Пет коли се удариха на столичен булевард

Пет леки автомобила са се сблъскали на столичния бул. „Акад. Ив.Е. Гешов“ тази сутрин. Пострадала е водачката на една от колите, съобщиха от пресцентъра на МВР.

Обратно в новината

Коментари - Пет коли се удариха на столичен булевард | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Баш-манипулатора волгинажа-слугинажа отново започна своите мъгляви коментари по всички световни проблеми. И отново и отново се мъчи да убеди себе си във фантасмагориите, които съчинява. А самият волгин дали си вярва на тези измишлютини, които простата му чутура успява да сглоби и да представи на своите "фенове"?

В населено място се кара бавно и внимателно. Приятно ти става да получиш благодарност, когато пропускаш хора или автомобили, чакащи да се включат в движението...

Пет капки дъжд и мелето е готово. И както каза милиционерът в Рицар без броня " Те оно кола с мислене се не кара" , явно някой и с мислене и без мислене не могат.

На тази отсечка с пробивите трябва поне 2 камери да се сложат и да се спазват 50-те км/ч. Просто няма видимост и всеки ден стават катастрофи.

разправят, че българите били добри шофьори...

Ами добри шофьора си. Ако ня бяха добри шофьори щяха да катастрофират през 5 км, при този неработещ КАТ и това масово нарушаване на правилата.

Минах оттам 4-5 мин. след катастрофата - точно след изхода на тунела в посока към Факултета. Колата на въпросната жена беше на хармоника. Имало е шофиране с над 120 км/час. Беше сухо.

Как 120 км/час! Нали КАТ се спукват да работят и а някой направи нарушение, то КАТ веднага го санкционират и затова всички шофьори в България стриктно спазват правилата винаги и навсякъде ....

Каква е тази "посока факултета"? Булеварда на който е станало ПТП-то е поне на 2 км от Факултета. Катастрофата е между улица Гюешево и виадукта под Борис III в посока булевард Константин Величков.

Тук има проста поредица от причини и следствия. Първопричината е неработещия КАТ, а следствието е масови нарушения на правилата. От нарушенията следват много катастрофи, а от катастрофите следват ранени и загинали. Не е сложно, но КАТ умело е подменил първопричината в съзнанието на много хора и те обвиняват шофьорите, а не истинския виновник - неработещия КАТ.

Добре де, по соца КАТ нали уж работеше? Що тогава жертвите бяха повече (над 1000 годишно), а сега са около 700? Истината е, че от КАТ реална полза няма, защото лъжат за основните причини за смърт на пътя, въпреки, че собствената им статистика говори друго. Най-сигурният начин за намаляване на жертвите е реконструирането на опасните участъци така че да са безконфликтни.

Как отчиташ пасивната сигурност на колите преди и днес?

Ако са ти верни данните има две обяснения. Първо, съвременните коли са по-сигурни - светът не стои на едно място. Второ, има повече изградени магистрали, които поемат огромна част от трафика. Има и трето, ама него ще го прескоча.

Мирослав

Е точно тоя участък, на който днес са се ударили 5 коли е безконфликтен...теоретично. Магистралите също. Ама това не включва каране на зигзаг, изпреварване от дясно през аварийната лента (или през бус лентата в града), карането със 120 в градски условия. Като се кара така, безконфликтните участъци стават конфликтни. Катастрофата описана в тази статия го показва. Точно в този участък, разни комплексари решават, че трябва да карат със 100-120, а всички останали, които карат нормално с 50-60 км/ч им пречат. И стават ей такива мазаляци.

d4

сраженията в Сирия с танкове, самолети, гаубици, картечници и калашници дават на ден по малко жертви отколкото при катастрофите в Бантустана...

Кое е Бантустан? Едва ли наричаш България Бантустан, защото за такава гавра би трябвало да има съд и разстрел веднага. Иначе всеки човек с поне малко мозък знае какво е бантустан - това е територия, отделена за черните южноафриканци като част от политиката на апартейд.

Не нарича страната ни Бантустан, а пародията на държавно управление в България.

В САЩ жертвите в ПТП на 100 хил. са същите (даже малко повече) като в България.

Мда, върнаха се некадърните селяндури в Софията, плюс лек дъждец, гарниран от бараки с гуми дот 2008 и резултата е налице!

... колоната сутрин е ужасяваща. Уж пуснаха всички булеварди, а движението в София е ад. Дали метрото в Западната част ще оправи нещо?

Като всичко живо се е качило на 15-25 годишна барака така ще е.

Докато има хора, които наричат колите бараки и таралясници, така ще е.

е, щом в софя няма оубити, защо ще плчем за селяните от провинцята. наи важно да пазим живота на тези от садебната власт.

Гоша бре, връни се у први клас (е можех да напиша "върни" и "първи", ама шум да става)