Какво стана с българското селско стопанство след 2007?
Тази година България е страна-партньор на голямото изложение „Зелена седмица“ в Берлин. Това предизвика коментари за състоянието на селското ни стопанство.
Обратно в новинатаКоментари - Какво стана с българското селско стопанство след 2007? | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
След. 1990г.ликвиддаия (нерегистриран)
Селското стопанство ,леката и тежка промишленост бяха ликвидирани от човеечета нарекли се демократи.Те от малоумие или за 30сребърника продадоха българските интереси и разрушиха всичко,което е постигнато от страната , с десетилетия труд на народа ни.Днес плодове ,зеленчуци ,др.храни и промишлени стоки са внос от Турция,Гърция,Италия,Испания,Холандия,Полша ,Китай и т.н.
Дивергент (нерегистриран)
Затова до 1989г. бяха в Белене. Жалко за България, че ги пуснаха.
3евзек
Ние в Пресцентъра на Партията за българия продължаваме да питаме какво стана със селското стопанство след 1989. Тогава бяхме всепризнат световен лидер, без никаква конкуренция, в износа на туршия и зарзават към СССР, а сега заемаме незавидното 45-о място.
2+2=5 (нерегистриран)
Какво селско стопанство след 2007, та то загина геройски още след 1989 и беше закопано от нямащите аналог в света ликвидационни комисии. Безхаберие, корупция и простащина. Това се случи. Само схеми, измами, далавери. Мъртви села, 90% безработица. Животновъдство е в червената книга. Кой му пука?? Вече оправяне няма да има. ВСИЧКО РУХНА!
3евзек
Едни го наричат мъртви села, а други - прогрес. Минаха времената, в които 20 хектара се обработваха от 20 души.
я пробвай (нерегистриран)
да прибереш продукцията от 20 хектара засяти с малини,ягоди,рози....и 20 човека ти се виждат много.....наивник.
:) (нерегистриран)
"Две трети от износа на селскостопански продукти вече е насочен към държавите от ЕС. " Сигурен съм, че много хора четеийки това, изобщо не го разбират. Две трети означава, че примерно на 100 чувала зърно, 70 са за износ в ЕС. А после куцо и сакато разправят как санкциите с/у Русия нанесли големи щети на българското селско стопанство...
Сульо Пулев (нерегистриран)
Кой шъ чете бе, нали 80% от българите са олигофрени! Цифра официално обявена в Народното събрание!
СПАСИТЕЛИТЕ- БОЙКО И ВАЛЕРКАТА! (нерегистриран)
Селското стопанство го съсипаха червените бастуни на лъжкинята заедно с помагачите им - третополовите зози от драгалевци,а Бойко Велики го възроди от пепелищата на червено - лилавата чума! При бандите от драгалевци и позитано 20 години -навсякъде бъзе,троскот и свричовина,а при коалицията на доброто- Бойко и Валерката- навсякъде безкрайни китни поля и райски градини по стандартите на Общия европейски дом!
Уили (нерегистриран)
майтап бе, Уили, нали?!
Дядо Радой (нерегистриран)
Кво стана ли? Ето какво: Милион пъти съм проклел, Драгалевският крадлив Ман Гел. И още дееста-триста Гада, от крадливата бригада: Сашо Нвреза,Бакъря, Надка Свирката,Катъря.... Дано Господ ги"поживи", в Ада да ги дерат живи! И краденото им имане, с тях във Ада да остане!
Иван Татърлъков (нерегистриран)
Със селското стопанство в БГ се случи същото, както и раждаемостта в БГ.
Сульо Пулев (нерегистриран)
Май е точно обратното, ако се съди по цифрите, а не по мокрите сънища!!! Ама кой ти гледа цифри, нали?
Черен Петър (нерегистриран)
Сами са си виновни българите за изтърбушеното си селско стопанство. Петте века турско робство, пък и отпреди него, превърнаха нацията ни в невъобразим мелез от генотипи. Абсурдите избуяха след 10 ноември 1989 г. Най-уникалният сред тях е, че днес София е бъкана от хора, а цели региони пустеят с буренясали земи, с опразнени, порутени селища. И то забележете, не става въпрос за пустинни и степни области, а за китна и плодородна земя...Няма по-комплексарска и чуждопоклонническа нация от нашата.
Пурко (нерегистриран)
А.Луканов и БСП ликвидираха българското селско стопанство! Б.Борисов и ГЕРБ го възродиха!
da (нерегистриран)
Възродиха го, ама със субсидии от Европа, раздавани на мошенници. И така създаващи условия за нелоялна конкуренция на трудовите и честни хора. Ами да- то мутрите слушат чалга и примитивни хора имат такива ценности.
Сульо Пулев (нерегистриран)
Ама го възродиха! Що Луканов и БСП не направиха това със субсидии от Москва, а го съсипаха? Лесно е да рушиш, трудно се строи!
ФИЛИП ДИМИТРОВ (нерегистриран)
къде го слагаш?
Сульо Пулев (нерегистриран)
Слагам го на нивата, седнал и ронещ горещи сълзи, ката гледаше опустошението, останало след като Луканов ликвидира ТеКеЗетата!
Петър (нерегистриран)
Селското стопанство се владее 100% от ДС партиите. Те реално раздават субсидиите на себе си. Конкуренция в сектора не е имало от 100г. С предприемачите, които не са "наши хора", се действа брутално, по селски.
Сульо Пулев (нерегистриран)
БСПартиите да не са луди да копат, на тях им дай само да плямпат, лапат и плюят!
знаещ (нерегистриран)
Абе, Гольо, нали това е истинското име!, при социализма имахме развито и ефективно селско стопанство, и не БСП (не ги понасям) го разтуриха. А свга лапат лбимите на боцко "сериозни бизнесмени"! Анадънмо!
.. (нерегистриран)
Тъжен факт,уви! Най-солиден е делът на зърнопроизводителите-ТИМ!!!!
що така (нерегистриран)
Ако утре субсидиите изведнъж отпаднат, сериозните и същински производители ще останат, а ще изчезнат всички други елементи, които не са достатъчно ефективни, а ги крепят единствено субсидиите." Е кой раздава на случайнте елементи субсидии? Аде. А не на хора, които действително създават нещо? Да кажа раздава им държавата. Значи тази държава е държава, облагодетелсваща мошенниците, а не трудовите и честни хора. После никой не иска да работи за нея и бяга. Ами то има защо.
1 (нерегистриран)
Ние като страна селскостопанска изнасями ли и един домат в страна от ЕС или една ябълка и чушка ?Не само че не изнасяме а внасяме и домати и чушки и ябълки и картофи а защо е така трябва да сепитат нашите управляващи.И още нещо полска или италианска ябълка е по евтина от нашата защо те когато са си водили преговорите за влизане в ЕС са си нямали техни госпожи Куневи да казват само Йес сър а техните преговарящи са си защитили тяхното си земеделие ! За това сега на пазара полската ябълка е по евтина от нашата защото нашите земеделци не могат да се борят с техните които са силно субсидирани !
Az (нерегистриран)
Учудвам се, че някой вижда позитивно развитие в селското ни стопанство. Да изнасят се пшеница и слънчоглед. Но се внасят плодове, зеленчуци - даже магданоза и чесъна. Какво му е хубавото, не знам. А българите отидоха да берат плодове по Гърция и Испания. Това просперираща държава ли ни направи?
каруцар (нерегистриран)
Дойдоя димукратите, ренегатите, рентиеририте пишмам седерастите и шуробаджанаците на Костоф и сега ядем вносни домати, пипер и какво ли още не от държави дето сме изнасяли сега внасяме. Окрадоха и разпродадоха сичко тия айдуци.
личи си (нерегистриран)
Abe костов от 10 години не е в политикате бе. Стига с този Костов. Той управляваше отдавна и за 4 години. За 10 години след него като си отиде, какво се промени от следващите правителства? Дойдоха след него- да ограбят еврофондовете. Аз даже с ечудя как Европа не разследва за какво се харчат парите на европейскте данъкоплатци.
17 години (нерегистриран)
От 17 години Костов не е във властта, не от 10 години. Извинявам се. Това е първото правителство изкарало 4- годишен мандат след 1989 г. Доведоха царя, за да вземе ДС властта. Костов поне бе умен, а не тиква.
Българин (нерегистриран)
Какви "арендатори" ! Това са чиста проба местни феодали, които се интересуват само от собственото си забогатяване ! Изкупувайки за жалки стотинки земята на селяните !
112 (нерегистриран)
DW* 00
бригадите по соца на студенти (нерегистриран)
и ученици, безплатният ежегоден труд на стотици поддържаше селското ни стопанство с работна ръка. Сегашните арендатори с техните заплати прогониха всички, които се трудеха по градините в Италия и Гърция. Дори овчари няма, откъде да има стада.
Хе-Хе (нерегистриран)
Хехе, първо не беше безплатен трудът, защото ни плащаха - и то беше повече в смисъл на стоки за купуване, отколкто сега плащат на работниците в селското стопанство. Второ, защо ходите да работите на бригади в САЩ - да слугувате на 3 работи, с 15ч. работен ден, за да може хем да си платите наема, храната, ама и самолетния билет. И ви организират една мижева екскурзийка накрая, та да си изхарчите, ако сте спестили нещо, пак при тях. Елементарно, ама кой да го проумее. Ами работете на американци, тъпи испански робовладетели, и на гръцките и италианските селяндурки им бършете задниците, обаче бъдете горди, че не живеете при социализъм с достойнство, а сте роби без права.
222 (нерегистриран)
Такива,като Иванова никога няма да разберат:-)))
викате (нерегистриран)
Викате Костов, ама не сте много прави. При Костов нямаше мутри. Според мен причината да живеем зле е невъзможността държавата да защитиви обикновения човек, този, който се труди и внася данъци. Причината затова е влизането на ДС във властта чрез идването на царя. ДС държеше всички канали за дрога, контрабанда и нямаше никакъв морал. Ако имаше пълна лустрация и ДС бе изгонена от властаа, мутрите бяха натикани в ъгъла и в обществото имаше законност и ред- сега да сме по-добре и от Румъния. Ама - на. Свестните избягаха, децата ни се троват с наркотици, а чалгата и мутрите са превзели държавата. Ккаво искате? Човек не живее само с хляб, ами и с ценности.
аха (нерегистриран)
Каквито ценностите на управляващите и хората, държащи икономиката - ценности на бандити, с култура на мутри и чалга, такава и държавата. Обикновените хора, тези с по-висок морал и по-високи ценности са смачкани. Ккавито ценностите на управляващите- такава и държавата. Какво искате?
Az (нерегистриран)
Причината е, че вместо да надграждаме и запазим построеното, ние тъпанарски го разрушихме. Вие помните ли коя политическа сила го направи и клекна пред всички изисквания на новите ни господари?
Аврора (нерегистриран)
Какво селско стопанство в България, като в първите години на "демокрацията" по Костофф и особено преди това при премиера Фил Димитров всичко създадено дотогава беше съсипано, избиваха се бременни животни, разгонваха и раздаваха стадата, зарязаха градините, скапаха каналите за поливното земеделие, палеха фермите на хората, циганската напаст грабеше тук-таме узрялата реколта?! ... А след това се настаниха едни Чукундур Балкански, мутрашки тип, които с първите субсидии или просто заграбени пари (чрез измами и грабежи) си накупиха по няколко джипа - за себето, за жената и децата, и по един за всяка любовница - които в голямата си част се изпотрепаха впоследствие от дивотия по шосетата? ... А сега някакви отделни индивиди се опитват нещо да произвеждат, ама то върху пустиняк не става, и машините не искат сами да вървят - все някой трябва да ги подкара, пък той трябва и да разбира нещо от земеделие, култури, мултури, семена, породи, редуване на тия посеви, оставяне на угар за една година - да се съвземе земята след някоя башибузушка обработка ... Сложна работа за желаещите да станат милионери без труд, за един сезон, с няколко ремаркета от некъф си зеленчук ... И да дойдат да им работят роби отнякъде си, щото местните ги прогониха още веднага след отварянето на границите ... А сега стопанството се развива главно в компютърни отчети и фалшиви таблици с успехи, а на щандовете гледаме ябълки от три съседни държави и от няколко по-далечни, картофи от Азия, чесън само от Китай, билки от Сърбия, Хърватия, Полша, орехи и други ядки от Южна Америка, Турция, Иран и Афганистан ... А някаква си чиновничка от нов тип - "калинка" - ни успива с евро-лакардиите, в които и тя самата не вярва, но нали трябва да се поддържат митове и легенди, за да се вкарват нови пари от Аврупата ...
Аz (нерегистриран)
Точно! Ама като гледам никой не иска да си посипе главата с пепел и да си признае вината. Политическото дърляне и надлъгване на гърба на народа продължава. А на опразнения икономически терен и съсипано стопанство просто нямаше какво друго да поникне освен бурени - т.е. мутризма разцъфтя.
Дивергент (нерегистриран)
Първо субсидията е несправедливо средство за държавно подпомагане. Субсидията в България е з5 лева, а в Германия з00 евро. После "не сме били конкурентни". Второ евро програмите са достъпни само за отбрано обществото. Тези уж случайни, докопали се до тях са намерила правилният човек на когато да си платят. Но това не е корупция, а начин да влезеш в играта. Трето, земеделците ги обират търговците. Изкупуват продукцията евтино и я продават от 2 до 10 пъти по-скъпо. Това е заради "пазарната икономика" и премахването на закона за спекулата. Когато в земеделието няма планова икономика, то засаждането на продукция е ХАЗАРТ. Затова една храна се изхвърля заради свръх производство, друга не стига. В същото време стойността по производството е едина и съща. Четвърто, докато не разберете колко е важни храната за съществуване ни няма да има земеделие. Компютъра не се яде- всички тези игри на "ферми" изкривяват съзнанието на хората. Земеделие не се прави от стола. Младите поколения взема за пример безделниците, които в "демокрацията" забогатяване без труд и им подражават. Никой не иска да върши истинска работа. Като ИЗВОД: В България който се труди е нископлатен будала.
М7 (нерегистриран)
90% от месото е внос, 85% от доматите, 90% от ябълките, 95% от агнешкото. Само с жито и рапица не става, ама на кой му пука. Важното е да се усвояват субсидии от София за голи поляни из цяла България. По фалшифицирани документи сме шампиони и в животновъдството, само дето всички знаем, че нямаме вече никакви животни, само 6 млн баламурника дето все още се заблуждават, че сегашната мафия прави нещо за тях!
ZM (нерегистриран)
НЕ СИ ПРАВ. НА ПЪРВО МЯСТО СМЕ И ПО ПРОИЗВОДСТВО НА ТИКВИ.
sulio@mailinator.com
Не си прав нямаме много тикви, а само една ама много голяма.
БЗНС приоритети (нерегистриран)
Какво ли? Отиде на майната си, това стана. Сега купувам прескъпо основните зеленчуци и плодове, фрашкани с химия, един бог знае къде довлечени, това стана.
Некои господа (нерегистриран)
май забравиха, че още през 1984-85 година нямаше хора , които дори да прибират реколтата..
не е вярно (нерегистриран)
Не е вярно това. Аз съм от село и всичките пенсионери ходеха в ТКЗС-то да работят допълнително. В селото имаше и агроном и всичко около него бе засадено с плодове и зеленчуци. хората си имаха градинки и след работа ходеха на полето да си ги обработват, защото имаше 4 завода в него. След 1989 г. земите опустяха. Повечето земи бяха върнати на собствениците, но след 3-4 години върху тях пораснаха тръни. Сега гледам са засадили слънчоглед, ама слънчогледа в Балкана не вирее. Каквото и да имаш - трябва да се трудиш, на готово земята не дава.
1739 (нерегистриран)
По-добре да се каже след като разтуриха ТКЗС - тата. И отговорът е - да разтурят ни помагаха, сложиха квоти, хората се отчаяха - едни остаряха, други емигрираха. т.е крачка напред дори да има, то е на фона на 10 назад.
ТКЗС-тата (нерегистриран)
пък ни издигнаха на световно ниво..Че вече няма кой да работи на село.
AA (нерегистриран)
селското стопанство в бг ще се оправи, когато детроита и другарите му върнат обратно съвеката система :)
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
КВО ДА СТАНЕ - ТРЯБВАТ РОБИ :)) ... ОБРАЗА НА БЪЛГАРСКИЯ ЧОРБАДЖИЯ С "ЧОВШКО ЛИЦЕ" В БЪЛГАРСКАТА ЛИТЕРАТУРА СЪВПАДА
ПРОДЪЛЖЕНИЕ (нерегистриран)
С ОБРАЗА НА ДОБРИЯ АМЕРИКАНСКИ ПЛАНТАТОР РОБОВЛАДЕЛЕЦ В НАШАТА ЛИТЕРАТУРА :))
007 (нерегистриран)
има герб,няма селско стопанство.
.. (нерегистриран)
А всъщност всичко започна в началото на 90-те,когато решиха да създадат ликвидационни съвети с цел разтурване на ТКЗС,били "комунистическа ядка".Един от идеолозите беше моят състудент Ал.Йорданов,филолог.Кошмарна грешка! А сега ,през 2018г.липсата на работоспособни хора в държавата и съсредоточаването на останалото читаво в София циментира безизходицата.
поговорка (нерегистриран)
стана фустана на стана
0877 848081 (нерегистриран)
Ма кой ва кара да ядете боклуци от Полша и не знам къде си ? Има си и качествена стока, но не е толкова евтина колкото боклуците ! Изборът е ваш !
няма избор (нерегистриран)
Не, изборът не е наш. Ако аз мога да си купя качествената стока, то поне 70% от българите не могат. Ей там е проблемът: целта не е 2ма-3ма да си купят качествена стока, а болшинството българи да могат. Едно време имаше горна граница за отровите - сега ви казват, няма граница, но има био - с 250 евро минимална заплата, дето получават болшинството работещи в Бг не се купува био, ясно ли ти е. Т.е нямат избор тези хора. Това е проблемът, а не аз мога, а вие се оправяйте както намерите за добре. Това точно е варварският капитализъм.
kukla (нерегистриран)
Явно авторът на тая статия е писал под мъдрото ръководство на партийната си централа или на еврокомисията. Достатъчно е да отиде в което и да е село за да види истинската картинка. А тя е улици пълни с кал и боклуци. Тук таме с остатъци от социалистически асфалт и тротоари. Големи масивни къщи, дворове около тях, строени при социализма. В момента тук таме се срещат няколко старци пред отделните къщи. Вечер тук таме мъждее някаква светлина в някоя отделна стаичка. До селата е пълно с пусеещи ниви. Тук таме още останали ТКЗС-ки постройки с разграбени керемеди, тухли, прозорци. Да не продължавам нататък, че ми става лошо като си помисля.
Гост (нерегистриран)
Демек де - преди соца не е имало живот по нашите земи. Имало е и още как - селото такова каквото е крепило народа ни през вековете бе унищожено за 30 - 40 години. За да се централизира икономиката и за да е близо до властта народа. Да е работническа класа в градовете, а не земеделци и животновъди.
Еми партията (нерегистриран)
гушна на село каквото и беше насърце, нема да реставрира паметници на прогреса я.
Коко (нерегистриран)
Когато се разстуриТАЯ ЕВРОПЕЙСКА КОЧИНА ЩЕ ИМА И СЕЛСКО СТОПАНСТВО
Идете да пазарувате (нерегистриран)
в азиатската кочина.
cmexxx (нерегистриран)
Хаха - а бе какво селско стопанство, какви 5 лева ? 80% е вносът на плодове, зеленчуци и месо. Единствено производството на пшеница стигна нивото на 1989 г. поради простата причина, че там са насочени най-много субсидии. Превърнали сме се в държава източник на суровини, а ония от запада гушат големите пари, като преработват тия суровини. Да говорят за големи успехи е просто смешно - монокултурна държава!
ЕЕ (нерегистриран)
Да се говори за развитие на българското селско стопанство след 2007 г., е наглост. Защото освен зърно, няма какво да се изнася. По българските пазари почти всички плодове зеленчуци са вносни, при това много от тях от далечни страни.
сериала ще се повтаря (нерегистриран)
но има продуктово позициониране
либерални (нерегистриран)
наливат пари и после ги перат, но все тая
грух (нерегистриран)
Най-големият терорист (вносните са без значимост) е самата крадлива мафиотска ДС-арска псевдодържава, поддържана и финансирана от EU и УСА, която законно краде от банкови влогове, от здраве, от съдби, от природа, нагла, лъжеща и мизерна като народа си робски!
мух (нерегистриран)
Уха, ти ще да си голем хейтър ми се чини.
Анна Елчинова
Измисли най-после друг пост, Прасе! Този го публикуваш вече за 74-ти път!
малко срам (нерегистриран)
Тези от ЕС под качество разбират пластмасов зеленчук и безвкусно месо натъпкано с антибиотици и хормони. И как точно ЕС ни "помага" за развитие на селското стопанство дето трябвало да отговаря на техните критерии - кои са тези критерии? - отрова в храните, а тези с по-малко отрова са "био", но от 3 до 30 пъти по-скъпи. Т.е. да тровим хората, а който има много пари да оцелява. Нали заради това присъединяване към ЕС изкоренихме лозята, гъмзата я затрихме като сорт, затрихме производството на нашите вкусни ябълки (освен гнусни полски и италиански други няма ни по пазари, ни по фирмените магазини) и куп други вкусни зеленчуци и плодове затрихме. Да им е сладко на тях. На нас не ни е. ЕС - боклуци няма да ядем, и децата си учим на това.
Дунава (нерегистриран)
горе при нас във видинско има още гъмза
ЕС ви копа (нерегистриран)
нивите щото ръцете ви са сложени зад гърба.
Тъпо (нерегистриран)
Глупости! За какво копане става въпорс, ако нямаш пазар да си продадеш продукциите. И стига вече с това "иди на село да копаш", зашото като "копам" и продавам успешно, идва веднага мутрата и ме затрива, за да не и преча да си внася боклука от ЕС, за който тя ЕС-фондове усвоява.
2323 (нерегистриран)
Ядем гумени домати , пластмасови краставици , конско месо , карантиена кайма , силажен хляб пием сухо мляко , палмово масло ИИИИИИИ боледуваме от рак
бг (нерегистриран)
България изнасяла,а внася отвън нискокачествена продукция! Думата селянин изчезва-тя е свързана с трудолюбие и автентични исконни ценности! Защо се затри селското стопанство?Все повече хора осъзнават,че селата са богатството на България.Трудно е млади хора да се върнат на село,макар че има такива-просто политиката умишлено затрива истинсите неща.Тъжно ми е защото знам какво е истинското мляко,сирене,а сега в магазините ги няма.Тъжно е защото детските спомени да се спускаш от селския баир зимата с чувал със натъпкан със сено,да играеш до късно,да ядеш истински неща,а отрудените ти баба и дядо,които вече ги няма да ти се усмихват въпреки умората от тежката работа Ех..
LeGrandTulup
Какво ли стана с българския домат - сочен, вкусен, ароматен и с почти сладък вкус. Със соца си замина и това съкровище. Какви божествени ароматни и медени кайсии имаше у нас. Тогава по магазините си нямахме шоколади Милка и Тоблероне, но за сметка на това си имахме такива чудеса на природата.
Nexus (нерегистриран)
Относно това можеш да питаш твоите сътолбухински селяци.
аа (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
20 (нерегистриран)
то беше въпреки социализма, такава беше действителността на 80 години
324 (нерегистриран)
Имаш предвид продукцията в показните магазини ли???
Тоя домат (нерегистриран)
е на масата на партийците. Който иска трябва да си насади.
333 (нерегистриран)
Нашата селскостопанска продукция отива за богатите европейски страни,а ние внасяме тяхната скапана и отровна продукция!
2 (нерегистриран)
отива за турция и близкия изток
С вашия домат (нерегистриран)
испанците си правят фиеста замеряйки се..Не съ занасяйте, въобще на запад няма такива домати.
>>> (нерегистриран)
доброто е че сме в ЕС лошото е че парите ги прибира мафията
маймуняк (нерегистриран)
банани, за всеки маймуняк - банан
Иванова
И кое му е доброто, че не разбирам още.
пълен напред (нерегистриран)
Нашето селско стопанство през последните години постигна такива големи успехи,че още малко ще започнем да внасяме домати ,чушки краставици и т.н. от Русия!Засега само от там не сме внесли!
Баце Ивко (нерегистриран)
За да се почувствате пълноценен русофил, може да внасяте махорка.
ДеДоВиЯ
Защо не кажат кой получава субсидиите- външни компании и кой изнася- пак чужди фирми. Е някой нашенец може по случайност да се намърда някъде, ама то е капка в морето.
бг (нерегистриран)
Субсидии получават депутатски синчета и приближени,които чрез фирми фантоми прибират парити,които са предназначени в помощ за реални фермери и производители,но те почти не могат да се докопат до тях заради корупцията и наглостта на лъжефермери.Тъжна и жалка картинка.Е как да има бг.продукция?
пфу (нерегистриран)
Появили се информация за РУСКИ капитал арменец КГБеец изрелец изкупуваш земи ГУМАта на ДИР влиза в действие все пак собственика на сайта е руски гражданин
И БЕН ФРАНКЛИН Е БИЛРОБОВЛАДЕЛЕЦ (нерегистриран)
ЗАТОВА СЕЛСКОТО СТОПАНСТВО В АМЕРИКА Е ВЪРВЯЛО :))
Дивергент (нерегистриран)
В америка всичко е ГМО.
ДЖ.ВАШИНГТОН Е БИЛРОБОВЛАДЕЛЕЦ (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
тракторист-популист (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
93 (нерегистриран)
Писалият статията явно никога не имал допир до селско стопанство. От 2007г. дела на сивия сектор в селското стопанство се увеличи многократно. Ограбването на обикновения човек също. Всички в този сектор крадат, държавата национализира отново земите на хората, или я подаряваш на някой от мутренските земевладелци за без пари обикновено с рента по малка о субсидията или пък общината ти я дарява на някого като бяло петно, ако решиш да я работиш големите имат блокове и дребния собственик отива в някой дол. Селското стопанство стана сектора в който едни забогатяват неимоверно благодарение политическата подкрепа на ГЕРБ за сметка на съсипването на други собственици на земя.
Не само на ГЕРБ (нерегистриран)
Партията не случайно раздаде куфарчетата още през 90-те години.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение