Коментари - Варианти за трасето на АМ „Струма“ през Кресненското дефиле | Днес.dir.bg
Коментари
Жалко ! Здравите сили пак победиха здравия разум. Няма да има магистрала за Южна България !!! Поредното недоразумение. За да "усвоим" парите сме готови на всичко. Глупав народ сме, след като се оставяме такива алчни политици да ни управляват. Жалко ....
много варианти начи нема ни един, от 2 часа чертая карти по текста на дирника и не мога нищо да сфана
на думата, щом сте "начертали" тая географска карта словесно, начи не иската да разбереме за ко стаа въпрос, иначе щеше да го покажете на картинка
АБЕ МНОГО БЪРЗАТЕ БЕ,Я ДА ПОЧАКАТ ОЩЕ ГОДИНКА-ДВЕ И ДА ВИДИМЕ КАК СЕ ВРЪЩАТ ПАРИТЕ НАКУП. КАЗВАТ ЧЕ БИЛИ МНОГО ПАРИ, ТА ДАГИ ВИДИМЕ И НИЕ ОБИКНОВЕНИТЕ ХОРИЦА НА КУП
За мен едно нещо е водещо - старият път трябва да си остане, а магистралата да е на друго място. Трябва непременно да има алтернатива на магистралата.
.... ужас ! Не искам да ме заврат под земята, а да пътувам спокойно, живописно, на свеж въздух и да ползвам капанчетата по пътя.
Май не си се качвал на магистрала до сега !!! Още малко и ще поискаш магистралата да минава през Долна Градешница или покрай кръчмата на Майстор Миро ... :)
разбрах само, че с магистралата се занимават некакви некадърници, - не е нормално да се разделят двете платна, прилича ми на шизофрения
Вчера минах от там. Еднопосочно платно през дефилето е лудост. Една катастрофа да стане, трябва с хеликоптер да ходят медиците. Българинът е тъп и прост. При инциент веднага бай Гановците тръгват и здръстват аварийната лента и линейка може да мине само в насрещното платно.
Не си ли давате сметка, че промотирани без скица и очаквана стойност вариантите са напълно неясни. Това до тук е напълно формален акт.
англо-френският инженер Марк Брюнел през 1825 започва дабота по тунел под р. темза в Лондон. Заръшва го за 10-ина години. Този тунел все още се ползва от лондонското метро. Много ми е интересно, почти 200 години по-късно, колко време е нужно да се построи път през планина ? и какво само се чудят кой колко пари да открадне!
А колко е проектната годност на трасето (не асфалта, а трасето). Ако е >40 г. предвидете и някое сериозно земетресение и наводнение. Този "път" няма да се прави за 3 г. вероятно. Вярно, че според представите ни преди 40 г. сега нямаше да има кола, която да търка гуми в асфалта, а всички щяха да летят, но досега това не е факт, така че да предвидим още 40 г. дотогава.
Варианти за трасето на АМ „Струма“ през Кресненското дефиле
Днес от 9 ч. в Симитли и от 14 ч. в община Кресна е общественото обсъждане на Доклада за оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС) на АМ „Струма".
Обратно в новината