Коментари - 17-годишен остава в тежко състояние след адската катастрофа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И знае ли се , коя е фирмата собственик на камиона ?

Много печатни грешки. Защо не чете преди да публикувате? Ужасно е!!!

Вертикални напречни препятствия от вида "полегнал полицай" не са ефективни спрямо нарушители. Не е случайно, че на влизане в населени места, като и при пресичане и вливане на два пътя, в чужбина се използват и изменения на оста на пътя - завои т.нар. "шикани". Освен това, при вливане в друг път, завоят непосредствено преди кръстовището позволява двата пътя да се срещнат под прав ъгъл /90 градуса/, с което се осигурява по-добра видимост. Жалко за всички въвлечени в катастрофата! Дано си оправим организацията на движението и поведението по пътищата.

Претоварване и неспазване на часовете за почивка... за това са виновни основно собствениците на превозни фирми, щото така печеят повече... и така стават белите. Имам познат, който е шофьор на тир и много отговорен човек, той ми е казвзл, че когато изисисква от собственика на фирмата нормален товар и време за шофиране са му казвали да си намери друга работа... и той реши да спре, защото не може да си позволи да убие невинно семейство, поради независещи от него обстоятелства. Но той е сам, няма семейство и гладни деца... и може да си позволи да си избира работата. Много мъже не могат. И тук главно виновни са проверяващите органи, който позволяват правилата да не се спазват. И един път пречат на бизнеса на коректните фирми, и друг път увеличават възможностите за жестоки катастрофи с много жертви!

Камиона е претоварен ( от 20тона на 27 нещо такова) по нанадолнището спирачките са прегрели и са се запалили. Тези идиоти за малко печалба разбиха пътищата и убиват хора, каде са ДАИ с мобилни кантари за осите и солени глоби.

Тия "гондоли", де ги внасят от "запад", не са ,като нашите де ги правихме едно време в Толбухин и теглехме с "Мадарки" . Тия са поне 60-на кубика обем и ги пълнят догоре , дорде дръпнат "щората" да ги покрият .Ако е карал пшеница по 660 кг/кубик смятай че е над 40 тона само товара + 15-20 т.тарата на композицията . На тон /км се плаща -печалба се гони, пък и днешните "западни" влекачи ,макар и "милионници" са двойно по-мощни от "Шкодите" .

Досега не можаха ли да сложат знаци за намаление на скороста и легнали полицай...

Шофьора на ТИР - а е за растрел!. Ако се докаже неизправност в спирачките и собственика на фирмата, която оперира с камиона. Това Волво има едно от най - здравите купета изобщо в света, направено от Boron Steel, Която е възможно най здравата стомана.Доказано издържа на удари в камион със скорост над 60-70 километра в час. В случая волвото е разкъсано. Само си представете с каква скорост е карал този малоумник. Дори да са му отказали спирачките, не е станало изведнъж. 100 на 100 е имал опцията да го насочи към дървета и стълбове, за да не затрие невинни хора.

На задната седалка е било едното дете. Къде е стояло другото?

Седяло, грешка. И е държало волана?

Докато коментирате, потърсете и защо камионът е навлязъл в насрещното. Подскочил е след преминаване през легнал полицай.

нищо не може да се оправи при огромния брой тежки ПТП. По-голямата част от хората, които ги предизвикват, са безрасъдни, безотговорни или шофират без да имат шофьорски книжки. А превантивната дейност и правораздаването в нашата страна са недобре работещи, за да бъде намален броят на ПТП. В превантивната дейност би трябвало да се включи и поддръжката на пътищата.

Защо разрешавате тирове да се движат когато трафика е най натоварен.

Айде пак почнаха глупостите, като че ли келешите с бемвета и други дебили са по малко опасни...Той дебила си е опасен независимо какво кара в случая е карал камион..

_stankow

При такива щети по колата, тя едва ли е карала с 50 км/ч, колкото е ограничението в населено място ...

Ти си крайно тъп, осъзнаваш нали? Колата даже не се е движела. Тира влиза в насрещното и ги удря. Младежа пешеходец, той сигурно е тичал с над разрешената скорост. Аман от комплексари и дървени философи.

Изключително стръмен е наклонЪТ = НаклонЪТ е изключително стръмен. "Предният път" или "предишният път"? Ако има преден път трябва да има и заден такъв.

"Мястото на трагичния инцидент е печално известно. Именно на това място преди година отново стана катастрофа, при която шофьор на тир се вряза в колона от автомобили, които чакат на светофар." Не е на това място. Тук няма светофар уважаеми журналисти неинформирани папагали. Онази катастрофа беше на колелото което е на пътя Бургас - Айтос - Карнобат. Като си гледаме журналистите пък си мислим и за другите.

Когато шефовете на полицейските управления започнат да затварят опасни кръстовища, пътни участъци с жертви докато не се приведат по начин безопасен няма да стане. Ама кмета, областния управител, министъра били против- НЕ, затваря се участъка и толкоз. Докато не се обезопаси. Тогава гражданите ще усетят че някой стои зад тях.

Знам, че има и нормални и свестни шофьори, но голям процент от каращите камиони в България са на ниво примат. Така ще бъде, докато не започнат да наказват шеховете на КАТ за несвършена работа. След всяка катастрофа със смъртен сбучай по една заплата. Тогава ще станем, като в белите държави.

Хората няма да се върнат, най ми е жал за майчицата на тези деца - губи цялото семейство. Дано успее да продължи напред, и колкото и меркантилно да звучи, застраховката на ... този ... да я обезщет , за да има що годе нормален живот. За да не се случват танива неща, трябва превенция: - три години ефективен затвор за управителя на фирмата; - шестцифрена глоба за фирмата; - петцифрена глоба за шофьора, съгласил се да шофира камиона-убиец; - три години ефективно за шофьора, да си правят компания с управителя; Да видим тогава кой управител ще си позволи такава наглост, и кой шофьор ще седне зад волана на подобен автомобил! А причината е ясна - прекомерно използване на спирачките вместо моторна спирачка, дисковете буквално се палят, това, съчетано с гуми-галоши и претоварен автомобил си е руска рулетка!

Причината е грешка на шофьора и на пътното. Не е видял навреме легнал полицай и камионът е подскочил. А легналият полицай не е с предвидената форма и размери, които предпазват от катастрофа при преминаване с по-висока скорост.

Пътищата ни са зле, спор няма, но безопасното шофиране е отговорност на водача. Няма как да се забиеш челно в спряла кола, в град и да кажеш че пътя ти е виновен. Ако пътя е зле, караш бавно и внимателно. Ако не познаваш пътя, караш бавно и внимателно. Твърде много хора в България карат на късмет, хора това е превозно средство не лотария.

Г-н/жо „меринджей“, бъдете така добър да подбирате редактори, които нямат проблеми със словореда и правописа на български език! Желателно е българският език да им е майчин език! Нали, все още сайтът е български? Допустимо е цитатите: - „ТИР-ът е дошъл отгоре, а КОЛАТА ИДВА ОТДОЛУ и не може да спре И БЛЪСКА КОЛАТА и заедно влизат вътре в градинката“ -„Това е ЗАДНАТА ВРАТА НА КАМИОНА. ВРАТАТА е изхвърчала и е паднала тук. НЕ Е УСПЯЛА ДА ВЛЕЗЕ НАВЪТРЕ. Жиците са я спрели може би“ да намекват за етническия произход на казалите ги. НО Е НЕДОПУСТИМО НАПИСАНОТО от редактора ДА Е В СЪЩИЯ СТИЛ: -„МАЙКАТА на двете загинали деца в адската катастрофа край Айтос ОСТАВАТ в тежко състояние.“ -„Починаха трима души, ДВАМА ОТ КОИТО ДЕЦА на 6 и на 9 години“ „..удари джип "Волво"“ – не запомнихте ли че съществуват марка джип (JEEP) и марка Волво, НО МАРКА „джип Волво“ НЕ СЪЩЕСТВУВА!

Поне от няколко десетилетия на български език съществува дума "джип" със значение на лек автомобил с висока проходимост и двойно предаване. Без съмнение думата произлиза от търговската марка Jeep, но отдавна се е превърнала в нарицателно. В нарицателно се е превърнало и съкращението TIR. Когато е нарицателно е редно да се пише с малки букви и на кирилица - един тир. В конкретния случай вероятно не става въпрос за тир, а за тежкотоварен камион. Не всеки тежкотоварен камион е тир, тирът е камион за международен превоз на товари.

Другарю Граматиков, имате правописни грешки в написаното от Вас.

На този текст и аз доста се зачудих, но на всичката бъркотия в съставяне на изреченията, никаква представа си нямат повечето пишещи по тези сайтове, а да не говорим и след това за коментиращите, за най-елементарното правило за пълен и кратък член на съществителните от мъжки род единствено число. А, бе, редактори ли сте, журналисти ли се зовете, прочетете го това правило, ми то е от един или най-много от два реда, осмислете го и после го прилагайте във вашите текстове. То, добре се обсъждаше да се премахне това правило, но докато го има поне вие, които имате привилегията да се изказвате публично го спазвайте.

Това за ДЖИП до някъде може да се обясни, че няма в българския език кратко наименование за някои видове превозни средства, инструменти, материали е други. Например по-възрастните шофьори и монтьори използваха ФЕРОДО относно накладките на спирачките на МПС. А, всъщност, това е известна марка, която ги произвежда. Ами КСЕРОКС, ами ГЕДОРЕ...???

имаше превозно средство, което наричаха джипка. Добре си спомням как изглеждаше на външен вид. Беше високопроходимо и се ползваше например в селското стопанство, при военните и др.

Много добре че са премазали тези цигани!! Айтоските българи само печелим от инциденти като този

като ти паднат зъбите, не се чуди защо е така !

Беше въпрос на време да се случи такава трагедия. Всички зърновози (гондоли) се претоварват и то с много и постоянно, защото така изкарват хубави пари. Никой не се съобразява с факта, че окачването и спирачната система не са изчислени за такъв товар. ДАИ го знаят това, но им плащат. Всяка една гондола, която кара зърно е претоварена, всяка!!!

Е, това е навсякъде проблемът. Никой нищо никъде на контролира. А умрелите, бог да ги прощава..

Претоварен камион и спукана гума (вероятно абсолютно износена и стара) говорят за вина на управителя и собственика на транспортната фирма наравно с шофьора.

Ало, вярващите в някакъв си там всевиждащ, всечуващ, бдящ над невинните и свръхсправедлив БОООООООООООООГ: Що не обясните причините за такива ужасии?! Нелепо загиналите деца сигурно мнооооооооооооооооого са били прегрешили?! ... или родителите, или дядовците, или пра-пра-прародителите - ако не друго, то т. нар. БОООООООООООГ е страховито паметлив и отмъстителен - нали така пише във "великата книга на книгите"?! Ма що ще ги мислите тия няколко мижави жертви - тичайте на Кръстова гора, палете свещи, молете се богу, пълнете гушите и джобовето на монаси, попове, владики... " Аз съм Господ, Бог твой, Бог ревнител, Който за греха на бащи наказвам до трета и четвърта рода децата, които Ме мразят," " не пожелавай жената на ближния си, (нито нивата му) нито роба му, ни робинята му,"

Жалък си, и уплашен. Какво те бърка теб кой в какво вярва? Или си като ЛГБТ - трябва да изпъкнеш като въшка на чело?

Дали тира е карал със скорост подходяща за градски условия че да разцепи джип на две ? В зъщото време рашков нарежда на полицаите да не се криели за да са спокойни джигите че никой не ги дебне ...

Мерки щели да вземат......ама за простото говедо не важат никакви мерки!

90% от тираджиите в България карат претоварени, други с откачени тахографи, други с нередовни документи. ДАИ са безхаберници, които само взимат пари и си затварят очите, контрол никакъв, да се закриват и да минава контрола към МВР.

В ДАИ управляват и работят предимно бивши катаджии. Назначаването им е като награда за "добре" свършена работа.

Бивши, но не мисля, че са пенсионери а такива, които са видяли далаверата и липсата на контрол се преместват.

Лека им пръст на невинните жертви! Думата ми е за българската простотия. Камионите за зърно имат лява врата, дясна врата, лява каната /може да са и две/ и съответно десни. Най-отзад се намира задната каната. Но задна врата нямат... Само фургоните и хладилните камиони имат такива. Именно защото неграмотници се назначават в държавната администрация, в България нищо не е, както в цивилизования свят. Но не е само АПИ. Навсякъде е пълно с калинки. С най-висока смъртност сме в Европа, а сред първите в света, защото и медиицината ни е такава. А раждаемостта пада, защото и в социалните ведомства са некадърници. Да не говорим, че у нас майчиството е сред най-дългите в Европа, уж за да се раждат повече деца. Само дето дългото майчинство води до точно обратния ефект. Сега вдигнаха детските втората година и познайте кой етнос зарадвахме предизборно? Но никой не се сеща да ЗАБРАНИ детски да се получават от майки под 18 години! Родителите на майка под 18 години да лежат ефективно по 3 години в затвора! Да се дават детски и помощи до 4 деца, а след петото ДА НЕ СЕ ПЛАЩА НИЩО ОТ ДЪРЖАВАТА!!!! Но докато повечето хора мислят, че камионите за зърно имат задни врати, изборните резултати са предопределени.... "Това е задната врата на камиона. Вратата е изхвърчала и е паднала тук. Не е успяла да влезе навътре. Жиците са я спрели може би", казва очевидец.

От цялата ти словесна полюция разбрахме, че всички в България са некадърници, като естествено само ти си читав в тая държава. Странно как всички прости селяци като теб, плюят всеки и всичко в държавата ни, но те са света вода ненапита!!! Също се оказа и ОГРОМНА драма и вина, ако не познаваш техническата терминология в устройството и оборудването на товарни камиони!!!!! Само с хора като теб ще прогресира тази държава!!! Да си жив и здрав - сигурен съм че ``адски много можеш да дадеш на обществото с твоите умения и съвест``!

БиволъЛюбими · 10 ч · Познатият от разследването #ДжиПиГейт Райчо Котов е собственик на “Автомагистрали Хемус” АД. Това е фирмата, която строи незаконно част от магистралата, получила e 95 милиона аванс, но не е платила на работниците си, а ги изкара на протест с претенции срещу служебното правителство. Адв. Котов е бил дългогодишен служител на свързваната с Валентин Златев “Джи Пи Груп”, а също така и служител на “Лиан Консулт Сървисиз”. Това е една от консултантските фирми, които Биволъ засече в разследването за манипулирани търгове и надути сметки по проекти за стотици милиони, спечелени от “Джи Пи Груп” и присъдружни фирми.

Няма никакъв контрол за тези тежкотоварни машини.Някакви полуграмотни идиоти ги карат все едно са в болид от Ф1 .По магистралите е пълно със строителна техника - бетоновози, гондоли тежки камиони претоварени с инертен материал.Някакво безумие.

_stankow

А къде да кара строителната техника ? През нивите ?

Мошеничества, тарикатлъци, кражби, некадърност, престъпно нехайство, дебилност, разрушения и смърт. Кочината в едно изречение..

Щели да заемат мерки, ама немали желание. Ега ги вземат дяволите, боклуци.

Предполагам ,че средно годишно в България от автопроизшествия загиват повече хора ,отколкото са средният брой загинали американски войници в Афганистан за една година

За двайсет години в Афганистан американците има 2500 убити. Ние толкова правим за 2 години

Колко още хора трябва да умрат за да се вземат мерки и да има ефективни присъди И за администрацията (фирмена или държавна) ?

ТОЛ системата може да регистрира теглото.Така е,но превозвачите,които са най-големите делавераджии,не са съгласни.Всичко ще им лъсне.Трябва да се събудим и да не им разрешаваме това да продължава.Цената е твърде висока!

Същото се случи край град Бяла, Ръсенско, преди години - претоварен камион със зърно ... и т.н. Нищо не се е променило: ДАИ събира такса спокойствие (някой сеюали се какво стана с началника на ДАИ Плевен с намерените у него 400 - 500 хиляди лева - сигурно са заем от раднини), мутрите претоварват камионите, водачите губят управление, ХОРАТА МРАТ ...

Агенция инфраструктура предния път правиха оглед на целия път. Имаха намерението да предприемат някакви мерки, но нямаха желание.

Кантарите на ТОЛ системата са монтирани, но заради големите транспортни фирми не ги пускат в действие защото си претоварват камионите.

Както писах ,крайно време е в градовете ,които имат околовръстно шосе да бъде забранено да се движат огромни тежкотоварни камиони.Вчера по Цариградското преброих поне 7-8 четириосни тежкотоварни камиона,пълни с пръст.По бул.Слатинска,Гео Милев,Шипченски проход,Ситняково ,ежедневно минават огромни тирове.Като правило в норманите държави складови бази има в покрайнините на градовете,и не е необходимо огромните машини, да се движат по улици,които не са пригодени за тях. Това не е нито първият ,нито ще бъде последният случай за съжаление.Нека не се забравя и ниското самосъзнание на българските шофьори ,както и ниската ефективност на българските контролни органи.Поставя се под опосност живота на гражданите в угода на финансови интереси

Ужасна новина. А още по ужасно е че може да случи на всеки дори и най-съвестния шофьор може да стане на ваденка от някой подивял тираджия. Дали някой умник не е поставил бабуна в края на наклона? Засиления и претоварен камион да е подскочил на нея? Всички села имат по 3-4 такива, особено в тоя район. Бул гаристанско изобретение.

Изобретението си е много хубаво. Без него произшествията ще са много повече.

Но трябва тези бабуни да се поставят с акъл, а това виждам, че липсва. Първо - редовно се поставят в края на наклона и така, че да изненадат шофьора. Тогава единственото, което се получава е изхвърляне на автомобила нагоре и загуба на управление. Вместо това може да се поставят в началото на наклона, където е много по-лесно да се намали, пък и видимостта е по-добра. Виждал съм поставено по две такива бабуни, така, че между тях е вход към училищен двор. Някой биха казали "Отлично", но... При нас винаги има "но". Срещу входа на двора има доста висока ограда, която трудно може да се прескочи. Тя продължава до двете кръстовища и на практика се пресича в двата края на училищния двор, на по около 50 метра от вратата на двора. Но двете бабуни са в средата на този участък от около 100 метра. Напълно безмислено. Виждал съм такива "легнали полицаи" да са поставени в средата на завой. Това е стила на живите им колеги да се крият в храсчетата и на практика да правят обстановката по-опасна.

Зърнената мафия е една от най-тежките в България. След края на комунизма, ДС раздаде този бизнес на наши хора и в момента камионите със зърно по районите където се добива са повече от колите и от алчността претоварени, тежко претоварени... :(

Редово ползвам този път и досега не съм виждал контролен орган да спира превозно средство на избрани фирми, които изнасят зърно през бургаското пристанище...Жалко за невинните жертви и за шофьора на камиона, който трябва да кара в нарушение, за да си храни децата, но естествено той ще го отнесе.

Тя майката на тези деца и да оживее не и завиждам… то цялото и семейство е затрито. Ужас направо….

Ами изкарайте движението на ТИР-овете изън града, бе , малоумници от АПИ !!

Вместо да говори глупости в парламента и да урежда силово избори, да се вземе в ръце и да въведе ред в контрола по пътищата и напиращите мигранти!