Източна Европа - ”златна мина” за автопроизводителите

Източна Европа става все по-важна за производителите на автомобили.

Обратно в новината

Коментари - Източна Европа - ”златна мина” за автопроизводителите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

производителите освен че имат по една имат и по още две други които произвеждат.Сектора е доста впечатляващ като се има предвид увеличаващите се шофьори сред жените .Да има губеш производител е невъзможно понеже продадат чак тогава пускат това което решат.Не може да с ибърникаш требесервизи частите бързо се повреждатобщо взето са го измислили как да не спира бизнеса.

Продажбите се увеличават заедно с нарастването на инвестициите на автомобилостроителите в заводи в Словакия ,Румъния където огромни мултинационални компании преследват по-ниските разходи за труд, отколкото в Западна Европа. А в Бълхария се строи завод за ДУПЕТАТИ

те и колите качествени кат храните за нас. Сал мангалите карат качествени катафалки.

Примерът с несмененият,но чекнат в сервизната книжка и платен горивен филтър е за моята кола. Убедих се в годините-не купувайте"чисто нова"кола от БГ.Освен за служебна,теглене на ДДС и пр.фирмени нужди. Средна цена-30-40 К. За такива пари,в Германия,на оторизиран плац,се купува возило на 2-4г.със ясна сервизна история,километри пробег.В пъти по-класно,независимо от марката.

Съкращението за хиляди на български е х.

Преди няколко дини съобщиха някъде от Германия, че (легално) заможните германци вече избягвали да си купуват нови коли от марките "Ауди" и "БМВ", защото това разваляло имиджа. Обществото ги свързвало с мутренските им купувачи в Източна Европа, които преобладавали в списъка на клиентите...Явно затова тези фирми разчитат на Източна Европа - там наистина има мноооого богати и разточителни клиенти, защото лесно се харчат подарени (откраднати) пари. Т.е. разчитат на криминалите, олигарсите и управляващите политици. (За друга богата и разточителна клиентела поне у нас не се сещам.)

Не виждам нас изобщо ни слагат в някакви списъци за продажби на нови коли след като 90% от населението живее в брутална бедност и мизерия разчитайки на доходи около МРЗ. Семейство с такива доходи е трудно да закупи и поддържа дори кола под 10г а за нова е просто немислимо. Така че докато не се променят доходите няма никакъв шанс да се промени автопарка у нас.

През 2008 година новорегистрираните нови коли са 42000, а през 2016 година са 20500. През 2008 старите коли над 20 години са били 27% от регистрираните коли в България, а през 2016 са били над 40%. Та, така е развива се пазара в България ....

През 2016 на всеки 13 новорегистрирани стари коли, се е падала по една новрегистрирана нова кола, т.е. новите коли (20500) са малко над 7% от новорегистрираните коли в България. Колите под 10 години в България са 15%, но те се карат най-много и измерено като процент от изминатите километри, вероятно колите до 10 години имат дял от примерно 40% или 50%. При това ъук е важна не само възрастта, а и изминатите километри от колата. Кола на 3 или 6 години на 600 хиляди километра и кола на 12 години на 60 хиляди километра - как да ги сравняваме?

Както винаги България е на опашката с 10 000 нови коли. Или иначе казано българите не споделят ентусиазмът на производителите.

Статистиката показва че до към 2000 г средната възраст на колите в Германия е била към 6-7 години. През 60 и 70-ге години още по-ниска, 2-3 годинишни коли са се карали масово. След 2000 г. германците масово се оплакват от влошаване на състоянието си. Средната възраст на колите сега е почти двойна, към 10 г. И сега се чудят къде да намерят пазари, а явно техните граждани може да карат и таратайки вече.

Аха, значи пазарът в Източноевропейските страни бил 'златна мина', а не че големите автопроизводители ще инвестират в икономиките на тези страни като изнесат част от производството си в някои от тях напр. За сравнение Тойота прави chr в Турция...

Съгласен съм с фактите. Още повече факти. За корейските и японски производители не знам.За европейските има т.нар."класове". Клас А е най-високият.Тези коли се изнасят за Емиратите,Сауди Арабия,Швейцария и САЩ.Клас Б е производство за Старата Европа.За България,Азербайджан и Узбекистан,класът за качество е евентуално Д до Е. Проблемът на закупените от представителство и в гаранция,автомобили-сервизите. На практика,в периода на 5г.гаранция,собственикът се дере на живо.Масло на двигателя-източва се 1.5-2 л.,долива се,останалото се цапцаросва от монтьорите.Чекнат смяна на горивен филтър-нищо подобно-алтернативен монтьор проверява номера в датата-първично вграждане.Ама платено на тройна цена от клиента.Не стига,че ни цакат с кофти храни и напитки,прахове за пране и пр.,но и за колите важи същото 2-ро,3-то качество.За контрол,какво се върши във"фирмените"им сервизи-въобще не иде реч.

Като си купиш някога нова кола, преди да я закараш за смяна на масло, драсни един маркер на филтъра, ако го знаеш къде е. Тъкмо ще изловиш или фирмения сервиз в кражба, или себе си в глупост.

Има фирмени сервизи дето работят читаво. Нищо лошо не мога да кажа срещу вносителите на Рено. Докато курвенски номера от БМВ, Мерцедес и Фолксваген мога да дам примери бол на които съм бил свидетел. Пример - Пасата гасне на магистралата и не ще да запали. Диагноза - турбокомпресор. 4 бона за смяна на компресора че колата преди 3 месеца беше излязла от гаранция. Дотука добре ама преди няма и година при същия дефект пак изписаха турбокомпресор. Ама беше в гаранция. А ако някой ми обясни какъв дефект може да направи турбокомпресора, така че да не запали колата и да се оправи със смяна на турбото само, има шише Джони черно от мен. Защото ако наистна турбото стане причина колата да угасне - то със 4 бона за смяна на компресор няма да се мине, защото резултатът ще е за нов двигател. Един приятел още пази фактурите за смяна на четирите салонни филтъра на БМВ то му. Аз не знам как тия от БМВ успяха да натикат 4 филтъра при условие че има място само за два. А за мерцедес серивза - мавсово клиентите им със скъпите коли почнаха да ходят в Солун за обслужване Мередес и БМВ си смениха официалните вносители от скоро, та явно има защо и случаите на които съм бил свидетел не са единични.

292,след 990 К изминати км.,на 14 коли,трудно ще се изловя в глупост.

Голяма заблуда е, че в България се карат едва ли не само прекалено стари коли. Истината е доста по-различна. Лъжата се основава на факта, какви са регистрираните коли, а дали те се използват и колко се използват "удобно" се забравя. При 15% коли до 10 г., 45% коли между 10 и 20 г. и 40% коли над 20 години, реално по пътищата колите са 30-40% нови коли до 10 г., около 50-55% коли между 10 и 20 г. и около 10-15% коли над 20 г.

нали затова разрушиха СССР и СИВ, за да се превземат пазарите на изт.европа от Западните производители. Капитализма може да съществува, само ако расте и завладява нов пазари.

продават си тук храните, плодовете, колите и всички останали "боклуци"

..пЪ ние много им се дърпаме и ревем за руското и българското "качество" от едно време, ехее! ;))

Кой нормален човек би си купил руски автомобил?

РАЗРУШИ БЕ... КО ВИ С..А В ГАЩЩИТЕ МА СЕ ПРАИМ НА ПАДНАЛИ ОТ МАРС, А?

В Русе са два такива производителя-Монтюпе и Вите. Средна раб. заплата 650 лв, работа до скъсване, от смените излизат като зомбита скапани от бачкане, иначе нови коли за шефчетата, командировки, бонуси и тн. Докога ?!? Но повечето селяндури с по 2-3 заема и ако не са и там са живи умрели. Да не говорим за тия с ипотеките по 40-50 хил евро !

Ми стани и ти шеВ. Ма то пък се иска учене и работа, заеби. То шеВ се става само с връзки, всички знаят, че шефовете нищо не правят, а само взимат високи заплати, да се чуди човек как тия фирми не фалират.

Аз съм се изучил, и два езика знам, не ме мързи изобщо, съб и неделя не се спирам , така че не ми вкарвай това че съм мързел и лентяй. Не съм казал и че шефовете не работят, но разликата е огромна като условия и заплащане. Да не си някой меринджей в тия фирмички, че се засегна ?

Този процент се формира основно от депутати, бивши такива и разни мутренски контингенти. Обикновения човек в България кара таратайка втора ръка средна класа на средно 200 хил. км. ама ти по нашите пътища заслужава ли си да караш нова кола.

Преди няколко дини съобщиха някъде от Германия, че (легално) заможните германци вече избягвали да си купуват нови коли от марките "Ауди" и "БМВ", защото това разваляло имиджа. Обществото ги свързвало с мутренските им купувачи в Източна Европа, които преобладавали в списъка на клиентите...

Да не мислите, че говорят за нови автомобили? ;)) Наскоро търсихме кола, естествено втора ръка. 80% от предлаганите са дизел. Всички на 123 000 хиляди. По случайност. Щастливо число им е на италианците това ;)) Кой ще ти кара нова Дачия, като за 25 бона си взимаш люта "седмица" и цяло село и околията хълца какъв си тарикат ;)) После се чудим как така без индустрия дишаме най-лошия въздух в Европа...

и ти ли верваш, че заради автомобили не се диша в тази страна?!? Драпаш яко за титлата :най проста спамерка за всички време !

Ааа, не, естествено! Първо е ХАРП, после е международното положение и политиците, а най-накрая са 2 200 000 автомобила с по 3 километра пушек след тях.. Не съм проста аз...!

Повечето източноевропейски страни печелят и търсят инвеститори именно от западна Европа. Само у нас си вкарахме китайски производител на коли, който фалира ...

Защото са тъпи ;)) Да открият завод на Бентли или Ролс - само за нашия пазар не могат да покрият поръчките ;))

не фалира китаиския производител ами гриша ганчев го източи. този същия производител в италия продава като луд!

Тук не виждам GreatWall,а живея и обикалям от 1999 ...

Герберски келеш, ако не ти идва на ум за друго стрес лечение - просто размахвай ръце! При много хора стресът действа вцепеняващо - мускулите на плещите, шията и кръста буквално се вдървяват. Появяват се болки в кръста и гърба, главоболие. Най-добре е да отидеш на масаж или в басейна, но това не винаги е възможно. Затова пък всякаква гимнастика и махове с ръцете е добро и лесно решение. Прави махове и с краката. Избий си една. Или отиди при кмета на Симитли да те успокои! КОМУНИСТЪТ Бойко Методиев Борисов вече го направи...Борисов най-много го е страх да не разберат хората какъв страхливец е ! Избягал от жена си и детето си. Избягал от мутрите. Избягал от кметуването на София и от първия, че и от втория си мандат. Сам като куче заобградено от хищни котараци. С изкуствени пиар снимки от режисирани Коледни вечери за пред публиката. Изпитвам истинско съжаление към този нещастен, объркан и страхлив човек. Дано намери утеха ! Ако ще да е и в Симитли...

Да идвам ли вече да спася Боко от земните мъки? Виждам, че вече много българи ще ми бъдат благодарни за проявената милост.

Важното е източна Европа да не печели от западната . Тогава ще бъде златна мина за всякакъв вид западно производство . Източно европейските граждани го разбрахме . Пари няма да получим от западни работодатели !!! И няма да ни позволят нищо . . . Ще имаме право само и единствено да им робуваме !

България скоро ще остане без население тия ще ми разправят как продажбите растяли. Еми в държавите около Балтийско море ще растат, там средната заплата е 1000 евро

Много ясно ,че ще си купуват нови автомобили, след като има къде да си изхвърлят старите......нали сме задния двор на Източна Европа....

е как нема да е удобна България бе? строят завод замърсяват околната среда бачкат им за 500лв никой не ги закача. то не е тайна че германските коли не се правят в германия а там където им минават номерата.монтюпе и автомотив в русе са класически пример в русе

Белите роби на 21 век.

Словакия е най-големият производител на автомобили в света на глава от населението. Броят на произведените Фолксвоген, Киа и Пежо надхвърля 1 000 000 (един милион годишно)

Значи за продажба - златна мина, за влизане в Шенген - недорасляци? Сега разбрахте ли какво искат от нас?

Хитреците опряха до нас и до Русия, което удобно се премълчава. След като ги наритаха в Китай и САЩ двата най-големи пазара. Никой не ще пушилници които бълват отрови и шум. Ми напънете се с разработките и разчитайте на истинските пазари с конкуренция. Ния сме ясни - търсим евтиното, и известно време номерата им ще минават тук.

това е просто статистика, отразяваща нашите покупки и поведение на пазара. Никой за ни що не те натиска. Свободен пазар се нарича.

България е гробището на стари автомобили от Европа. "Към края на 2016 г. регистрираните леки коли са около 3,14 милиона. Само 14 на сто от този брой са на възраст под 10 години. Общо 2/3 са на повече от 15 години. В този дял влизат и "абсолютни старци" според европейските стандарти - на над 20 години; те са 40 на сто от общото количество." Информация на Дlinkq,януари,2017

Това, че една кола е на над 20 години, по никакъв начин не я прави "старица" или "гробище". Напротив - означава че е правена с истински метал, без префорсиране на двигателя, заради което замърсяванията скачат на порядък и не се пука по дължина, след удар в муха. Просто трябва да се поддържа адекватно и редовно.

всъщност старите коли се пукат по шефовете, при удар с по-нова.

Донякъде си прав, но всеки материал започва да има "умора" и на 20 години една кола просто се разцепва. Дали ще е метал или пластмаса - няма значение. За поддръжката си прав, но кой си поддържа старата кола в България? никой. Под поддръжка не разбирам само да се натиска педала на газта и колата да върви. Поддръжка е много повече от това. Докато няма адекватни закони и санкции така ще бъде у нас. Гробището на Европа и хиляди ще страдат от лошия въздух. Не са само въглищата замърсители на въздуха - и леките коли също са голям замърсител особено с азотни, серни и други съединения.

Добре подържаната кола няма възраст.Пътна помощ все повече обслужва нови коли.

Да "Източа" е най-точно казано в заглавието за ИЗТОЧВАНЕТО НА ИЗТОЧНА ЕВРОПА...!!! :::))) Безплатната робска ръка е голям стимул за инвестиране в ИзтоЧА Европа...!!! :::))) Дааа...!!!