Коментари - 23 000 души са се преместили в София само за година | Днес.dir.bg
Коментари
Българите се прецакаха, като изградиха държава на две скорости - София и "провинция". Днес да се живее в "провинцията" вече няма смисъл, след като повече от 60-70 години се инвестира основно в София. Всеки който е останал да живее извън София е българин втора категория. Ето защо миграцията вече НЕ е само икономическа. Извън София няма да живеят певци, писатели, поети, творци, а не само добре платени работници. Извън София не живеят дори собствениците на големи фирми и предприятия. В цяла Северна България населението клони на количеството хора живеещи в София.
Е как няма да се преселват - ЗАЩО трябваше най-голямата индустриална зона у нас, икономическата зона София - Божурище, да се изгражда край София ?! Защо продължава строителството на жилища в София - кой ще купува тези жилища, ако не хора от "провинцията", подигравателно наричани - "Селяни" ?!
Тези хора са се преместили от недоимък и по принуда, бягайки от мизерията, която пълзи, обезлюдява и завзема все-повече територии от страната в следствие на "правилната" икономическа и социална политика на "разбиращите" управляващи политици.
Селяндури марш по родните места,от утре се въвежда жителство с нечовешки изисквания.
Нъл искъми дъ сми димократи, къко тогиз шъ въвеждъш, ни съ мотай а търси миста за паркирвъни, чи идиииим все повичи !
От друга страна това е добре,че като гледам каква е селяния,няма опасност да избухне гражданска война.
Те добре, че бяха селяните от провинцията да направят София град. Иначе и досега щеше да си бъде каруцарски паркинг с открит кенеф.
E... Би трябвало, може би, да уточня, че град, не град, шопите така и не успяхте да станете хора, но ти си го доуточнил вместо мен.
Проблемът е в това, че няма икономическа, социална и образователна политика! Много по-добре е да живееш в по-малък град или село близо до голям град. Чист въздух, спокойствие, по-евтино. Само че на управлявашата шайка от 30 г не и е ясно изобщо какво трябва да се прави. Икономика и бизнес трябва да има навсякъде, а не само в София и Пловдив. Малоумна работа! Има разбира се и хора , които обичат да са в навалицата, но те не са много. Повечето са принудени да живеят в тази кочина София, защото няма работа и пари извън столицата.
и си мислят че софия е незаета територия. същевремено купуват някоя кочина по гетата не сменят регистрацията на дарака за да плащат по малко данък и после се оплакват че им е мръсен въздуха.
Ах,Жельо,Жельо.......
В Софето големи заплати отдавна няма. Има мизерия, презстрояване, адски трафик и пълна циганизация. Който е инвестирал в тази кочина до 2 години ще види 60 - 70 % спад в активите.
„... десетки хиляди хора осъществяват дневна миграция, за да работят тук и след това се прибират". Тези хора трябва да плащат вход. Няма значение от къде идват. Защото става въпрос за допълнителното замърсяване на града в който живеем и въздуха който дишаме. И ако ние преживеем някак си, следващото поколение ще има голям проблем. София не е балон . Който смята, че трябва да непременно да е „нещо като софиянец“, ще трябва да плаща и да внася в хазната. Действа и отрезвяващо, само когато стане въпрос за плащане, българинът може и да се замисли.
даже са малко теси 23 хиляди! Всяка година се съсипват много населени места, а хотата от тях също искат да живеят що годе нормално. Защо постоянно съсипвате болници , училища и предприятия по другите места?!? Това просто е отговор на геноцида за по малките населени места! за всЯко действие в природата има противодействие!
не може години наред да съсъпваш градския транспорт с оправданието, че правиш метро и после да си недоволен, че хората били с коли. Е не! Голяма част нямат адекватен градски транспорт. Не е зле и да се излезне от раб-фак мисленето. Голяма част от хора имат нужда от мобилност през деня - не е да иде у фабриката сутринта и да се прибира вечерта. Това го правят тия от 9 до 5 на държавна работа.
София е прекрасен град, такъв какъвто го помня от детството, само когато дойде дългия уикенд и навляците си отидат на село.
"По думите му огромна част от трафика се образува от това, че родителите, които возят децата си на училище до 3 клас." Такива условия им създавате!
Всички софиянци избягаха в чужбина, всики селяни в СофЕа
Мани ги тези шопи смеят се на другите че говорили на диалект а те говорят на сръбско наречие-сръбски шпиони.Ние им плащаме и метрото и ремонтите и ремонтите на ремонтите на тротоарите по които паркират а те само недоволстват на сръбския си акцент че ''София се напълни със сеуъни''.Като сте голям космополитен град ще се пълните това пък е най нормалното нещо , кой голям град в света е станал такъв без миграция?
Това за големия космополитен град беше сарказам нали се сещате че сте последна дупка на кавала и никой не ви брои от ранга сте на Ташкент и Баку.Даже африканците не остават в София а бягат на запад.
Ами мини някой уикенд по Витошка и се заслушай колко езика ще чуеш. Понякога българския е нарпаво рядкост. Е не казвам че това е критерий за космополитност, но е все някакъв показател.
Хммм с удовлствие бих ползвал градски транспорт. Бих се качил веднага на метрото и хоп на работа. Само че в моя квартал няма метро... доколкото знам и в много други няма метро : Сухата река, Бояна, Красно Село, Борово и много други. Та да не се бием в гърдите с градският транспорт. Моята реалност е следната: 30 мин пътуване с автобус до най-близката метро станция, 40 минути път с метрото от стадиона до една от последните спирки. 20 минути вървене пеша до офиса. Сумарно час и половина в едната посока. При положение че седя в офиса по 9 часа +плюс 3 отивне и връщане... май по-добре да опъна палатка пред работа. С кола стигам зао 30 минути до работа с една дума отиване и връщане ми са по-малко от само да отида с градски транспорт. Като направят бърз удобен градски транспорт може и да ходя с него.
Ти си изкл. което потвърждава правилото :) С кола до работата 1 час , с градският транспорт 45 мин , с велосипед 30 мин ;) И така са повечето хора :)
Забравих да спомена - пробвах и пеша :) 45 мин :)
Ми не е лошо разтоянието между работата и къде живееш - евала. Ако бях в твоето положение сигурно пеша щях да си ходя, хем няма да давам пари за бензин хем по мие приятно и по здравословно за психиката и тялото.
Като искат регистрация и реални цифри да вземат да направят някаква облага , че си се регистрирал , че живееш в града в който работиш !
Е заради това преселение трябваше да си остане жителството , не само за София. А сега има пренаселяване, а другаде пустеещи места. Трябва да им целувате онази работа на СДС, за промяната на жителството драги столичани.Когато в България останат само 4-5 града и 5-6 села около тях ще разберете грешката си.
Проблема на логиката ти е постигаш общото желано да няма 3-4 града в странната с забрана. Всички знаем че забрани и закони стига да познаваш човека се решават. Въпроса е как да накараш човек да си остане в родното място по тяхно желание надявам се че виждаш разликата. Ето ти пример моят роден град беше 200 000 човека като бях ученик сега е под 100 000 (официално сигурен съм че реално са още по-малко защото хората не си сменят регистрацията). До това се стигна защото малък и среден бизнес в България няма особено много. Младите хора няма къде да работят това което искат. Може сам да си влезеш в Jobs.bg да видиш разликата в обявите. След като хората има от къде да изкарват пари изникват и места където да ги харчат. Без работните места населените места чезнат. Но България за младите е работа в кол центъра
Не са се преместили трайно, просто не е имало достатъчно самолетни билети............
"По думите му огромна част от трафика се образува от това, че родителите, които возят децата си на училище до 3 клас." Това е цялата истина. На 17 септември, началото на учебната година, трафикът скочи рязко и оттогава не е намалявал. Ако поне половината от родителите заведат децата си до училище пеша, ще се усети огромно разтоварване на трафика.
Егати, защо не ги водят до най-близкото училище ПЕША!?
Още когато е определена за столица, София е планирана за население не повече от 800 хил. През годините жителството е ограничавано, а икономиката се развива в цялата страна и повечето от българите си живеят в родните места, както е в културния свят. Това, че сега хората се стремят към София за по-сигурни доходи и по-добър живот означава, че се превръщаме в държава от Третия свят. А членуваме в ЕС и би трябвало да се развиваме съвсем различно.
И от София много бягат в посока чужбина!!! Провинцията е опустяла,като след чума! Всички се спасяват,кой както може,до това ни докараха управляващите в последните 30 години! Управляващи и олигарси грабеха и точеха заводи заедно! Сега те са мулти милионери,а хората са по улиците и протестират,друга част са в чужбина! Броя на населението в София е труден за определяне,защото има десетки хиляди празни жилища,много от собствениците им работят в ужбина без да са си махнали регистрациите от София...
Ми екстра. Тая "дневна" миграция по принцип е от понеделник до петък, с всички екстри на мигриралите - лай*а, боклуци, паркирани коли /където искат/ и "предимство" на всеки светофар...
Интересно ми е как ги ''изчислиха'' тези бройки защото не всеки преместил се ходи да си сменя адреса.. Това ''реалното'' население над милион от къде го измислиха и него когато един куп има позабегнали през терминала без да ходят да ''искат'' разрешение за това ...
И Пловдив издига от граждани от Смолян Кърджали Хасково пълен сбирката от селяни
23 000 души са се преместили в София само за година
Реалното население е 1,4 млн., но десетки хиляди осъществяват дневна миграция
Обратно в новината