Машинисти чакат подпис за по-високи заплати

Все по-голям става недостигът на машинисти в БДЖ. Кадрите напускат заради ниските заплати, а оставащите масово надвишават допустимия извънреден труд.

Обратно в новината

Коментари - Машинисти чакат подпис за по-високи заплати | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

То и в БДЖ има пенсионери.А Русенското депо колко извънредно работят

Интересно...нито дума за разкритията на Нова, за "кухите" позиции и високите заплати за ... футболисти, които всъщност доведоха до тази новина. Чии ли интереси обслужва Дир.бг, прикривайки тази информация?

Че са малко, малко са машинистите. Т в коя ли професия веченяма дефицит на кадри. Ами състоянието на релсовия път и качеството на поддръжка?

Защо преди имаше пари за заплати, а днес няма ? При това развитие на технологиите, комуникациите, компютрите ? Над 2.5 пъти е нараснала производителността на труда, 3 пъти е нараснал БВП, а пари за заплати няма ? Къде отиват тези пари ?

ЧЕ СА МАЛКО Е МАЛАКИЯ ПРОБЛЕМ - ГОЛЕМИЯ Е ,ЧЕ СА ИДИОТИ И ДЕБИЛИ!

Хм.... Що майка ти да не е машинист- ка

Защо питаш машинистите за авариите и персонала?Ти не днаеш ли каква е причината?Ти не виждаш ли какви са локомотивите и вагоните и релсите даже? Ами като толкова е зле защо си във влака? за авантата ли? Къде по света возят на тези цени? Къде по света давот на машиниста 300евро заплата? Бокук си ти нищо повече. Или партиен функционер.

Кога най-после ще има кадърни директори на БДЖ, които да ги е грижа за ЖП транспорта?! Да има адекватно заплащане на труда на работещите в БДЖ. Това е транспорт, който масово използваме, така че е редно да има сигурност, удобство, чистота и добро отношение към пътуващите.

Единствения начин БДЖ да се спаси е да се превърне в клон на китайските железници с китайско уравление и правосъдие за всички провинили се.

Ако ги бяхте роботизирали тия железници!

1. вижте как е написано заглавието: Риск от ново Хитрино заради МАЛКО машинисти. 2. Уморен или не машиниста е длъжен да спазва ограничението на скоростта, а не да взема самоволно решение ! Иначе да, това,което сте написали е вярно ,но е нещо друго.

"Уморен или не машиниста е длъжен да спазва ограничението на скоростта, а не да взема самоволно решение!" Абе ти в кой свят живееш? Обяснява ти се, че това води до повишен риск от инциденти, той пак едно си знае - длъжен бил. И какво като е длъжен и не го е спазил? Тези дето са претрепали хора на пешеходни пътеки с над 100км/ч те не са ли били "длъжни"? Е и?! А сега си представи че машиниста кара няколкостотин тона със 70км/ч.

Не го ли фалираха вече,да го взима Шиши или Георгиу там с некоя офшорка и да се приключва

Обичайната държавна структура..Пак, като едното време..Канцеларии пълни с поливачи на фикуси и клатикрачоли, пълно орязване на кадрите, които карат и обслужват влаковете

Оплакват се от всички професии и пак избират едно и също управление. После пък и стачки не правят, защото ще стане нещо. Три области в страната се чудят дали да не искат Румъния и пак нищо. Убийства, грабежи и кражби всеки ден, и пак нищо. Скандали за корупция и наглост, и пак нищо. Това вече не е държава. След като всичко чака какво ще каже Бойко Борисов, за да стане нещо, значи живеем по-зле от Бай Тошова България. Това е ДИКТАТУРА.

Така е във всички сфери на държавната администрация. Със сигурност това е държавна политика на управляващите защото колкото по малко квалифицирани кадри има толкова по лесно те ще си вършат далаверите.

Нали в Хитрино уж трагедията е станала заради високата скорост, а не заради броя машинисти в локомотива! Дали ще е един или 10 как ще повлияе това на скоростта?!?

Тези в Хитрино не са към БДЖ , а към фирма. Там също има недостиг и назначават дори пенсионери към 70 години ! А колкото до нови кадри- няма , защото института го направиха висш, инженерите, които завършат не желаят да работят на смени, лоши условия със стара техника, понякога пътуване по 2-3 часа и повече до смяна и още много други неща.Машинист се става с години учене и практика, това не е лека кола или камион, тези които бяха от курсове по 6 месеца ги назначаваха за помощник - машинист и след 4-5-6 години ги назначаваха за машинисти. За напред ще има още по- лошо положение с намиране на машинисти !

Недостиг на машинисти - катастрофи Недостиг на учители - некадърници Недостиг на лекари - заболявания и смърт Недостиг на Инженери - няма индустрия Недостиг на сезонни работници - проблеми в туризма Недостиг на БЪЛГАРИ = Край с БЪЛГАРИЯ

Само в БДЖ бяха направени "реформи"Ето в какво се състоят те:Пълно унижение на работещите с мизерни заплати,съкращения на кадри и раздуване на администрация като се отделиха товарни от пътнически превози,а в същото време става преливане на пари от едните към другите,привелегиите които имаха напълно заслужено за рискова и напрегната физическа и умствено работа за диспечерите бяха премахнати. Този процес ще продължи. За да работиш в БДЖ се изисква нужното образование ,но за там пари няма,даже това което са заработели се краде,за да се даде на МВР-то. Тези хайлязи неграмотни,тези връзкари,дето по цял ден работа никава не вършат са приоритет на боко и правителството му. Няма такава Държава. Това е боколандия.

Другарю /другарко/ питанков, За какво става дума в статията и какво те бърка тук МВР,горско стопанство Каспичан или басеинова дирекция Смолян /да речем/???!!! Явно сте от от тези жпейци, които винаги не знаят какво е станало когато редовно се чупят влаковете и ние - пътниците стоим с часове и мръзнем във вагоните в някое затънтено място дето и телефоните ни нямат обхват. И тъй кото всеки от вас ни гледа нахално-подигравателно и ни обяснява, че е от еди-коя си структура на "реформираното" ж.п и не знае какво става Ви моля при подобни случаи да ни предоставяте телефони за връзка със земеделското министерство. Може пък те да знаят причините за страданията ни причинени от Вас.