В сила е нов график за движение на влаковете

Влезе в сила новият график за движение на влаковете за пътници. В повечето региони на страната се запазва досега действащото разписание.

Обратно в новината

Коментари - В сила е нов график за движение на влаковете | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Разбира се съкращаване на броя на линиите.

да се види разписанието на влаковете на сайта на БДЖ и особено на кои спирки спират и по колко минути е престоят там. Пише начална гара и крайна гара и от - до за часа на тръгване. После трябва да щракаш с мишката, да щракаш и да се чудиш откъде идва влакът и коя му е крайната гара на маршрута. А докато прочетеш подадената информация за цените на билетите и разкодираш терминологията, означена със звездички, пък колко време минава... Накрая на гишето за билети се оказва, че цената не е такава каквато очакваш съгласно написаното на сайта на БДЖ!

НАЙ ГОЛЯМАТА ГЛУПОСТ НА ПРАВИТЕЛСТВОТО Е ,ЧЕ ЗАКРИ ЕКСПРЕС "ЧАЙКА"-ГОРДОСТТА НА БДЖ.НО ТАКА ЩЕ БЪДЕ ,ЗАЩОТО МИНИСТЪР МОСКОВ Е ОТ ПЛЕВЕН ,А НЕ ОТ БУРГАС.И ТОЗИ НАРОЧЕН КМЕТ ДИМИТЪР НИКОЛОВ ЗАЩО НЕ СЕ ОПЪНА ,АМИ МЪЛЧИ ПРЕД БОЙКО КАТО УЧЕНИЧКА.БИЛ КАНДИДАТ ЗА ПРЕЗИДЕНТ ,ТОЙ ЗА ЧЕП ЗА ЗЕЛЕ НЕ СТАВА.

Не знам, за кое по-напред да те репликирам: Първо, има правила за писане във форуми и то е да не се пише с главни букви, защото се възприема за викане.Второ и трето, министъра се казва Московски, а не - Москов. И не е от Плевен, а от София. Четвърто, правилно е една фирма да се развива на принципа на икономическата рентабилност, а не да се ръководи от сантиментални причини. Още повече, ако получава държавна субсидия и разчита на нея, загубата ѝ да е по-малка. В тоя ред на мисли, можеш ли да кажеш през кои населени места преминава "Чайка"- та, които да генерират пътникопоток. В обобщение: Ти си или един от хилядите хейтъри или си петдесет годишен чичко, който намира смисъл в живота си да плюе всичко, ей така - за спорта...

Аз мога да ти кажа, но няма толерирам мързела ти. Може да провериш сам откъде минаваше. Чайката беше препълнена (не достигаха вагони) и сега автопревозвачите се облизват до ушите от печалбите, които прибират, въпреки че се държат с пътниците като с животни.

Освен да ти кажа,че си герберски изрод !за друго не се сещам!!!Абе ахмако"чайка" се караше от Софийски машинисти!и никога не я изпуснаха защото да караш"ЧАЙКА"беше престиж!!!

Явно си една от многото калинки които се разхождат из коридорите на "И. Вазов"3. Икономическата ефективност е резултат от професионално насочен, кадърен менинжимът а не както е в момента. Централата на БДЖ е пълна с пенсионирани ченгета и усложливо разкрачващи се "професионалистки". Хора които не са се качвали на влак но са се качвали на други работи. Не може да съкращаваш влакове на къси разстояния и да очакваш да ти се пълнят тези на дълги растояния. Това е една река като и спреш притоците какво става. Да пътническите превози се субсидират и това е в цял свят, защото това е най-ефективния вид транспорт. За жалост в българската мафия унищожава този вид транспорт назначавайки възможно най-некадърните и безкруполни ръководители на железницата. В момента на гара Подуене се експериментира една уникално некопосана билетоиздаваща система която ще се разгражда, изгражда и прочие и естествено заобикаляйки ЗОП, което е работа на прокуратурата. В БДЖ тотално е залегнал закона ОМЕРТА.

Съкращавайте, съкращавайте! Банкянската мисъл е заета със "скоростно балканско ЖП"...

Ехооо, журналята, научете се да изписвате правилно думичката "предвид"...

Правилно съкращават..Целта на всичките тези промени е никой да не се вози на влак и пътникопотокът изцяло да се прехвърли на частните автобусни фирми. . За тази цел бяха закрити и колетните служби за да бъдат насила принудени клиентите да ползват куриерските фирми.Бяха премахнати пощенските вагони и сега ако искате да си закарате колелото на морето -не може. БДЖ целенасочено се затрива под фалшиви лозунги за по голяма ефективност и икономии.