Коментари - Кр. Вълчев: Има 4 варианта за едносменен режим на училищата | Днес.dir.bg
Коментари
Моето дете учи в 144-то СУ. Училището е голямо и въпреки това учат на две смени. Всяка година се приемат по 5-6 паралелки / 21 деца/. Занималня за ново приетите има до 2 клас включително. След това само за тези чиито родители представят бележка, че работят редовна смяна. Събират по 2 класа на едно и следователно, подготовката за следващият ден не се получава много добре, защото има разминаване във взетия материал. Но въпреки това уважаваната директорка продължава приема на много деца, и как да не е така та нали по броя идват парите. Та предлагам ограничение на приема за тези училища, а в тези които децата са малко да се направи една проверка защо е така.
Ами то вече не останаха свободни площи за застрояване.Трябва да се надстрояват старите училища с още по 1-2 етажа или допълнителни сгради в училищните дворове за сметка на площадките и тревните площи
"животните, които искаха да направят нещо значимо някога се стигнало до там, животните да предприемат героично стъпка, за да отговорят на високите изисквания на новото време - направили училище. спрели се на учебен план, които обхващал предметите бягане, катерене, плуване и летене. по план всички животни трябвало да овладеят тези предмети. патицата била отличен плувец, в деиствителност много по-добра от учителя си. за сметка на това имала задоволителни успехи по летене и слаби по бягане. заради слабостите и по бягане, трябвало да прекрати с плуването и след училище да тренира бягане. това продължило до тогава, докато плувните и ципи съвсем се изранили и по тази причина патицата постигала средни резултати по плуване. но средните резултати били приемливи и това на никого не пречело, освен на патицата."
"заекът бил първенец на класа по бягане, но скоро стигнал до нервен срив, заради многото си упражненя по плуване. катерицата била добра в катеренето, но била много обезверена заради летенето, защото учителят настоявал, да се излита от земята, вместо от върха на дърво. катеризата получила мускулна треска от пренапрягането и изкарала само троика по катерене и четворка по бягане."
"орелът бил проблемното дете на класа и се е стигнало до последното му предупреждение преди изключване. при катеренето стигал първи наи-горе, но държял да го постига по своя си начин. в края на учебната година една змиорка, която плувала изключително добре и малко можела да бяга, да се катери и да лети, получила наи-добрите оценки и правото да държи реч на завършването."
Проблем има в големите градове - те се знаят кои са. Там отдавна трябваше да построят училища, както строиха детски градини. В София има квартали със по 5 супермаркета, но без училища! Така че да не си измиват ръцете с това, че нямало терени, ами да се заемат за работа, защото не е нормално в 21 век дете да става в 6:30, за да е в училище в 7:30!
Намаляват децата. Скоро и за една смяна няма да има. През 1984-та година се раждаха по 120 хиляди деца. Миналата година - само 50,000 деца се родиха. И починаха 100,000 души. Намаляваме с по 50,000 годишно. Проклет да е капитализъмът, античовешка система. Особено за малка страна като нашата !
Определено има нужда от голяма реформа в образованието. Коренът на проблема са МОН и РУО. Нужно е да се реформират, както и цялостна подмяна на "специалистите" в Системата, като се започне с Кастрева и всичките и креатури като Михайлова.
Дава, давай! Да се строят училища, че американската и западняшките икономики искат читави кадри за без да са давали пари за обучението им. Тъпите българи да плащат!
Първо си вижте сбърканите програми,след това сгради,смени и тн. То ученици няма,те за смени и сгради се замислили....
При тази демографска катастрофа в България трябва да има достатъчно сгради, в които Българските деца да учат. От една страна в България не се раждат деца, а от друга страна и малкото деца които се раждат трябва да учат в претъпкани училища на две смени, защото няма училищни сгради. Да не говорим за лошите условия, в които децата трябва да пребивават- мръсни стаи, още по-мръсни ( гнусни) тоалетни, прозорци със стара дограма. Ако България наистина е загрижена за бъдещето си- трябва да започне да строи нови съвременни, хигиенични училища. Нека новопостроените училища по площ се изравнят по площ с новопостроените Молове. Няма как да накарате младите хора да останат да живеят в даден град, ако няма хубаво училище и добри учители.
Почти не се налага строителство на нови училища,защото кварталните училища в областните градове са полупразни.Вместо това да се стоят ускорено нови физкултурни салони,спортни площадки в училищните дворове и в муждублоковите пространства.Именно това ще реши много от отрицателните явления сред подрастващите.
Точките на министъра са безобразни - 1 и 2 -Строене на нови училища и разширяване на съществуващите?! - явно има апетити за усвояване на още пари и злоупотреби. т. 3 - Намаляване на приема?! - И сега достатъчно деца не посещават училищата. Двусменният режим е далеч по-икономичен от едносменния.
Защо едносменнен режим? За да може децата да са по цял ден на училище и и тези които представляват държавата да ги възпитава вместо родителите в масонските "ценности"?
За да започват и свършват в нормално време, а не часовете да започват в 7:30 за първа смяна, а втора смяна да учат до 18:30. Сутрин има деца, които ги будят в 6:30, за да имат време да закусят и се приготвят и такива от вторите смени, които по тъмно зимата /18:30 ч/ се налага да се прибират. Децата по нормалния свят започват училище 8:30 - 9:00.
Кр. Вълчев: Има 4 варианта за едносменен режим на училищата
Просветният министър Красимир Вълчев посочи четири варианта за преминаване на едносменен режим на училищата, който става задължителен до 2021 г.
Обратно в новината