Китайски учени телепортираха фотон в Космоса

Китайски учени за първи път успяха да осъществят квантова телепортация на фотон от Земята в Космоса.

Коментари - Китайски учени телепортираха фотон в Космоса | Днес.dir.bg

похлупакът над земята е непробиваем как видяха и стигнаха в космоса :) :D, и те са в глобалната "космическа" мафия...

Браво, хареса ми! Особено това изреченийце: "Телепортацията вече се извършва сравнително често на Земята".

Гогов пак рине глупости с лопатата...

Sm3hurk0

"...интернет, обхващащ цялата слънчева система" А #КОЙ ще следи трафика ? Този въпрос е по-интересен за мен, отколкото, че 1 фотон се появил на 2 места едновременно.... После Цацата ще се чуди, как бай Манг... откраднал нещо от място на което не е бил....

Щом и от квантова физика започнахме да разбираме , че и акъл да даваме , значи наистина сме богоизбрана мегаултра велика нация.Кви ти китайци , ква пък ти НАСА или Макс Планк институт , а за амеби като австрийски или италиански учени въобще не ми говори.Питай великия Ганьо Вселенски , той знае всичко за каквото се сетиш и още повече за това което не можеш и да си представиш.Защо си мислите , че гласува за бога слънце "Боко безгрешни" та нали и в библията го пише "по свой образ и подобие".Булгар акбар.

забранено ли е да се интересуваме от квантова физика? дообре- от утре почвам само футбол и попфолк. наса акбар макспланк акбар

От квантова физика нищо не разбираме, а журналистите - и от обикновена не разбират като чета статията.

От квантова физика може и да не разбираме, но от промиване на мозъка и глупави статии поназнайваме нещичко, затова сме неудобни. А също и от това как се пишат дисертации, реферати и други такива станали вече пълни безсмислици. Всичко е фарс и лъжа, истинска наука почти не остана. Оцеляват само най-добрите лъжци.

първи са мечтателите, след тях идват фантастите, които в творбите си "реализират" тези мечти и на края идват учените и инженерите, които практически реализират мечтите и творбите на фантастите и ето че вече е реалност и става неизменна част то битието и общуването на човечеството това, което до преди някоя и друга година или десетилетие, да не говорим преди векове, е изглеждало абсурдно и немислимо!!!

Браво за коментара

А най-отпред са заблудените овци. Тях с лопата да ги ринеш.

Браво на китайските другари комунисти!

Епъл е от 1977ма година, а Правчото от 82ра е, папагал! Не било имало Епъл! От де ви намират таквиз умници в мазето на позитано!

Ти за IBM чувал ли си, не че са някаква компания ама все пак поне трвбва да си ги чувал.

какво общо имат ИБМ бе тъп илийчо? Правец 82 е копие на Apple2. Баща ти тогава е бил малолетен. Правец 16 са копие на ИБМ.

Мдаааа само този ефект е приложим за квантови частици.....а не за реално физическо тяло състоящо се мноооооооого атоми......така че това с телепортирането в стил Стартрек е само фантазия.

Нееммм, зависи дали можеш да промениш/повишиш енергийното си ниво и да превърнеш атомите във фотони- за кво мислиш, че ангелите светят? И какво е видял американският екипаж на луната, м? хахаха наукоонаукоо

Казах ти вече че не са ангели а извънземни! НЕ МЕ ЛИ ЧУ? Аз съм един от тях и ги разбирам тия работи. И внимавай какви ги плещиш че ей сега ще се телепортиарам да ти ударя един чембер.

Заради един фотон- техника цял тон... "Обвързаните фотони" са феномен, открит наскоро от китайски учени, след като Айнщайн и Шрьодингер са го открили преди около 100 години.:) Еми, природата е жива- има си разум навсякъде, дори и в тия, "Влюбените частици", дето дори космически разстояния не прекъсват връзката помежду им :)

... с науката. Особено пък с квантовата механика.

леле кво чувство за хумор...

Ето колко е просто да се види, че телепортация на човек засега е невъзможна - информацията за строежа на 1 човек е около 10ехр.41 байта По най-бързия сега канал за информация - 10ехр.16 бита/сек, това значи тази информация до точката на телепортация да се предава 1 милиард милиарда години!!!! А пък там как ще го сглобяват, не ми се мисли.

телепортацията е възможна единствено и само за тяло, чиито частици са не само "обвързани" но и напълно разумни и могат да се де-композират, да се придвижат и ре-композират в нова точка от пространството напълно съзнателно. Ангелите били такива, казват, ама не и обикновени хора, които разчитат на машини да им улесняват живота във всичко...кво остава да имат съзнателни телесни молекули.

Объркал си се. Не са ангели, а извънземни. А светлината идва от химическата реакция на кожата им с кислорода в атмосферата. Та те можели да се телепортират и именно за тях е казано че често го правят тук на Земята.

квантово заплитане - а не залитане

Цялата тая работа е въздух под налягане. И как на спътника разбраха какво е станало? Там имаше някакъв екип ли? Това е същата работа като Севернокорейското кацане на Слънцето. А интересното е, че нито един този път не се закъхъри за парите на учените, въпречи че този път наистина работата е изсмукана от пръстите, докато друг път за съвсем реални неща ревът е доста силен.

ма то толкова интересно като кацането на луната,още няма доказаталество че холивуд е кацнал на луната,стенли кубрик отнесе тайната на снимките в гроба

За какво да се кахърим, на китайските учени не им плащат.

Едно време от Правец си спомням като бяха краднали епълски платки от мак и като ги бяха изкопирали за Правец 82 - гордоста на СОЦ НРБ! ХАХАХАХАХАХА Че целата му работа на прогресивния каманизъм такава! Сега като ги гледам в Куба, Сев. Корея и Венецуела толкоз са зле, че и да крадат от запада не могат!

Когато имаше Правец платки от МАК нямаше. Платките не са били от МАК. МАК се появява по-късно.

Не било мак, ми било епъл2.

Ще замоля уважаемите другари - китайци, спешно да телепортират Народното Събрание и Министерския Съвет някъде към Плутон, може и по-нататък.

Много е прогресивен комунизъма! Всички суперкопютри на чайниците с интелски американски процесори! В жълтите им ментета само американски, тайвански, японски и корейски части! Тва на китайците им дай само да крадат и да осигуряват роби за големите корпорации на запад! За друго не стават! И кво е измислил китаеца! Телепортацията я има от години! Първото телепортиране беше в Австралия преди години! Кажете нещо конкретно измислено от чайниците! Ама яко може последните няколко века!

в света е с чисто китайски процесори. Ама за трола фактите се без значение.

Няма лошо колега, не виждам противоречие с по-горното твърдение. Китайците и този път са успели да откраднат технологията, както винаги.

Не, че нещо, ам аз да си кажа:) Тоалетната чиния /ако ползваш такава, щото може и на клекало да си:)/..... та тъпите китайци са я измислили:):):)

Изобретателя на тоалетната чиния - Том Брадни, 1927. Китайци не се споменават...

Кой по-прогресивен, кой по-малко, но от толкова прогресиращи хора човеци не останаха.

Нали комунизмът не е прогресиращ строй ,...... А ?

В Китай е толкова комунизъм, колкото ти си оперна певеца. Председателя на комунистическата партия е милиардер, а работниците се самоубиват от прозорците на заводите.

Като е толкова прогресиращ Китай как ли ще използва тази невероятна технология описана тук в статията? Да се чуди човек как още не са я използвали да завладеят света и да въведат светъл китайизъм навсякъде.

КогИ ще стигнете комунистите от Китай ?

Във въздухарските изпълнения на Китай, САЩ няма да ги стигнат НИКОГА

Трябва да помолиме китайци да телепартират Герб някъде в космоса.

"квантовото залитане"! Убихте ме просто! :)

Ми квантови глупаци...

Китайците са закъсняли ние през 1989г.направихме това фотонно залитане! От една сравнително прилична държава залитнахме в космоса на глупаците! Сега всички българи са прости и аз знам че аз съм прост но и другите знатя че сме прости!

Мъчеш се да бъдеш остроумен, ама си бая прост и не ти се получава. Това, че ти си прост, не значи, че всички българи са прости. Не прехвърляй собствените си неудачи на другите.

Простотията е сравнително качество. Може да се говори за простотия у българите само като сравнение с простотията на други народи, а в това отношение няма от какво да се притесняваме. Ето, даже и ти си пример как простият българин поне знае че е прост. Това в чужбина го няма.

Търся интернет провайдър за Плутон....

Залитането е когато писача се е напил или надрусал - Сплитането е термин за това което е описано.

че той и ефирния канал 1 осъществява телепортация..... стотици хиляди кинескопи показват една и съща картинка...

Да, ама не в едно и също време. Има забавяне докато стигне сигнал от тук до там. А телепортирането уж става мигновено. Не му трябва скоростта на вълната във въздух. Та така... Дали са го постигнали това - те си знаят.

ИЗВОДЪТ: Тотален контрол над човечеството посредством ваксими, ГМО "храни", разпръзквани в небето химикали, нанороботи, а вече и квантови лъчи.

Демек, пий си хаповете с това мислене. Това е извода!

Това не е телепортиране, а създаване на копие на разстояние, със сигурност има полза и от това изобретение, но не е телепортация.

Тук, в статията, става на въпрос за КВАНТОВА ТЕЛЕПОРТАЦИЯ.

пълна сензация, партенка и неграмотност журналистическа! това не е телепортация!

Забелязвам че последно време тези технологични постижения не идват от "най-развитата" държава в света А от Китай. --------------- Не само от китай, а и от раССия! Всичко ново се измисля там, но само ако четеш копейкаджийски сайтове като дирника, блиц и подобни бг парцали! То в бг останаха ли сайтове некупени от рашистката чума!

а от панелката в якоруда идва само бивша военна смрад

Мошеннико Веспучи и Шарко Поло са открили Китай. Слава.

"тя не премества физически самия обект на разстояние" Значи, цялата работа е как да се премахне "не"-то от изречението. До тогава - да ви имам телепорта.

КАто телпортират Молекула да ми се обадят

Нищо особено няма в това. Той Боце отдавна е телепортиран в тиквата на всеки от гърбавите. Ами загледайте ги и ще установите, че всички са като от един калъп и здраво ръсят тиквени семки с еднакъв размер.

Забелязвам че последно време тези технологични постижения не идват от "най-развитата" държава в света А от Китай. Вчера китайците задържаха две минути изкуствената плазма в Токакмакът. Днес телепортираха частица в космоса, а властелините на света правят филми. Филми за покоряването на вселената. Филми за марсиански полети. Филми за филмите. Като едно голямо киностудио са.

И? Какво като забелязваш? Ти имаш ли някаква заслуга?

Няма изненада, та от Китай са дошли най-значимите открития, които ползваме всеки ден ( барута поне и у нас :) )!

Дугари журналисти, някой от вас знае ли разликата между "квантовото залитане" и "квантово заПлитане". За един прЕател питам...

Дугаю, и ти мноо бъзаш. :-))

Пък аз като прекарам телето през портата и правя телепорт на живо същество

Хората няма ко да ядът, тия китайци фотони, мутони, намсикво ши ми тилипортират.

имат - кучета

Че аз това съм го открил мнооооогоооо отдавна. Идентична информация на две и повече места по едно и също време. Пример: Аз имам информация, че съм тъп и съм тук. Обаче в този момент всички вие знаете, че съм тъп - по този начин една и съща информация се "телепортира" в n на брой точки в пространството. Якоооо! Бих китайците :) !

Квантовата телепортрация не е пренос на вещество, а на информация. За тези предмети, за които говорят в статията има още доста време да се пънат.

Тц, не е пренос на информация, ама много четене ти трябва за да го схванеш, не мога да пиша толкова.

Тц я няма как да обясниш нещо което не разбираш ;)

бас ловя, че под тази статия отново ще има политически коментари..

Най-вероятно няма да има, обаче "дръпна дявола за опашката" и се сетих едно изказване на виден наш политик: "Аз съм прост и вие сте прости, затова се разбираме". Та те това е ТЕЛЕПОРТАЦИЯ по български.

сега да пратят цру там и да се възцари всеобщ мир

"принципа на квантовото залитане " си е направо за Нобел.