Два камиона смазаха кола на Е79, мъж и жена загинаха

Мъж и жена загинаха, след като колата им бе ударена последователно от два камиона на пътя между Монтана и Враца.

Обратно в новината

Коментари - Два камиона смазаха кола на Е79, мъж и жена загинаха | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Автономни системи за управление (ADAS) това е истината. До няколко години ще мавлязат и тогава нас-инженерите които ги създаваме ще ни подзлатят, а хората ще престанат да се изтрепват по улиците...

И като откаже - няма машина, която да не се чупи!!! Такива системи трябва да бъдат в помощ на водача, не да изземват функциите му.... Честно казано не съм склонен да доверя живота си на компютър ...достатъчно добре познавам компютрите за да ме е страх ...

ако има мярка за медийна некадърност, то тя ще е 1 ДИР. та за двата камиона - рено мастер трудно може да се нарече камион, ама поне прилича. ама какъв точно камион е форд фокус. не знам диро що е така, за разнообразие не вземат някой път да проверят новините дето пускат, че така стават за смях. иначе трябва да си изключителен идиот, за да успееш точно на това кръстовище да засечеш някой по главния път и да се пребиеш.

Точно след кръстовището започва стръмно изкачване,което предполагам кара водачите посока Враца да ускорят.Шофьорът на Пежото не е видял камиона който се е показал след ляв завой преди кръстовището.Да почиват в мир.

Умните хора по света отдавна са казали какво се прави, за да няма нарушения. Всеки шофьор в нормалните държави е убеден, че ако направи нарушение НЕИЗБЕЖНО ще бъде санкциониран, като размерът на санкцията е несъществен. В България се прави обратното - КАТ предлага все по-несъразмерно високи санкции, после КАТ не ги прилага и нарушенията се увеличават. Учудващо много хора вярват на КАТ, че с огромни глоби записани в закона (без да се прилагат) ще се спрат нарушенията.

Никъде по света не се шофира разумно, отговорно и т.н., без държавата със силата си да е наложила разумен и отговорен начин на шофиране. Същото важи и за дивотиите, че важно било възпитанието, манталитета, чипът и т.н. Няма такова нещо, а навсякъде по света, където правилата се спазват, те се спазват, защото държавата си е на мястото, в случая съответният КАТ за тази държава.

Принципно винаги, във всяка една държава по света, нарушения се правят, когато държавата не си е на мястото и не санкционира за всяко нарушение. В случая КАТ не работи и всеки ден в България заради неработещия КАТ се извършват над 200 милиона нарушения, от които КАТ санкционира за 1 на 100 хиляди, т.е. нищо.

Всеки трябва да шофира разумно и отговорно и да се отнася към другите на пътя така както и той иска с него да се отнасят. Защо обаче до Дунав мост 2 няма магистрала? Пътя към моста се разбива от тежки тирове и камиони. Той не е направен за такова натоварване. Имаме мост за милиони левове, красив, нов, много натоварен, а пътя до него не ремонтиран повече от 30 години. Ако се направят поне 2 магистрали до моста ще бъдат спасени много човешки български животи и това е в икономически интерес на България. Западняците като влезнат в България няма да питат дали българите са клошари и с каруци ли се предвижват още по тези черни пътища до моста.

трябва да си много старателен да се пребиеш там - имаш видимост повече от 300м и в двете посоки на идващите

Имаш видимост към Враца,но откъм Монтана е ограничена.

Законите на физиката важат за всички. Да не говорим, че всеки се е сблъсквал с манталитета на селяците от оста Враца-Монтана, там имат собствени правила за движение по пътищата.

Слабите умения зад волана понякога не дават втори шанс!

Има едни селски тарикати(във всяко село по един минимум), които като видят, че по главния път минава кола, която не е от тяхното село, излизат на пътя нагло и си карат с 15 км в час около 200 метра и после с мръсна газ влизат в някоя пряка. Този ако е бил нещо подобно, си го е намерил. Ако не е бил, се извинявам.

Получаването на шофьорска книжка трябва да се обвърже с изпит по физика. Не може тоя с пежото да си мисли, че 20-тонен камион може да спре за 3 метра или че неговата лека кола ще отмести камиона.

Достатъчно е да се обвърже с научаване на правилника за движение.

Оня ден една лодка катастрофира с лека кола.....

Преди една седмица изпаднах в същата ситуация - на магистрала Тракия до Пазарджик, един такъв шофьор излезе от бензиностанцията и се включи с 20 км./ч. в средната лента. За малко не го отнесохме. И, най-лошото е, че той гледаше много изненадано и питащо, защо всички му свиреха и набиваха спирачки. Та въпроса е - кой им дава книжки на такива хорица?

Имало е знаци 1 или 36, но който каквото си е търсил си го е намерил !!

АКО ДОСЕГА СТЕ СЕ ЧУДИЛИ - ЕТО ЗАТОВА ИМА ОГРАНИЧЕНИЯ НА СКОРОСТТА В БЛИЗОСТ ДО ОТБИВКИ НА ГЛАВНИЯ ПЪТ - ЗА ДА МОЖЕ ВКЛЮЧВАЩИТЕ СЕ ДА ВИДЯТ НАВРЕМЕ И АКО МОГАТ ДА СЕ ВКЛЮЧАТ...

Защо ли по Европа това го няма...

Защо еврогейската общност да ни е критерия ???

Как пък знаеш бе мама му стара.На всички входове и изходи на магистрали има ограничение на скоростта,и са означени с необходимите знаци и маркировка.Явно не си излизал и до Сърбия след като ръсиш глупости във форума.

И преди пешеходните пътеки има ограничение, някои дори твърдят, че стъпят ли там - стават безсмъртни!!!

Че се чудя, чудя се. Но се чудя защо ограничението не е 5 км/ч - така и каруци ще могат безопасно да се включат в главния път.

Има, само че никой не ги спазва. На главен път не се шофира с под 120 и на магистрала под 160. Това е масовто правило спазвано у нас и 90% от матряла е убеден, че това му е изконно право.

Пълни глупости. На магистралата си карат със скорости всякакви, като над 90% си карат в рамките на разрешената скорост, други 7-8% понякога надвишават с малко разрешената скорост (с до 10-15 км/час), а останалите 2-3% шофират не с 160, а с над 180-200 км/час

d4

демокрацията унищожава нацията бавно. ПТП-та бързо и безотказно.

е, говедото решило че пътя му е бащиния и може да ръгне без да се огледа и да даде предимство. добре, че са били 2 камиона, а не друга лека кола, така поне идиота е единствения потърпевш

Знам мястото от там минавам често.В посока Монтана са две ленти.Един такъв селяк излиза на този път но в дясната лента камион който се движи бавно по байра аз бях в лявата лента с около 90км/ч та селяка веднага се изнесе в лявата лента непосредтвено пред мен с доста по-бавна скорост.Последваха спирачки рязко, свиркане с клаксон и т.н. а селяка ме гледа и маха с ръка демек какво искаш бе.Тогава му се размина ама сега не.Може и да е същия.

Щом минаваш често през това кръстовище (с 90 км/ч) видял ли си предупредителния и/или ограничителния знак на скоростта по главния път?

Там НЯМА предупредителен знак за ограничаване на скороста.Има две ленти в посока Монтана.

Е, що пък за него да важи? :)

Като излиза от второстепенен път, не се ли спира и оглежда?

Причини: Освен неспазване на знак "Стоп" (откъм второстепенния път), не се спазва и знака за ограничение на скоростта "60 км/ч" (по главния път). Когато намалявам на 60 км/ч по главен път (на кръстовището), чалгарите след мен изпреварват със 100-120 км/ч по уширението за ляв завой. Абсолютна тъпащина! Никога не съм видял КАТ/камери на такива кръстовища. И така ще бъде (и по-зле), заради днешния (и бъдещия) генетичен "мат'риал" в Чалгария.

Ограничението 60 е ненужн0, с 90 се вижда без проблеми. Малко са местата, където 60 е оправдано, повечето пъти е пречка за движението.

Ограничението се въвежда,за да може нарушителят да не пострада,което си е направо поощрение.

Абе то всеки ден некви катастрофи с трупове, даже по няколко пъти на ден. Вече не ми прави впечатление. Дори ме дразни да слушам за тия и започвам да игнорирам такива новини. Ама то съобразно нашите условия е пазбираемо. Не Не казвам че е нормално, но разбираемо и очаквано. И ще продължава да се леят труповете по пътищата. Причините са комплекси, но основната е ниската образованост на българина липсата на поне малко мозък да преценява елементарни ситуации. Но повечето са върли селинджъри от всички краища на страната, качват се в колата и свършват в камион или дърво! Но това аз го считам за нормалната еволюция на човека. Обществото полека лека се отървава от такива социални елементи без чувство за съхранение. От време на време и невинни загиват, това също е неприятно. Но за съжаление по тия земи балкански е така - прос народ, беден, зависим, за да е лесно манипулиран, послушен и контролиран.

Дедо му там си е минавал с овцете, защо трябва да се оглежда... Сега цел живот мртЪф.

Промяната на заглавието в стил, който да е интересен не е работа за всеки. Селянина просто както всеки ден е излязъл като диво прасе без да се огледа. Ама този път не му се е разминало само с псувня.

Събуждам се сутрин, и по тв, катастрофа, на обяд по радиото-катастрофа, вечер уморен - пак катастрофа...ноща - пребит човек на слънчака, а на сутринта някой се удавил в морето...

И какъв е проблема? Филмите на ужасите ги гледаш като комедии :)

Не видял тир?

Срещу слънцето. Жега. Още сънен... За алкохол... не знам...

Това е пътят, за който се носят слухове, че правилата на физиката не важали. До тук безбройните експерименти сочат обратното, но хубавото на нашите селски учЕни е, че не се отказват лесно. В този участък трябва да има знак - E=mc² Сложете масата на камиона (10 тона), умножете по скоростта на квадрат и разберете най-накрая, че сланината и костите нямат шанс.

при нютоновската механика, кинетичната енергия е 1/2mv^2

Тази формула не е съвсем уместно да се използва за този случай - тя важи за разните там атоми, фотони и прочие, ако си смятащ щетите от атомна бомба например. За този случай по добре използвай вторият принцип на Нютон, който гласи, че силата е равна на масата по ускорението. Или за по несведущите - ако едно човече с маса 80 кг. се опита да спре камионче с маса 8000 кг., крайният резултат ще е погребението на човечето. Та така...

Това беше заигравка с името на пътя - Е 79 Но принципът е същият - 10 тона по 80 км./час дава огромна сила. Цяло чудо е, че пътникът е оцелял.

Кръгови трябва да се правят на такива разклони!

Да и самостоятелни ленти също, да няма нищо около тях и пак май ме съмнява, че ще има жертви...

3евзек

Искам да ги видя тиези самостоятелни ленти как ще изглеждат за левия завой. Въобще не мислите.

На отбивката за Сумер, пътя е трилентов. Две скоростни ленти нагоре - в посока Враца и една лента надолу в посока Монтана. Достатъчно широко е да излезе трактор с ремарке, автобус, 25 тонен камион и т.н. Шофьора на пежото изобщо дори не се е и огледал, а директно е застанал пред камиона. Жалко за жертвите, но какво да се прави - с купени свидетелства сес тига до там...

просто човек трябва хубаво да се огледа. Същото важи и като пресичаш улицата

E79 - Класика! Пътят, дал най-много жертви... Направо, като легендарният "Road 66", в Щатите... Само дето у нас, на т'ва му викат, "бългерън кънтри мурафет"...

На пътя нищо му няма... тези дето карат по пътя трябва да си променят и мисленето и начина на шофиране и ... най-важното -На пътя не сте сами!!!

Русе - Бяла е с печалната слава. На Е 79 в този участък, според мен , няма тежка статистика.... до сега!