Черна лятна статистика на КАТ

През лятото войната на пътя се разраства, показва статистиката на КАТ. ГД "Национална полиция" взема мерки. Акция „Лято“ ще е от 19 юни до 15 септември 2017г.

Обратно в новината

Коментари - Черна лятна статистика на КАТ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Какво наблюдаваме по пътищата: 1.Тотална липса на елементарен контрол от страна на КАТ. 2. Комлексирани и прости водачи, каращи в лявата лента кочина на 20г. с по 160 км... 3.Нагли мутри , яхнали нови мощни автомобили с 240км. 4.Тотално неспазване на всякакви ограничения, чувство за безнаказаност , простотия и селяния. 5.Всякакви пияни, надрусани и тем подобни дебили, безконтролно оставени да правят каквото си искат.

Около 50% от българските шофьори за нищо не стават (аз не съм шофьор и не ставам за такъв) и не разбирам защо все Пътна полиция и пътищата са им виновни.

българинът не се плаши от статистика защото няма страх от нищо. Единствено се плаши ако му се бръкне в джоба по-дълбоко, толкова, че да не може да си кара кочината както и когато си поиска..

Стига с тези фарове знаеш ли каква е ползата от това още от далече забелязваш колата дали е идваща или е изпреварваща но олигофрени като теб някои като не си пускат фаровете или вклячват габаритие пак много не се доверявам на това

примитивно обшество. балгарина е кретен които не може да живее в обшество. османската имперя мъ е по - близка от тая на европа.

Нарушения се правят, когато няма контрол. Когато има контрол нарушения не се правят. Това ясно се вижда и по начина на шофиране на чужденците в България и извън нея, както и на българските шофьори в България и извън България. Въпросът е как да закрием КАТ, за да спре войната по пътищата, съществуваща единствено заради това, че КАТ не работи?

Аре бе! Пътищата са направени за карачи, а не за пълзачи! Като не моете да дигнете 180 кво правите на пътя бе? Запушвате го! Ся ще почнат разни глухи пенсии да ми обесневат как не съм прав, ха ха. Дишате ли аспуха, пълзаченца? дишайте, дишайте.

Статистиката на КАТ е напълно погрешна, а мерки няма - може да прочетете общите фрази, наречени мерки. По принцип война по пътищата има и ще има, докато КАТ не започне да работи, както закона изисква от КАТ. Само тази "мярка", ще намали нарушенията и катастрофите, примерно 50 пъти.

Хайде и аз да споделя как ги виждам нещата: Започвам от най-елементарното - "бутането" на светофарите. Значи, не може аз да си чакам за левия завой, а на всяка смяна на светофара от лентата за направо да се бутат по 5-6 коли най-отпред. Това са колко нарушения в рамките на един час? Да, това е нарушение, а на тарикатлък! После на околовръстното спазвайки дистанция спрямо предния винаги ще се намери някой да се "бутне", щото неговата лента видиш ли върви по-бавно! Това пак е нарушение. Продължаваме да караме и изведнъж от три платна стават две, защото има включване от локалното и изход от околовръстното - там има маркировка тип "остров" и там не трябва да се кара. Масово това е ускорителната лента за бомбене, а това е нарушение! Кацналият Голф от преди няколко дена на "Гешов" показва какво става ако се влезе в остър завой с голяма скорост - там масово се кара с 80-90, а идва левия завой без никаква видимост. Извън града - ТИР-а кара с постоянни 90. За да се изпревари трябва да си познаваш автомобила, трябва да знаеш колко и как ускорява, трябва да направиш маневрата на прав участък, когато си сигурен, че отсреща е чисто и ще имаш време да се прибереш. По разни проходи и усойни места асфалта е мокър, хлъзгаво е и при завой с по-голяма скорост колата просто излита. Мога да изброявам още много ситуации, но основното - тарикатлъка в града води до жертви извън града, където скоростта е по-висока, а има и камиони с обща маса 30 тона. КАТ ли? Не, другаде е проблема!

А КАТ не ги ли спира и глобява за нарушенията?

Ето и някои мерки, които могат да помогнат - премахване на крайпътните дървета - премахване на завоите, че там рискът от прекатурване е голям - премахване на малоумните правила за предимствата - премахване на пешеходните пътеки - омръзна ми да натискам спирачката заради разни баби. - забрана на таратайките да се движат по пътя. Аман вече да ми се тътрят с 90 на извънградското и да правят колона - отпадане на още по-малоумното ограничение за шум в града - и тези знаци за ограничение на скоростта могат да се махнат. То и без това никой не ги спазва

И КАТ да се премахне, че не връщат ресто...

Според статистиката на КАТ за 2016 г., жертвите в ПТП поради ПРЕВИШЕНА скорост са 6 (шест). Жертвите поради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост в рамките на ограничението са 270 (двеста и седемдесет). От КАТ седят и обясняват, че превишената скорост била "убиец No 1". Кога ли ще почнат да си четат статистиката?

Сега се сетих: миналата година пътувахме през Ришки проход. Пътят е добър, но тесен, с много завои на места. Е няма да описвам как изпреварват минаващите от там тирове, как се мушат и завират, какви еквилибристики правят по завоите, където нямаш никаква видимост. Знам, че шефовете ги притискат, гонят срокове и пр. Но не може така. Наистина не може! Там почти няма къде да отбиеш встрани от пътя, нямаш място за маневра, нямаш нищо. Стане ли нещо си пътник. И да искаш не можеш да избегнеш удара.

А КАТ не ги ли спира и глобява за нарушенията?

Не. Не помня в целия проход изобщо да сме подминали патрулка.

най - честите причини за ПТП са : -принципно-безпринципния подход на КАТ към нарушителите -лукавството и желанието за рушвет тези с фуражките -привилигированите на пътя, - всички с буркани по колите

Se taia

"...движението с несъобразена и превишена скорост..." Ама хайде ги накарайте да разделят тоно колко са заради превишена и колко заради "несъобразена с пътните условия". Не им изнася да го направят, защото ще им лъснат голите задници и защото под "несъобразена с пътните условия скорост" казват за всяко нарушение, което не им изнася да си признаят вината я за дупка на пътя, я за объркани знаци и маркировки...

До 2015 г. в статистиката на КАТ имаше отделна графа за ПТП поради превишена скорост, и друга за ПТП поради несъобразена скорост. ПТП поради превишена скорост бяха около 5% от ПТП поради несъобразена, но непревишена скорост. Докато КАТ продължават да заблуждават обществото, че спазването на малоумните им ограничения те предпазва от инциденти, статистиката няма да се промени. И да кажа как е в Гърция от първа ръка -- натоварените пътища се реконструират така че да са с две ленти в посока и без физическа възможност за навлизане в насрещното. Ограничението е от 90 до 110 км/ч, но местните масово карат със 120-140. Инцидентите са в пъти по-малко дори при интензивно движение, просто защото пътят е безконфликтен.

Според статистиката на КАТ за 2016 г., жертвите в ПТП поради ПРЕВИШЕНА скорост са 6 (шест). Жертвите поради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост в рамките на ограничението са 270 (двеста и седемдесет). От КАТ седят и обясняват, че превишената скорост била "убиец No 1". Кога ли ще почнат да си четат статистиката?

Основната причина е задкормилното устройство. За ганьо закона за движение по пътищата и физичните закони не важат. Само в България мога да видя кола да минава върху лявата трамвайна лента и да прави ляв завой на червено, при това дори без да намали.

Пишеш за себе си, но не знаеш как е при другите.

Това лято и до края на годината са периоди за "тестване" новото ръководство в МВР -основно министър и гл. секретар. Ние гражданите ще преценим дали е настъпила дълго очакваната промяна или само познатото говорене е обичайната реакция. В противен случай ако няма видима промяна и положителна устойчива тенденция- незабавни оставки!!!

Това за вземането на мерки го слушаме 15 години вече. Резултатът клони към минус безкрайност. Или са твърде некадърни и нищо не могат да свършат, или нямат интерес да го свършат. А защо нямат не се знае.

Абе, нали махнахте знака за камери на пътя? Оправихте ли нещата, некадърни, държавни зад.ници?

Не, всеки проекто член на статистиката си е сложил по един антирадар в колата и смело натиска педала. Ама тях кой да се сети да ги забрани...

Не ми говорете за нещастните катаджии, единствената им цел е да изловят някой а не превенцията. За пример ще дам: миналата седмица пътивах към морето по тракия, тръгнах четвъртък късния следобяд, върнах се в неделя следобяд. На отиване нямаше една патрулка по цялата магистрала. Причината естествено е тази че не се очаква масово ходене към морето. В неделята имаше поне 5-6 засади само в участъкамот бургас до пловдив. Така ли смотльовци борите войната по пътищата,че през работната седмица не стават катастрофи или че тогава не се кара бързо..... Повръща ми се от медийни кампании и изявления на министри палячовци

Да напиша и аз нещо за всичките статистики, които са използвсни тук! Най-много инциденти по пътищата в България се случват заради лошо пътища!!! За какво ти е да влезеш в насрещното или както казва горната статистика за маневрите ако пътя е без обичайните кратери! Друга част от статистика май е скрита? Купените книжки? Те не са вътре мисля? И след като оправите всичко това вдигнете данъците за колите ама не е редно преди това да го правите! Хората трябва да се научат да плащат за качество, при нас го няма няма и да плащат!!!

Причината е в идеята за безнаказаност. Управлявам сравнително нов, дизелов, 200 коня автомобил. Карам според ограниченията. Да не ти казвам какви маневри правят разни владетели на голф, ауди а3, бмв 316 и други 20 годишни таратайки, само и само да ме задминат. За търговските представители с брандирани въшки да не говорим

Да напиша и аз нещо за всичките статистики, които са използвсни тук! Най-много инциденти по пътищата в България се случват заради лошо пътища!!! За какво ти е да влезеш в насрещното или както казва горната статистика за маневрите ако пътя е без обичайните кратери! Друга част от статистика май е скрита? Купените книжки? Те не са вътре мисля? И след като оправите всичко това вдигнете данъците за колите ама не е редно преди това да го правите! Хората трябва да се научат да плащат за качество, при нас го няма няма и да плащат!!!

Аз лично, най-жестоките катастрофи съм ги виждал на хубави пътища. Хубави пътища, но безобразни нарушения - изпреварване в забранен участък или многократно превишена скорст при наближаване на кръстовище на път без предимство.

Докато не започнат да снимат със скрити камери и започнат да глобяват всички, няма да има оправия. Също така трябва да има строг контрол на камионите и преди да напуснат страната да им съберат натрупаните глоби.

Баце, не е проблем в снимането и налагането на глобите, а в събирането им. Трябва да има ускорена процедура и конфискуване на имущество за големите нарушители.

Ако МВР и КАТ минат на САМОИЗДРЪЖКА ,дали няма да има ефект?

Явно някои се мислят за безсмъртни,докато не видят дебелия край....

КАТ не знаят ли, че в България ако имаш 20 годишна немска кола с 120+ коня пътят е твой!

В петък се спусках по Черни връх от Околовръстното, пред мен в колоната се движеше една патрулка. От ляво през разделителната маркировка и в насрещното движение ни изпреварваха "тарикатите", на брой почти толкова колкото и спазващите правилата. Викам си сега ще вземат да глобят някого, да ама не. По едно време от към Мола се зададе втора патрулка, появи ми се искрица надежда че може би тя ще забележи нарушителите. Напразно. Чак сега разбирам че причината е била че тогава е било само 16 ти, акцията не е била започнала и вероятно возещите се в патрулките са мислили как да се борят за 20% увеличение на заплатите

Ако "тарикатите" са повече от спазващите "правилата", може би "правилата" са неадекватни. Уж било демокрация. Ако е демокрация, би трябвало правилата да се определят от мнозинството, което явно не е така.

А патрулките спазваха ли правилата?

Ако КАТ освен да правят статистика,па макар и ,,черна'' поработват по 1-2 часа на ден,катастрофите и жертвите ще са чувствително по-малко.Само от статистика няма как да намалеят...

Война ?!?! За да има война трябва да има враждуващи страни. На пътя си е обикновенна простотия съчетана със селски манталитет и малоумие. Никаква войан не е.. Просто някой си мислят, че като могат да нарушават законите и правилниците в държавата, могат по същия начин да нарушават и законите на физиката. Ами.. не става.

И ся, к'во ш'прайм?