25 години затвор за двамата машинисти заради трагедията в Хитрино
Димитър Михнев и Радослав Петков ще излежават наказанията си при първоначален общ режим
Обратно в новинатаКоментари - 25 години затвор за двамата машинисти заради трагедията в Хитрино | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ЛОЛ (нерегистриран)
Е няма такава държава
я (нерегистриран)
е така се защитава мутро мафиотизма , със показни присъди за минимална вина
гм (нерегистриран)
Към седемте жертви добавят още два погубени живота, това е българската съдебна система.
руска кочина (нерегистриран)
Пак го отнесоха клошарите.
Петров (нерегистриран)
25 години затвор за двамата машинисти заради трагедията в Хитрино Както казваше Радой Ралин в една своя епиграма- "сгреши ли стругаря ,сам отговаря,сгрешат ли отговорни другари отговарят всички стругари".
Иво (нерегистриран)
За кокошка няма прошка ... за милиони няма закони...
ХХХ (нерегистриран)
ще има да ни съдят в страсбург... и държавата да плаща... от нашите данъци...
клозетаджия (нерегистриран)
Измиха си ръцете и зад....
Петров (нерегистриран)
С тази присъда е показано,че съдебната ни система е излязла извън "коловозите" на правосъдието.
МИБ (нерегистриран)
Цитат "Сред смекчаващите вината обстоятелтва, според съдия Райкова, са неотговарящите на техническите изисквания цистерни за газ от въпросната композиция, както и поддържаната лошо железопътна инфраструктура." Тази инфраструктура кой не я е подържал. А ние плащаме данъци за нея. Май виновните са някъде на 366км в западна посока от Хитрино.
?? (нерегистриран)
в България виновен винаги е този, който работи. Началниците му НИКОГА, абсолютно НИКОГА не носят вина за каквото и да било. Заради това тук няма да остане кой да работи. Господ да пази от началници българи. Българин съм и колкото да ме боли за страната ни, мога да кажа само едно: България заслужава съдбата си, катастрофата е неизбежна. Каквото и да стане тук- няма място за тъга, а само за сух анализ, развръзка ще има, ама нас дали ще ни има...
Иван (нерегистриран)
Само с тази ли?
мими (нерегистриран)
Те не са виновни -виновна е фирмата където има такива вагони който не са толкова изправни- и линйте който така и не се разбра в какво състояние са .
???? (нерегистриран)
"25 години затвор за двамата машинисти заради трагедията в Хитрино" Двамата заедно ще излежат на всеки присъдата ли ? Брей , че се е променило това наказателно право ! Не можеш да го познаеш вече.
Аха.ха.ха (нерегистриран)
Не, наистина няма такава държава. Съдът сам признава, че ОПАСНИ МАТЕРИАЛИ се превозват в неизправни цистерни по неизправна пътна структура и за това са виновни машинистите?! По тази логика всички водопроводчици в Перник са за затвора....че тръбите на водната мрежа пробиват защото са отдавна амортизирани а перничани нямат вода.
мак (нерегистриран)
Нещо за собственика на цистерни, нещо за бдж и скапаната инфраструктура?
Пилат Банкяджийски (нерегистриран)
Аз си измих ръцете!
...... (нерегистриран)
проблемът на едни хора е, че машинистите не са загинали, щяха да им стоварят цялата вина и с това случаят да бъде приключен. сега е трябвало да се ръснат за съдебен процес. В България като цяло наличието на хора се превръща в проблем. Но... в Перник вече се изпробват методи за решаването му.
Dimitrov (нерегистриран)
Стига тъпотии бе карали с двойно по висока скорост 100 тона влак и вие ги оправдавате . Те сигурно не знаят в какво състояние са релсите като минават по 500км сигурно на ден . Тия са карали на принципа- давай нема кво да стане и едва ли им е било за първи път.. И като се е намерило какво да стане ето ги нас.ани.. Така стават и 70%от катастрофите с коли няма какво да се лъжем..
Гого (нерегистриран)
Необходимите грешници !
мак (нерегистриран)
Не мисля, че не са виновни, щом са карали с превишена. Но освен тях има и други, за това става въпрос.
55555555555 (нерегистриран)
Както винаги наемника е виновен за безхаберието на държавния и частния хрантутник:((((
геССтапо-то на гешеФта (нерегистриран)
заработи с пълна сила ... което се и очакваше! Фашизма пълзи вече открито! Бягайте от тук, докато е време ... и не се връщайте! - За милиардите, източени от руската КТБ - нищо, - за милиардите, които черепа не е плащал данъци - нищо, - за милионите които дръндарският неук мангал има без 1 ден трудов стаж, щантажирайки всички чрез "етническият" мир- нищо - за лихварлите, убили практически цялата нация - нищо ....изобщо за никой от знайните и незнайни разлбойници, грабещи труда на хората - нищо, но за двама бачкатори "на тръстиката", без да са откраднали нищо - 25 години да слугуват безплатно на тия, посочени по-горе ЗАКРИВАЙ ОКОНЧАТЕЛНО територията ! Да идва Ердоган и да направи от тия горените разбойници - най-големите роби, "на заплата" от 610 лв Амин! Пускай кепенците, Ердо!
въпроско (нерегистриран)
Любопитно ми е какви ли биха били коментарите, ако някой с кола на лош път при ограничение 40 км/ч, блъсне и убие няколко човека със 80 км/ч.
гении направо (нерегистриран)
като те гледам колко си компетентен, сигурно си на ръководна длъжност я в БДЖ, я в НКЖИ, най-вероятно си в Министерство на транспорта. При толкоз идиотия и ентусиазъм на едно място имаш данни за блестяща кариера. Та, 100 тона тежи един локомотив. Влакът тежи доста повече. За останалите глупости, които си написал сигурно съдиш по себе си.
??? (нерегистриран)
Пич само локомотива е към 200 тона...а цистерните?...... а кинетична енергия която има една влакова композиция движеща се с 80км/ч...кинетичната енергия е масата скоростта на квадрат делено на две (t=mv*v/2)
??? (нерегистриран)
Вината трябва да е солидарна....машинистите че не спазили ограничението, БДЖ за скапаните релси в района, собственика на товара че го пренася в неподходящи цистерни и т.н....
ка-пут-ка (нерегистриран)
добър опит, копеуе!
??? (нерегистриран)
А катастрофата в Испания...спомняш ли си...когато на камерата се вижда как влака навлиза в участък който е перфектно направен но е със завой и има ограничение на скоростта и машиниста навлиза с превишена скорост...колко хора претрепа...така че машинистите имат вина....ако бяха спазили скоростта дори и влака да дерайлира трагедията нямаше да бъде такава и дори може би нямаше да има жертви...може би...
о (нерегистриран)
А колко хора загинаха в Хитрино? Или това е нищо за теб?
??? (нерегистриран)
Те не загинаха защото локомотива успешно минава гарата...след него вагоните дерайлират...
abc (нерегистриран)
а колко хора загинаха от мангалите
* (нерегистриран)
да, солидарна е, всички си платиха: машинистите- със свободата си, БДЖ и собственика- на съдията
Ева (нерегистриран)
Чорбаджиите се разминаха. Да го отнесат машинистите. А колко са скапани релсите - хептен няма значение. Та влакът се е движел с няма и 80 километра в час...
а колко хора (нерегистриран)
"загинаха" от: -КТБ -от лихварите - от олигарсите - от плоския данък -от чл.417 - от постоянно покачване НА ВСИЧКО В ПЪТИ ЗА 5 г - ....мога за продължавам ЗАКРИВАЙ! ДА ИДВА ЕРДОГАН И ДА ПРАЩА ВСИЧКИ НА ТРЪСТИКАТА!
Местен (нерегистриран)
То се знае. Ясно беше. Виновни са работягите. Чорбаджиите са невинни. Грубо казано. Вната, ако имаше истински експерти, експертиза и съд щеше да е поделена по ясен , точен и обоснован начин. Вина на машинистите за скоростта, на БДЖ, на собственика на влака, на румънската фирма дето пуснала вагоните и т.н. Ама с процент и вски да плаща според вината. То е подобно на самолетните катастрофи според мен. Просто се случва понякога, но обикновено причините са няколко и са въпрос на лошо стечение на обстоятелствата. Влакове с превишена скоросрт са моинавали много и няма последствия. Келави трасета бол - не на всеки келяв участък дерайлира влак обаче. Най-гламавото в случая е, че гърмежа очисти улиците в близост и те пак ги застроиха. Голяма глупост. Събореното трябваше да се направи парк. Държавата трябваше да купи готови къщи на хората. Продава се половината шуменска област. Те тръгнаха да строят пак на метри от линията. 1977ма пак имаше там катастрофа - блъснаха се 2 влака по вина на стрелочника тогава. Единия влак връхлете друг - спрял. Тогава цистерни с мазут изтекоха, но не се подпалиха. Цялата улица беше в мазут до кокалчетата. Сега просто след години ще чакаме поредния случай. История - първата ЖП катастрофа в България става пак там - още по турско. Събореното трябваше да стане парк и да направят стена около линията срещу ударна вълна, огън, летящи железа и т.н.
Мдаа (нерегистриран)
Преди време, кабелджия от Делта ООД - Русе така си падна от покрива и остави сираче. Защото беше натискан да работи за 550 лева чисти заплата. И виновен си остана умрелия.
Българин (нерегистриран)
Браво! Коментар на място. Само да имаше кой да чете и да го приложи. Ето затова като завърших за машинист не съм работил това и един ден. Сега работя като озеленител и изкарвам между 5 и 6 хиляди на месец без да съм потенциално виновен за нечия смърт. Най- много да умре някое растение и да го подменя.
Ончо (нерегистриран)
А главния малинист на републиката кога ще прибират ?
Българин (нерегистриран)
В Бг. няма локомотив, който да тежи 200 тона. Електрическите шкода са 84 тона, дизел 07 руски 120 тона, електрически 46 серия румънски 126 тона. Хайде да не се изказваме некомпетентно.
бъдъж (нерегистриран)
Е, некой требаше да опере пешкира, колкото по-ниско по веригата, толко по-добре. Кучетата лаят, композицията си върви...
Васо (нерегистриран)
Има нещо гнило в Дания...А ония тримата и оня четвъртия, дето обраха КТБ и отделно фондовете, тотализатора, дето разграбоха корабостроителници и еваха ма мата на оръжейната индустрия, дето сега заради тях българските деца мрат като кучета заради липса на някакви си 15 или 60 000 лева, тези, които вместо модерни болници си построиха модерни хасиенди с частни тенис- кортове и частни зоопаркове...Тях кога ще осъдим, а Гешов? Или...срещу ръжен се не рита, а? Ми оня хидроиндженера, който не може да свърже две приказки на кръст, а получавал хонорар от един- два милиона?
голю босев (нерегистриран)
Битият бит, бания бан, машениста пребан. Така работи системата.
Лудото (нерегистриран)
Със 60 годишен локомотив как няма да излезеш от релсите, бе, братче...И 60 годишни вагони и релсов път... Ако локомотивът и цистерните са на по 5 години и със 100 да караш, пак няма да дерайлираш...
No Comment (нерегистриран)
Помислих че, по 25 години за всеки, а то било общо за двамата........
1992 (нерегистриран)
Винаги е виновен работника в случая машинистите.Роботодателя ,собственика на дефектната цистерна в композицията ,стария Локомотив и неизправния железен път ,че не са в ред за тях съдийско здрасти.Парите на олигарсите и новобогаташите тушираха правораздавателната ни система в т.ч. и т.н. вещи лица.
ХаХ (нерегистриран)
Машинистите ли обраха пешкира ?
*Джонката* (нерегистриран)
Някой ще иска ли да кара влак ?
Камбуров (нерегистриран)
Ебаси и държавата : за изнасилване и убиство дават 5 години а за неумишлена катастрофа по невнимание 15 години. Бягайте и се спасяваите кой както може преди някой малолетен циганин да заколи децата ви .
Гого (нерегистриран)
Аз да попитам, а когато на пътя шофьорите убиват защо не се дават такива присъди???
НАЙ
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Задържаха един от най-богатите хора в руските структури в сферата на сигурността
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
"Тренд": Над 9% разлика в подкрепата за ГЕРБ и ПП-ДБ след скандала с митниците, трети - ДПС
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван