Екипажът на полет София-Брюксел спасил мъж в безсъзнание
Изпаднал в безсъзнание пътник на борда на полет на "България Ер" от София до Брюксел е бил спасен от екипажа на самолета.
Обратно в новинатаКоментари - Екипажът на полет София-Брюксел спасил мъж в безсъзнание | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
090 (нерегистриран)
За тези, които не знаят: - България еър е компания собственост на варненската бандитска групировка ТИМ. - Същите ще станат концесионери на софийското летище. - Персоналът в тази компания и най-вече стюардесите се наемат на 97% на изпитателен срок от шест месеца след което се изхвърлят и се наемат нови хора. - Наглостта на компанията при някакъв проблем (често се случва ако редовно пътувате) е безкрайна, а наглостта им е подобна на българска мутра от '90 те години на миналия век. - Ако описаното наистина се е случило, то добрият завършек е плод на случайност.
090 (нерегистриран)
Пропуснах да напиша,че временно назначените (97%) получават по около 500 лв. заплата.
42939 (нерегистриран)
Тъжно, не знаех подробности, макар че не е далеч от акъла, че нормален българин няма как да притежава самолетна компания, все ще е някоя мутра. Много е тъжно, като се замислиш, в чии алчни и прости ръчички са сума ти неща. А ние си търпим ли търпим.
Frequesnt Flyer (нерегистриран)
А дали човекът не е припаднал от 30С, които държат в пътническата кабина "специалистите" от БТ Еър кабинните екипи....
Хм хм (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
OBEKTIVEN (нерегистриран)
добре , това да се чува
Вакарелския спирач (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Важно (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
diri (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Guest (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Angel (нерегистриран)
Браво Габи!!!!Опитът си е опит.
Gost (нерегистриран)
хубава новина. браво че е добре човека. добри са си нашите,така е. а пилотите ни са страхотни момчетата! браво! значи с други като пътувам,просто ги излашкват тези самолети като картофи. е не сам пътувала до сега с български пилот,които да не е приземил като по мед и масло. на бялото черно не можем да кажем. да не говорим,че го чух и от чужденци. браво на екипажът на този полет с припадналия човек.успех и здраве!
АфроИндиот BCE (нерегистриран)
Опашката не беше за проверяване на багажа, а за издаване на бордови карти пред гишетата на "България Ер". Подобни опашки нямаше пред останалите гишета, вероятно защото другите компании не издават карти за всички полети едновременно, а и предлагат self-check-in устройства.
Гранде Индеот (нерегистриран)
България айр предлага онлайн чек-ин и всеки може да си изпчета бордовата карта. Има и устройства на място. Ама комундел като теб само от пица разбира.
Бг аир (нерегистриран)
Още една фирма дето пере пари.
Ив (нерегистриран)
Стандартна процедура! Нищо ново :)
Prejivyal (нерегистриран)
това с оказването на парвата помост от екипая е пална бутафоря. била сам свидетел на. подобен случаи преди години. на една жена и прилича. изглежда получи инсулт. на борда освен бутилка кислород друго нямаше. единственото което направих беше да кацат в берлин, кадето очакваше линеика. после не знам какво стана с жената. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Мари (нерегистриран)
Покрай зачестилите случаи на закъснели полети на БГ Еър напоследък настоящата новина звучи наистина като опит за PR,още повече идва от анонимен пътник. Аз все пак не мога да си изкривя душата и да не отбележа страхотното обслужване, което предлагат от нашия превозвач, като сравнявам с останалите компании обслужващи европейски дестинации. Пътувам средно 4/5 пъти месечно последните 10 години,работно,опциите от България не са много, но измежду Луфтханза и Австрийските,които са основните други опции, БГ еър категорично е много по-добре и като обслужване и като отношение.До Букурещ, Таром са много добри,но пък са и монополисти и държат цени на билети от по 250-300 евро за 40-50 минутния полет.Търкиш еърлайнс са ми фаворити като отношение и май най-основно кетъринг,но рядко ги ползвам за Европа,основно за не-европейски дестинации. Ако имат проблем в БГ Еър дано го решат, забавени,отложени полети бол при другите превозвачи,може би нашите нямат достатъчно опит да отреагират в такива ситуации,защото не са практика. Пожелавам им да е наред всичко,от сърце.Спасявали са ме даже при изпуснати полети от другия край на света и то при положение,че съм била с други превозвачи,които обаче не могат да отреагират.
Злобета Райкова (нерегистриран)
На Turkish кетъринга е сменен и ако си мислиш, че пак дават избор измежду 2-3 hot meals , жестоко се лъжеш! И те се изхитриха като всички европейски за полети до 4-4,30 часа хвърлят сандвич и си оправяй! Е най-зле са Alitalia и LOT с техните 4 опакованисолетки и 3 крекера!
Мая (нерегистриран)
Скоро пътувах с българска авиокомпания, екипажа беше много любезен и учтив, вдъхващ сигурност. Браво.
Про (нерегистриран)
Браво, чудесна реакция! Представям си какъв ужас са изживели близките около пострадалия, страхотно е, че екипажът е реагирал професионално, в такива моменти е много лесно да се поддадеш на паника
Николета (нерегистриран)
Пази Боже! Гърбиела още ли лети?Не са ли я пенцонирали?
Леца Клеца (нерегистриран)
Слаб PR
Ikonomist (нерегистриран)
Странно. До сега винаги когато се е случвало подобно нещо, когато съм летял, в полета имаше поне по един лекар сред пасажерите, а понякога по повече от един.
Мемо (нерегистриран)
Сега, ако кажеш, че ти си лекар... ;-)
убава работа ама... (нерегистриран)
вчера чаках на километрична опашка на летище София само да ми издадат бордната карта. А после самолета излетя с час закъснение. 3 часа чакане на крак. Браво, в кой век и континент се намира България!?
7615 (нерегистриран)
Понеже на Запад преди да ти проверят багажа, а и теб също, е пълно с пейки и места за сядане, така ли?!? Хахахахахахахаха! Пази Боже, комундел да пролети!
АфроИндиот BCE (нерегистриран)
Опашката не беше за проверяване на багажа, а за издаване на бордови карти пред гишетата на "България Ер". Подобни опашки нямаше пред останалите гишета, вероятно защото другите компании не издават карти за всички полети едновременно, а и предлагат self-check-in устройства.
090 (нерегистриран)
С този "комундел" се издаваш, че си платен, "професионал" писач по блогове и боклучарници - просто клакьор или сега му казват ТРОЛ. " - Кой не скача е червен" ...
Air (нерегистриран)
Браво на Екипажа.
antoinettetodorova@hotmail.fr
И от мен !
i (нерегистриран)
Новината по принцип е хубава, но идва след като всички медии разказаха за нечовешките закъснения на БГ ер последно време. На летището в Бургас руски туристи чакаха повече от 8 чáса за полет на БГ ер до Москва. Също толкова чакаха пътници от София до Варна и т.н. Закъсненията дори предизвикаха проверка на отговорните институции спрямо БГ ер. Така че, БГ ер, опитвате се сега с PR да оправите положението, но се съмнявам, че ви се получава.
Лисичето (нерегистриран)
Добра новина ! Моите почитания към екипажа . Леки и безаварийни полети . Със здраве :)
Не е за първи път! (нерегистриран)
Както винаги на НИВО!
Николчо (нерегистриран)
Поздравления за екипажа!Все по-малко остават такива българи.за жалост .
бг (нерегистриран)
Браво на екипажа!
Злобета Райкова (нерегистриран)
Това им е едно от задълженията! Направо се чудя как са се справили, имайки предвид обучението по first aid в ИВТ.
НАЙ
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Задържаха един от най-богатите хора в руските структури в сферата на сигурността
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
"Тренд": Над 9% разлика в подкрепата за ГЕРБ и ПП-ДБ след скандала с митниците, трети - ДПС