Софийското метро е сред 10-те най-успешни проекта в Европа

Кметът Йорданка Фандъкова и транспортният министър Ивайло Московски провериха строителството на първия етап от третата линия на метрото.

Обратно в новината

Коментари - Софийското метро е сред 10-те най-успешни проекта в Европа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ники

Софийското метро трябваше да се строи по подобие на тези в Прага и Киев. Киевското ми е познато прекрасно и искам белчинската селянка и простакеша да я вържа, като мечка със синджир, да й го покажа та да разбере, че е трябвало да пасе говедата, а не да ми става кмет!

коя Европа- Източна или Западна ? Що не слезнат да видят какви са водопади долу когато валне малко по яко и как метростанции на по пет години се разпадат от качественото строителство?

Ужасно много са радвам на метрото в София .

Кой дебил е измислил термина "успешен" . Дали някой е разбрал какво означава това. Дали е много, или малко, но качествено, дали е евтино, или напротив - скъпо, дали е крадено по-малко или най-много... Пълна тъпотия, но за дебелите звучи добре.

Ееей много злобен българина бе ...откъде тая ненавист и злоба? .Сбирщина от чуждопоклонници и злобари. Много червени изчадия има .Не стига ,че са некадърни и крадливи ,но и много злобни . Ей затова не вървят работите в България. Иначе като стане въпрос за Европа да се ходи и са първи .Народа затова ви е лепнал името ,червени боклуци .И много точно .Замълчете веднъж ,за хубавите неща които стават бе ,защото ако зависеше от вас щяхте да имате метро на куково лято

Съгласен съм. Метрото е едно най-добрите неща, които са правени през последните десетилетия, независимо кой е управлявал. Да не забравяме кой дава парите за него и затова трябва да сме благодарни. А всъщност то беше започнато още при бай Тошо. Що се отнася за "червените боклуци" , това название го лепнаха едни други шепа соросоидни боклуци, за да печелят привърженици, а днес във всички партии има от бившите "червени боклуци"

най- успешната газова камера и развъдник на бацили на балканите!

това на снимката не е ли "успешния"отвратителен хамбар на летище София?? змата ветрилник лятото - инкубатор? на всичко отгоре със сгрешена нивелация при изход и вход...и без един елементрарен навес до терминала?

А за идиотските турникети, които трябва да завъртиш след като пуснеш билетчето, не ми се говори. За смях са. Толкова е неудобно. Навсякъде по света се пъха билет и минаваш. Тук трябва усилия да завъртиш тази идиотска въртелка.

и за още по-идиотските на излизане на някой станции

Толкова некрасиво, толкова евтини материали са използвани. Както и в целия ЕС. Може ли да се сравни с Московското или Петербургского метро?

Ми бягай в Москва бе Ангелчо, що висиш тука? Любимите ти комунисти вече не са на валст, така че не си крепостен селянин, какъвто беше, та можеш да изереш свободно къде да живееш.

кога видя метро кога почна да даваш акъл...овцепас смешен

Вярно. Сега в Москва (за тъпи шопи - там наяма вече комунисти) пуснали нова мотриса "МОСКВА". Поргледнете на youtube -заслужава!

Бедна ви е фантазията колко ниско качество е изпълнението на метрото. Всичко се краде и усвоява, само една пета от сумите се влагат в метрото.

БГ метро строено от ТУрската фирма ДОУШ ве Тиджарет с севро средства руски мотриси от Банкянско-Пернишки мутри

Най-големият успех е това, че няма нито една тоалетна в метрото.

Големи дрисльовци сте бе другари. И за магистралите ви беше проблем, е няма къде да се изтропате - сега и за метрото ли? То разбираемо де, след като цял живот си тропал в дупка на двора и изведнъж откриеш вътрешната тоалетна поваш да я търсиш навсякъде.

Добре, че не си ходил в Европа, та да видиш как е при нормалните държави.

Директорът на Метрополитен инж. Стоян Братоев заяви: Метрото е давано за пример, защото за последните 10 години имаме изпълнени 21 км. ново метро. Ако направим сравнение с други източноевропейски страни там има 5-6 км" Ами там отдавна са си го построили, затова сега малко дострояват, а ние правим всичко отначало, защото сме 100 години по- назад от Европата. Но ние никога няма да стигнем европейците в едно отношение- да събираме боклука разделно. те това никога няма да се случи в България. Никой не възпитава тук деца и цигани на битова дисциплина, никой не наказва за замърсяване на околната среда, затова имаме такава кочина вместо уредена като градина страна, както е в Австрия, Германия, Англия.

Иван е прав. Не само възрастни, а и млади хора и деца понякога имат необходимост от тоалетна. В Япония, например, обикновено преди входа или веднага след ескалатора има тоалетни. А тук нито една. И на това са икономисвали. Сиреч са откраднали.

Много отдавна щяхме да имаме метро, АКО НЕ БЕШЕ РОБСКАТА ЗАВИСИМОСТ ОТ СЪВЕТСКИТЕ БРАТЯ Японците искаха да го построят още през 70 -те години, но нали са ГНИЕЩИ КАПИТАЛИСТИ червеният олигарх, ДРУГАРЯТ ТОФОР ЖИВКОВ, НЕ ПОСМЯ, ДАДЕ ПЪТ НА БРАТУШКИТЕ, а НАШИЯТ терен не е лъжица за тяхната уста, тия ТЪПАНАРИ И ДИВАЦИ, НИЩО НЕ РАЗБИРАТ ОТ ЗЕМЕТРЕСЕНИЯ, ПОФВОДНИ ЕЗЕРА И АРХЕОЛОГИЯ!! Затова чак сега се строи метрото, и това е ЕДИНСТВЕНОТО ИСТИНДКО И ДОБРО ЗА 30 години преход, но не е заслуга на дебеловрати крадец от ГРОБГЕРБ

И все пак е с РУСКИ МОТРИСИ!

А какви модерни нови руски мотриси "Москва" https://link

то се вижда че по-далеч от Босилеград не си ходил за Япония ми приказваш

и къв ти е "теренът" бе смотаняк - да внасяш ябълки от "македония" лук от Турция и картофи от Полша ли ???

Какви японци. Не приказвай ако нямаш предства колко пари искали..

Когато се пишеше,че Борисов е напрявил по-голямата част от метрото, червените наскача - не те направили повече. Следвайки логиката на червенописците във форума, заключението е просто - КРАЛИ СА ПОВЕЧЕ! Те и само това знаят!

Да бе Бойко е копал там и строил! ;) Тези просто са дали пари от тези на народа. Те самите в проектирането, направата и процедурата нямат никакво отношение. Направили са само накакви обществени поръчки. Но парите с които е правено, са на народа или от ЕС (реално пак от народите), а не на ГЕРБ и Бойко!

абе смешко то си личи кое е от едно време и кое от сега - сегашниет криви странични и къси перончета ли ми хвалиш))) сикклчение на предварително подготвените централни на НДК....айде бегай на село да се хвалиш

Вярно,по кражби.

От Европа какво казват за липсата на интерес от страна на държавата, към територията северно от Стара Планина?

Умре циганката където не хвали.

Браво на Митко! Сигурно си е намерил топло местенце в отбора на Герб, та е написал директно лъжа в заглавието на статията, без да я обоснове поне някак-си. Метрото ни е символ на управлението на Герб през последните 10 г. - много минуси, малко плюсове и огромни лъжи да представят резултата за обратното на това, което е. И как хитро се умилкват тук герберастите - лошо проектирано - защото е по времето на бай Тошо правено, те нямат интелекта да преправят проекта. А може би да няма и нужда. Има нужда от значително повече станции, линии, лъчове и прочее линейни фигури, за да се получи ефекта от метрото - заместване на наземния пътникопоток. За дразнещите недоразумения, оставени за поколенията не ми се пише сутрин.

Че китайците са назначили навсякъде служители-набутвачи на пътниците като се качват, за да поеме вагона повече хора? Не че сме много като тях, но щом има директор на водопад, защо да няма и това?! Все пак сме страната на куриозите, трябва да си поддържаме имиджа. Иначе е красиво, поне по-модерно от тези на изток и няколко на запад. Най-старото е лондонското - Левски е тичал да създава ВРО и комитети, а ония са рязали лентата на първите дванадесет станции.Всички заслужили около изграждането на нашто - с длъжност "почетен ватман"! Както се казва, Ватман Завинаги!

японците? китайците? се тая нали? азиатци разни, ква е разликата :)

това го правят в киев; в пекинското метро има стъклени врати на перона и не може да се 'донабутваш'; факт, че е много натоварено, но за 40 милионен град е нормално; освен това китайците са доста културни и взаимноуважителни - не се блъскат; тъй че, ТЪПАКО, пропагандата ти не минава

ми то бърдук дето не е ходил зад Драгоман какво искаш от него освен да папапгалства от кварталния клуб на ГЕП

Само дето в Китай правеха Маглев (на магнитна левитация) влакове на разни мостове, на цена по-малка от тукашните пътища на километър.

TIREX

добре че на бай Тошо инженерите го проектираха..мнозина си мислят че тиквата го е измислил...

Видимите резултати на учителката по руски. 1. Метрото вместо да минава под бул.Цариградско шосе и да обира пътниците от препълнените и задръстени от хора автобусни спирки се рее през стадион "Юнак" - хокейната площадка, а после цепи нагоре през празната гора парк и старата ТВ кула към ж.к.Младост. Резултата на спирка Жулиьо Кюри няма кой да те напсува а на хотел Плиска на автобусните спирки и по трасето нагоре към ж.к.Младост е малък ад. 2. После метрото прави огромни обиколки из Младост-ите и ж.к.Дружба за да се докопа най-после до летището. Пази Боже ако гониш разписание на самолет, трябва два три часа по-рано да тръгнеш за да ти стигне времето. Същото е и с пристигащите на летището, два часа полет от Европа до аерогара София и после още два часа да се докопаш до центъра.А можеше да се помисли за директен байпас от Орлов мост плез ж.к. Гео Милев и ж.к. Слатина да се пътува директно към аерогарата за не повече от 15 минути. Отделно че щяха да бъдат обслужени и жителите на тези квартали. А те горките се трупат ли трупат по автобусните спирки защото учителката Данчето решила да разходи метрото през празната гора парк Борисова градина. 3. За така наречените ремонти на ключови булеварди просто не ми се зачеква темата. 4.А котато се строи метрото до ж.к. Лозенец първоначално бе изградено до бул. Джеймс Баучер та после само след година две бяхме подложени на изпитания задръствания тапи докато се изгради само още ЕДНА спирка до Хладилника. 5.А пък за ремонтите на кръстовищата при Семинарията и старата ТВ кула нямам думи - минете в час пик и вижте за какви задръствания иде реч. Започва се малко след моста Чавдар и се точи чак до Кошарите - минимум 45 минути в час пик. А бе с две думи - даскалска работа - видими резултати. Кой знае и с третия метролъч какви "велики" резултати ще сътвори това Данче. Пази Боже.

а ве трол , да не би "учителката по руски" да е правила проекта за метрото....ей така събудила се една слънчева сутрин и си казала "третия лъч май най-добре да минава от тук,тук и тук ,звъннала и наредла да почнат да копаят" . Няма угодия на вас , тъпите , ненаядени шопи , направо що не каза да направят и една спирка до дома ти и втора - до работата ти ( ако работиш въобще )

А бе лайномет истината боли нали? :)) Даскалицата в личностен план може да не е начертала трасето от къде да минава метрото, но като кмет е длъжна да има екип високо квалифицирани специалисти ха урбанизация които да и кажат кой е най-удачния вариант който та с подписа си да утвърди. А тук става въпрос за разхищения на стотици милиони левове поради некадърност, надявам се. Което е пак непростимо защото идват и от нашите данъци. Видимите резултати са на лице, а когато фактите говорят и Боговете мълчат. Да си взима тефтера и да ходи да преподава руски ако някой има желание да го изучава. За градоначалник не става, очевадно е.

Не ,не шопи, а червени динозаври, с мухлясали мозъци. Щото по времето на тяхната партия майка " имаше" транспорт навсякъде и " нямаше опашки". Пътувахме наблъскани като сардели в старите трамваи и миризливите автобуси автобусите. Имаше готова околовръстна ж.п. линия, от която можеше да стане градска железница, но умните червенотиквеничета я унищожиха! Сега вият като на умряло.

За точка 2 има директна връзка от центъра и през Младост. Така че там са две линии. Не случайно табелите на времето на пристигане са разделени на две, за двете отделни линии. Пише го и отпред на влаковете - те са руски межд другото. Казват го и на високоговорителите.

Представяте ли си сега нагледно колко е западнала модерна Европа?

Метрото на София е хубаво.Бързо,екологично.Има много предимства. Има и недоделки.Губят се връзките между отделните лъчове.Колко са всъщност станциите за прекачване,без да се излиза на повърхността??? За скъжаление,автомобилният поток из София,изобщо не намалява.Напроитив,задръстванията са ежедневие. Метрото като цяло е необходим и успешен проект.Спор няма. Мисъл в съграждането му-също няма. А бул."Дондуков"пак се пренарежда в павираната му част,нали? "Раковска"и "Прага"с велоалеи!?

Селските къщи нямаха водопроводи вътре. Един се сетил, пробил дупка, вкарал тръба и изкарал чешма в спалнята (най-близката стая до тръбопровода). бабата гледала гледала, па казала: Чешма у къщата е ..."е хубаво.Бързо,екологично.Има много предимства. Има и недоделки.Губят се връзките между отделните..." Така е... като не си виждал истинско метро, каквото и да ти направят, ако никога си нямал, си е мноо яко!

возиш се без до теб да смърдди на цигани, което само по себе си е явление за европа; освен това станцията лъвов мост е най-красивата измежду европейските (след московските, разбира се)

Абе я се гръмнете... надухте ни главата с тва метро колко е успешно... а е най-грозното и неориентирано такова от цяла Европа... с най-ефтините материали тип грозна баня, ефтини руски мотриси и всичките пари от еврофондове... кой знае колко милиониса потънали по джобовете на сделкаджиите... но да се похвалим

сигурно е сред топ 10 проекти с европейско финансиране... друг е въпроса това финансиране дали е стигнало наистина до метрото или половината се е прибрала по островните сметки на вратовързаните дето подписват важните сделки

всички пари са отчетени по проекта, но ганя все мисли, че ГЕРБ краде :)

Метрото не е лошо, но винаги ми трябват 15 минути ходене да се кача и още толкова като сляза. След 23.30 спира и човек пак трябва да търси такси. Направено е за работягите и не става за парти или на гости до по-късно. Uber i Lyft и трябва на София. Даже тук в заддънената Гуадалахара в Мексико има Uber.

да , затънтена , колко да е затънтена Гуадалахара - по-голям град от София

Ако имах вълшебна пръчка щах да ви накарам да изчезнете самозабравили се службогонци!

Бравас, Евала, Ашколсун, Конграчулейшънс на голямото ГЕРБ! Аку ни съ те, ко ши прайм ни знам! Венсеремос дами и товаришчи!

Ало папагали, леко сте се объркали. Софийското метро е най-големия пример, как може да се открадне всичко и с едно нищо, да се построи метро.

и кой какво е откраднал, ганчо? :) я разкажи, па после отиди и при цацаратурата и телевизията да разкажеш. освен ако "твърденията" ти не са лъжите на кутев и курнинова, де :)))

sulio@mailinator.com

Аз знам,но нито ми плащат,нито е моя работа да разследвам и давам доказателства. Нали затова и плащат на цацаратурата. Ако се разходиш из метрата из европа и маааалко разбираш,ще разбереш къде е разликата. Особенно с Варшавското метро и то частично строено с европейски пари....

и е в топ 3 на най-успешните постижения на човечеството за всички времена и народи. Единствено Хеопс затъмня Фандъкова.Засега..

А БЪЛГАРИЯ Е НАЙ-БЕДНИЯ ПРОЕКТ :)) ... ОЩЕ ЕДНО ПОКОЛЕНИЕ И ЩЕ ГО ПРЕОБРАЗУВАТ В ИЗТОЧНА РУМЕЛИЯ И КНЯЖЕСТВО РОМАЛИЯ :))

Помня как това метро го строяха като бях малко по голям от децата ми.

да... а твоите деца като станат колко теб сега, ще казват: "тате, вместо да помнеше и чакаше, да се беше преместил на друго място, та сега ние и нашите деца да не помним мизерията?"

избягало комундето далеч на изток, че чак е на запад :)) така е то, все на чужд гръб живеете...

Нека копнат и няколко тунела от които имаме нужда петрохан, шипка с тази хубава машина която копае дупките

кои сте "вие" които имате нужда? каква е точно нуждата? малка или голяма? Хайде по-добре да не копат под шипка, защото цялата им работа българска, като нищо ако намерят някой да финансира, ше направят тунел, ще отклонят 60% от средствата и нито вентилация, нито аварийни изходи, нито нищо ще има! и ще падат лампи по колите и ще мрат хора! айде без нужди!

мурзило, допий си боярищника и заспивай...

ЛОНДОН има МЕТРО от 1894 година .А поданиците на хераковския селянин Бай Хой са радват 2017-2018 на МЕТРО в същото време поданиците на Хераковския хитрец се топят като сняг на Сахарски пясък ОТ 9 НА 7 МИЛИОНА докато УЖ изостанали страни като Северна Корея и ЕТИОПИЯ се увеличават с милиони .С.Корея се увеличила за 6години от 23 на 26 МИЛИОНА а Етиопия за 10години от 2006-2016 с ели 30 МИЛИОНА от 73 на103 Милиона души .А мотрисите на трамвая в АДИС АБЕБА НЕса стари боядисани със зелена блажна боя ръждясали швейцарски таралясници а ЧИСТО НОВИ АЕРОДИНАМИЧНИ ИТАЛИАНСКО производство

папагал , ако Северна Корея пък отвори границите си населението на Южна Корея за една година ще се увеличи с 15-20 млн. . В Етиопия ( както и в целия "трети свят" си раждат за норматив по 10-15 деца ) сега имат прираст щото явно са успели да преборят "глада" ( тогава измираха с милиони ) . И Нигерия е 150 млн. и к'во от това - освен петрол и СПИН , а и гражданска война . И последно - откога на трамваите им трябва АЕРОДИНАМИЧЕН силует ( иначе за "швейцарските таралясници" си прав - нищо швейцарско не е качествено , долни ментета , бетер китайците)

наискачаха мижитурките да плюят против метрото :))

с метро е по-добре отколкото без. И дотук с позитивите! Софийското метро е "успешен" проект за кого? за тези които отклоняват средства, разбира се. За останалите хора е ужасно закъсняло. Съвет: който иска удобно метро и бърз транспорт от жилището си до работното си място - да смени и двете. 1000 километра встрани от сегашното си жилище може да се намери всичко това :) и то в пъти по-добро. Мижитурките може да са се возили и на други метра освен софийското и по-големият му брат-близнак - московското. Тоалетни? Електронни табла? ама табле преди да си платиш ? за да знаеш ако влака е закъснял? а приложение? за да знаеш кога да тръгнеш и промените в разписанието в реално време? Мижитурки?

бухахахаха масковското метро :))) хайде, юруш! дебил, бляд :)))

Няма да е лошо да използват машината за копане под земята за 2-3тунела от които имаме нужда - под шипка, петрохан и т.н

ако е така, то Европа и ЕС вече не просто са ударили дъното, а копаят под него! Софийското Метро е безспорно най-скапаното, в което съм се возил!! А и да не забравяме, че повечето мотриси са "Сделано в СССР."

да, има няколко "Сделано в России.", но те са за линията към летището, да не е съвсем излагация и такива по-елитни дестинации.

Лъжете! Най вероятно пропаганда, едва ли е от незнание. Метрото в София разполага с три модела на Метровагонмаш, и само единия от тях е набор 89-90г. т.е. 'сделано в СССР', останалите са производство от 2005-та насам.

метрото ни е най-качественото нещо което притежаваме. на този под мен: Майтапчо! Ти си младо момче. Само да ти кажа че така качествена щеше да бъде София , пак и цяла България, ако не беше комунизма или социализма или каквото там по дяволите му се вика.

Те осемдесетте години такива технологии като днес са имали. Я се скрий, слаб 2!

Бравос значи. Това е за хубаво.

Уили, какъв успешен проект, започнат от 1982 година! Във Валенсия 860 000 души имат метро от 30-40 години, в Германия, градове като Вюрцбург, Майнц.../130-200 000/ жители имат трамваен транспорт, да не говорим за ЖП. Пълни аматьори!

Във Валенсия има 1 метролиния, която е като трамвай.

Даскалицата по руски лъжлива като партийката, която я постави да Усвоява парите. Фандъкова е една бледа фигурантка, кукла на конци, прави каквото й наредят, а кой дърпа конците е ясно. Какво изобщо е решила тя? Бездомни кучета? Строежи? Паркове? Зеленина? Фасади? Тротоари? Архитектура? Транспорт? Паркиране? Чистота на въздуха? Сметосъбиране? Клошари? Просяци? Подлези?..... Виж, решила е леенето на милиарди.

:)))Не разбрах-Софийското метро е едно от най-успешните в Европа или проекта е успешен:)))Коренно различно е

Я ми обяснете кой ще влезе в дупката ако терористи гръмнат една бомба?

Да не се фукат много, а да се заемат с най-срамния транспорт в държавата - железопътния! При изградена ж.п. мрежа хората пътуват в мизерни условия, къде е тук ЕС да види как миришат влаковете на БДЖ?

За съжаление си абсолютно прав. Но ако е казано А, трябва да се каже и Б. Истината е че на такива цени, както се пътува с БДЖ, не се пътува никъде в ЕС. Всяко нещо си има цена и ако някой го иска, трябва да я плати, за да го получи. Съвсем друг въпрос е дали в България може да бъде планета нужната цена от хората. Нещата приличат на стария виц (перефразиран) - те ни лъжат, че ни превозват нормално, а ние ги лъжем, че им плащаме

sulio@mailinator.com

Готово! Правят го като в полша или Унгария и плащаме такива цени и за 2-2.30 часа сме в София-Варна. Няма проблем.

И единственият успешен в БГ, макар и с уговорки, което е жалко на фона на десетките милиарди увоени евро.

Да сравним метрата в София и в Сингапур: - в едното няма никакви тоалетни, някаква лелка съобщава за следващата станция с металически нотки в гласа, все едно ви чете справка за криминалната обстановка за изминалото денонощие. - в другото достъпът е с безконтактни карти, които действат и през портфейла. Отнема ви се от дебит точно за пропътуваното разстояние и ви изписва какво ви струва и колко имате още. Станциите са климатизирани, перонът е отделен от влаковете със специална стена с врати и прозорци, които точно съвпадат с вратите на влаковете и се отварят и затварят едновременно. Следващата станция се съобщава от ясен, нежен и мелодичен глас, който сякаш ви казва нещо много приятно и желано. Тоалетни има на всеки изход. Абсолютна чистота навсякъде. Ако се зазяпате в указателните табели и започнете да ги четете, към вас се доближава униформен служител, който учтиво ви предлага помощ. Ако имате повечко багаж, той ви насочва не към ескалаторите, а към остъклените асансьори точно за такива случаи. Идва с вас, придружава ви и ви помага все едно е пиколо в скъп хотел. Без да чака бакшиш, разбира се. Е, накрая ви дава малка бланка да попълните как и колко сте доволен от неговата помощ, посочвате си и имейл адреса и толкова. Познайте кое за къде се отнася.

Само забрави да кажеш цената на сингапурското, примерно за 4 спирки. Хем се гледате, че сте въшливи мизерници и нямате два лева в джоба, хем в сингапурско метро ви се вози.

чичо, ако ти се налага да ползваш сингапурското метро, вероятно работиш там бре! и вероятно не ти пука колко струва защото вземаш сингапурска заплата! то иначе би останало празно това метро хахаха :)

LeGrandTulup

Цената на нова 3-дневна карта с депозита в нея е 30,00 техни долара. Умножаваш по 1,3 и се получава 39 лева. Самата карта обаче струва 10,00 S$ (13 лв) в тази цена. При изтичане на срока, картата може да се върне и се получава неизразходвания депозит в нея. Или се дозарежда с каквато сума пожелаеш за да се удължи срока. Всичко това става през специални автомати на всяка станция. Можеш да зареждаш в брой или чрез банкова карта. Картата важи както за метрото, така и за целия обществен транспорт там. Пътуване от 15 км излиза 1,45 S$ (1,86 лв). Приблизително на толкова е летището от града, примерно. Отчитането на всяко пътуване е с точност от 0,01 S$ според разстоянието. За срока на картата от 3 дни се скъсах от пътувания и не можах да ги изхарча тези 20,00 S$ (26 лв) депозит.

Явно,господине,не сте се возили на метро в Европа,за да сеете такива злъчни коментари.Например Парижкото метро(което е над 100 годишно),отстъпва на нашето в София,единсвенно по броя на линиите и интервала между влаковете(и то когато господ е французин),а иначе-смрад,мизерия,клошари и пияници,уриниращи навсякъде,румънски цигани(Вие там сте рода)просещи и крадящи,вагони от 1968г.Не разбирам,защо,когато се е направило и се прави нещо хубаво,то трябва да се оплюе?Желая Ви лека вечет

какво плюе? кой плюе? човека ти казва че няма тоалетни! А румънските цигани са проблем, на който УК намери решението :) париж няма да успее, чисто териториално...

Изпълнителен директор на това предприятие беше Георги Харизанов. Човек не завършил средно образование защото "имал друга работа", когато е трябвало да учи, според него. Този Мърльо е боядисвал огради на детски градини, когато е бил забелязан от активист на ГЕРБ. Дадена му е задача да лепи афиши на ГЕРБ, лепил ги е бързо и на високи места. Благодарят му и го назначават за изп. директор на "Напоителни системи". Той започва да краде също както краде началника на ГЕРБ, но в по-малки размери. Осъден е. Трътлестият ходатайства пред Делян Методиев Цацаров и Харизанов е назначен в "Канал-3", изживяваше се като "водещ" в същата телевизия, собственост на "Кой", за който "Кой" той и Беновска надуваха цяла година кожените свирки по жълтите павета. Ядосах се и ще взема да нa e б а Фандъкова.

Тоя Г.Харизанов от два дни е Изпълнителен Директор на телевизия "Европа"

Тоест---свинята си намери гьола!:))))

Аз съм възмутен. Това е предателство към демокрацията и незачитане на евроатлантическите ценности. Как е възможно един заченат в мрачното тоталитарно минало проект, където при това е участвала и ръката на Москва да е един от най успешните проекти в Европа.

Майтап, майтап, ама ако не беше бай Тошо, тези до ден днешен щяха да са потрошили милиарди за влакчета, за проектиране и т.н. само че щяха да продължават да се чудят откъде да започнат да копаят. Цяло чудо е, че проектът не е замразен като АЕЦ "Белене" ... или вероятно тук комисионните са при правилните хора.