Варианти за трасето на АМ „Струма“ през Кресненското дефиле

Днес от 9 ч. в Симитли и от 14 ч. в община Кресна е общественото обсъждане на Доклада за оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС) на АМ „Струма".

Обратно в новината

Коментари - Варианти за трасето на АМ „Струма“ през Кресненското дефиле | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Жалко ! Здравите сили пак победиха здравия разум. Няма да има магистрала за Южна България !!! Поредното недоразумение. За да "усвоим" парите сме готови на всичко. Глупав народ сме, след като се оставяме такива алчни политици да ни управляват. Жалко ....

много варианти начи нема ни един, от 2 часа чертая карти по текста на дирника и не мога нищо да сфана

на думата, щом сте "начертали" тая географска карта словесно, начи не иската да разбереме за ко стаа въпрос, иначе щеше да го покажете на картинка

АБЕ МНОГО БЪРЗАТЕ БЕ,Я ДА ПОЧАКАТ ОЩЕ ГОДИНКА-ДВЕ И ДА ВИДИМЕ КАК СЕ ВРЪЩАТ ПАРИТЕ НАКУП. КАЗВАТ ЧЕ БИЛИ МНОГО ПАРИ, ТА ДАГИ ВИДИМЕ И НИЕ ОБИКНОВЕНИТЕ ХОРИЦА НА КУП

За мен едно нещо е водещо - старият път трябва да си остане, а магистралата да е на друго място. Трябва непременно да има алтернатива на магистралата.

така е

и аз мисля така, но нас никой не ни пита. Въпреки, че не е необходимо кой знае колко, за да разберат, че сегашният пък е пробит преди стотина години, а от римско време пътя е вървял източно там, където предлагат да е едното платно...

.... ужас ! Не искам да ме заврат под земята, а да пътувам спокойно, живописно, на свеж въздух и да ползвам капанчетата по пътя.

Май не си се качвал на магистрала до сега !!! Още малко и ще поискаш магистралата да минава през Долна Градешница или покрай кръчмата на Майстор Миро ... :)

... е на магистрала и винаги е пълно!

И в България и по света (освен Сърбия), по магистралите има само Макдоналдс, KFC, и бургери. Направо скука.

разбрах само, че с магистралата се занимават некакви некадърници, - не е нормално да се разделят двете платна, прилича ми на шизофрения

Напр. магистралата на север от Малага, през Сиера Невада.

кое е правилно, а не кое е на запад или на изток

да разбера нещо, ако вместо тези словесни излияния бяхте публикували две три схеми

Вчера минах от там. Еднопосочно платно през дефилето е лудост. Една катастрофа да стане, трябва с хеликоптер да ходят медиците. Българинът е тъп и прост. При инциент веднага бай Гановците тръгват и здръстват аварийната лента и линейка може да мине само в насрещното платно.

Ами ще изберат този от който може да се краде най много, т.е. с двете трасета

Не си ли давате сметка, че промотирани без скица и очаквана стойност вариантите са напълно неясни. Това до тук е напълно формален акт.

Очакваната стойност може да варира в доста широки граници. За една проста магистрала Люлин с по-малко "тунели", отидоха далеч повече пари от предварително планираните.

англо-френският инженер Марк Брюнел през 1825 започва дабота по тунел под р. темза в Лондон. Заръшва го за 10-ина години. Този тунел все още се ползва от лондонското метро. Много ми е интересно, почти 200 години по-късно, колко време е нужно да се построи път през планина ? и какво само се чудят кой колко пари да открадне!

А колко е проектната годност на трасето (не асфалта, а трасето). Ако е >40 г. предвидете и някое сериозно земетресение и наводнение. Този "път" няма да се прави за 3 г. вероятно. Вярно, че според представите ни преди 40 г. сега нямаше да има кола, която да търка гуми в асфалта, а всички щяха да летят, но досега това не е факт, така че да предвидим още 40 г. дотогава.

Според по добрия % на комисионната. Пука им за хората, имотите и природата.

Според мен можеше да се поставят схеми на трасетата за по-добра яснота.