Цеков: Не е ли разбиването на велоалеята осъзнат протест?

Разглеждам разбиването със снегорина на ограничителите на алеята за велосипедисти на бул. "Дондуков" не като небрежност на водача, а като негов осъзнат протест.

Обратно в новината

Коментари - Цеков: Не е ли разбиването на велоалеята осъзнат протест? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Може ли Борислав Цеков от института за свръхмодерна политика да си направи публично харакири и да ни освобоси от досадното си присъствие...?

Що бе, абсолютно прав е Цеков. Кога кметицата и общинарите слязат от служебните автомобили, паркирани безплатно?

Прав е човекът, а ти сульо оди прай, като вентилаторът и не сери из форумите !

sulio@mailinator.com

Ще сера дето искам,а най-вече в устата ви,щото тези на Иво Христов не са 80 %, а направо 99.

Това е секретарката на Гиньо Ганев безпартийния комунист и УЖ е шеф на и-т модерен, но безличени и с 00 продукт, а само хули срещу десни идеи, а твърд агитатор на олигарси бсп.дсдпс тип като тези които маха- ха павета от Дондуков вечер за да ги снима сутрин Йончева и да ги показва в НС и медиите.Срам Ужас!

мноо закъсняха!

Ал

Придвижвам се колкото може по-често с велосипед. Много често минавам и по Дондуков, но и по другата нова "звезда" - Раковски. Значи, нЕма такава тъпня! И за автомобилите и за велосипедистите! Задръстванията, които образуват няма да ги коментирам! По отношение на велосипедистите - редовно някой идиот се навира и паркира върху велоалеята. С велосипед можеш да го заобиколиш като излезеш велоалеята и караш по автомобилното платно, но от предната пресечка до следващата или да спреш и да си пренесеш влеосипеда на ръце. Но това не е най-страшното - като се засилиш и по някаква причина се наложи да минеш през преградите (слава Богу, не ми се случвало) ще паднеш и ще си потрошиш кокалите, а за капак и някоя кола може да се разходи върху тебе! Кой е тоя идиот дето е измислил тези ограничители? Да, хубаво да има велоалеи, но не направени от нЕкой гербав олигофрен, който не е и виждал велосипед! Това, което трябва да се направи е хубава равна, но грапава настилка, задължително в ярък цвят и НИКАКВИ ограничители! Напоследък шофьорите свикнаха с велосипедистите и смея да кажа, че добре се движим заедно!

Аз плащам данък, а пките велосипедисти - не. Ех, Адрешко, Андрешкооооооо ... продай си колата, купи си колело и ще ти остане някой лев. Плюс икономията от данъци, гориво, поддръжка, застраховки ...

Кой е този крЕтЕH Цеков? В цивилизования свят хората се придвижват пеша и на велосипеди в центъра на града. За какво Ви е автомобил по Дондуков? та там има Метро на 5 мин!!! Мързи ли ви във "вашата" действителност? Имаше една министърка от служебно правителство, която ходеше на работа с колело по цар Освободител - супер яка мацка. Е не мисля че и е паднал авторитета защото е ходила с колело на работа.

велоалеите не се правят върху платната на натоварените улици. А се правят като допълнение към тротоарите.

sulio@mailinator.com

Глупости! Виждал си цивилизован свят само по телевизията. Навсякьде са част от шосето но оградено и изолирано. Само на малки участъци може да са изолирана част от ШИРОК тротоар. А колкото по тесни са улиците в София толкова по малко селяни ще се бутат с таратайките си.

Напълно вреден коментар на този г-н Цеков! Само с едно нещо съм съгласна, че велоалеите не трябва да се отделят с ограничители, защото трябва и те да се почистват от сняг и да се пръскат с пясък. Дори за велосипедисти това е по-важно, отколкото за колите, защото са на две колела и ако се подхлъзнат или забият в снежна преспа стават опасни не само за себе си, но и за другите участници в движението. В Германия навсякъде има велоалеи, но те са ограничени само с маркировка и когато няма велосипедисти шофьорите ползват редовно и велоалеята. Но когато има велосипедисти,всички шофьори на запад се съобразяват с тях, докато в София автомобилите често изобщо не признават велосипедистите за участници в движението и им отнемат предимство, карат много близо до левия бордюр и изобщо не остават място за колелата. А всички глупости за вредността на велоалеите са точно това-глупости!

осъзнат протест не е!Просто в снега тези гумени простотии не се виждат!Същото е и с "котешките очи", които набиват по осевите линии.Ако греблото няма защитна гума, ги вади като кабърчета!

Какво знаете вие за велоалеите, бе, софиянци?! Я елате в Бургас, да видите как велоалеите са по-широки от тротоарите!Да видите как (ако се спазват правилата) двама пешеходци не могат да се разминат по "тротоара", очертан за тях, а за сметка на това има велоалея, широка 2 метра, по която на ден преминава един велосипедист...! Сега, зимата, дори и по малко...!

В Пловдив има велоалея, която нито пречи на някого, нито шофьорите карат по нея. Но говедото си кара колелото по тротоара и чак очаква път да му направиш ...

Не се напрягай, че ще вдигнеш кръвно.

Идея - велосипеди - снегорини!

От утре всичко софиийски (и не само) чиновници - на колело, включая суджука, фъндъчкова и ония от нс... Здравоусловно е....

мисирчо 73 лапаш ли гу брат ми бе миндилат ми

Как се чисти снега. Снегорините го изхвърлят на велоалеите. От там хора го изхвърлят на тротоара(не вярвам пак да го връщат на платното). После живущите, или магазините чистят тротоарите и изхвърлят снега къде, пак на велоалеята.

Така е, кипи безсмислен египетски труд заради онова недоносче зам. "транспортния" кмет.

Заради такива като Цеков ,България е толкова неприятно място.

Да неби да не е прав. Лятото между Алеко и Черни връх се движат повече велосипеди отколкото по Дондуков или другите "велоалеи" с изключение на тези дето си карат около НДК.

А заради велосипедите Мумбай е най-приятното място на света...Особено миризмите и праха по улиците, тълпите вмирисани бедняци, но важното е , че велосипеди колкото щеш!

А заради такива като теб става още по-неприятно място.

България е прекрасно място, но ако Цеков и тия 3мата отгоре безмозъчни егоисти не бяха тук щеше да е още по-прекрасно.

loyola

В анализа са пропуснали да споменът, че всички общински чиновници (а вероятно и роднините им) имат карти за метро и градски транспорт, (платени с нашите данъци).

Стига с тези псевдо велоалеи по най-натоварените улици на София!Соф. община маже и четка две улици на кръст в центъра на града, позлати ги или по-точно СЕ ПОЗЛАТИ с вечните ремонти на Цариградско, например,с парите на всички ни, но елате да видите какво става с малките вътрешни улички в Люлин,а и в другите квартали- дупка до дупка.Та с данъците на Люлин, най-големият район с най-много жители в така наречената "европейска столица" една улица не е ремонтирана и една дупка не е запълнена. Срамотиите на Соф. община се отразяват като в огледало в локвите и дупките на големите крайни райони.

На Цариградско сега копаят по детелината за Армеец - пак ремонт!

Още не е късно тази отсечка на бул. Дондуков да бъде затворена за автомобили ! Направете я като Графа и Витошка !

Дай да затворим и София за пришълци, а? Има хора, има проблеми, нЕма хора, нЕма проблеми. Точно там не и мястото на тая алея.

Има достатъчно развита мрежа от градски транспорт! Селяндурите се качили сами в старите дизелаци, смърдят и пушат, па и с претенции,че велоалетите им пречат:( МАРШ НА СЕЛО БЕ....

Велосипедистите в истинския смисъл в България са малко. Ще ги познаете по това, че винаги бутат велосипеда по пешеходната пътека. Другите са привърженици на краварската свободия и карат навсякъде, по градинки, площади, тротоари, стълбища, пешеходни пътеки, по и срещу движещи се превозни средства, пресичат като брауново движение навсякъде и са препълнени с наглост. Груба грешка на такова лумпени да правиш алеи , които не ползват. Велосипедите трябва да са с номера, пътен данък и изрядни със спирачки, фар и светлоотражатели. Да се глобяват както е по закона на ППС. "Дронове" по пътищата не ни трябват !

Застани на едно средно оживено кръстовище и БРОЙ! КОЛКО АВТОМОБИЛИ ЩЕ МИНАТ НА ЧЕРВЕНО, КОЛКО ЩЕ ОТНЕМАТ ПРЕДИМСТВО НА ПЕШЕХОДЕЦ И КОЛКО ГОВОРЯТ ПО МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН? Обзалагам се,че само на ЕДНО КРЪСТОВИЩЕ в София ще видиш поне по 500 НАРУШЕНИЯ НА ДЕН! А сега брой колко велосипедисти ''нарушители'' си видял!

Абе кво обясняваш на селяндурите с гоуф 3?

Категорично съм съгласен. Такива идиоти велосипедисти има.

Стига с тези вело, еко, и какви ли не още глупости! Хората, които постоянно ползват велосипеди в София се броят на пръстите на сакат дърводелец. Пенсионерите и трудноподвижните хора са в пъти повече от велосипедистите. Велоалеята е така поставена по проект, че пречи на пешеходците и автомобилите. Допълнително като се нахвърля там снегът, става невъзможно човек да стигне от тротоара до спирката на (гр)адския транспорт. По-голямо безумие от тези велоалеи по Дондуков няма. Но, спомнете си как разни организации гракнаха защото в първоначалния проект нямаше вилоалеи - искаме та искаме... сега се пищи за обратното!

С тези прегради по платното на Дондуков няма как да бъдат почистени велоалеите освен на ръка.Като мине камиона да чисти снега и хвърля всичкия сняг върху велоалеята , която е около 1,20 м и тя става неизползваема и безсмислена. Явно като магистрала Тракия ще се ползва само лятото.

Напишете в Гугъл: Bulgaria bitcoins . Какво стана с тези биткоинти? Правителството хем ги е конфискувало, хем не знае къде са. Щеше да бъде изплатен част от външният дълг. Хората по света също питат.

Само съда може да определи тези биткойни дали да бъдат конфискувани! До тогава са на следствие, съд и прокуратура и няма как да са на ''държавата''!

Напишете в Гугъл: Bulgaria bitcoins и четете какво пишат за нас по света. Къде са биткойнтите?

За да тръгнат масово велосипедисти трябва да се затвори идеалния център за автомобили, след което ВСИЧКО ДА СТАНЕ ВЕЛОАЛЕИ! Така всички ще тръгнат с велосипеди, а и въздуха в центъра ще се изчистеи! Слагате бариери и да се допускат само коли на държавни , общински служби и евентуално с пропуск такива които зареждат магазини! КАКВАОТО ЩЕ И ДА СТРУВА ТОВА, НАПАРВЕТЕ ГО ЗА ДОБРОТО НА ДЕЦАТА И ВНУЦИТЕ НИ!

А, бе, катил, защо държавните чиновници да са привилегировани?! В крайна сметка, те са нетен консуматор на БВП, а не генератор. Ако някой трябва да бъде пускан приоритетно в центъра, това сме ние, занивамащите се с икономическа дейност, а не разните синекури.

държавните и общинските службжи са повече от народа, който обслужват, бе дупедавецо!

А, бе, математик заспал, виждал съм ги почти всички офис сграда от клас А в София. Това статистически каква извадка е, за да оправдае разсипването на "Дондуков" с приумици. Егати, ремонта, след него стана по-зле. Ходи виж колко колелета има вързани в т.нар. Техпарк и колко мотора стоят пред тази кривата сграда на Уолтопия. Общо около 3 - през ден ги гледам. Дай и от Цариградско да отрежем по една лента във всяка посока, че бройката им от 3 да стане 5.

Затворете за автомобили всичко от Лъвов мост, до Орловмост,Борисовата градина и до Южния парк! САМО ВЕЛОСИПЕДИ И ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ!

Е Бойко пеша ли да ходи ? Ще му се вдигне кръвното.

Шапка свалям на автора на статията! Само ще допълня, че днес на бул. Дондуков видях как ще става снегопочистването. Минава снегорина да чисти и прехвърля всичкият сняг от платното във велоалеята. След това 10 човека с лопати започват да ринат велоалеята. Трябва само да се изчисли,колко човека трябват примерно на 1 км,за да е своевременно изчистено.

Ейй, ама сте недосетливи, ве! Ми, тва е осигуряване на допълнителни работни места, вей. Намаляваме безработицата, де!

Чета си поста и виждам, че не съм съвсем убедителна. Съжалявам, че не направих снимка. Това, което видях беше следното: Един човек правеше дупки в асфалта, за да монтира т.нар. ограничители. Друг му даваше акъл как да го направи точно и му показваше с пръст къде точно да са дупките. Четирима общи работници се подпираха на лопатите, а двама отговорни ръководители им обясняваха как и къде да чистят. И за капак една жена се подпираше на метла,явно да помете след човекоснегорините

ХАХАХАХАХАХА

Добре,нека има велоалеи,но не ми става ясно как при снеговалеж те ще се почистват. На практика през зимата те не могат да се ползват. Освен това, питам ,какви са велосипедистите-пешеходци или водачи на превозно средство? Защото на практика те не са обучени да са учасници в движението . Първо трябваше това да се изясни и реши със правилник ли ,закон ли и тогава да се строят велоалеи .Ама поговорката за жабата дето дигнала крак, като видяла ,че подковават коня ,точно пасва за този случай.

Братята роми, да са живи и здрави, правят така,че всеки ден да карам по велоалея:) Утре ще купя 20 вафли Морена и ще им раздам по една на всички които идя по пътя да чистят.. Евала .

Велосипедистите са водачи на пътно превозно средство.

Неуважението към който и да било водач, разбира се е печално. Но законът дава абсолютно равни права и равни задъжения за всички водачи на пътни превозни средства. Пътни превозни средства са моторните превозни средства, мотоциклетите и велосипедите. Така че всички имат равни права и задължения пред закона. Не е до вида на ППС-то, а до законосъобразното поведение и морала на водачите.

..... веднага да удържат всички разходи за тази глупост от заплатата на този идиот

Розбира се, че човек трябва да може да кара спокойно колело, о това, което общината прави няма нищо общо със здравия разум!

Абе г-н Цеков, В скоро време говорили ли сте със шофьор на камион. За какъв осъзнат протест говорите, въобще за какво осъзнаване от негова страна става въпрос!!!

Ти нормалено ли си, бе?! Карай с full face helmet, че съвсем си си простудил мозъка. Теб като те чете човек, то направо да си живее на работното място. Дето баня и сауна, направо кухня и спалня и готово.

Не разбирам от какъв зор велоалеите се правят по най-оживените улици и навсякъде. Много по-разумно е да има веломаршрути свързващи части от града по малките улички.

верно?! никой не се е сетил до сега само ти. а не ти ли идва на акъла че вероятно не е особено подходящо.

Кое по-точно не е подходящо? Аз когато ходя пеша съзнателно избягвам големите улици, където е смрад и гмеж.

Ми тогава защо карате по оживените булеварди , а не по-малки улички и тогава няма да има задръствания :) Вярно , не ги знаете и затова карате само по големите булеварди щото сте тъпи селяндури !

Защото малките улички са без предимство и там се кара много бавно. Освн това са задръстени с паркирали автомобили. Що не пробваш ти да караш по малките улички?

Има едно нещо, с което съм съгласен от статията и то е, че кметът и придворните му/й не трябва да имат служебни автомобили. Не е задължително да се придвижват с велосипеди, ако искат може и градски транспорт да ползват.

ако измислените велоалей са мерило за европейска столица,то това е жалко на фона на заобикалящата ни истина !!всеки,ама всеки непрдубеден вижда ,че тия велоалей освен да объркват и без това обърканото движение в София ,друго предназначение нямят !!нека някой отворко застане и пребройколко велосипидиста минават за час и какво показваме,с тези тесни и непригодени за велосипедисти улици !!в европа е друго ,за всичко е помислено предварително,а тука ,видяла жабата ,че вола го подковават и тя вдигнала крак.......!!!

Практиката показва, че в големите градове не е възможно да се реши проблема с автомобилния трафик като се улеснява придвижването с автомобили. Затова най-напредналите държави правят обратното - затрудняват го. И тъй като София е столица на държава в съюз на едни от най-напредналите държави в света е нормално да се води същата политика. Проблемът е, че населението е сравнително изостанало.

Пропуснал си обаче същественото. Там първо се прави анализ, промени в транспортни, образователни и т.н. наред, създава се алтернатива и тогава се затруднява - с такси, режимни зони и други подобни. Иначе си прав -тук всичко е изостанало

С МЕТРОТО МОЖЕШ ДА СТИГНЕШ НАВСЯКЪДЕ В ЦЕНТЪРА! Ако не си забелязал, или не си идвал скоро в София?

Вече съм убеден, че столичните общинари мразят велосипедистите. Направиха алеите през зимата, за да не би да се използват много. До лятото вече няма да ги има, но парите за тях ще са усвоени от съответните котараци. Така общината ще си печели достатъчно и от паркинги и от данъци и от глоби. Да споменаваме ли, че на общинската администрация велосипеди не им трябват, защото калинка Фандъкова им е раздала безплатни пропуски за паркиране колкото време си пожелаят. Даже инвалидите нямат такива права, като общинските калинковци. Фирмата ще покрие разходите по ремонта, а след това обинските финансисти ще им объркат лихвите при заплащснето на други услуги с няколко милиона.

Гледам снега и си мисля... По едно време разбирам, че е от виното и само гледам.. а да мисля, то не е забавно, но си представям.. Червени червеи пълзят, а отгоре Дани Кирилов гледа надменно с празен поглед.... сякаш ще ги яде и ги преценява дали имат достатъчно мръвка. Тоз юноша бледен дето едно време висеше със "задочниците" преди изпитите днес се ползва с цялата власт, която погазва основни начала на правото, но поне се занимава с нещо. Днес, обаче един великан, който никога не е слязъл на по- човешка честота и се е реял в ефира като юрист, политик, общественик и протеже днес вече и психолог. И вижте само какво пише в световния ексхибиционарник на празнодумие и празноглавие: В уйчо, видите ли, докато си джиткал със снегорина и изведнъж осъзнал своята класова функция- да мрази разглезените либерасти и соросоиди и по този повод да им кръцне като гръцмуля велолентичката. Щото мрази хора с колела. Щото в Русия няма такива велоалеи ли, или велосипеди ли, велосипедисти щото сигурно в Раша ги млатят още щом седнат едно неприлично ли някак... Протест и то осъзнат! Леле! Задъхах се! Сякаш сърбин вдигна наздравица, а в чашите нямаме нищо! Бледоликия Секов явно вижда като великия Христо Смирненски- северното сияние в стружките на метала и чинно отбягва всяка културна проява, която няма как да не е насочена срещу ръководството- мъдрото и щедрото. От безличен царист, до пръв русофил без един ден трудов стаж по специалността си, днес говори за "революция" на все повече осъзнаващите се народни маси- от онези със снегорините, които мачкат врага, до "другите с лопатите", които са "посъветвани" да се държат като "мъже"... явно е яко да събереш "пластмасоните" на данъкоплатците с колела, че и останалите, сред които си и ти... Яко, Цеков! Яко! На вас винаги някой ви плаща сметката, а вие никога не се сещате за нея, дори когато и от вас излизат кинти за нея.

Ти верно си луд. И като се събудиш краката в контакта.

Виж сега, Бае Ганьо... Европата ти дава едни пари да си направиш пътища за да ти хубаво на каруцата. Тя обаче иска да имаш и вело-алей. Ако не ги искаш друсай се в дупките и си карй по-стару му.

мнения за и против следва елементарната истина, че в София реално велоалеи няма, а стореното е подигравка със прекрасната идея за еко придвижване. Пълна порнография.

Не е важно как аз го виждам :) Важно онези в общината след като са направили всички тези промени да са наясно с почистване.За тези неща са платени пари и на този който са платени трябва да го е решил този проблем. Велоалеята на Дондуков ако не се лъжа е еднопосочна.Само веднъж съм минавал докато още я правиха.

Къф протест, кви пет лева? Шофера е от тези 80%, дет и за чеп за зеле не стават!

Абсолютно е прав човекът ! Всички тези "велоалеи", не са направени от глупост. Съвсем умислено ги "въведоха", за да се всее още едно разделение между хората - на водачи и велосипедисти (които също са водачи по термините на закона). Разделен народ - лесно манипулиран народ. Дойчевелето ли не го знае ? Ама в Холандия било така - в Холандия най-високият хълм е 400 метра и през зимата сняг няма, може да се кара целогодишно. Къде е София с нейната денивелация от 200 м между Бояна и Казичене и с котловинен климат ?

стига глупости! снегът се задържа за 2 дни и пак си е перфектно. най много да се съберат 2 седмици в годината дето да не стават за колело.

stan_posta@

Да сравним с мотористите. Кога откриват сезона и кога го откриват... За велосипеда, за мотора - еднакво се пързаля. А велосипедистът трябва и да се поти. На студа ? 1 на 10,000 велосипедисти, не граждани, много кален и много трениран човек може да кара велосипед през зимата. Така че 4 месеца в годината тези алеи са неизползваеми. От 15 ноември до 15-ти март - гарантирано неизползваеми.

Ако не пълно затваряне, то поне 100 лв дневна такса за движение на лични автомобили в центъра на София и 500 лв годишна винетка за града. Ще тогава как видите как всичко ще се оправи и как задръстванията по Раковски и Дондуков ще бъдат само мрачен спомен от миналото.

За колоездачи - 500 лева. 100 - пътна такса, 400 - данък "за идиот на велосипед".

Що не те срещна някъде по улиците, на мокро петно, гарнирано със спици ще станеш, колЕздачо.

С колата лесно ще ме направиш на петно, но ако си мъж, що не излезеш от ламарината и не се пробваш тогава? Ако искаш дай да си уредим среща, защото отдавна ме сърбят ръцете да спукам главата на някой такъв като теб.

Предлагам същите такси и за малоумните велосипедисти, дето се врат навсякъде, включително и гражданска отговорност, защото са изключително безотговорни копелдаци масово!

Ти май си ял тупалки от някой велосипедист.. малко ти е било .. да знайш

Като смяташ, че са толкова привлигировани карай и ти, аз оттавна съм пешаходец в този град, но тъй като гледам скоро няма да може и пеша да се ходи, няма въздух, който не го е усетил, ще го разбере при доктора, да видим какво ще стане с бленувания кимфорт, за който се жалва авторът...

Единственото работене на бг управниците е да се карат помежду си. Те на друго не са способни, те са простаци, но не прости

Какви са тези колела като масов транспорт в София?! За нашата реалност са крайно непрактични - зимата е кишата, през пролетта и есента честа вали, а през лятото температурите си стоят между 30 и 40 градуса. Колело като средство за транспорт може да си позволи само този, който не се интересува дали ще пристигне вир вода - било от дъжд или от пот и дали облеклото му ще е подходящо за повечето случаи. Тук не е нито Калифорния, нито Амстердам и колелетата са за кеф - в парковете и по планининте. Ако беше практично, и аз щях да карам колело, а отдавна даже и мотора не карам, защото реалността показва, че епизодично и самоцелно може, но като средство за придивижване в София има повече недостатъци отколкото ползи, особено с това метро сега.

Я стига глупости бе! снегът се задържа за по 2 дни не повече. има и дъждобрани за колоездачи.

2 дни на пролет, нали?!

Какви дъждобрани, бе?! С тази отводнителна мрежа и качество на улиците ни, два пъти ще се разминеш с кола през локва и вече дъждобранът ти ще е мокър и отвътре, освен отвън. Не ми обяснявай на мен - имам и мотор, и велосипед, затова от практика знам кое за какво става и за какво не става, освен ако не си някакъв маниак. Върти там педалите зимата, той артритът по такива като теб ходи...

Много си назад във времето. Вече има специални екипи за велосипедисти които попиват потта и са сухи при валеж. Ти явно живееш 50г назад !

И отиваш на работа и вадиш един калъф с костюм и едни с обувку и там набързо се преобличаш в тоалетната?!

Да, бе, назад във времето съм. Затова и каската ми е от въглеродни влакна. Айде, не ме плаши с материи, гортекси и нанотехнологии. Тук говорим за практични неща. Тези, дето попиват потта сме ги виджали, че и надушвали лятно време в офисна среда. Пък тези след дъжд - добре, ама с такъв екип ли ще стоиш цял ден на бюрото и по срещи или сега вече и съблекални, бани, сауни, стая за дрямка, зали за скуош, джаги, билярд и прочее да ви измислим на всички? Разните такива екипи стават за куриери, дето така и така по цял ден кръстосват града, но за ежедневна работна среда - забрави.