Шефът на БДЖ: Ще купим нови влакове за 350 млн.

През есента БДЖ ще обяви поръчка за закупуване на нови мотрисни влакове. Общо за следващите 10 г. компанията ще купи нов подвижен състав за 350 милиона лева.

Обратно в новината

Коментари - Шефът на БДЖ: Ще купим нови влакове за 350 млн. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А защо не ги произвеждате бе , Кратунчо ? Отговарям си сам : защото няма как да се вземе рушвет.

На кой му пука за създаването на 5 000 работни места, важно е да има 5 000 000 в джоба

Този вече почва да се усмихва, дано го спасят това предприятие. Тое до голяма степен емблематино за целия преход към пазарна иконмика, тоест за неговото спасяване са нужни толкова много срдества и усилия, че едва ли не е по-добре да се започне отначало и начисто. Но, все пак браво, успели са да постигната нещо.

Четенето на тази статия ме кара да крещя "приватизация!" И пълна и цялостна лустрация

Проф. Владимир Топенчаров: Баща ми, акад. Топенчаров, живя 92 г., аз се надявам да черпя поне за стоте А ТОВА Е ВНУЧЕТО НА СНИМКАТА

Господина е внук на номенклатурчика от БКП -Акад. Владимир Топенчаров. Прикрил си е старателно името. Същия тоз другар идва от хранителния, месарския и алкохолния бизнес. Не може да различи локомотив от вагон.

Продължение: А в същото време, тоя спедитор има няколко хотела в Гърция! В които може би си прекарват почивките, тези които му дават цените! А хората на терен, блъскат в студ и пек за мизерни 500 лева. От друга страна нашите управници нямат топки да спрат автомобилният товарен трафик в петък, събота и неделя! Защото те имат подставени фирми за транспорт с камиони! Това което го имахме, като товарни гари и "последна миля" от 50 км на авто, успешно го съсипаха и сега го пишем отново като гръмка стратегия! Навсякъде е така господа и рано или късно ще го върнем и тук, но вие не сте вечни и това което откраднете, ще ви е тъпкано върнато. Господ си знае работата. По-този начин ще се върнат превозите на жп и ще има за частни, а защо не и за държавният БДЖ. Стига да работи при пазарни цени, а не да се кроссубсидира. Но пак казвам, управляващите нямат топки и не защитават интереса на българите. Единствено своите интереси и на обкръжението от спедитори. Къде е Сметната палат да провери, как се правят тези сделки. Като знаете, че ПИМК си взеха локомотив за 5 мил.евро, колко са му амортизациите на година? Включена ли е тя в разходите за транспорт, а поддръжка, консумативи? Или това се плаща от Пътнически, че да возим под себестойност. Пък аз с моите окъсани дрехи, пак на машината. И всеки който се интересува може да го види, ако се взре! Надявам се на някой да му е станало интересно и да инициира малко движение по въпроса! Само с изкарване на кирливите ризи и вкарване в затвора на определени лица ще се оправим! В Румъния има 24 оператора и има работа за всички, и 3 пъти по-голяма, но там който мине през затвора остава без имущество! Затова проверки, съд (неподкупен), изземване на имуществото! На ход, сте господа журналисти! Ако Ви стиска!

Кога най-сетне един истински разследващ журналист, ще седне и разнищи бъкиите около БДЖ! От години БДЖ се източва от няколко спедитора, начело с ТТЛ на Любо ТЕНЕВ. Цените които му дават са под себестойност и явно после разкешва с отговорните другари, даващи му такива цени. Ами нормално - как няма да са под себестойност. БДЖ не плаща инфраструктурни такси, не плаща поддръжка на вагони (само прешаблонира ревизиите). Елате да видите как карат горива на Лукойл с течащи цистерни. Ако запаля дирята на гара Дружба в Бургас, спокойно ще гори до Ихтиман, с няколко разклонения към циганските махали в района. А къде е МОСВ, да се самосезира за замърсяване на околната среда с петролни продукти. Или те са компетентни да броят костенурки на Иракли и комари по Дунав. Не плаща и поддръжка на локомотивите и само прелива пари от субсидията от пътнически в товарни превози! Крайно време е някой да се самосезира - орган, разследващи журналисти или предавания, но не искам да хрантутя хора, които не работят, крадат и не носят отговорност!

Внук е на коминтерновеца академик топенчаров, но син ли е на професора инженер-математик топенчаров ?

както за старите трамваи на фандуратаф самоковска даскалица каза ухиленото шефче калкулирайки колко процента ще му кихнат в някаква офшорка и колко трябва да подели на будитстките радетели и подари на който трябва ако го надушат служителчетата на бат Цицко от темида

Какво се е ухилил Владимиров,като ТИКВА ?Да се качи поне веднъж в нощен влак от София до Варна или Бургас за да го ИЗЯДАТ ДЪРВЕНИЦИТЕ!!!!!!Министър Московски и той да се повози заедно с дървениците... Мерзавци.....

Или Държавата пак ще изръси с 350 млн. нов заем, за да живурка още БДЖ ... Браво на Боко!!! а и това означава, че все още има какво да се отмъкне от БДЖ ... за това и ще го крепят

Директорът е супер усмихнат, аз два пъти повече. Току що продадох едни влакове за 350 млн лева. Баси далаваерата стана! :)

В БДЖ работят основно хора в предпенсионна възраст. Условията им са от соц.време, мисленето им - също. За 10 години - 350 млн, се пада всеки месец да връщат по 3 млн - от там нататък трябва да изкарат и за заплати, други разходи и печалба. Пожелавам успех на усмихнатия директор. Моля като има по-точни сведения за 10 годишната перспектива, да ни информирате без ала-бала шльокавицата от това интервю. Ще ни бъде интересно да се запознаем.

С това ръководство на БДЖ и този министър - развитие в БДЖ няма да видим. И да купят влакове /въпреки, че поставям под съмнение всяка тяхна сделка /- няма кой да ги кара. Текучеството в железниците е с изключителен размер. Нови кадри нямат интерес. Тези които са останали да работят правят извънреден труд, които не се заплаща при същата заплата заради липсата на кадри. Заплатите са същите години наред, по отделите няма ред, ръководството е незаинтересувано да се работи добре. Хаоса там е пълен - проблема не е само липсата на влакове. Потомствените железничари, израснали поетапно в йерархията при които железницата процъфтяваше отдавна са пенсионери. Проблема на железниците е в некадърното ръководство.

ЦБЖ-цигански безплатни железници има ,но частично.Те си плащат ,но познайте на кого.Има там един с фуражка дето е изкарал 3м.курсове и си докарва още поне една заплатка.Но него няма как да го пипнат,той е човек на някой,даже от тях има на възлови места.Доста са поне в Бургас.

Харесва ми да пътувам с влак, особенно на голями разстояния,но да е чист ,комфортен ,без разни смръдливци ,които да лязят из вагоните.Така ,че при новите влакове освен закупуването на подвижния състав трябва да се помисли и за контрола на пътуващите , а не някъкви мургави миризливци да пътуват гратис, а и не само те.Ако е мотрисен влак там трябва цените да са по-високи ,че да се самоотсеят , а ако е от класически тип трябва да има обособени вагони ,в които тази публика да няма достъп

Начи не сакаш мат'рияла да съ вози с БГ "арийци"? Мъ кът съ прайш на фашист научи граматиката, диоксит когнитивен.

на точно такива влакове се вози местната опиянчена популация.

Аре спрете се с това БДЖ, още пари на вятъра, дето ще ги плащаме от данъците си. Докато не се спре возенето без пари и кражбите няма смисъл да се наливат пари. Преди 15 години ползвах влак веднъж, преди 20 се возех по 1 път на седмица. Не ми трябва БДЖ най-добре да се закрие. Ама преди това да се преименува на ЦБЖ(цигански безплатни железници)

... немои таka, бе, шъ инвестираш всичките пари на трактора...

В последните 20 години железопътния транспорт преживява един мощен ренесанс по цялия свят.У нас в услуга на автомафията ,умишлено и целенасочено бе съсипана цялата железопътна инфраструктура ,както и подвижен състав.Почти всеки народен избранник ,както и разни служители в МТ са свързани ,пряко или индиректно с различни автотранспортни фирми и фирмички.Е, тогава как искате да се развива железопътния транспорт ,най-евтиния и екологичен сухоземен транспорт.Ами като се разгледа се вижда ,че сервитута на една двойна ж.п. линия е 20% ,от сервитута на една магистрала.Когато се прекарват през плодородна , а даже и неплодородни земи ,се унищожава 5 пъти по-малко плодородна земя отколкото при прекарване на автомагистрала.За транспортирането на 1000 тона товар,трябва един влак с двама или трима машинисти , а за същото количество по магистрала трябват 25 ,четиридесет тонни камиона с 25 шофьора , като тези камиони замърсяват околната среда в десетки пъти повече от влака.Горят фосилни горива ,огромни количества диоксити,триене на гуми в асфалта и отново замърсяване с всякакви вещества , шум и т.н.Освен това за съвременния ж.п. транспорт трябват както за строежа , така и за експлоатацията и поддръжката значително по-високо образовани специалисти

Преди време в една фирма изпращахме товари по БДЖ - еми беше по-скъпо от обикновен куриер, като е толкова изгодно защо е по-скъпо а?

Ами като ви е изгодно изпратете 500 тона метални изделия по куриер

Много точно дефиниране на ситуацията с БДЖ....Проблемите са посочени. А решенията? В този сектор времето е спряло...

Другарю Топенчаров(Владимиров) дават ли си сметка, че това означава всички, които плащат данъци да плащат за нови влакове, а да ги ползват само цигните и то без пари понеже Вие имате подкупни кондуктори!!!

БДЖ е толкова зле, че приветствам всяка инициатива.... но периода от 3 г. е направо разтъкаване господа.

си е комсомолски секретар. Къде го боднеш все си е на мястото.

влаковете стари - реват, купуват се нови влакове - пак реват; пътищата с дупки - реват, направят магистрали - пак реват... и т.н., и т.н. На който нещо не му харесва - пред парламента на протест! Аман от мрънкачи само...

Та за "реването". Явно не си излизал извън България или Румъния за да видиш истински магистрали, а не имитация на такива.

Защо никой не пита господа управляващите кой ще ги кара тези влакове. Машинистите в момента са на "-" 100 човека и продължават да напускат.

- а заемите, кои ще ги плаща? Или пак от другаде да се винансират? ЕК не трябва да одобрява това!!!

Пак комисионни!

нови локомотиви

Шефското място в БДЖ на Владимир Владимиров се оказа точно толкова непоклатимо, колкото кметския пост на вечния кмет на Галиче Ценко Чоков.Същия Господин е внук на номенклатурчика от БКП -Акад. Владимир Топенчаров. Прикрил си е старателно името. Същия тоз другар идва от хранителния, месарския и алкохолния бизнес. Не може да различи локомотив от вагон.

Абе накъдето и да погледнеш само комунисти

Ще имаме нови влакове,ще имаме нови магистрали,всичо ще имаме. За комунистите остава само ЗЛОБАТА. А вИЕ ДРУГАРИ,ВИЕ СТЕ ИДИОТИ. ВИЕТЕ ВЕЧЕ НА УМРЯЛО.

Още не е приключила ДАЛАВЕРАТА със Сименс,те друга готвят.Няма ли кой да ви измете бе измет некъдърна.боко след 27г.се сети ,че БДЖ е от национално значение,че е най екологичения транспорт/но при него всичко е еднодневки вече е забравил/.А този некъдърник,вместо да оптимизира превозите в БДЖ-товарни/но нали там пак наши хора го ползват/само се хили.Едно дете в първи клас може да му направи сметка ,че вози на загуба.Нищо не става от вас,защото никога нищо не сте работили и мозъка ви е закърнял.

Новите ти влакчета по магистралките на Боцко ли ще ги карате?! Всичките ви трасета не се подържат още от 89, а за обновяване да не говорим, там чукаме 50-така! По вашите линийки и свръхскоростно влакче да си кипиш с повече от 50км. не можеш да си го караш! Глупак! По-точно нас ни прави на глупаци!

Вземете си приберете версиите, няма кой да ви плаща новите влакчета! Защо 1 осъден няма за безогледното разграбване на БДЖ, а Цацаров?!

Тази подхилваща се мутра, която до момента не е направила и грам полезни неща за БДЖ, има наглостта да се показва пред хората. Само заради пълната разруха на социалната транспортна услуга Български Държавни Железници, цялото ръководство на Министерството на транспорта и на съответните поделения, са за директно отвеждане до Централния Софийски Затвор.

Мутризация в действие,насищане нямате.Нищо няма да купите,пак ще прилапате всичко ,за да застроите с краденото ,де що има празно място и градинка.Задавате ли си въпроса обаче кой ще се засели в тази кочина.Всичко застроено с крадени пари след 1,2г.сами ще съборите.

Колко ще бъдат отделени за мутрата и празната кратуна цвъки?

Преди ги и произвеждахме! Изкрадохте и разпродадохтецели влакове, релси, траверси, гари, бази, депа, локомотивни и вагонни заводи и пр. Сега ще купуваме от другите на старо да се возят циганските джепчии, крадци, сутеньори и проститутки без пари до морето!

ах как професионално увърта като го питат за приблизителна бройка влакове. Щото е ясно, че ще похарчат 350 милиона, ама колко ще струва това, дето го купят не е ясно.

УСМИХНАТИЯ ЖЕНСКИ ПОЛОВ ОРГАН-ДЪЛГОВЕ 800 МИЛИОНА...НИЕ ЩЕ ПЛАЩАМЕ...ВАШАТА МАМИЦА КРАДЛИВА

БДЖ цъфти и вързва. Тон на метър, пеньо. Що направо не купите анти-гравитационни или вакумни влакове? Инвестиция в бъдещето! Дори и да е само идеен проект за няколко милиарда - пак си струва. Ще нарисуваме няколко сайтчета, ще надраскаме някакви скици и ще построим една бетонна грамада и ще я неречем "ГАРА към Бъдещето". Поне 4-5 мандата ще работим върху този успех, докато технологията не стане очевадно неприложима. Тогава ще обвиним офшорната фирма 'НИНАМ" Панама за лоша информация и практики. Пак ще върнем добрите стари КОМутриси и КОМутреси. Ще им ударим една тънка боя и ще спасим родината отново. Може би 10ти път за 5ти мандат...РЕКОРД! На базата на това постижение ще се запишем като спасители и ще искаме да сме винаги във властта. Стабилизатори ще ни наричат и гаранти също! Досущ като тати и БКП.

защо никой не ги е купил? Или само тези са толкова нахални, че искат да вземат тлъста комисионна? В тази държава всичко се развива ужасно бавно, или някой работи против народа си, или е пълно с некадърници.

Как машините били стари и хората умирали от тях. Днес ревете, че ще бъдат купувани нови машини. Вземете първо вътрешно се изяснете.

ЧОВЕКА ИСКА ДА КАЖЕ:ЩЕ ОТКРАДНЕМ,ОЩЕ 350-МИЛИОНА!!!

ПАРИТЕ НА ДАНЪКОПЛАТЕЦА- В БЕЗДЪННАТА ЯМА!ВАШАТА МАМИЦА!

След като опоскаха БДЖ и в затвора няма ни един престъпник,след като го "реформираха",след като изгониха всичките си кадри с нужното образование/сега всички работещи са връзкари с някакви 3м.курсове/какво може да се очаква?Да започнем пак от начало вече прилижена схема за крадене и замитане.То не остана вече къде другаде да я прилагат.Какво си се ухилил некъ...нико,крадецо гербаджийска калинке?Тъй ще оправиш БДЖ,то и сега е оправено недоправено/кадрите ги командировате където си поискате/,че нищо няма да остане от него.

като беше толкова време шеф на БДЖ защо нищо не направи , а сега се изхвърляш толкова много. Изобщо хал хабер си нямаш колко ти са лоши ж.п. пътишата и в най -скоро време ще тръгне някой влак през поето ( дано само няма жертви ) !

Само се чудя как за три мандата не се сетиха да купят нови подводници за 1 милярд? ??

На мутра вяра да нямаш. Мутрата е по-лош от циганина. И двете групи си сътрудничат чудесно за унищожението на България.

....те убиват гостоприемника си

Тази новина е нещо като, нов бардак със старите проститутки. Съсипаха БДЖ, сега ще вземат да опапкат още мангизи. Къде са кадрите подготвени за този нов подвижен състав, по стария път ли ще се движат новите влакове??? Крадливи и лъжливи помияри.

Айде ,че доката ги купите,тук няма да е останал никой който да ги ползва.Ти не четеш ли бе ,че България се стапя с бързи темпове.Да не стане като мотрисите на юпито/дано Бог го у..е/николайчо на другия измамник царя.Още ги плащаме сигурно десетократно.

МУТРИ, КАКВО ДА ГИ ПРАВИШ? ОСВЕН В ЗАТВОРА ИЛИ ДО СТЕНАТА.

СЕ РАДВА, ВЕЧЕ СИ Е ПРЕСМЕТНАЛ КОМИСИОННИТЕ.

Тоз смотльо ни го показвайте само след като се обеси. Я как се е насмеял чакайки облажването! Начален даскал - начело на БДЖ!?

ма тия влакове летящи ли са?!? Щото по нашите железни пътища съвременен влак не може да се движи!