Бюджетът олеква с още заради АМ ”Люлин”

Народното събрание реши държавният бюджет да отпусне допълнително около 86 100 000 лева за дофинансиране на строителството и надзора на автомагистрала "Люлин".

Обратно в новината

Коментари - Бюджетът олеква с още заради АМ ”Люлин” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е изтрезнех, ма мислим па същото. Не ми пука с жипката дали ше има магистрали или не. Ма ми пука за децата ми.

Май на никой от вас не е известно, че Бибо има фирма(и) за пътно строителство , а? :)

Ако има проблем с парите да разиграят няколко джакпота с тотото...)))

ама много сте зле,една магистрала не можете да направите за 20 г. и това ми било държава.ХЛЕБАРКИ

Очаквайте скоро и на други магистрали и ЛОТ-ове. Ха да ни е честито по-късното пенсиониране, за сметка на по-новите магистрали. Алал да им е. Кръвта на пари да им стане.

Шопе, ти наистина си пиян! Карай си москвето по калдаръмените пътища и глей да не те хване милиционеро!

Ако някой не е разбрал ще се работи до 100 години, за да няма пенсионери, и другото е, че да се откраднат само 30 000 000 от тази магистрала е малко трябват още 30 000 000 и за наште. А сега да плащат тези дето работят.

терена наистина е тежък и ако някой от злобните хора тук който едва ли имат представа от стройтелство да кажат от къзде да мине тази магистрала.Не е виновно правителството ви.Вината е във вас,защото единственото което ви е в главата ви е злоба

По добре се скрии в някоя фуга и си мълчи. Тук става въпрос за парите на хората

Има договор.Има клаузи!Хем им даваме работа,хем ни мъзът като козички.Мъз,мъз,шляп по дупето.Мъз.Измъзването на държавата продължава.Защо няма хора на прокурор?Защо не се раследват виновните?Или по лесно е да отупаш циганите за кокошка.За кокошка няма прошка,а за милиони ...... има си джобове.

Без да знаеш за какво става дума и се "измъзга". Дано сега да си го олабил!

оял си се бацка - сигурно и за тебе е имало. Такова нещо като тая магистрала се нарича пладнешки обир. Жалкото е, че ни обират нас, а такива като тебе само обират парсата. Защитници на животни, защитници на природа, а ората кучета ги яли - басиму и политиката гадна - мрасна долна.

Пий една ракия и ще ти олекне. Все пак гледай да не се уливаш! Пък и утре можеш и да се хванеш на работа на магистралата (освен турци вземат и дървени шопи) - там кинтите са повече!

Предполагам ,че много разбирате ,аз съм далеч от строителството предполагам ,че единия ден проектират и на следващия строят.Предполагам ,че сключват договорите на парче пак ден за ден.И наистина такъв терен има само между Перник и София.Само едно ще ви кажа по голяма мафия няма от строителите инженери архитекти и всякаква измет.Пълни некъдърници и освен пари нищо друго не е важно.По калпаво строителство никаде няма.Тези 20 км са златни и не искам аз да плащам за глупостите на някой .

Старата песен на нов глас - Допълнително споразуение /Анекс/ и допълнителни огромни пари. И то без никакви аргументи. Нали е имало търг, нали е подписан догор с определена цена, нали изпълнителя се е съгласи с тези условия. Сега защо се налага да се променят нещата? И то се дават огромни суми допълнително. Отговора е съвсвм прост - с нашите пари разполагат дреби души- предатели.

Иване, Иване, има Договор, в който се казва, че при форсмажорни обстоятелства като геоложки изненади (както е в случая - геологията никой, ама никой не може да я определи предварително на 100%), могат да се променят условията на Договора - срокове, цени и т.н. Трябваше и ти да прочетеш нещо предварително преди да пишеш - например интервютата на шефа на АПИ - и щеше да разбереш, че такива обстоятелства са настъпили, аргументирани са, и Възложителят (българската страна) се е съгласил с това. Затова се дават горе-долу половината от допълнително исканите от Изпълнителя (турската страна) пари. Не искам да защитавам Изпълнителя, той и без това си има достатъчно други трески за дялане, но в този случай си е в правото си. (Между другото и Възложителя не е съвсем изряден - доста пъти е реагирал не навреме, дори и недостатъчно компетентно, пък и проектът не е от най-добрите). И даваните допълнително пари не са въпрос на предателство - това е бизнес. Предварително трябва да си подготвен за такива обстоятелства - затова си има резервни фондове към Министерския съвет. В крайна сметка всичко е интереси и компромис и ти ако дори една тоалетна си построил в живота си, ще си наясно каква е тая дейност строителство. Накрая за цената. Договорената предварително цена е 137 млн. евро, от които безвъзмездна помощ от програма ИСПА 111 млн. евро. Допъллнителните пари са 44 млн. евро. В крайна сметка България за магистрала Люлин дава общо 70 млн. евро. Това е, препоръчвам емоциите да ги оставим настрана.

Да ви е......

Безумие - пълно безумие - ревизич на договора! ВЕДНАГА! Къде е измамата! Кой е подписал толкова неизгодни клаузи! Кой е консултанта! Да му се търси отговорност! Договорите не трябва да позволяват надвишение на стойноста! Те пазят интереса на инвеститора! Кой национален предател дава работа на турци и гърци по време на криза!

Изумен, не се пали толкова, затова ти предлагам да прочетеш следното, което го писах и към Иван. Предварително ти казвам, че не съм заинтересован, просто знам за какво става дума. И така, има Договор, в който се казва, че при форсмажорни обстоятелства като геоложки изненади (както е в случая - геологията никой, ама никой не може да я определи предварително на 100%), могат да се променят условията на Договора - срокове, цени и т.н. Трябваше и ти да прочетеш нещо предварително преди да пишеш - например интервютата на шефа на АПИ - и щеше да разбереш, че такива обстоятелства са настъпили, аргументирани са, и Възложителят (българската страна) се е съгласил с това. Затова се дават горе-долу половината от допълнително исканите от Изпълнителя (турската страна) пари. Не искам да защитавам Изпълнителя, той и без това си има достатъчно други трески за дялане, но в този случай си е в правото си. (Между другото и Възложителя не е съвсем изряден - доста пъти е реагирал не навреме, дори и недостатъчно компетентно, пък и проектът не е от най-добрите). И даваните допълнително пари не са въпрос на предателство - това е бизнес. Предварително трябва да си подготвен за такива обстоятелства - затова си има резервни фондове към Министерския съвет. В крайна сметка всичко е интереси и компромис и ти ако дори една тоалетна си построил в живота си, ще си наясно каква е тая дейност строителство. Накрая за цената. Договорената предварително цена е 137 млн. евро, от които безвъзмездна помощ от програма ИСПА 111 млн. евро. Допъллнителните пари са 44 млн. евро. В крайна сметка България за магистрала Люлин дава общо 70 млн. евро. Това е, препоръчвам емоциите да ги оставим настрана.

Капитализъм грабеж!!!

По това допълнително плащане можете да видите с 99% сигурност размерът на платеният рушвет, за да бъде взета поръчката. Кой крив, кой прав не знам, но знам кой ще плати крайната сметка.

На гербарите - честито! "Нито ден без гаф" - девизът на Цирк "Борисов".

Бойкооо... нали нямаше да даваш и лев повече!!!!

държавата да си събере тези пари,от чиновниците които са подписали и анексирали договора,защо трябва всички да плащаме за дааверата им.

Както изтече съобщение са отрязани интеграционните на инвалидите.Нека им е чистито.Да карат и те на инвалидна пенсия и да си доплащат по 100 лв,,да си плащат ток,вода,асансьор.Да виждат как децата им не могът да учът висше защото няма мангизи.Само еди път да им се качи кръвната захар над 20 Е,кръвното да им падне под сто,да имат перетонит и да им е студено като на северният полюс.Тогава да ги питат Как са ?Как я карат?

Лоша работа, мдаа. Ще взема и аз да си направя пътностроителна фирма. :-) Гледам държавата раздава при, ще се наредя за някой други 100 милиона. :-D :-)

Бокооооо. Боко. Ние от кърджалито сме готови да отгладуваме загубите само да им спреш на тия кранчето бре. Ама как не разбрахте и ти и ГЕЕЕЕЕЕйчо , че ни купуват със собствените ни родни парички кертиците!!!!!!! А за бай Симо да не говорим. Гориииш и ти ама май имаш келепииир. /КОРПОРАТИВНА БАНКА НЕ ПИПАШ? не пип , че пляс. И ТИ СИ СЪЩИЯАААААААА! КЪДЕ ЛИ Е БОТЕВ- ЗА НАРОДА И МЪРШАТА

Идат избори и касичката трябва да се пълни! Пък и трябва да има и за под масата! Нали всички са членове на БКП!

Почна се - удължаване на срока, увеличаване на парите ... Сега пак Бойко ще каже: "Аз дадох още 80 милиона" :-D

100 милиона евро струват 6 километра от новото околовръстно.

Иване, чел недочел! Цялата магистрала Люлин е 19 км. и струва 150 млн. евро заедно с 3-те тунела (обща дължина 1300 м.) и 26-те моста (обща дължина 6 км.), пътни възли, подпорни стени и т.н. Откъде ги измисли тези числа? Иначе тази магистрала е най-тежката за строителство до сега в България и е по-трудна дори и от магистрала Хемус при Витиня. Друг е въпросът защо и двете бяха предпочетени да минат през по-трудните терени. При Бай Тошо - за да мине по-близо до Правец, при кмета Бойко - да е по-близо до Банки? Аз лично чакам какво ще стане с магистрала Струма през Кресненското дефиле (и там са 20-тина километра).

И колкко излиза по около 14 милиона лева за километър

Иване, като допълнение - цялата южна дъга от околовръстното шосе на София е около 100 млн. ЛЕВА. Май има разлика и не знам кой ги подклажда тези неща - то работата стана като в оня виц - не било компютри, а компоти и т.н.

ЗА ТОВА ЛИ ТРЯБВА ДА СЕ ГЪРБИМ ДА РАБОТИМ ДО 70 ГОДИНИ ?

няма как да не е така при това раководство на апи от пенсионирани полицаи и техните любовници.

Наистина има нещо гнило в тази работа.След време тариката-пожарникар ще се оправдава с парламента и като че ли тази автомагистрала ще излезе златна.

Бойчето прави услуга на турчора, сигурно се връща някоя услуга на Доганчо. Нали нашите автомагистрали били най ефтини бе БОЙКООО. Аман от тези киртаци.

Toeст държавата е платила 32 МИЛИОНА компенсации? За какво?

Процедурно запитване : - Докога (дата, час, век) българският данъкоплатец ще плаща (за) кражбите на наместената от отвъдчерноморски канали в България шайка махленски шмекери !?

ми докато скачкаш по площадите - ще плащаш бе пич отворен)))))

Идиот!Требва да скачат още по силно.Требва и идиоти като теб също да скачът.

Да, ха ! Вие имате пълно право - само с обувкоразваляне от опити за кривене на жълто-павената настилка няма да стане . А всъщност (по запитването) - Вие не плащате ли ?

Отпускат по още 4 милиона лева на километър!!! Тук има нещо поднадуто!

Стана като при Цанков камък. Кой ли е виновникът?

Ти отговора сам го даде - ТЪПАНАРА!