Вл. Рапонджиев: Сигурността на Летище София е гарантирана

Изпълнителният директор на Летище София Владимир Рапонджиев коментира пред Дир.бг каква е обстановката на аеропорта по време на европредседателството.

Обратно в новината

Коментари - Вл. Рапонджиев: Сигурността на Летище София е гарантирана | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всичките сте тъпи !

Деска, ти ли си бе?

Баба ми казваше голям залък лапни, голяма дума не казвай. Та пак както казваше баба ми да не чуй дявала.

Заплатата му е по голяма отколкото сбора от заплатите / не от доходите/ на президента и премиера.

Но още не знаех, че София е летище! Е, сега го научих и това. И то само заради липсата на кавички.

На O'HARE всяка минута и половина кацат 2 самолета, голям и малък на 8 писти, които се пресичат. Или около 1440 самолета на ден при 18 часа. Също толкова самолет излитат. Това означава, че на всеки 45 сек кацат/излитат по 2 самолета. Когато е имало буря и авиотрафикът закъснява, четотата на кацане се увеличава. Само за 10 мин може да се стоварят 5--6 хил пътника наведнъж.Те се вдигат от 5те терминала от огромен брой частни авт, лимо. такси, автобуси и шатъл/метро при много строг ред, контролиран от5 вида полиция Терминалите -2 етажа, заминав -горен, пристигане-долен и никога не се смесват както е хаоса на лет Соф. Това е плод на БГ-архит-инж-калинкова мисъл и ще мачка пътниците докато не се направи нов 2 етажен терминал. О"Хера е герой от войната, потопил балшой самураи. Време е лет Соф да се именува на доказан БГ герой Списаревски! Отговорните фактори обаче се ослушват продължително.

Ех Рапончо , Рапончо ! Бая крадете в това Летище , искате да го изкарате нерентабилно , за да дадат тази Златна Кокошка на някоя Мутра от обкръжението на Мутрата Борисов !

Летище се готви да бъде продадено на ТУРСКИЯ холдинг LIMAK (вътре главния пакет акции се държат от ЕВРЕИ собственици на банка ЕБВРЛондон -които имат игри с ИДИЛски петрол с Ердоган Лукойл и Азербайджан).Летищата на ПОЧТИ всички столици в раойна наБалканите Близкия ИзтокКавказ са под контрола на ТУРСКИ фирми като турските TAV(летищата Сараево Загрев Прищина Скопие Батуми Истанбул Мека -С.Арабия) и LIMAK(Кувейт Турция Мали Нигер Египет Сенегал)Засега само СОФИЯ им се изплъзваа еропорта Пловдив е ЕВРЕЙСКИ Атина и Букурещ НИКОГА няма да станат турско или еврейски

Ето че летището работи и то добре според думите на директора ! Защо министъра на транспорта иска да го дава на концесия ? Или в това правителство всички са заети с далавери кражби и Афери , а Министъра мангал кокорест иска да краде до края на живота си от нас с помощта на концесията !

4-та колонка за зареждане на електромобили се намира зад паметника срещу НС и се обслужва от естествения враг на електричеството Мавтинчо. Куплунгът / само за ВИП/ се включва в задната полусфера. За гражданите в предна полусфера има флексибъл шалтер, който е нужно да се дръпне 2-4 пъти нагоре-надолу. Сатифекшънът е гарантиран и без замърсяване на околната периферия.

Браво, тъкмо да могат хората да се евакуират като европейци. Още трябва да се разшири капацитета следващите две, три години.

Ценности, електроника и доста пари изчезнаха, докато сегашният шеф на Летище София отговаряше за охраната

Те охраняват пистата да не би някой да я открадне .

Преди два дни намерих пет-сантиметрово острие на скалпел в зоната на сигурност - след проверките. Стоеше си кротко на пода. Около 19 ч.

Ценности, електроника и доста пари изчезнаха, докато сегашният шеф на Летище София Владимир Рапонджиев отговаряше за охраната. Биографична справка за новия изпълнителен директор Владимир Рапонджиев с цел проверка какви са му базовите образования. Нито дума по въпроса! Наистина той е завършил единствено НСА, бил бодигард в НСО, преминал краткосрочни професионални курсове. Рапонджиев е абсолютно некомпетентен за тази длъжност. Владимир Рапонджиев като директор на Дирекция сигурност на Летище София е проявявал престъпно нехайство и фрапиращо безхаберие при неизпълнение на служебни задължения, довели не само до накърняване материални интереси на обслужваните пътници и, което е много по-важно, до уронване престижа на Летище София.

Ти пък сега. НСА е ковачница за управленци. Ако е инженер, ще е само техничар. Ако е доктор, само ще лекува. Ако е архитект, само ще проектира. Спортът дава всичко, я виж как на Цв. Цв. нищо не може да му се опре.

От друга страна, всеки път когато видя кадърен човек на държавна работа, в главата ми възникват въпроси за мотивацията му. При Рапонджиев и компания работата поне е ясна...

Бря,туй нящо се утайка ли кара насам?

арт