Двойно повече патрули на пътя София-Варна

Полицейските патрули по пътя София-Варна в Ловешка област са увеличени двойно за всички почивни и празнични дни, заради трите тежки катастрофи там тези дни.

Обратно в новината

Коментари - Двойно повече патрули на пътя София-Варна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

причините за тежките катастрофи в този участък са комплексни, и не са от вчера и днес и няма да свършат утре с взетите мерки колко и строги да са те, факт е че екрещяща нуждата от магистрала, трафика е нараснал в пъти в сравнение с периода когато този път е бил първокласен в годините на соца, найстина пътя е като слънце грее отвсякъде нов асфалт, маркировка, широки платна, широк банкет, но като има водачи които несъобразяват пътната обстновка с реалността ще има и тежки катастрофи, пътувал съм стотици пъти по този път, знам всяка невралгична точка от него, стотици пъти са ме изпреварвали безумци когато сме се движили в колона, но с тези хора няма оправия, винаги ще се намери някой които е по умен от този които си кара в колоната и стига от точка А до точка Б да речем с 10 минути по късно, много е важна и дисциплината на водачите, и адмирирам мерките на правителството за борба с джигитите на пътя, но също така трябва да се проведе и съществена работа с по възрастните водачи, както е случая с водача на автобуса предизвикал тежката катастрофа, които е предприел неправилната маневра на колона от автомобили с по трудно подвижно МПС и без възможности за реакция и от другия автомобил които поне е могъл да избегне удара предвид широкото платно и широкия банкет.

Хапльо, патрулите няма да оправят нищо, щом 80% по пътищата са дебили.

Много хора най-вече МЛАДИ,изобщо не знаят каква ВЛАСТ имат,когато седнат зад кормилото....Не знаят,и нямат ОТГОВОРНОСТ при ползването и.

Тук ограничение 50 км/ч , там друга хранилка 40 км/ч , Е КАКВО ДРУГО ДА СТАНЕ ТАМ КЪДЕТО НАИСТИНА ТРЯБВА ДА СЕ КАРА С 60 .

Формулата: E=m*c2 - обяснява всичко

Сменете ограничителните знаци с ПРЕПОРЪЧИТЕЛНИ. Едно е тъпак да ти нарежда , съвсем друго, нормален човек да те съветва!

2х0=0. До сега нямаше никакви патрули като ги удвоят пак ще е нищо.

Единственият начин да спрем гражданската война по пътищата: RoadmadnessBulgaria!

Няма нужда да съм експерт, че да ви направя анализа и той е, че ако имаше магистрала, жертвите от тези 3 катасртофи щяха да са 10 пъти по-малко. Колкото е била магистралата 1980 година, толкова е и сега, а трафика се е увеличил не знам колко пъти.

че с патрули, КАТ и дори армия да изкараш, простотията и арогантността не можеш да я пребориш. Единстнено - наказание, незабовно, в най-близкото районно. Още веднага след нарушението, не утре, не някога, а веднага. Да видим бързащият простак дали ще пристигне по-бързо след като половин ден го разкарват напред-назад. Не знам обаче дали полицаите в страната ще стигнат.

аз съм минавал точно 2 или 3 пъти по този участък. направи ми впечатление, че като има ограничение 50-60км или влизам в село (там по закон е 50км освен в случай на допълнително ограничение), то намалявайки до съответната скорост и отзад аха да ме блъснат. всъщност това е масова практика и в други подобни участъци. например в Кресненското дефиле или пък в района на Златна панега-Луковит. чудя се само кога някой селтак ще ме надъни, защото видиш ли много бързал. като катастрофира все едно ще стигне навреме. моите познати редовно карат на магистралата и на междуградските пътища с константна скорост от 130км. това се казва идиотщина.

Ники

Участъка ми е до болка познат от времената, когато пътувах почти ежедневно до Троян. Проблемът са неопитните водачи и камионите, които образуват колони плюс безумните джигити и камикадзета. Двата фактора формират страхотна "взривна смес" защото има много дълги участъци в които изпреварването е просто безумие. Имал съм случай на пълен кретен, който в завоите караше максимум с 30 км/ч, а на правите участъци натискаше яко газ до 110-120 и направо вбеси всички. По-слабохарактерните, тарикатите и избухливите са склонни на всякакви глупости при такъв простак-дразнител.

Повечето катастрофи стават точно от такива -дразнители.Не е лошо да се въведат видеорегистратори, а не само камери,Снимаш го какво прави и записа в КАТ-там да решават.Много от дрисльовците ще се замислят за простотиите си.Особено ако е с две камери, да се види от далече как притиска, не спазва дистанция и дразни останалите.Патрулките да са само информатори п трасето и на място да ги гърбят копелдаците.ТИР не пропуснал, автобус препускал като луд,джигит фучал-всичко под ножа.

И петорно повече патрули да сложат все тая. Патрулите не борят простотията.

1. МПС да се нарича ОМП. 2. Водач на МПС става дебил с ОМП. 3. Към свидетелството за правоуправление да се издава и бланка за смъртен акт. 4. Главен контролен орган става арменския поп, а за нарушения да се сигнализира радио Ереван.

Разбрах та ва, те ева и умника.ПМО.

и да си пазиш смъртния акт, скоро ще ти потрябва

това реши окончателно въпроса!След дъжда отворихме чадъра....!

да ги пазят да не се трепят, нека се трепят, като са тъпи да се трепят, тя тъпотията е до смърт

Ми то патрули почти не се виждат по пътищата, нито в градовете и селата. Къде са тия хора а уж имаме 60хил. служители. Може би са на митинги за по високи заплати и по ранно пенсиониране.

Нормалното количество патрули по този участък е 0. Като го умножим по 2, се получава пак 0. И нека всички дружно да благодарим на милиционерите от кат за добре вардения път! Дигнете им заплатите!

до всеки дебил се сложи по един полицай, дебилите в Бг ще станат 160%

Колкото и патрули да сложим, трудно ще намалим 80-те процента...

Решения: - Драстично се вдигат глобите за нарушения на правилника за днижение; - На изхода на всеки град: билбордове с изписани основните глоби. Неправилно изпреварване: 1500 лв и 3 удара с камшик. Това не подлежи на никакво обжалване. - На участъците със забрана за изпреварване - стълбове с камери. Нека не всички да са истински, да има и имитации. Но никой шофьор няма да знае къде каква е камерата. Ако иска да провери, рискува 1500 лв и бой с камшик. Това трябва малко да поукроти дебилите - джигити.

Санкциите са достатъчно големи, просто не се налагат!!! Аз бих започнал с дисциплинарно уволнение на местните шефове на РПУ!

Смея да твърдя, че съм рисков шофьор. Карам бързо когато мога, в някои случаи и в града. Но винаги когато карам извън града и не по магистрала следвам правилото: Изпреварвам само ако има смисъл. Преценявам дали наистина си струва да изпреваря или просто ще се преместя едно място напред в колоната. В течение на годините съм забелязал, че все повече шофьори започнаха да спазват това правило. Истината е, че трябват мислещи хора на пътя. Трябва постоянно да оценяваш ситуацията - кола отпред, камион отзад, изпреварва те Ауди, изпреварва те рейс, патрул на КАТ, мокър участък, локва, лед - всяка ситуация трябва да доведе до промяна на поведението ти на пътя - да намалиш, да ускориш, ако трябва да спреш, ако си изнервен или заспал. Та това е решението - нищо друго.

току що по новините показаха статистиката - за 4 години - на ТОЗИ УЧАСТЪК са загинали над 120 човека ! Явно не е само вината в "джигитите" ! Да много станаха тиквите с купени книжки , много са и тия дето се правят на Шумахер . НО как така всички все на това място се събират и няма един идиот загинал а дечица и възрастни хора ! Явно не всичко е само в скоростта , има нещо и в пътя - дали някой завой не като в ред, дали наклона на пътя - нещо не е наред ! И стига са правили комисии и съвещания - просто ба вземат да я направят тая МАГИСТРАЛА ! Сърбите след война направиха 600км магистрали за 10 години ! Ние изприказвахме милион приказки , е и ?

На този участък има поне 10 завоя с неправилно разрешена маркировка за изпреварване още от завоя.

Не е виновен пътя ! Не са виновни МПС-тата ! Дори КАТ няма толкова вина ! Вината е единствено в ХОРАТА зад волана и ТЕЗИ,които са им ДАЛИ ТОВА ПРАВО ! ТВЪРДЯ ГО С ЦЕЛИЯТ СИ ОГРОМЕН ОПИТ И ПРАКТИКА ОТ 1974-та до днес и над 2 млн. км.! С всякакъв вид МПС,мотори,леки и товарни коли,с и без ремаркета ,някои дори днес толкова старомодни,че ги има в музеите на ,,Ретро"...във всякакви годишни времена и пътни условия ! Всяко конкретно съчетание от обстановка,състояние на пътя,МПС и товара се ПРЕЦЕНЯВА ОТ ...ВОДАЧА ! На едно и също място,с едно и също МПС,където през ясен,слънчев ден съм гонил с 120,в една зимна нощ с ниска мъгла замръзваща в/у асфалта съм пълзял с мах.20 ! На мен нито знаци ми са нужни,нито претенции към пътя и МПС имам...ще карам ТАКА И ТОЛКОВА С КОЛКОТО ТЕЗИ СЪЧЕТАНИЯ СА БЕЗОПАСНИ ЗА МЕН И ОКОЛНИТЕ ! Днес колите,освен повече,стават все по мощни и бързи,а ДОПУСКА,ПОДБОРА И ОБУЧЕНИЕТО НА ВОДАЧИ ЗА ТЯХ...ВСЕ ПО МИЖАВ И ...ПОВЪРХНОСТЕН ! ТОВА Е ПРИЧИНАТА !

Не съм привърженик на БСП.Гласувал съм от както дойде така наречената "ДЕМОКРАЦИЯ" за всички които искаха но ни излъгаха че ще има промяна.Та искам да кажа че другаря-г-н професора Христов е много прав.Не 80 а 100 процента от българския народ са Д Е Б И Л И. Дебили сме че 28 години избираме дебили да ни управляват. За това и народа ни се вдебилчи.Ако ще и при всеки шофьор по двама катаджии да сложат то дебила си е дебил и кара така че все едно само той е на този път и е негов и никой няма право на него.Така е и така ще бъде даже и по лошо.Не знам как ще се преборим с ДЕБЕЛИЗМА.

Проблема не е в броя на патрулите дебили. Проблема е, че този път в определени дни е ужасно натоварен, 90% от катастрофите не са заради скорост, а са от несигурно изпреварване.

pompai

а са от несигурно изпреварване. ? Това не влиза ли в графата -Некадърни и рискови шофьори?

Е как да са кадърни, като книжки се дават за две седмици. Няма полигон, няма извънградско, няма нощно кормуване.... купуване на изпити... но каквито и шофьори да са, един претоварен път трябва да стане магистрала.

pompai

Забавете магистралите ,поне 2-години правете 2-ри и 3-и клас пътища. Изоставихте ги -само бизнеса и парите ви са в главата. Жертвите на тези пътища са от простотия.

Рибата мирише от главата . С такива управляващи - резултатът и целта са пълно опростачване на населението , за да се зомбира по-лесно.

Пак изкривяване на фактите,жертвите за седмица са 13.Не знам защо тихомълком се подминава смъртта на двете деца миналата неделя.

Седмицата започва в понеделник-неделята е днес, а предишната неделя е в предишната седмица. Не че е важно, ама дали са 11 или 13, за мен и теб това какво променя? Хората ги няма, а ние пряко нямаме действия за промяната на това.

Кризисния щаб Бойко да го сформира на инструктури и изпитващи,там трябва пълна реформа,от там са проблемите за катастрофите

Кучето не е заровено в патрулите, а в дебилите!

Не може до всеки неразумен или откровено - глупав шофьор да има катаджия. Като удвоят патрулите в даден участък, ще намалеят патрулите в други участъци.

Камери на всякъде ,яки глоби и затвор за рецидивистите .Само така ще се получат нещата .В това число отнемане на имущество ,движимо недвижимо сериозно следене за прилагане на санкцийте .Иначе няма оправия

Не е ли по-добре вместо неясно колко "голяма" глоба, да има затвор от минимум 5 години нагоре, ама ефективно, а не условно, че да има по-малко убийци на пътя?

Престанете да плюете по всички.Виновни са си само и единствено шофьорите.Като си спазваш ограниченията и се СЪОБРЗЯВАШ С ПЪТНАТА ОБСТАНОВКА РИСКА Е МНОГО ПО МАЛЪК.В България няма култура на каране и затова си измираме.

Мариначо можеш ли на ми кажеш какво е ПЪТНА ОБСТАНОВКА и как да се съобразявам винаги с нея. Примерно карам по булевард някой краднал шахтата или копал дупка неосветено, немаркирано падам вътре и съм виновен аз с не този който не е маркирал пътя. Извинявай ама по същата логика ако минаваш през минно поле(немаркирано) и настъпиш мина сам си си виновен. Ето това всичко и още много други оправдават бездейсвието с общото понятие ПЪТНА ОБСТАНОВКА.

Щом караш колата си длъжен да се съобразяваш с това което виждаш, като и скоростта ти трябва да е такава, че да можеш да реагираш адекватно. Ако е необходимо, дори на магистрала може да ти се наложи да караш примерно с 20 км в час, щом това ще е безопасната скорост.

..."какво е ПЪТНА ОБСТАНОВКА" Щом задаваш такъв въпрос - не си за шофьор. Моля - сядай само на задната седалка.

Утре ще ги приберат ченгетата да си почиват и всичко започво отначало. Нали не могат да седят вечно на всеки километър? При прости шофьори резултатът е само един - убити и ранени на пътя.

И това е двупосочното движение със засилен трафик. Този трафик от коли, ако го пуснеш по такъв тесен път, ще има същия брой жертви и във Франция, Белгия, Германия и къде ли не........ СПРЕТЕ ДА КРАДЕТЕ и направете магистрала Хемус. От както Бойко се бие в гърдите какви пътища е направил истината е една. Магистрала ХЕМУС от София към Варна не е мръднала и с МЕТЪР. Последнат отсечка Правец-Ябланица я откри Иван Костов. Не може само шофьорите да са виновни за всичко, а държавните и общинските органи НИКОГА да не носят отговорност. Трябва да има стандарт на какъв трафик какъв път се полага.

А пенсионерите да не проядоха асфалт ?

Точно казано. Главен път София -Варна е много тесен и затова е опасен за големия поток от превозни средства (коли, камиони, тирове, мотоциклети, селслостопанска техника и пр.)

Светия синод да раздаде свещи и кандила на полицайте. От друдови войски все е останала по някоя друга лопата.... .... тия от МВР и без това не стават за нищо.....Поне да палят по една свещ и да заравят...... Белкем от толкова копане влезнат във форма

Иван

Не полицаи трябват, а пътища. Тези пътища са правени някога за руските автомобили от преди 80-та година. А сега всеки е с кола, и то с два пъти по голяма мощност и скорост от старите. Да не говорим, че подготовката в шофьорските курсове е под всякаква критика.

... и мощността на колата е обратно пропорционална на капацитета на задкормилното устройство.

Главната причина за катастрофите е манталитетът на българина. Хората виждат какви глупаци като Борисов и Цветанов са на власт, как всичко им е позволено - да говорят просташки, да се лигавят без мярка, и подражават интуитивно на това поведение. Каквито и мерки да се вземат, докато такива олигофрени дават личен пример за слободия и чупят глупомера ежедневно, ситуацията няма да се промени. За съжаление Иво Христов се оказва прав, но с грешка в процентите - над 99% от народа е дебилен.

Камери без означения и подвижни. Санкциониране на всички, вкл. чужденци и камиони. Събираемост на глобите. Нещата тогава ще си дойдат на мястото.

това пътче търново -севлиево -български извор направо си е руска рулетка. Герберастите направиха тракия за да ходят на море и турско а хората от северна българия кучета ги яли!

За три дена по "обновените" пътища в България загинаха, загинаха толкова хора, колкото в Гърция за една седмица от природното бедствие.

Някой провери ли, дали преди катастрофите не бяха минали тракторите от обработката на нивите покрай пътя? Пътното платно не беше ли кално ?

Тази на Бъларски Извор беше на входа/изхода на самото село дто ограничението е в насели местта.....

От село Галата не бяха ли слизали джуганите с дърва?

Ама само на хартия ли?

Българите са див народ. Затова и изчезват. Не се научиха на дисциплина и това е . А дисциплината е в основата на всички успехи. За този народ трябва само чатал на врата му ,бъркане дълбоко в джоба и обществено полезен труд.

Ние сме една от малкото страни в Европа в която през почивните дни се движат товарни автомобили. Може би е крайно време и у нас ако не напълно то поне петък и неделя след обяд да се въведе забрана за товарни автомобили

Така е като на море ходиш на язоир искър а на планина на витоша и за теб перник е чужбина и ходиш на събор на голфов ден

След дъжд качулка. Показно мероприятие, колкото да покаже, че Герб взима мерки. След 1 седмица ще е както преди. Това не са никакви мерки, а PR акция. От дебили - дебилни действия. Умните народи ще помислят как трайно да решат проблема. И с лошия пътен участък и с купуваните книжки и с въвеждане на ултра солени глоби. Българинът за живота си не се страхува когато шофира, той е безсмъртен. Но от високите глоби все си има страх някакъв.

Много точно

Смешниците от МВР искат да покажат че им пука за жертвите, същото се отнася за политиците. Просто са жалки след трагедията на пътя да се изреждат пред медиите да показват колко са съпричастни. Дебили!!!

От една на две патрулки и то всяко чудо за три дни...

Къде бяхте досега, МУТРО нещастна ?

То че ние, шофьорите, караме като изроди, караме. Ама и вие, г-да контролиращи, ви няма никакви. Само преди няколко месеца, ПО ВАШЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ, дупетатите гласуваха да махнат предупрежденията за камерите и да скрият пак патрулите в шумките. Нямало смисъл да имало радар, ако казваш на шофьора за него. Щото намалявали, а след радара надували пак. Е, ОКАЗВА СЕ, ЧЕ ИМАЛО СМИСЪЛ. Нарича се "ПРЕВЕНЦИЯ". Т.е., да предотвратиш нещо, преди да се е случило. Ако имаше знаци за радари по тези участъци, пък и някой друг радар, хората ЩЯХА ДА НАМАЛЯТ, да минат с повишено внимчние и вероятно някои от тях сега щяха да са живи. Е, нямаше да има глоби от патрулите в храстите, хо хората щяха да са живи. ПРЕВЕНЦИЯ. Дано това стигне до тъпите ви шапки.

каква превенция какви 5 лева - виж само каква е глобата за шовиране без никога да си имал книжка.... ЕЛЕ ПА ако си малолетен - в ръцете им се дава машина за масово изтребление и санкциите са направо смешни ако ги сравним с притежание на незаконно оръжие..... А какво е колата в ръцете на такъв хомоНеСапиенс

От ден до пладне.Ще попатрулират,ще вразумят няколко джигита,после ще застудее и ще се приберат на топло. Основният проблем е задкормилното устройство.При него,няма как да се патрулира.

Те и сега спят на топло, ще ги познаеш по потните стъкла. Като спреш да им кажеш за опасен шофьор пред теб, влизащ в завойте в насрещното да изпревара и замалко да няколко пъти да не затрие коли срещу него.... .... Обадете се на 112, ние намяме обхват тук по радиото...... Да ви пикам на седЕнкята китайшонските 5 ватови имат, а скъпите им на тетрата нямат .....