато някой е лудава глава ,забравя кур са.

Задния няма предимство

MOTOЦИКЛЕТ, Дир.БГ! Превозното средство е МОТОЦИКЛЕТ, а не мотор. Технически погледнато всяко превозно средство има мотор или двигател. Не случайно автомобилите се наричат МПС-та (моторно превозно средство, защото са моторизирани). Превозното средство, което визирате в статията се нарича МОТОЦИКЛЕТ. Неграмонтги пропаднали простаци.

... прав си ... но не си го изкарвай на журналистите ...

От край време се използва и разговорното мотор. Прав си, но чак пък толкова да издребняваме.

От два-три дни бръмчат по улиците с моторите...Тази година от рано започна донпсрството, нищо че сезонът го отлриха чак сега.

В движение видя ли моторист очите на четири ,защото рядко е сам и им давам предимство.

Българите са безотговорни дегенерати и карат супер зле и опасно! Загива този народец.

Освен да пишете колко е виновен шофьора на автомобила за забранения лав завой би било редно да напишете (ако обективно отразявате истината) че ограничението там е 40 км/ч (има знаци) и МОТОРИСТЪТ СЕ Е ДВИЖИЛ СЪС ПРЕВИШЕНА СКОРОСТ според разкази на очевидци (в друга медия четох, че хората казли, че се движил с не повече от 80км/ч, което обаче си е сериозно превишение на позволената скорост).

Така е. И освен това там има ограничена видимост и дълга история със инциденти. И двамата са виновни, както и хората, които са свалили каската на момичето! Нямат си представа, какво са направили. Самите те казват, че е била жива все още.

видимост е трудно да се приеме. Според снимките във "Флагман" вижда се поне 300 метра права отсечка.

Така е! При ниска видимост и голяма скорост често се случват подобни неща и то без да нужно шофьора на автомобила да направи забранен завой. Не един и два подобни случая на места където има отбивка и можеш да завиеш наляво. Оглеждаш се напред, огелждаш се в огледалото - подаваш газ...и някой се блъска във вратата ти, защото е карал с 140 при ограничение 40.

НЕ СА ИЗЧАКАЛИ БЪРЗА ПОМОЩ, А СА И МАХНАЛИ КАСКАТА! КАСКАТА НЕ БИВА ДА СЕ МАХА! АКО НЕ ЗНАЕШ И НЕ МОЖЕШ ДА ОКАЖЕШ ПЪРВА ПОМОЩ, НЕДЕЙ!!!

Ако се качите в България на мотор имейте предвид че шансът да умрете е: - 6 пъти по-голям, отколкто ако се движите с кола - 15 пъти по-голям, отколкото ако се движите с автобус - 300 пъти по-голям, отколкото ако се движите с влак - 23000 пъти по-голям, отколкото ако се движите със самолет Е, изборът е ваш...

Съгласен съм. Занапред, само със самолет!

Ако може СУ-35!

На всяка автогара - писта. Забравих, че Бойко вече го няма, иначе щеше да го обещае.

Откъде е тази статистика? За коя страна се отнася?

Карах с 80 по това време към Созопол и ме изпревариха поне 5 мотора, все едно бях спрял. Бебето на задната седалка си спеше кротко в детското столче, докато не мина първия малоумник. След втория започна дя плаче. Тези пистови мотори не са за общества и индивиди, на които родителите им са слезли току що от волска каруца. Трябва да се забранят.

поне с 130-140 за да те разминат така бързо.

Във Флагман има снимки. Момчето с мотора лежи точно до знак за ограничение на скоростта 20км/ч., а преди него има ограничение 40км/ч. Кой ли е виновен?

Ами то щом там има завой е логично д аима ограничение, ама за съжаление нашенецът смята, че ограниченията са с пожелателен характер, щото той е най-големият експерт по пътна безопаснот и как така те ще му ограничават правото на придвижване с тези безмислени ограничения. Празната глава не е в състояние да проумее, че ограниченията не са само за да не излетиш от пътя, а за да имаш време да възприемеш и да оцениш пътната обстановка и да си СЪОБРАЗИШ скоростта. Ама те понеже знаят, че „съобразената скорост“ е конспирация на Сорос и Путлер да им вземат паринките и много много не се съобразяват.

какво общо имат Путин и Сорос? Само тези имена ли знаеш?

Дам, има ограничение 40 км за моториста, но и левият завой е забранен...

не е забранен, има прекъсната лента в посока Приморско и непрекъсната към Бургас със знак забранено изпреварването.

Реното е бил с отклонено внимание, докато предприемал маневрата, за да завие наляво към резервата. Той изобщо няма спирачен път. Предполага се, че се е загледал по красива жена, която е стояла права, вън от друг автомобил, участник в движението по главния път.

отнето предимство от Реното и резултата еhttps://ndt1.eu/wp-content/uploads/2021/04/161934819668931.jpg

Тея изроди са пуснали снимките с кървищата направо. По-добре не ги гледайте.

Много си е добре. Дано на някой му дойде акъла.

При загуба на живот е най-добре е да се замълчи, още повече че загиналата не е била водач и няма вина. Как е било, не се знае. За коментарите напосоки са виновни журналистите, защото пускат новини без да уточняват подробности. Сякаш им прави удоволствие да гледат как хората спорят и обиждат. Това е отвратително.

Нали?

Някога не далеч от тази катастрофа, става една голяма трагедия .Автобус пада от моста на Караагач в реката и загиват 36 човека ,предимно майки с деца

Пътник на мотор си е... "пътник"!

Абе кога забраниха "маневра завой на ляво"? Ми сега как ще караме? Само на дясно?

Аааа, внимавай! Наляво е Корнелия, надясно Мая. Карай си само направо.

Tova e situaciq, koqto dori Putin ne moje da obqsni.

Стаж - като че ли че някой 30 години книжка има не може да направи грешка или че някак си е поумнял...

Новината за световно известната в София Темерут Колева ли е или за починалата жена?Вие нормални ли сте въобще.

Ама как така "Вие нормални ли сте въобще" ... Те са журналисти! Журналисти! Когато преди вече 15 години синът ми изкара във столичен вестник летния стаж след първата година "Журналистика" и след това отказа да продължи следването, как ли не го убеждавах, че прави грешка ... Отговорът му беше горе-долу такъв: "Говориш така, защото нямаш никаква представа какво представляват журналистите".

Яко!!!

Aз затова все казвам - риск е с кола по нашите пътища па камо ли с мотор. На джигитите мотористи нямам какво да кажа, то на тях каквото и да им кажеш все тая... Но на съвестните мотористи искам да кажа, хора, ние не сме държава за мотоциклети. Твърде много олигофрени има на пътя, дори да правите всичко по правилника рискът за вас е изключително голям. Като вземем предвид, че с мотор има огромен допълнителен риск заради състоянието на пътната настилка нещата стават съвсем страшни. Разбирам тръпка е, кеф е голям, все едно с колело, но без да се потиш да въртиш и с много по-висока скорост... Но по тези разбити пътища, с тая паплач, въртяща геврека и мислеща си, че шофира... просто не си струва риска.

Точно защото си прав, може да се заключи, че НЯМА НОРМАЛЕН ЧОВЕК НА МОТОР В БЪЛГАРИЯ!

Майката шофьор

За съжаление това е стандартна и често срещана катастрофа с участието на мотор.

ропотамо е край приморско колкото марица край асиновград!

Нормално. Тепърва се започва. Оправи се времето вече и днес на Константин Величков и Стамболийски един моторист мина на сантиметри между колите, а две коли зад мен водача на автомобила даже се премести на дясно за да мине по спокойно моториста.... За тях не важат задръствания и ограничения на скоростта.

Явно никога не си шофирал извън БГ

Само 5+ години в Англия и 1 година в Америка ;)

И сега трябва да ме убедиш как мотористите не минават между колите в Англия.

Лек автомобил "Рено Меган", управляван от 64-годишен мъж, предприел забранена маневра "завой наляво"... Не езабране тази маневра там, бе идиоти! Вижте го! Съвсем спокойно може да се прави ляв завой, при условията посочени в Правилника за прилакане на закона за движение по пътищата и на самия закон! Факта, че и двамата, особено девойката, която е била зад водача на мотора, са в тежко състояние показва и доказва, че са се движили с изключително несъобразена скорост! С над 100 км/ч е връхлетял колата. Тези мотосексуалисти са опасни за движението!

Естествено по лесно е да се обвини водача на автомобила, който предполагам едва ли е взел завоя с повече от 30-40км, а моториста се е движел гаранция с над 80. Може и със 140 да е бил. Има предупредителни знаци в този район през 10 метра.... Реално тук новина няма, единият е летял на право с висока скорост, другият е завивал и се е получил сблъсък. Това е.

В петък, няколко километра преди края на АМТ преди Бургас, карам със 130 и изпреварвам камион. Зад мен връхлитат 2 мотора, като карат един до друг в лявата лента. Когато започнах изпреварването бяха поне на 300-400 метра зад мен, което предполага скорост около 200. Сред изпреварването се прибирам в дясната лента, тези ме изпреварват и единият яростно ми размаха среден пръст. Честно казано, за секунда изпитах желание да дам газ и да го направя на кегла. Иначе от КАТ правели били акции за контрол на скоростта.

Сгрешил си, аз само да ги забележа на огледалото и се прибирам възможно най-вдясно, тези винаги се движат с много, много превишена скорост, КАТ не съм виждал и на един да са писали акт. Ама иначе 15 мин ги чаках онзи ден на ЗЕЛЕН светофар на ПЕШЕХОДНА пътрека да минават и да ми надуват главата с форсираните си двигатели, понеже били откривали сезона. Аз с моята кола не си спомням нито да съм откривал и закривал сезон/магистрала/отсечка/път, нито да форсирам двигателя по светофарите, да паля гуми, или да карам на 2 гуми... Иначе моторът ако се беше движил с 90 км/ч (колкото е ограничението) се съмнявам инцидента да беше станал толкова тежък. Обаче дори и с 500 да се е движил - шофьора на автомобила винаги го отнася. Между другото по GMaps на моста на Ропотамо на ляв завой не виждам да има позволен завой и в двете посоки, това за протокола го казвам.

Всъщност дори не съм прав, ограничението точно на това място е 40 км, има си знак, отново за протокола.

Мотористите се движат толкова бързо, че катаджиите не могат да им видят номерата. Ако пък номерът е зад един хубав задник, кой ще ти гледа номера.

Галон такъв! Защо с моя ник??? А, и не си прав! За Движението няма опасност, а за живота на хората.

Тези последователни знаци за ограничаване на скоростта са предвидени да спасят живота на шофьорите. Очевидно има причина на извънградски път да има огрничение 40км/ч, а то в тази ситуация е, като има автомобил на отбивката, чакащ трафика да завие наляво, да може автомобила или моториста безопасно да намали и да спре! Каква е тази логика или очакване да изпревариш отляво автомобил, който ще завива?!? Що за изврателна логика? Нещо повече, в правилника за движение се препоръчва БАВНО да заобиколиш отдясно завиващия автомобил ако има причина, да не можеш да изчакаш (например аварирал), и в никакъв случай отляво. Толкова ли е трудно.

Това кой е виновен е работа на експертите, а не на г-жа Десислава-журналистката и на Г-жа Рут, която не ѝ се говорило, ама “проговорила” пред “24 часа”.

Някой е карал много бързо при кръстовище. Знаете ли , че при светнали фарове по трудно се определя дистанцията до тях. Пък ако фучат с над определената за участъка скорост другите участници няма как да вдянат това докато не ги натресат.

Жалко за загубените млади животи. Съболезнования на близките. Това е включените фарове откъде го измислихте? 100 пъти по-добре се вижда автомобил, извън града, когато са му включени фаровете. Особено сивите се сливат с асфалта и трудно се забелязват отдалече.

не читател. Написал е, че по-трудно се определя разстоянието, а не че се вижда по-трудно. Това са 2 коренно различни неща и е напълно прав. Откакто всички карат с фарове много по-често ми се налага да намалявам скоростта, за да може някой каун отсреща да изпревари, защото си мисли, че съм на 500 метра а всъщност съм на 200 метра.

Ама рендето го е видяло ве ама е мислел, че е надалеч. Туй е като изпъкналите огледала за обратно виждане. На тях пише обекта е по-близо отколкото показва огледалото. Тука заблуждението е същото обаче се случва по различни причини. При изпъкналите огледала понеже обхващат по-голям ъгъл на видимост от колкото окото в него се побират повече неща от колкото окото вижда нормално по тази причина те са по-дребни, а щом са по-дребни мозъка си мисли, че са по-надалече. При светнали фарове зениците на очите се свиват и това довежда до фокусиране в много тесен диапазон в разстоянието до обекта. При разширени зеници на фокус е цялото разстояние. Щом нямаш добър фокус по цялата дължина на трасето няма как да определиш разстоянието до него и с какво скорост връхлита. Затуй в кръстовища трябва да се намаля, а не да се кара на юруш да го минем бързо та някой да не ни удари. Ами ще ви удари ама с грамадна скорост.

Това с фаровете е точно така. Когато нещо ти свети в очите не можеш правилно да определиш скороста му. В началото се чудех защо масово навалицат почна да изпреварва като камикадзета при наличие на коли отсреща. И кажетъа как се виждат колите по- добре когато в града осеобено постоянно някой ти свети в очите. По нашите геогравски ширини без фарове се вижда много по -добре. Това което е добре в Скандинавия не значи че и тука е добре. В Скандинавия карат зимно време с шипове - на лед се кара като на сухо. Ама ако тръгнеме тука с шипове магистралите ще приключат за една зима. Отделно най -узявимите и труднозабележими участници в движението - велосипедисти и пещеходци карат без фарове. А от целогодишното каране на фарове, фаровете на колите - на новите особено, че са пластмасови, потъмняват на втората година и вече нощно време не светят като хората. А са по хиляда- две хиляди лева парчето и застрахователите не ти признават потъмнял фар. А и е много приятно ако караш по цял ден в града да ти светят с фарове в очите нон стоп. Ставаш клиент на офталмолозите за нула време. Така че не знам кой го въведе тука тая простотия ама е за бой.

Въведоха изискването да се кара с дневни светлини защото да се открояват автомобилите които участват в движението и тия които са паркирали. При включване в движението МПС трябва да подават мигачи ама нещо 80% не го правят. Както са си паркирали и оп в трафика. От друга страна се наблюдават разни със светнали фарове които си кибичат на място на 5м от стопа пък били спрели да си бъбрят по телефона и изобщо нямат намерение да потеглят.

Не знам какво ви светят фаровете, като са на 500 метра. На мен лично не ми пречи, нито да определя разстоянието до колата, нито ми светят, но няколко пъти съм имал проблем със сиви или сини коли БЕЗ пуснати светлини, които сякаш изскачат от нищото, особено в слънчеви дни и с мараня. Всеки си има мнение, Според мен светлините са полезни и през деня. За съжаление, те не биха спасили тези животи, защото причината тук е превишена скорост и отнето предимство.

В града фаровете не са на 500 метра, а ти светят от 2 метра. Няма значение че е ден - фаровете светят, а тези на бусовете и камионите ти светят точно в очите. И тези дето на могат да отличат движещ се от недвижеш се автомобил - реакцията на движение е вроден рефлекс. А ако някой не може да ги различава, да не кара кола. Отделно има една група хора които гледат на 1 метър пред предния капак - ня тях фаровете не им пречат наистина. И проблема е че такъв е всеки трети. И това си е чисто физиологична особеност. И да ви кажа - правихме си експеримент на стрелбище - по движещите мишени бях почти безгрешен. А на стрелба по фенери се издъних като кифладжия. И то не само аз - от 50 изстрела зорлем счупихме 3 фенера при бърза стрелба.

А по повод мигачите - е стига че 80% не дават мигачи ама и на останалите 20% дето ги дават мичачите не се виждат отпред защото мигача се намира във фара и е точно до късите. И по един начин свети 20 вата крущка колкото е мигача, а по друг 60 вата.

По твоята логика,да рабилам ли,че ако да речем миналата година си бил на протестите и си блокирал кръстовищата,което не е разрешено и някой вземе ,че стреля с пушка в тълпата и те убие на място,та,да разбирам ли,че ти ще си си виновен,защото си стоял на пътя на куршума?!?!

Както искаш го разбирай ама катастрофите стават най-често при кръстовищата защото там има 38 пресечни точки от различните траектории. На правите участъци пресечната точка е само една. Ако насрещния или ти навлезеш в чужда лента.

Моторжията сигурно е летял със скорост близка до светлинната. За това тоя с реното не го е видял.

По твоята логика,да рабилам ли,че ако да речем миналата година си бил на протестите и си блокирал кръстовищата,което не е разрешено и някой вземе ,че стреля с пушка в тълпата и те убие на място,та,да разбирам ли,че ти ще си си виновен,защото си стоял на пътя на куршума?!?!

От тълпата никой не е умрял умрял е снайпериста.

Виновен е този изстрелял куршума. Или в аналогичен случай този засилил мотциклета. (не говорим за конкретния случай).

не че нещо, но явно логиката не ви е силната страна. Опитайте нещо по-просто!