Пешеходен надлез край Атия заради прегазения ученик

Започва аварийното проектиране и изграждане на пешеходен надлез на пътя Бургас – Созопол при разклона за с. Атия, където шофьор на джип уби 16-годишно момче.

Обратно в новината

Коментари - Пешеходен надлез край Атия заради прегазения ученик | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Какви надлези, какви кръгови, бе? На надлеза като му се развали асансьора и никой нема да го погледне, ще си притърчват през платното щото иначе ще требва да катерат стълби! А, кръговото там ще е страшно непрактично първо, щото нема да свърши никакава работа, а ще се платят едни големи кинти, и второ- българина не знае как да кара в кръгово. За там най-добра работа ще свърши светофар, настроен с преимущество за главния път, а за да се кара бавно в този участък по една камера(работеща) във всяка посока на триста метра от светофара и по една на самия светофар. Така ще се подсигури голяма буферна дистанция за движение с ниска скорост до кръстовището и всичко ще е наред. Елементарно!

А не беше ли по-лесно, евтино и безопасно спирката да не е на главния път а вътре в селото? Надлез за да не обикалят автобусите "цели" няколкостотин метра? Струва ми се доста тъпо....

демек ако искаш да построят дадлез на дадено място, просто требва да бутнеш едно дете да го прегазят... все си плащаме скръв за всяка екстра в БГ...

Надлез? Пешеходен? В България? За експонат? Може!

сетила се мара! ако си спомняте преди да построят магистралата до бургас имаше един патен вазел - петолачката - колко народсе изби докато чугунените глави се сетят да направят крагово! че и тука е така! някои опитвал ли се е лятно време на излизане от атия да направи ляв завои за бургас???-абсурд! лятото на састото място имаше и катастрофа с автобус! пешеходен надлез няма да реши проблема! нали има разни модерни длажности сега - оценка на риска , превенция на риска и т,н, - или само си вземат заплатите и си клатят краката!

Пешеходният надлез решава проблема на пешеходците. Останалите проблеми остават.

В българския език има буква "Ъ"

В последно време, някой трябва да умре за да се направи корекция на пътно платно или кръстовище. Много е странно и безумно

И 15 надлеза да направят няма да върнат момчето.На такива места трябва да има минимум тристепенна сигналозация , чключително и светлинна, а не камери за глоби.Огледайте се колко пари се хвърлят за безмислени знаци, а пещеходните пътеки в много случаи се виждат в последния момент със знак непосредствено до тях.Хайде, в населените места е ясно, но такива в покрайнините и на опасни и рискови участъци, както и опасни кръстовища, ОСОБЕНО НА ПЪРВОСТЕПЕННИ ПЪТИЩА ТРЯБВА ДА СА МИНИМУМ ТРИ ПЪТИ сигнализирани и от по-голямо разстояние.Каквото и да разправяте за "чичката с дипа' ние сме живи хора и реакциите на всеки са различни, както и моментните състояния.Съа плямпане от страна на съответните органи, че ТРЯБВА

много лесно е можело да стане. сфетофар с бутон за пешеходците. ако го натиснат спират колите докато пресекат. сащо и улично осветление се слага на тези места. не са нужни асансйори и надлези. кои знае колко няма за каде да бързат.

И какво правим когато чичи с жипарата не вижда светофара ?

Сфетофарите с бутон са много непрактични за пешеходците, когато се бавят по една минута докато светне червено. Интересно ми е каква е идеята зад това забавяне. Естествената реакция на чакащия да премине е да го направи по-рано. Ако логиката е да се забави, за да се съберат повече пешеходци заедно за едно светване, това е грешно - при повечето такива светофари има хора по един на повече от няколко минути, да не кажа по един на час. Може пък така да се пречи на последователно умишлено светване на бутона - пак тъпо. Може да се забрани повторно използване с отброяване след използване, не както е сега. Когато тези светофари станат удобни за ползване на пешеходците, тогава и ще се ползват. А шофьорите колкото и да е зле, спират на светофар. И много лесно се кнотролира с камера. От глоби добро приходи има, а ако няма нарушители - парите да са проблема - успели сме да си решим проблема. Надлезът ще струва колкото сто камери.

Жалко за погубения живот на младото момче. Съболезнования на почернените родители. За отговорните : толкова ли е трудно да се сложи един светофар на това място ? Колко инвестиции са нужни ?

мързеливец! едни стълби те мързи да изкатериш ли какво ? в целия свят се изследват зоните с пешеходен трафик и се правят надлези, той светофар искал? за да спират колите и се бавят, и да пресичат пешеходците на червено?! тези надлези са толкова прости и леки конструкции, може да се наслагат навсякъде. и по добре е да се слагат след анализ на трафика, а не след жертви

Къде са тези надлези? Онзи ден бях в няколко европейски града и две столици, от онмези, които използваме за мерило на това какви не сме и колко сме тъпи, и там е пълно със светофари. Надлез се прави много рядко, а такъв, който се преминава за 5 минути само за да се пресече едно пътно платно е изключителна рядкост. Не видях такъв, освен на гарата за минаване над релсите (2 коловоза с ултрабързи влакове)

Разбира се, че ще даде противиречиви показания - той е "карал" човека, за какво му е да гледа пътя! Карал или летял ниско...

Управляват ни дебили, всичко се случва само след жертва или убийство. Как ще изчистим администрацията от тези идиоти нямам идея.

сега ли се сетихте бе, некадърни безхаберни оправляващи ? колко жертви трябваше да има за да се подобри обстановката ??? българската администрация дали кмет дали регионален дали министър или различни кукумявки са един дол дренки , те работят само под силен натиск и принуда , за да работи правилно трябва да бъде стресиран оплашен и в безизодица това се наблудава по нашата страна и региона , странно явление но факт . ...............в белите държави ако има смърт някаде си се анализира внимателно положението и ако има такъв прецедент веднага инсталирват камери или други способи да се намали скороста , а не чак след седмата жертва ????????? циганска работа е нашата ганиовска

Управляващите не са специалисти. Вижда се с просто око. Над 90% и от писачите тук са на същото дередже. Пак си личи. Как да намериш добър управяващ в тази група?! Нормалното е да се измерва, да се пресмята, да се чертае, анализира и направи най-разумното, така че, хем транспорта да не страда, хем да няма жертви - директно или индиректно. Разбира се, че като е бавен транспорта се ускъпява стоката и пак мизерия. Ако има увеличаване на скоростта има опасности. Е, къде е пресечената точка? Когато имаме магистрала, първокласен път, трябва да се избягва пресичане на едно ниво, както на пешеходци, така и на превозни средства. Нека видим, най-критичните точки на първокласната пътна мрежа, да ги запишем, опишем и да се даде за обсъждане от специалисти. След дебат на специалисти, може да изграждаме бързо, удобно и евтино. Тъй като е видно, че нямаме пециалисти - добре е да извикаме холандеца, немеца, дори румънеца - по-добри са в пъти. Ето и критични и абсурни точки: 1. Пешеходна пътека на магистрален път с 8 ленти до Казичене!!! 2. Пешеходна пътека на изходите от София по Цариградско шосе (няколко). 3. Магистрален път на Долни богоров, 4. Ал.Малинов София (няколко места). 5. Атия - четири лентов път!!! 6.. ... 9. ... Списъка е огромен...

На теб оставям да се сетиш , защо на спирките Плиска и Окръжна болница , освен мантинела има и мрежа - не забравяй , че там има и подлези .

там трябваше надлез да има още преди 40 години

и манталитета от преди 40 години е мутирал в русофиломазохистичните дебили, които още гласуват за бкп-то и производните ѝ...

Коя поред е тая жертва, че да накара управниците да помислят за обезопасяване на преминаването?

Този пример е класика, че всъщност никои не го интересуват жертвите на пътя! Праят се по големи наказания да се събират пари за лапачка от обществени поръчки, увеличават се полицейските правомощия за да е по безобразен рекета! НА тоя път няма да сложат сфетофар щото ще пречи на бързащите летовници и мутри с хотели да стигнат до Созопол!

Къде са спали досега тези будни жители. Още след нещастието без да съм минавал от там споделих че не е редно на главен път за движение с 80 км/ч да има пешеходна пътека. Всъщност те са спали а кметицата ,областния и АПИ са бездействали. Видяхте ли състоянието на пешеходната пътека. Това нещо за да го видиш трябва да слезеш от колата.

тоя път, през коя година е строен и проектиран, а? всичкото идва от безбожното безхаберие на комунягите и комуноидите на пътя!

Леле, колко си прост!

Това е населено място . Какво значение има главен път с 80 км/?!Полицията може бързо да си направи бюджета :)

подир дъжд качулка...

Защо трябва да се убие някого, за да се сетят отговорните другари, че има решения на подобни проблеми? Същото е и с нацвъканите пешеходни светофари по Александър Малинов в София, които направиха преминаването по булеварда невъзможно в час пик. А шофьорите си псуват тихичко в колите и се молят да се приберат поне същия ден, в който са излезнали.

Последно да има или да няма светофари ? Или по дебилния ти навик - когато ти трябва да има ( и то там където ти трябва на момента ) , а когати ти трябва да няма ?

Напълно съм съгласна с постове 890 и Дирчо. Не трябва да се правят надлези защото ще е трудно за майките с количките и инвалидите макар и без инвалидна количка. Казвам това от опит. Защото имам две операции на сърце и когато се налага да ходя с метрото до Националната болница или както си я викаме от едно време ТРЕТА ГРАДСКА БОЛНИЦА ми е трудно да изкачвам стълбите или пътеката за количките. Няма асаснсьор.А проектанта е трябвало да се съобрази със спирката че там слизат много хора със увредени сърца за да отидат на преглед в болницата. Така че проектантите са виновни и съотватната институция която одобрява проекти несъобразени с удобствата на хората.

Колко време ще работят асансьорите?

Както обикновено - месец след усвояването на парите .

Надлез, асансьори, шумяща настилка... След дъжд качулка, два халогенни прожектора нощем и два "умрели" полицая на 50-100м от двете страни на зебрата да бяха турили, преди да загинат толкова пешеходци. Зебра на кръстовище с 6 платна + едно отстрани за автобусната спирка, на шосе е БЕЗУМИЕ. Вижте го в Стрийт-Вю, широко е колкото Цариградското.

Плюс пешеходен светофар, би улеснил не само пресичащите, а и излизащете от селото, с оглед да се включат в главния път. Натоварването на локалния път е много малко, светофарът не би нарушил трафика по главния.

Аналогичен МОДЕЛ има в София, входа към Южен Парк, от страната на ул. Нишава и бул. Петко Тодоров, зебра с пешеходен светофар. Събота и Неделя е пълно с хора, пресичащи детски колички, произшествия няма.

И какво излиза! В Чалгаристан трябва да загине дете, за да се вземат мерки за безопасност.

Поне четирима преди това, има паметни плочи отстрани на пътя.

Трябва да има завод за пасарелки,а на да ги правите аварийно,герберастки некадърници!

Никой няма да ползва тоя надлез да качва стълби за да пресече пътя! Държавата както винаги прави всичко наобратно! Вместо да затруднява пешеходците и да улеснява колите, трябва да е точно обратното! Да се изкопае подлез на колите да минават под мост на равнището на земята, така че пешеходците да са максимално улеснени!

Може така само в главата ти. Те обикновен надлез не могат да направят - както се вижда, ти искаш да направят подлез за коли, нещо нечувано в световната практика. Ти си гений! И какво затруднява пешеходците - няколко крачки в повече, затова без опасност за живота - няма затруднение, нарича се удобство.

Как ще пресече пътя, по надлеза ли?

Прав си. И аз имам съмнения за този надлез. Особено на майки с колички, инвалиди, възрастни хора и т.н. Нещо повече, при хлъзгави стълби или при бързане хората пак ще пресичат пътя. А тогава шофьорите ще карат с голяма скорост и опасността е голяма. Разбира се подлез за колите е решение, но трябва хубаво изпълнение.

Подобни покрити надлези над оживените пътни артерии имаше още през деветдесетте години в Москва. Това добре, но трябваше ли, за да се се вземат мерки, да загине момчето?! Защо не го изградиха преди това!?

Нали пише, че ще има асансьор, което е редно да бъде, защото има и възрастни с бастуни, майки с колички, а тези хора са от най-уязвимите.Жалкото е, че се прави не след един, а няколко отнети живота!

Добре де аз да питам, не можахте ли да си размърдате задниците преди момчето да бъде убито?

Мамка му, защо в тази държава трябва някой да умре, за да се свърши една елементарна работа!?

Защото така всичко се прави бързо и никой не пита за - цена , проект , фирми ...

Не че му пука, че хората мрат по улиците и навсякъде другаде, уплаши се, че ще се усетят че е виновен той и мафиотската група ГЕРБ и ще му секне далаверата ... и на началниците му!!!

Колко по лесно ще е две камери на пешеходната пътека като във всяка нормална държава и драконовски глоби. Ама ЧЕНГЕСАРИТЕ от КАТ в ХРАСТИТЕ ще останат без рушвети /защо ли са оставили дебелаците и 3 години камерата да не работи/. КАТ е за тотално разформироване - лежпери и пияници. Е като явно не правят нищо що не дадат на частна фирма контрола по пътищата - за 2 седмици ще стане рай.

Докато сънародниците ни не се научат на уважение към другите, и милиарди да похарчи държавата за надлези и подлези, всеки ден ще четем за трагедии по пътищата.

Защо трябва да загине някой, за да се сетят съответните идиоти?! А кога на двуплатновото и трилентово Цариградско шосе в София ще бъдат прпемахнати ненормалните пешеходни пътеки и ограничения от 50 км и ще бъдат направени надлези или подлези за пешеходците?!

Когато изметем Фъстъкова от общината, барабар с четата и и лапачите наоколо! За София безобразията са много повече, и навсякъде трябват или надлези (по-евтино), или подлези (по-удобно). А тук пак се залепиха тролчета на КАТ да тръбят, че глобите са му цаката.

В Бургас има два пешеходни надлеза, на х-л Мираж и Трапезица. Те отвреме на време се използват, колкото пъти съм минавал през лятото повече от 1 -2 не съм видял. Точно такъв тип там на Атия . . . голямо катерене ще пада. По-скоро стабилно маркирана пътека и принудително намаляване на скоростта, "легнали полицаи" та дори и построяване колело с подлез, подобно на изхода на Бургас за М.Рудник и Созопол. Пътя е хубав и много "джигит", а и там през нощта на къси наистина не се вижда

Е който го мързи да катери да си минава по платното. То място за паметници има.

Цялата им работа на администрацията е такава. Тука в София на булеварда Малинов утрепаха няколко човека и тогава се сетиха за надлез, а трябват поне още 5 само на този булевард. Нека поне да кажат каква е нормата, за да знаем. Примерно 5 убити възрастни или 2 деца и тогава правим подлез или надлез. Явно такива са чиновниците. За тях анализ на риска на движението не съществува. Важното е крадене да има.

Такива места ги има НАВСЯКЪДЕ. Нима навсякъде трябва да загине някой, за да се сетят да ги направят тия надлези ????? Хубаво, сега правят тоя надлез там. Утре размазват някой другаде при сходна ситуация. Тогава пак "аварийно" ще се проектира и изгражда (и най-важното - ОТКРИВА) и там надлез. После на трето място ... Нали не вярвате, че сега ще се сетят да ги правят тия неща едновременно навсякъде?

не вършат никаква работа - снимка на нещастното дете, искаме да видим защо и как се е стигнало до тук - няма анализ, който да доведе до някакъв резултат, на какво ви учат, драги журналисти, едни регистратори само

1. убиеца- име, снимка и за къде е бързал 2 шефа на строителния участък - име снимка и колко му е платено за левашката работа

И какъв е изводът??? Трябва на всяко проблемно кръстовище да бъде прегазен някой, за да се вземат мерки....!!!! Е.ах ти и държавата със се управниците!!!

Това е трябвало да стане преди десетки години. Там за първи път видях панорамен път преди близо 40 години. Това е пътя между Бургас и Созопол. Там скоростта е до 110 км/ч. БЕЗУМИЕ Е такъв път да бъде пресичан със зебри и светофари. Общините по морето направиха МИЛИОНИ, особено през последните години. СРАМОТА Е да не могат да заделят 100-150 хиляди за подобни структури по критичните места, а да разчитат на републиканския бюджет. Не може само да се плюска...

Оня герберасткия кмет от Бургас беше най-успешния кмет в България,така ли?Явно имаме странни критерии.

Неуважаеми управници, не може ли на сигналите на хората да се реагира своевременно, а не след като загинат няколко човека? Но явно след като не са ваши роднини или близки - не ви интересува особено! Предполагам, че и за южната дъга на Околовръстното шосе в София се чака определена бройка загинали, за да се направи надлез при спирката на Ботаническата градина!

Неуважаеми управници, не може ли на сигналите на хората да се реагира своевременно, а не след като загинат няколко човека? Но явно след като не са ваши роднини или близки - не ви интересува особено!

Този с минуса явно е някой заспал неуважаем управник, който побърза да се обиди!

Горката майчица,сигурно му е купила коледните и новогодишни подаръци,а сега ...Господ да ѝ даде сили и вяра в бъдещето,че лудниците ни са препълнени !

Всички потенциално опасни места трябва да бъдат обезопасени още при строителството, а не когато се случи нещо лошо. На тези прави отсечки непременно да има кръгово движение, както е в много европейски страни. Човекът по природа се съпротивлява на правилата, затова без принуда не може.

Колкото и да са обезапасени, няма ли мозък в главата на шофиращия всичко е безсмислено.

Все нещо може да се направи. Наскоро бях в Румъния и забелязах колко много кръстовище са в кръгово движение. Шофьорът няма как да не намали скоростта.

Партия ГРОП бавно и сигурно ни вкарва всички в гроба.

Не съм прав,никак не е бавно.

По цял свят пешеходеца се движи хоризонтално! Само тук в подлези и надлези!

И един мърмот увива шоколада в станиол, а?

В големите европейски градове навсякъде има подлези или надлези и който иска да живее, ги използва. Освен това има и солени глоби за недисциплинираните.

... егати бозата...

Да, в нашата Рашка-говняшка, ние, русснацие, се вдижим между точка А и точка Б по права линия, особено когато сме пили литър Боярищник. Или поне така си мислим.

Защо бе готин си си сложил точица изотзад?

Страхотно ме разсмя! Ако за теб "цял свят" е Радомир, да. А иначе си ходят по подлези и надлези, защото е най-безопасно и удобно. Но в Радомир ги няма.