Камион прегази млад баща, изхвърчал от кола след удар

25-годишен шофьор загина, след като катастрофира, изхвърча от колата си на пътя и бе прегазен от преминаващ камион.

Обратно в новината

Коментари - Камион прегази млад баща, изхвърчал от кола след удар | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Жалко за човека,този пътен участък е много опасен и хора и важи правилото карай разумно стигни жив, за 10км/час струва ли си да умреш, да убиеш още хора и да създадеш такива беди.

Бог да прости младия човек. Щом е "изхвърчал" след удара значи е бил без колан т.е. сам си е виновен.

камионите не намалят при изпреварване, дори да се случва отпред нестандартна ситуация, напр колона от спрели коли недалече. Свидетел съм как се движат не в срадата на платното, а към осовата линия, не позволяват видимост, усилват като ги изпреварваш. Ако е бил и боклуджийски този камион, шофьорът си мисли, че обслужва обществото и то е длъжно да го чака. Убеден съм, че и шофьорът на камиона има някаква вина.

какво е виновен камиона че някой бърза за оня свят ? май разплиташ чорапи и правиш догадки ??

Камионите особено тиовете никога не намалят. За това си има причини. Едно рязко натискане на спирачки води до: 1. Изсипване на целия багаж който е на леглата върху главата на шофьора. 2. Разместване на товара и повреждането му. 3.Разместване на товара и поднасяне и обръщане на камиона. Така че никой нормален тираджия няма да натисне спирачки само защото някой идиот е решил да се самоубива като му се вре под гумите. Тираджията ще натисне спирачки само когато има риск той да се забие в нещо по голямо от него. Така че го имате предвид това нещо.

Ако беше с колан, щеше да е жив.

камионите карат доста нагло и бързо и няма да се изненадам ако камионът е карал с над допустимата скорост

Ами ако камионът е карал бързо, защо му е трябвало да го изпреварва?

Камиона беше на чистотата (боклучарка) така, че скоростта на камиона отпада според мен. Шофьора бе в шок, човека го избегнал с предните гуми, но попаднал на задните от полета явно се е носил доста силно след челния удар с дървото

Колко от пишещите тука са видели какво се е случило. Нека който е видял да каже. Редно е когато е загинал някой да не правите заключения плод на фантазия а да замълчите. Едва ли утре ако нещо се случи с вас или ваш близък ще ви бъде приятно да четете глупави разсъждения.

Каквото джигит търсил - намерил. Мир на праха му. Следващият моля! (по-добре да умират сами, отколкото да изтрепят цяло семейство в насрещното) Амин.

"Да би мирно седяло - не би чудо видяло!" , народна поговорка.

ама не, няма нужда да слагате колана в колата, недейте...

Какво си чешете езиците, жалко за момчето. Да виновен е - не си е сложил колана, но явно от вълнение е забравил. Отивал до болницата да вземе новороденото си бебе, и се е върнал от дълъг рейс - бил е моряк

точно защото е бил радостен и е знаел че се е родил нов живот е трябвало да внимава и да пази себе си а моряците знаят какво пише на всеки кораб.бади внимателен пази живота си.

И двамата са карали яко! Плюс липса на опит.

Да не би като е завършвал изпреварването да е докоснал преднцата на камиона-това може да обясни загубата наконтрол.

За където е бързал е стигнал!

Заглавието някак си те кара да мислиш, че камиона е виновен... а винове е загиналия... Що така вменявате вина?!?!?!?

ами това е тенденция, медиите да раздават присъди или пристрастия.

Потресен съм. Преди време така мой познат изхвърча от колата през предното стъкло. Седеше отзад без колан. Загина на място.

d4

понякога предпазния колан пречи. но понякога спасява живота...

Преди 15г ако имах колан, сега нямаше да мога да пиша, колата се вряза в дърво от моата страна и седалката ми бе презана , добре че излетях извън колата, да нямам далак, но пък съм жива!

Аз нещо не мога да си го представя векторно: излиза от пътя, удря се в дърво, следователно шофьорът трябваше да е излетял по посока тревата встрани от пътя. Как така се е върнал на платното? Нещо намирисва в тая история...Иначе, жалко за младия човек :-(

Изпреварил е камиона, при опит да се прибере в дясно, изхвърча от пътя, пак в дясно, удря се в дървото, и излита точно върху камиона, който е изпреварил секунди преди това. Аз поне така го разбрах.

Не се заяждам, ама я си го начертай твоя сценарии със силите, които действат и пак помисли..

мда, но не вярвай на всичко което пишат.. иначе може и така да стане, ако пътя прави десен завой, или пък тялото рикошира в препятствия

Колата, удряки се, не се забива челно, а ъглово и се отплесва странично, като удар на камшик

Накарал се е!

така написана новината излиза, че са установили от какво е загинал водача. което е абсурд към момента. при такъв удар, смъртта му най-вероятно е настъпила при изхвърчането или падането. за да изхвръкне 100 килограмов обект, да прехвърчи до платното, си представете каква кинетична енергия е събрал. най-вероятно камиона е сгази труп, ако питате мен. все пак съм вещо лице, но с условието, че тук реалните данни са оскъдни и изопачени от преписвачите новинари.

По прости сметки енергията на тялото в момента на удара е била 38 580 джаула. И какво ни доказва това?

Лесно е да се трие, трудно е да се учи!

накажете го с условно 2 години затвор и 5месеца изпитателен срок ! присъдата да бъде обжалвана от гората в тридневен срок !

Изродите на пътя не се спряха - ако не убият невинен - то ще го превърнат зорлем в убиец. Представям си какъв е шока за горкия шофьор.

Да се разследва дали е бил вече мъртъв по време на прегазването!

Колана е напълно безполезен, не върши никва работа, само пречи.

Този на панталоните ли? Верно е

главата ти е напълно безполезна, не ти върши никаква работа, само ти пречи. най-добре да я махнеш

Това комуноидите сте ебаси тъпите парчета!

jingiby

А предпазния колан?

това е мръсна дума

Деца получават правото да управляват автомобил след 20-часова подготовка. Когато аз карах шофьорски курс преди близо 40 години имахме 150 часа кормуване и 70 часа теория. Щом пиша това, резултатът е очевиден - след повече от милион километри зад гърба ми съм още жив. Случвало се е да одраскам кола, на всекиго се случва, но никога не съм я блъскал. Дънкан Маклауд е мит и няма наследници. Няма как някой от вас да е един от тях, никой не е безсмъртен, така че мислете първо за своя живот. Ако пазите себе си и другите ще ви пазят. Ако не го правите, и Бог не може да ви опази.

150-те часа кормуване по онова време се караха в шофьорските школи. За 'В' категория бяха 30 часа, от които 6 на тренажор. Курсът беше 3 месеца и се ходеше на теоретични занятия 2 пъти на седмица. Тренираше се и на полигон. Голямата разлика тогава и сега е във съзнанието и отговорността на обществото. Но и тогава ставаха катастрофи при много по-малко автомобили. И колкото и да Ви е странно, през 70-те жертвите за година са около 1200, докато сега са около 700.

Големият бройна жертви по онова време се дължи на чисто технически причини: 1. Понятието пасивна безопасност на автомобила не съществуваше. 2.Колани нямаше, 3. Еърбеците също не бяха измислени. 4. Отделно тогава болшинството народ се качваше на кола само събота и неделя защото пресз останалото време беше на работа. Това водеше до загуба на навици и тренинг. Поради горепосочените причини почти всяко ПТП със челен удар или удар в дърво завършваше със смъртен случай, дори да е с ниска скорост. Даже един мой братовчед даде фира при удар в камък с не повече от 20-30 км/ч -таблото на москвича беше железно, а главата му не.

интересно цитирай,откъде измъкна тая статистика за 70 те,щото не ми се струва вярна...

А тогава движението беше по-малко и колите бяха по-бавни?! Парадокси...

Бъркаш нещо приятел ,за категория В кормуването беше 35 учебни часа а за С 70 ,говоря ти за 1979 год.,теорията не помня колко часа беше.

За 1979 г. не знам. 30-те часа бяха през 1985 г. СБА въведе тренажор 6 часа + 24 реално кормуване, докато в ОСО се кормуваше 30 ч.

Жалко, мир на праха на момчето. Ще кажа само едно - това е ужас за близки, приятели, семейство ... И хора, слагайте си коланите. Това момче можеше да е живо. Не ви ли прави впечатление, че птп-та с летален изход намаляха драстично, след като коланите станаха задължителни? Ако поне след една такава новина, някой, който си "слага колана, щот не е готьену и е за лузърите" размисли ще се радвам. Защото утре може да е той, аз или някое друго семейство с деца!!!

Сега ще дойдат едни катаджии и ще изкарат шофцора на тира, че е карал с несъобразена скорост

Толкова несъобразено висока, че е подразнил джигита - как па няма да го изпревари ей така напук.

Двойна комбина БУМ, ДЖВАК

може ли това да е повод за злобеене?

Още един кандидат за Дарвинова премия! Тия колани не са поставени за красота в колите.

,,но прибирайки се в собственото платно,, платно или лента??? научете малко правилника

Най-веоятно MAN е карал с твърде висока скорост! Има такива убийци на пътя!

От какъв зор тогава ще го изпреварва.

Щот е маняк!

Ако шофьора на камиона бе намалил, сега колко много хора нямаше да са нещастни. Тоя Хюндай една душа носи, можело е да го пусне да си влезе по-спокойно...

Има такива идиоти-когато някой ги изпреварва,и те дават газ. много от турските тираджий са такива.

Не можа тъпото племе да се научи да кара с колани...

Щом чак на пътя е отхвърчал, нямало е да оцелее даже и без услужливото съдействие на камиона.

Щом още не четем, за ударен от самолет, докато е изпреварвал камион ...

Има в Кнежа, катастрофа м/у стопански самолет и каруца /пресичала летището/

Пък другото чудо на Кнежа е певицата дет са нас..ра на дансинга!

АйтоСлия

Разговорно може и айтоШлия, но правилно се пише - айтоЗлия!

Явно е решил рязко да се прибере, защото отсреща е идвало нещо. Това говори, че е правена рискова маневра с цел изпреварване. Повтаряйте си това, преди да предприемате рискови маневри или скорости - Стигането до точка Б с 1, 5, 15 минути по-рано не струва колкото живота ви!

Не е успял да се самоубие в дървото, защото му е било "писано" да бъде смачкан...!!! Жалко за шофьора на камиона - стрес, психическа травма и унищожено бъдеще...!!! Дааа...!!!

Шофьорът на камиона е карал с несъобразена скорост.

По-скоро дървото.

Боклукчийският камион не е бил достатъчно бърз за да не може да го изпревари идиота ли?

Колкото и да е смешно, това е 100% вярно. Просто закона така е написан, че щом си ударил нещо, занчи не си могъл да спреш. А това значи, че си се движил с несъобразена скорост.

Да си беше сложил колан.

Ами, с колан е много неудобно да сменяш чалга дисковете.

Коланите, зимните гуми и дневните светлини ги е измислил Бойко Борисов, за да щави хората. А един мигач харчи ток колкото 2 реактора на АЕЦ и затова трябва да се използва само за спиране на аварийки пред чалготеката.

За коланите и зимните гуми съм съгласен, ама за карането на фаровете не. Каква е файдата от каране на фарове когато пешеходците и велосипедистите не карат на фарове. За капак от светнатите фарове опред на повечето коли не се виждат мигачите, ама то и кой ли ги включва и без това.

Колана го уважавам и използвам. Зимните гуми - също. Ама дневните светлини са пълен та.ак! Ползата е нулева. Преди законът много добре го казваше "при намалена видимост - мъгла, дъжд, сняг - да се използват къси светлини". Ама ние в бг сме си тъпаци - не можем да го преценим това... и затова - караме на включени фарове и с/у Слънцето.