Тираджии на ”нокти”, карат ги да почиват на 3 седмици
Шофьори на тирове скочиха срещу предложение на МТИТ, което ги задължава да почиват задължително у дома след 3 седмичен курс.
Обратно в новинатаКоментари - Тираджии на ”нокти”, карат ги да почиват на 3 седмици | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Шофер (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Шофер (нерегистриран)
Ебати разбирачите.....ха ха в момента съм на хотел.въобщи не ме интересува какво ще приемат...Босовете пак ще прецакат еу.да ме мислим ние,шофьорите....48 е .разкош
Фон Хенгер (нерегистриран)
Нито един нормален тираджия не е против новите правила. Напротив - новите правила са в интерес на шофьорите и целят да прекратят нечовешката експлоатация на български и източноевропейските превозвачи и да се придаде човешки вид на тази професия. А нашите превозвачи нямат избор защото просто ще ги изритат от пазара в Западна Европа и ще могат да въртят само по Анадола.
Krasimir Petrov
Предложението на българският представител е на три месеца,връщане на камиона и водача за домуване. Физически и психически българските водачи толкова издържат.Ние подбиваме пазара с по ниско заплащане най вече на труда. По сме конкурентно способни. Затова Германия,Франция и Испания открито искат да ударят пазара на източно европейците. Естествено ние ще ударим западните фирми в други сфери,не в транспорта.Европейските директиви ги спазваме с изключение на квартирите за спане.Нашите водачи стават като едновремешните чергари.В колата и почивката и спането ,сексът,храненето.Само къпането и гледането на телевизия е по паркингите.В Англия много се държи така да се компилира курса например до Франция,че на втория ден водачът да е у дома.
heavensangels1357@gmail.com
не знаех, че пътуват с цел секс. мислех, че отиват на работа.
ДС мутра (нерегистриран)
Ако в България има промишленост, която да български продукция....българските шофьори сами щяха да искат да се прибират. В момента празните тирове от България отиват да товарят в Румъния, че и Полша. А европейските шофьори по на изток от Виена не смеят да пътуват.
F....the EU (нерегистриран)
МА-ЛО-УМ-НИ-ЦИИИИИИ!
778 (нерегистриран)
А къде са АИКБ, великите защитници на българския бизнес? Явно този бранш не е от богоизбрани собственици.
Иван (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ru (нерегистриран)
Ми просто подготвят транспортните фирми за камиони с автопилоти. Очевидно че когато шофьора стане твърде скъп, собствениците на камиони с радост ще накупят автопилоти. Въпрос на 3-5 години само.
гумата (нерегистриран)
Мисля, че е важно тия от Еврокомисията да си ходят у дома и да не се връщат в нея повече.
Евгени (нерегистриран)
достатачно пари изкарват щом Велико Търновски превозвач вече притежава ТРИ самолета казва се Иво табаков да се САБУДЯТ даначните
IVAN (нерегистриран)
А ти да ходиш на Очилище, че като те гледам цели класове си проспал.
Имам само един (нерегистриран)
Въпрос към всички: Ако немски френски или австрийски камион ви докара бананите у Фантастико по хубави и по евтини ли ще са а? Като си купите от тях на кой плащате транспортните разходи и респективно чии заплати и пенсии и здравни осигуровки? Чия икономика ще стимулирате и чии живот ще направите по добър? Приятна вечер...
лайното метев (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
тираджиите (нерегистриран)
не са на нокти. Копелетата изедници на фирми - са, но горките момчета дето въртят геврека - не са.
Фон Хенгер (нерегистриран)
Как се разпознава БГ-тираджия в ЕС? 1. Смърди на пор от 100 метра; 2. Задължително кара по джапанки или в най-добрия случай по чехли независимо от сезона. Обувките са на степенката; 3. Газовия котлон е задължителне атрибут на всеки уважаващ се тираджия. Няма значение дали кара ADR - пропан-бутан, метан, киселина, бензин или друго силно избухливо вещество. Важно е да подгрее обяда дето жената е наготвила за 2 месеца напред; 4. На паркинга първо се разпъва сателитната чиния за се включи Планета-фолк или друга подобна телевизия; 5. Пред камиона се включва газовия котлон и се започва весело готвене и подгряване на ястия, в атмосфера от лайняни изпражнения, урина и включени дизели от околните камиони; 6. Накрая бодро препикаваш задната гума на колегат по паркинг и лягаш доволен да спиш. Ако имаш късмет и не ти източат нафтата през ноща ще стигнеш до следващия паркин и операцията се повтаря отново.
Да питам (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Боби (нерегистриран)
Много ги разбираш нещата.
Фон Хенгер (нерегистриран)
Познавах един лайнар от Русе - Теодор Георгиев, дето кара цистерни за Ланфер/Мепен/Германия. Въпросния дришльо най-редовно си подгряваше буламачите на жена му в базите на BASF и Henkel, при положение че там бяха забранени открит огън, телефонните разговори, пушене, носене на определени дрехи. Въпросния глупак си мислеше, че е надхитрил немската система без да прави сметка, че в тези производства една искра може да избие народ колкото Пазарджик или Русе, а може би и двете заедно.
Теодор Георгиев (нерегистриран)
Ей гъз ебан, аз съм Теодор. Адресът ми е DE 49744 Am Tierpark 75 Телефонът ми е 0049176304485 и не съм анонимен, ела и ми се обади да го набия на майка ти в кривия гъз.
мими (нерегистриран)
Кака правят Тези от ЕС с тези забрани че на тяхно място идват турски шофьори. Българското СОмат беше една от водещите фирми в бранша и сега чужди е изместват .
Фон Хенгер (нерегистриран)
Цялото това "напрежение" се подклажда от българските байганьовски фирми набедени за "превозвачи". В цяла Европа международните шофьори карат по правилата и спат по хотели и мотели, само българи, румънци, украинци и друга източноевропейска паплач се гърчи по паркингите и живеят като катунари. Казвам го защото съм карал в Германия при това за немски фирми и знам за какво става въпрос. Целия така наречен проблем е, че собственика на фирмата трябва да осигури и плати хотела за почивка на шофьора или да му заплати билета за прибиране до дома. В другите фирми (имам в предвид западни) ТОВА СЕ ПРАВИ РЕГУЛЯРНО, а в немските фирми се осигурява хотел всеки уикенд за шофьорите. Говоря за немски защото опита ми е основно в Германия. Така че нашите собственици на фирми са си пълни измекяри и се опитват да изклинчат от правилата в ЕС.
Аха (нерегистриран)
Българина си е българин скача сам срещу себе си . А чорбаджиите само това чакат
гувнара метев (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Антон (нерегистриран)
Надявам се все повече хора да започнат да разбират лицемерната политика на ес-то. Мантрите за демокраьция и равенство да си ги заврат там къде слънце не огрява. Целите на този съюз са две - да щави ресурси от новите членове / за справка всичко доходоностно в България е на чужди компании или дадени им концесии/, и да ни държи далеч от орбитата на влияние на Русия. А това за шофьорите - най-вероятно искат да им сложат балтията , за да може техните да живнат малко.
Шеф (нерегистриран)
Попитайте Борисов за работа,за тези десет години с колко процента е скочила икономиката,защото рибари ,каруцари,кметове на дърти години станаха международни шофьори и тотално погребаха тази професия .Не савиновни бедните хора но пак казвам вината е правителството за това , че в България и малкото от дребния бизнес го смачкаха за да има онези като РВ регистрацийте
шоф шеф (нерегистриран)
Наистина проблемът го разбират само работещите в международния транспорт. Накратко: чудят се как да ни изгонят. Който не е карал не знае какво е да си намериш паркинг в Германия, а от миналата година и паркинг + хотел, което си е невъзможно в 99%. Сега да се прибират шофьорите. За да се прокарат законите, са впрегнали някакви френски профсъюзи, които уж искали по-добри условия за шофьорите. А става дума за чисто лицемерие - създават проблеми, а го представят като грижа.Чиста демагогия. Професията е трудна, но не тези тъпи мерки помагат, напротив, правят я още по-. Единственото, за което имат право, са ниските осигуровки на шофьорите. А за свободна конкуренция и другите подобни е смешно да се говори, това е действителността, не е носталгия по соца.
Хахаха (нерегистриран)
Няма начин да не си намериш паркинг в Германия. Трябва да си рядко прост и мързелив за да ти се случи това. Има и приложения за това, но трябва и малко грамотност. Само фирмаджия-собственик дето не се е качвал на камион може да пише такива глупости.
СС17 (нерегистриран)
смешен плач...по скоро ги задължават да имат застраховки ..да сте видели към булгаристан испански тирове френски немски? само турски румънски и полски...кво реват тогава?
лого (нерегистриран)
Какво да карат насам?
Манман (нерегистриран)
Аз съм тираджия. За незнаещите като тебе, за което не те обвинявам, казвам, че всеки тираджия има застраховка на хартия или пластика и особено немските полицаи я искат да им я покажеш. Не знам каква е глобата, защото не съм парен за това.
Искам си обратно НРБ ! (нерегистриран)
Те ти Булка Евроинтеграция ! За тях - Работата и Еврото ; За нас - почивките и ...ъъъъ ...празните джобове !
Един Българин (нерегистриран)
"Шефе", недай си боже турски тираджия да се срещане с децата ти на пътя... Махнете торбите с пари от пред очите си! Всяка алчност си има граници има по-важни неща. Жалко, че правилата са само за ЕС...Турците ни изпогазиха.
тирист (нерегистриран)
Турски шофьори карат зверски и в Австрия и Германия. Че са с махнати ограничители на скоростта е ясно. Но имат наглост и самочувствие и там.
h (нерегистриран)
Защото има злоба срещу ГЕРБ. И избирателите, и измамите и некадърността и простотията. Съвсем правилно си доловил, даже би трябвало да се нагълташ - щовекът има защо да излива водопади злоба.
Шеф (нерегистриран)
Злоба ли? Не радост:))))
Жельо (нерегистриран)
От тези промени ще закъсат герберските фирми започващи с РВ добър ден а и останалите манипулатори като Гинкината фирма
Шеф (нерегистриран)
Най сетне светлина в тунела,не може да се осигуряваш в България или която и да е друга държава от новите членки и да работиш 1-2-3-4-5-6 месеца и повече без да се прибираш и на края да викаш , че по хубаво от България си няма стойте си в хубавата държава гласувайте си за Герб яжте им ху-попарата ,аре да сте живи и здрави
Страшно (нерегистриран)
Неграмотно написана стания На човек който не се занимава с транспорт изобщо не му става ясно за какво става въпрос От 10 години се чудят как да направят така че поляци чехи българи румънци унгарци да не са конкурентни и да не работят на техните пазари.... Пълен нашак е тоя ЕС КАКЪВ ЕДИНЕН ПАЗАР КАКВИ ПЕТ ЛЕВА ТАКА НЕ СТАВА това е все едно шофьор от щата флорида три седмици след като напусне флорида да трябва задължително да се връща до флопида за 24 часа почивка ЕДИНСТВЕНО И САМО ПАЗАРЪТ ТРЯБВА ДА ОПРЕДЕЛЯ ПРАВИЛАТА ИНАЧЕ НИКАКЪВ ЕДИНЕН ПАЗАР И НИКАКЪВ СЪЮЗ НЯМА малоумна работа Това е все едно да им въведат визов реим бе
h (нерегистриран)
Ако само пазарът определя правилата, за известно време ще бъде превзет от мизерници, живеещи само в кабината, работещи за половин заплата и миришещи от 60 метра. Докато измрат или им откаже електрониката на колата от воня. Едни десетина години ще е.
скок в тъмното (нерегистриран)
Ясно, че не си наясно. Дай 35 евро до хотела и толкова обратно, 100 евро за хотел и опитай да спиш в стая с мизерен санитарен възел и гадна баня с хъркащ сънещастник, няма пералня, да те видя чист и отпочинал. Олеле. Писач.
цифте пистови (нерегистриран)
ето на не искат да се врастат у дома. обаце, насите ги принуздават. и сега тези шофйори сте се борйат сас заби и нокти да спийат на мигли далеце от вкасти.само и само да не си загубйат работата. за зените си веце сигурно отдавна са пълни загубениаци. сега остава и за работата да стане така. лосо.
Красимир Василев
За пореден път се уверявам, че ЕС се управлява от парашутисти и тотални дебили.
ToT (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Там (нерегистриран)
Седи си в квартирата на кгб - в Масква . Там държавата се управлява само от един деби.. - но не 80-%-ов , а 100-%.
Кефир (нерегистриран)
И кое точно те убеди в това?
скрънзи (нерегистриран)
Че то има самолети,автобуси. Идва смяна и предния водач се прибира.Моряците като им свърши договора да не се прибират с кораба. Ба си малоумниците. Ама да не правят разходи в това е проблема.
запознат (нерегистриран)
най- хубаво се клати в ТИР.
Ад - това са Другите.
Веднъж на 6 седмици ще трябва да спят на мотел...
voknid
Гурбетчии - шофьори, разпродали всичко свое движимо и недвижимо у нас, няма къде да се приберат, освен да си платят за хотел, ако нямат нелегални квартири. Шоу - на колела!
voknid
Вече "Моят TIR - моя крепост" няма да я бъде.
Приятел, (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
voknid
Компетентно можеш да провериш колко чужди (и наши) шофьори се водят на работа в български транспортни фирми с чуждо участие, че тук им е "данъчен рай", но един кол/пирон нямат забит у нас. Всичко - под наем.
антидимитър (нерегистриран)
По-голяма глупост не можеш да напишеш.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение