Телескоп откри ”Фабрика за звезди” в мъглявината Орион

Телескопът WISE (Wide-field Infrared Survey Explore) на НАСА даде възможност на астрономи да наблюдават "фабрика за звезди" в мъглявината Орион.

Коментари - Телескоп откри ”Фабрика за звезди” в мъглявината Орион | Днес.dir.bg

колкото повече се развива техниката , научните митове и твърдения падат като круши ,Дарвин се сгромоляса , луната се оказа изкуствено създаден спътник ,голяма част от случайностите се оказаха ,че не са случайни ,твърдите материалисти си отиват и се убеждаваме ,че древните са били много по-развити от нас материалните дебили... !!!!

Като е плоска земята как се сменят деня и нощта, също и сезоните?

Никой никъде не твърди, че земята е плоска.Такъв стих и такова становище няма в Божието Слово- Библията

Не говорех за библията, но понеже я спомена и там има цитати за "четирите ъгли на земята", или "четирите земни краища". Самите привърженици на теорията,че земята е плоска обичат да ги цитират.

статията е интересна и винаги е радващо, когато науката върви напред. обаче коментарите под нея са уникални. само тука можеш да разбереш, че земята е плоска и има похлупак. изглежда все още има хора, които живеят във времето преди инквизицията. ама нищо, поне е весело, особено да прочетеш как всички научни открития са фалшиви, само бог е истински, въпреки че досега няма нито един, макар и косвен факт за съществуването му

Онова миниатюрно топченце, от което чрез взрив се е родило всичко онова, на което ние сме свидетели днес от къде се е появило? Предполагам, че магьосникът от Оз го е поставил точно на това место за да убие скуката от вечността. Още трябва да се каже, че учените са установили възрастта на Вселената, като са я определили в милиарди земни години, когато Земята още не я е имало, да не говорим за Гринуич, като часови пояс. Това, че хората до сега не са ти представили доказателства за нещо, това не означава, че то не съществува.

Възрастта на вселената е определена в земни години. Според Айнщайн времето тече различно в зависимост от фактори като : - Скорост на обекта; - Гравитация на околни обекти; - Различни други изкривявания на пространството и времето. Ами сега? Някой да коментира влиянието на тъмната материя и тъмната енергия върху развитието на времето? Официално астро-физиката заявява, че има момент от времето, по-назад от който, няма никакви видими следи. За периода преди този момент се правят само екстраполации. Ами сега?

Само питам това ще помогне ли на учените да разберат нашето Слънце кога ще угасне и ние ще умреме в студа,иначе всичко е толкова красиво и високо платено.

Преди да угасне слънцето може да си сигурен, че ние сами ще се затрием.

Хаха.. Селския.. Те от наса казват че извивката не може да се види от самолет, той я видял.. Хвани и прочети бе дебил!

Кой не се е качвал на самолет бе селски... Не живея в бг и пътувам достатъчно често. Извивка няма, нямаше и преди фа съм разбрал за логичния модел на земята. Това че ми излизаш със селския си сарказъм не може да уязви аргументите ми.

Фабрика която пърди звезди.. Мммале!! Трябва да сте много зле да кълвете на такива глупости. Целия измислен космос с цел човека да не знае къде се намира. Дали е Поска Земята.. Не знам, най вероятно. 100% обаче не е планета и всичко за космоса е ЛЪЖА. Мислите си че това е доказано през вековете, глупости! Тайното общество което контролира не е от 100-200 г. Не е като на обикновените хора които помнят и знаят до пра баба рода си. А истината се пази, няма да ви я дадат защото най важното е контрола на съзнанието, парите са нищо за хора с такава власт. Те пишат и решават за кой учен ще разберете.. И всичко аххва по Айнщайн.. А че и той сам не си е знаел в пълен размер написаните глупости.. Отделно. Истината се миксира с най малко 30% лъжа и от там си ги нагласяте логично. Пък очевидни неща като как се извива вода около сфера.. Те от наса ще ви по/кажат!

бахмааму ти на самолет не си се качвал ...бива тъп църул ама ти мина всекакви граници

И ако е плоска как тия спътници стоят там на високо, че можем да гледаме телевизия?

Прав си... В една серия на "Карибски пирати" стигнаха до ръба на света! :)

Чета,чета и ме заболя главата. Науката е опиум за народа,както е казал другаря Ленин. Я да си сипа една ракия,че да се успокоя.

Ако обекта предизвикал хипоптетичният голем взрив разглеждаме като въртящо се масивно тяло, то резултатните тела след взрива ще продължават да се въртят в същата посока в следствие на закона за запазване на ъгловият момент и общият ъглов момент на тези тела ще бъде равен на ъгловият момент на родителският обект. В резултат на наблюденията знаем, че всички галактики във вселената се въртят в различна посока, но няма преобладаваща посока на въртене. Това означава, че не може да са произлезли от централен взрив на масивно тяло, защото ако това тяло се въртеше в определена посока, тази посока щеше да преобладава и в днешната вселена, но ако то не се е въртяло, обектите във вселената нямаше да се въртят движейки се безфрикционно с преобладаваща скорост от епицентъра на взрива към хоризонта на вселената.

А какво пречи в началото всички обекти да са се въртели в една посока и с времето това да се е променило? Съзнаваш ли какви времеви периоди са това и колко неща са се случили междувременно?

кво му обесняваш, не виждаш ли че тоя идиот няма представа плазма какво е а тръгнал да говори за момент в който даже елементарните квантови частици не са същестували още... некакви топки му се въртът, мале мале

Не бих приел квантов обект да се опише като "тяло". Електрона нима е тяло в макросмисъла на това понятие? Нали не си мислиш, че електрона е топче, което се върти около себе си (кв. число спин) и около ядрото на атома ако е в сързано състояние!? Така го рисуват в учебниците за училищата, но това е само изкривена форма на визуализация с цел някакво възприемане на материала.

Както искаш го приемай, но закона за запазване на ъгловия момент остава в сила. Аз не бих приел, че нищото ще експлоадира без причина и от него ще се появи цяла прецизно настроена вселена годна за живот, но някой хора имат религиозна вярва в такива идеи.

Какви тела, какви моменти! То в началото, не атоми, но и елементарни частици не е имало, само енергия... Дино, вземи се пооразовай, прочети малко... поне за нещата които коментираш.

и сега е само енергия

Няма свидетели които могат да потвърсят подобна хипотеза за големият врив и да ни кажат или оставят обяснение какво и как е екслоадирало. Но следвайки законите на физиката може да се каже, че не съществува физически начин вселената да се появи от подобен обект, за какъвто говорят теоретиците езотерици на големият взрив. Защото ако този обект се е въртял, сумарният ъглов момент на всички обекти във вселената ще бъде равен на първоначалният и ще пребладава тази посока на въртене. Товав е според закона з азапазване на ъгловият момент. А ако не се е въртял, никой обект във вселената няма да се върти, защото материята се движи с висока скорост без съпротивление от епицентъра на взрива към хоризонта на вселената. От наблюденията виждаме, че и двата възможни случая не отговорят на действителността. Затова теория за космичексат еволюция позната като теория на големият взрив не кореспондира с наблюдаваната от нас реалност. А има много други парадокси нерешими от нейните теоретици.

Истината за живота преди "Големия Взрив" е написал Итало Калвино в своето произведение "Всичко в една точка". Мисля, че тогава времената са били наистина уморителни, въпреки късите разстояния. Точно по това време сме били заедно с всички извънземни, които днес така упорито търсим, а те така упорито се крият. Очевидно има защо. Смятам още, че учените трябва да бъдат задължени да слагат надписи над статиите си, както са задължени и производителите на цигари, които да предупреждават, че това са само едни теории, които всеки с малко повече фантазия може да измисли. Или както е казал Марк Твен: "Първо събери факти, а после можеш да ги извъртиш както си пожелаеш."

Джордж Хенри Джозеф Едуард Льометър (на френски: Georges Henri Joseph Édouard Lemaître) (17 юли 1894 - 20 юни 1966) е белгийски католически свещеник, почетен архиерей и професор по физика и астрономия в Католическия университет в Льовен. През 1927 г. Льометр изказва идеята за Големия взрив като теория за произхода на Вселената, която той нарича хипотеза за първичния атом [1][2]. Две години преди статията на Хъбъл той пръв предлага теорията за разширяващата се Вселена, широко и погрешно приписвана на Едвин Хъбъл [3][4]. Льометър пръв прилага познатият днес Хъбълов закон и прави първото пресмятане на това, което днес наричаме Хъбълова константа, която Льометър публикува през 1927 година [5][6][7][8

За да се нарече нещо теория има много път. Ти явно не правиш разлика между теория и хипотеза.

Големият взрив е космологична научна теория, а не хипотеза. Четете по-внимателно, макар написаното да е с голяма доза ирония и хумор.

"Вселената, галактиките, звездите и планетите нямат естествен, но свърхестесвен произход. И наистина няма физически механизъм, който да позволи формирането на звезди под действието на гравитацията..." в потвърждение следващия текст който показва съотношението електрическия заряд / маса The mass-to-charge ratio (m/Q) is a physical quantity that is most widely used in the electrodynamics of charged particles, e.g. in electron optics and ion optics. It appears in the scientific fields of electron microscopy, cathode ray tubes, accelerator physics, nuclear physics, Auger electron spectroscopy, cosmology and mass spectrometry.[1] The importance of the mass-to-charge ratio, according to classical electrodynamics, is that two particles with the same mass-to-charge ratio move in the same path in a vacuum when subjected to the same electric and magnetic fields. Its SI units are kg/C. In rare occasions the thomson has been used as its unit in the field of mass spectrometry. Some fields use the charge-to-mass ratio (Q/m) instead, which is the multiplicative inverse of the mass-to-charge ratio. The 2014 CODATA recommended value for an electron is  eme = 1.758820024(11)1011 C/kg.[2]

Най-добрият приятел на братовчед ми, който емигрира в САЩ преди доста години разказал, че братът на съпругата на дядо му е работел някога в НАСА. Та този човек разказвал още преди доста години, че тази фабрика за звезди е открита много отдавна. Никаква новина не е това. Стари неща. И какво като е открита?!

НАСА е създадена на 29 юли 1958 г.

Някой май не схваща иронията в коментара на Наблюдател-я. :)

Боже, колко идиоти! Ама пък и аз "боже"! Какво боже, като боже съществува точно колкото Дядо Мраз.

на практика Дядо Мраз, това е един добър старец(свети Николай) живял в Кападокия, а сега съществува традицията създадена от него да изпитваме удоволствие от това да подаряваме, а не само алчно да грабим ... а от теб един ден ще останат само лайна

+1 Много точно казано.

Виртуални частици няма. Те са езотерична измислица с която езотериците искат да прикрият факта, че космическият вакуум е реална физическа среда с физически свойства и ограничения, която взаимодейства активно с материалните частици и пренася електромагнитните вълни и фундаметалните силови взаимодействия. С въвеждането на окултната тъмна материя те искат да маскират взаимодействието на тази физическа среда с материалните частици. Господ каза Нека бъде светлина. И стана така. И Бог видя че светлината беше добро. Но тези които не искат да ходят в Божията светлина, казаха нека бъде мрак и обявиха че 97 % от масата и енергията на вселената са невидими и неуловими за модерната научна апаратура феномени - тъмна материя и енергия (езотеричен култ към тъмнината). Това е тяхната "наука".

Защо не зарежеш "компютъра", това творение на езотериците, както ги наричаш, и да идеш в църквата да се помолиш малко

Имам и друга работа на компютъра, а и човек може да се моли на нашият Създател по всяко време и на всяко място. Нашият Създател е личен Бог и нашето спасение е лична отговорност и лично дело с Божията могъща помощ, без която нищо не можем да направим. Когато човек признае в сърцето си, че е напълно зависим от Бога и се смири пред Неговата вечна правда и любов, и се покае искрено заради греха и поиска прошка, това е най-важната стъпка в неговият живот по тясната пътека на освещение и спасение. Тогава той е кръстен със Светият Дух и Исус влиза в живота му за да го промени и възстанови Божият образ в човека, който той загуби след първородният грях. Защото ние сме създадени да бъдем светии на Господа.

само простаците си мислите че вярата и науката са несъвместими, за сметка на това повечето велики физици като Нютон, Айнщаин, Планк, Шрьодинг и др. са вярващи

виртуалните частици си ги ползват как им трябва да запушват дупките в теорийте но главно да обесняат силите на привличане и гравитацията, въпреки всичко отново приписват качествата на етера върху вакума

Изобщо Тодор Колев е прав - мъгла и след мъглата пак мъгла.

Езичниците дълго време са смятали Земята за плоска и носена на констенурки или слонове. Добре че Божиите хора са им отворили очите. Но все още много хора продължават да ги стискат и не искат да ги отворят. Не разбирам защо, въпреки че знам мотивите им.

Лъжеш както обикновено. Разбираемо, предвид че единственият друг начин да накараш някой да повярва в бог е чрез бой. Ератостен (около III в. пр. н. е.) е бил езичник и е знаел, че Земята е кръгла. И далеч не е бил първият, който го е разбрал. Християнството възниква едва няколко века по-късно.

Отново ме клеветиш. Човешката цивилизация е възникава преди около 6500 години. От тогава има Божии хора, които прогласяват Божият истина. Ако един или група езичници смятат Зямята за кръгла, не значи че идеята за плоската Земя не е езическа. Нали?

Каквото и да е, една обикновена фабрика за звезди доста по-различна от Холивуд изглежда твърде красиво и без червен килим на суетата.

Дино не се хаби да им отваряш очите на тия марксисти, тъпи ще си умрът като материалисти, то вече се разбра че материал няма а само енергия, ама те това не могат да го вдянът, проф. Л Филипов се опитва да им помогне да разберат някой истини за информационното поле и да почнат да мислят като дуалисти, но тая няма скоро да стане ... доводите на креационистите за ентропията и живите организми са неопровержими като доказателство но не е дадено на всеки да ги възприеме

Двуизмерен глупак!

Хапчетата, хапчетата. Ако има нещо доказано плоско, то това е главата ти!

Очаквам скоро учените да открият и фабриката за вселени..

Още много може да чакаш, първо трябва да открият други вселени, чак след това фабриката.

Проекция на пояса на ОРИОН представляват ПИРАМИДИТЕ В ГИЗА. Поставени в коопдинатна система тези които са ги направили ни предупреждават за едно ПРЕДСТОЯЩО СЪБИТИЕ най вероятно АПОКАЛИПТИЧНО, което ще настъпи когато приключи ЕРАТА НА РИБИТЕ!! Кога започва и кога завършва ерата на РИБИТЕ и как с нея са свързани НУЛЕВАТА ГОДИНА , цикъла от 2160 години е въпрос на който малко намират отговор. За да направиш това трябва да знаеш точката около която се движи времето - NGC 6543 !

Е ЦЕНТЪРА НА ЕКЛИПТИКАТА ОКОЛО КОЙТО ОСТА НА ЗЕМЯТА ИЗВЪРШВА ЕДНА ПЪЛНА ПРЕЦИСИОННА ОБИКОЛКА ЗА 25980 ГОДИ Намира се на 6ш,6 градуса северна звездна ширина в съзведието ДРАКОН. Тази красива мъглявина носеща името КОТЕШКО ОКО е онова НЕВИДИМО ЧЕРНО СЛЪЦЕ около което се движи нашето СЛЪНЦЕ по неговата ЕКЛИПТИКА! ДРЕВНИТЕ СА ПОЗНАВАЛИ МНОГО ПО ДОБРЕ ОТ НАС КОСМОСА И КОСМИЧНАТА ГЕОМЕТРИЯ СЪЗДАВАЩА И ТВОРЯЩА В МАТЕРИЯТА. В КОСМОСА ще видим и древните езически герои каквито са ПЕРСЕЙ, ЦЕФЕЙ, ХЕРКУЛЕС , ОРИОН , КАСИОПЕЯ , АНДРОМЕДА .... Древните по добре от нас са познавали това ЦПУ което предизвиква действието долу на ЗЕМЯТА.

мамаимдейба на тия дето унищожиха лудниците

Вероятността да се разбере кога и как се е създала Вселената с милиарди години е все едно да разбереш кой ти е бил пра пра роднина от първобитно общинния строй, че даже Вселената е милиарди пъти по стара.

Мъглявината е доста впечатляваща, за съжаление обаче "колабиращите" нишки амоняк съществуват само в колабиращите мозъчни клетки на съвременните алхимици, наричащи себе си астрофизици. Всичко за което говорят са само предположения, догадки и фантазии които противоречат на добре познати природни закони. Например, при нагряване всеки газ се стреми към разширяване. Без емпирично доказване на противното, всякакви приказки за образуване на звезди от свободно реещ се газ в космическото пространство са напълно абсурдни и неоснователни.

"при нагряване всеки газ се стреми към разширяване" При нагрявяне се увеличава (в повечето случаи, за типични изключения виж уравнение на ван дер Ваалс) продуктът от налягане и обем. Ако обемът е ограничен, или дори принудително се намалява, то се увеличава налягането. Емпирично е установено, струва ми се, че газово-кинетичната теория дава теоретичното обяснение. Малко по-скромно със самочувствието, моля.

Ако гравитацията не е спряла разширението на вселената когато нейният интензитет е бил най-голям, ка щше позовли колапса на материя много по-късно , когато интензитета и намалява с квадрата на радиуса и, кинетината енергия и гравитацията са функция на масата и, и енергията и масата във велената са константа? Според теоретиците на големият взрив кинетичнат аенергия не намалява дори след 12-14 измислени милиарда години? Другият въпрос е защо изобщо има баланс между положителните и отрицателните заряди във вселената, и защо в нея преобладават леките елементи, след като е имало условие за синтеза им в по-тежки елементи в ранният период от нейното съществуване отново според тези теоретици?

Бедни ми Йорик, ако в отговора ти се съдържаше поне малко логика щях поне да ти кликна един минус, но и това не заслужаваш. "Ако обемът е ограничен, или дори принудително се намалява, то се увеличава налягането." Нали не мислиш че някъде в космическото пространство съществува условия за това което си описал? Избирателното тълкуване на гравитацията няма да помогне.

"Емпирично е установено" Така ли , направи ми звезда, в умален мащаб, щом е така

Интересно откритие. Все повече научаваме за близкия и далечния космос. И колкото повече научаваме, толкова по-очевидна е липсата от нужда да има някакъв бог. Всякакви чудеса вече получават много по-естествено и по-проверимо обяснение -- нещо, което никоя религия не може да предостави. За процеса на раждане на звезда има няколко хипотези, някои от тях са теории. Всеко ново наблюдение, подобно на това на мъглавината Орион, дава данни, с които постепенно ще се разбере какъв точно е механизмът за формиране на звезди. Не изключвам вероятността да има няколко механизъма, не само един. Но това ще се разбере с нови научни изследвания, а не с ровене из религиозни книжки.

Тези обещания за светло бъдеще на еволюционата езотерика звучат като комунистически лозунги за светлото бъдеще, което все не идва. Или в народен стил в народен стил "Трай бабо за хубост". Истината е, че грешната пътека не може да те изведе на правилното място. А няма и време за експерименти.

И коя е правилната пътека, да ни просветиш?

И според теб ако не е някакво висше съзнание, как се е пръкнала всичката тази материя, как е започнало времето, как е създадено пространството?

Оня Пътник

" как се е пръкнала всичката тази материя, как е започнало времето, как е създадено пространството? " Не знаеш ли..ами концентрирали са времето и се е получило разредено пространство, концентрирали са пространството и са получили материя...да ти кажа ли как се е получил звук или вече се досещаш как от едно основно нещо може и се получава пАра, лед и вода..различни състояния на едно и също нещо..

Наблюдаваните явления в природата са два вида: (1) такива, които все още не са научно обясними; (2) такива, които преди са били научно необясними, но вече са обясними. В цялата позната история на човечеството явленията едно по едно минават от (1) към (2). Обратен преход няма. Религиите, вярващите и псевдовярващите (от третите има тук във форума) са се вкопчили в (1). Намесването на бог в опита за обяснение на (1) не е рационално, не е и плодотворно. За науката е напълно нормално да има нещо, което ДНЕС да не може да обясни -- това е движещата сила. Но това не значи, че щом ДНЕС не може да го обясни, значи бог го е създал. Защото колкото достоверно е доказателство че бог е направил нещо, толкова достоверно е и че то е направено от спагетеното чудовище. Разлика няма.

Ти пък си на заблуден от всички вярващи в "науката" тук. Тази съвременна наука е изкривена и измислена с цел масата,в това число и ти,да си мисли че има обясние за всичко. Истинското познание го пазят и няма да ти го дадат да го ползваш, ще ти говорят измислици и ще правят със съзнанието ти каквото искат. Тъпир. Много знаеш какво се крие зад 666...

Има ли някакъв абонаментен план за link, при който да плащаш на месец 10-20 лева и да се логваш, но да не виждаш тролските коментари? А само тези, които са по същество. Мисля, че това ще е търсена и доходоносна услуга. Ето това например, е научна новина, но и тя е залята с тролски фекалии на петата минута.

Преди време се бяха напънали да направят закон против троловете, но... нали пропагандната машина трябва да работи...

Това е краят - всички ще умрем! (новината няма общо, само напомняне)

А кремльовската красная звезда Путин от коя ли "фабрика за звезди" в излязъл? ха...ха...ха... Фабриката не се ли казваше КГБ? ха...ха...ха... Кремълското жуже проми съзнанието на крепостниците в империята си с "фабриката" за (безплатни) надежди и им втълпи на порции, колко щастливо и безгрижно живеят мужиците и матрьошките под неговото мъдро управление. Здраво зомбиране, братче. ха..ха...ха... Ми колко му трябва на човек да е щастлив? Да се налочи с едно кило антифриз или препарат за вана "боярщник", а по-заможните във великата страна могат да си позволят и аперитив тип "Тройной одеколон". ха...ха...ха.... Май че в главата кремльовските крепостници има само газ и прах, а в главата на вожда им амоняк и тук-таме някоя останала сива клетка или скитаща се самотна молекула. ха...ха...ха... Изобщо Рассия е на 50 милиона светлинни години от нормалното човешко развитие, забутана в далечна космическа мъгла и отровен прах.

Този телескоп сега да види дали Фабрика за звезди си плаща данъците, или е в сивия сектор.

Малко е тъжно да гледаме как там далече от нас се заражда Нов Живот а ние загиваме.

:)

Първо се образуват звездите ( слънцата) в газово-прахови облаци, съставени предимно от водород, равновесието в които е нарушено от избухнала на близо свръхнова или преминала наблизо звезда. После се заформят и платените и чрез гравитацията стават кръгли. Живот се появява на тази планета ако е на точното разстояние от слънцето, тоест на такова разстояние за да не е много студено или горещо. Във Вселената има милиарди Галактики и безброй звезди и планети, евентуално и живот, някъде по развит от нашия, някъде и по примитивен в зародиш, зависи кога е създадена планетата. Не може при такава огромна Вселена да сме само ние, но разстоянията, пространството, времето и науката още не ни позволяват да ги разкрием.

Хубава приказка. Но не обяснява как се появили първото поколение звезди, за които няма свръх нови. После при средна дистанция от 1 - 4 светлинни години между звездите, какво равновесие може да бъде нарушено в газовите облаци при детонация на свръхнова някъде наблизо по звездните стандарти? Как расте обема в който са разпределя енергията от свръхнова с дистанцията? Няма естествен механизъм за поява на живот понеже всички махнизми, системи и живи организми притежават качеството нередуцируема комплексност. Те трябва да са напълно завършени за да са фунционални и да мога да изпълняват ефективно своето предназначение. При живите органими е необходимо още един компонент. Жизненото дихание от Бога, който оживотворява мъртвата материя.

За това и учените и никой не може да каже за първото поколение. В големия взрив не вярвам, това е глупост на учените, защото нямат обяснение. За другото дето съм написал е доказано, а за живот извън нашата планета съм лично убеден че има, по логиката че всичко се ражда, както звездите, планетите, галактиките, така и живота. Просто Вселената е Табу и трудно разгадаема. Трябва мощни телескопи и иновации и дълги години проучване. 2018 пускат нов мощен телескоп Джеймс Уеб, който че разкрие доста загадки.

Тази новина всъщност... не е новина.

Вселената, галактиките, звездите и планетите нямат естествен, но свърхестесвен произход. И наистина няма физически механизъм, който да позволи формирането на звезди под действието на гравитацията, която е най- слабото фундаментално взаимодействие в природата. Защото нялагането в газовите облаци, които се сочат като физическата среда в която се формират звезди, е в кубична зависимост , докато гравитацията е в квадратична зависимост от промяната на обема им. Когато газа се свива, налягането расте по-бързо от интензитета на гравитацията, а когато се разширява спада по-бързо от него. И равновесието между тях се осъществява при ниска плътност на налягане в газовите облаци, което не позволява протичане на термоядрени реакции. Затова въпреки изминалите "милиарди" години от началото на вселената според митолозите на големият взрив, все още можем да наблюдаваме газови мъглявини с много ниска концентрация на газа на единица обем. Ако следваме теорията на еволюционистите за големият взрив, в равновесното уравнение трябва да включим и кинетичната енергия на разширяващата се материя във вселената, която действа в посока обратна на гравитацията. Когато според тях във вселената са е появило първото поколение звезди, разбираме че това е момента когато гравитацията е започнала да доминира налягането и кинетичната енергия на разширяващата се материя във вселената. Тогава е трябвало да започне свиването на вселената под дейстие на гравитацията на материята в нея. Но същите хора и днес твърдят, че вселената продължава да се разширява. В звездите е установено димамично равновесие между гравитацията опитваща се да свие обема на звездата и налягането от генерираната топлина и светлина от термоядрените ракции, което се опитва да разшири обема на звездата. Но до това състояние не може да се достигне по естествен начин.

ли си редовно хапчетата? Май не......

Хей, шарлатанин, още очаквам количествените ти оценки за газовото и гравитационното налягане. Уж християнин, пък лъжеш като.... Освен това налягнането може и да не зависи от третата степен на разтоянието.

Посочи къде точно лъжа за да не бъдеш голослвоен.

Много си нервен и това е така защото всички научни факти са на моя страна. Но все пак ще попитам имаш ли идея защо вселената не е започнала да се свива в момента на появата на първото поколение звезди във времето, което са обявили митолозите на големият взрив? Защо е толкво анискла плътността на газовите мъглявини съдържащи материал за хиляди звезди? Защо все още преобладават леките елементи във вселената след като според същите е имало период с достатъчно налягане и темепратура, достатъчни за протичане на термоядрени реакции? Защо всички обекти във вселената се въртят в различна посока при положение че те твърдят че са произлезли от едно масивно тяло без причина прчина в противоречие с универсалният закон за причино следствената връзка и всички физически и информационни закони?

Дигателят с вътрешно горене замислен и създаден от интелигентният целеви човек работи в сглобено състояние, когато е напълно завършен, но природните закони не позволяват поява на двигател с вътрешно горене. Те имат функцията само да поддържат първоначално установеният от Творецът порядък във вселената в интерес на живота.

Продавам терени на чужди планети. Сравнително близко, разрешение за строителство. Плащане в кеш.

Терените близо ли са до плажа?

Ами, браво на телескопа. Пак избиха рибата тия.

да не би чалгаря трифоно-off да е открил космическа Фабрика за звезди , :)))))))))

Открил е Детската Планета!!!

Който намери за него си е. Сега ще съживим Холивуд с нови попълнения. Очаквайте изтърканите сценарии с нови звезди.

По-добре да ме хваща това, отколкото да те гледам как се хващаш за онова! Да знаете там с "Ванката" - не е мезе и в един момент ще се изцапате, но нейсе, пробвайте, тъкмо сте дваминцата аутсайдери, какво друго да правите по това време. Айде и се изплакнете после.

а в тая фабрика на конвейер ли произвеждат звезди?

На конвеЙЕр произвеждат само герберски тъпаци.

гуци,гуци шнапса

Много мъглива ми се вижда тази работа, един вид ще оправим нещата с планетите и в частност с една по-особена, но друг път. Да вземем сега двойния надник, пък после ще му мислим за мъглявините там някъде. А? Или май пак няма да стане? Остава ни надеждата сал в мъглата нещо да капне.

Аз и Ванката пием, теб те хваща!

Що не вземат да се обадят на 112 да не се мъчат горите с нови теории?

Познайте кой ще дойде за вечеря... :)