Падане на огромна комета сложило край на ледниковия период

Международна група учени проучиха съединения от 170 точки на планетата и откриха следи от едновременно падане на отломки от комета с диаметър около 100 км.

Коментари - Падане на огромна комета сложило край на ледниковия период | Днес.dir.bg

До Никой Наборе,много кофти стока шмъркаш...сменяй дилъра!!!

А дано да премахне злото.. да се зароди ново по разумно.

Ами, ако не е комета? Ами, ако е термоядрена бомбардировка, с непозната за нашата цивилизация, технология, която е унищожила тогавашната Атлантида и е прев рнала в пустинен пояс центровете на тогавашната земна цивилизация. Описаните признаци наядреният удар в библията - Содом и Гомор. А съществуващата и до днес радиация на всички тези места, тадори и на територията на южна българия. Тия поръчкови "научни открития са си чисти фейк нюз!

Майкооо

Наште учени доказаха че таз комета е паднала въпреки и ако щяло да е приемане на турската курвенция.

ха ха хххаах хаха хахах Лъжи и пак лъжи учени, по-учени, най-учени добре платени служители на "елита от богове"

Хе-хе! Тия учени открили топлата вода. От повече от 50 години има теории, че загадъчният остров Атлантида, а преди нея и континентът Лемурия са погинали (потънали) в следствие на преминаване на комети твърде близо до Земята, като големи фрагменти от тях са падали на нашата планета.

Хайде сега да пада и една ледена комета, и да приключваме с глобалното затопляне... Хем и за Топлофикация ще има хляб...

Знаеме че обичаш чалгата,нали рошавар а гарга

що не ми седнеш на робота?!

Сега разбирам фолкаджиите защо пеят : -Каманите падат.......... То и цивилизационно са останали в онази епоха!:)))

пълни простотии ... дебели заплати , кафета експедиции ...а в същото време милиони хора умират от глад по планетата ... къде са извънземните и летиящите им чинии ??? защо не видим поне едно ? защо трябва да ца военна таина ? защото ги няма !!! точка

дебел е този в задника ти педал и без тях нямаше да се опитваш да четеш и пишех 0= смотан чикиджя чалгар

откаде ще се наъдат 10,000,000 квадратни километра биомаса за изгаряне, като обиколката на планетата е само ч0,000 км?

и в ледниковият период при минус 150 градуса е гориял огън ... ха ха ха

Правиш ли разлика между дължина и площ? Само територията на Русия е малко над 17 000 000 км. кв.

Виж го, че не може да пише на български и използва думи като "джанъм" и "найде". А ти искаш да може да смята в кв. км. :)

Otkade shte se naydat 10,000,000 kvadratni kilometra biomasa za izgaryane, kato obikolkata na planetata e samo 40,000 km?

I'm not saying it's aliens... but...

Kak djanam izchisliavat kato 10 kv. Miliona biomass isgoriala, sled Kato diameter at na Zemyata e samosas 40,000 km?! Ni huys, ne stava...

Аз пък си помислих че както казват учените сега, говедата започнали да отделят много газове и започнало глобално затопляне.

Редно е да съобщите и какво количество сега от джендърите ще измрат за да си подготвят ковчезите. Той и Тръмп дето се отказва от финансиране на МКС ги знае тези неща но нашите дебилоидни форми ги залъгват със светлата демокрация.

И какво - сега трябва да падне друга комета за да удари по тиквите политиците на "Великите сили" та да стопли ледения период в политическите отношения.

А дано -на земята човеците се превърнаха в зверове трябва прераждане.

Като говориш за себе си уточнявай.

Не може комета да е паднала на Земята преди близо 12 800 години поради един фундаментален проблем. По това време Земята, човека и вселената не са съществували.

Става въпрос за хиляди, а не за милиарди и милиони години.

В откровението на Бога към човека записано в Библията, Земята, вселената и човешкият род е на близо 6000 години. А през седмото хилядолетия Земята, която е натрупана за огън, ще си почива от човешко присъствие защото светиите на Бога останали верни на Неговите заповеди и вярата в Исус Христос ше бъдат на Небето, където Господ им е направил обиталища, а нечестивите непокаяли се грешници до краят на благодатното време, ще бъдат унищожени от Божията слава при второто пришествие на Божият Син в сила и слава като Цар на царете и Господ на господарите.

И защо да си сигурен че тогава и Вселената не е съществувала и човека и Земята?! Друг въпрос че тази теория е идиотска.Не се казва кой е раздробил кометата а това може да е само по-висша цивилизация.

Защото Бог ни говори истината чрез Словото, което създава и поддръжа всичко в битието.

А от къде е натрупана тази изгоряла биомаса през ледниковия период, не обясняват, защо?

учените, вече, са просто писатели-фантасти.

Или по-скоро редакторите на дир-а :)))

Дарт Вейдър е демонстрирал на императора демо версия на "Звездата на смъртта"

Що инертни матрали и железо че гепим, не мое исхарчим мангизите,баткаа. Па и що кретен и чудо че изтепа та че порасчизти манечко така.

Дрън-дрън , ярина ! Днес така , утре ще докажат обратното !

Може би се прави намек как ще приключи затоплянето на Планетата.

Американски учени намерили в дълбоката джунгла Албански учени...които търсели също нещо там...

Група пернишки учени отрили нов, непознат до сега, повод за напиване.

Измишьотини на учените. Да се правят на интересни и да лапат още пари от бюджета. Изобщо не им вярвайте! Не е имало никаква комета и никакъв ледников период. Освен някоя малко по-студена зима като през миналата година 2016-2017 г. Мамят ви. Вие ахмаци ли сте?

ние не , само ти