Голямо закъснение за АМ ”Струма” и лоби против тол таксите
Основните ни приоритети са магистралите „Хемус” и „Струма”. Много сме закъснели с изграждането на Лот 3.2 на АМ „Струма” – пътят през Кресненското дефиле.
Обратно в новинатаКоментари - Голямо закъснение за АМ ”Струма” и лоби против тол таксите | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Nqkoj si
"Много сме закъснели с изграждането на Лот 3.2 на АМ Струма Ако много сте закъснели за Лот 3 на АМ "Струма" то какво ще кажете за АМ" Хемус"?????? Хайде най-сетне направете и нещо на север... и там живеят хора все пак...
ЗАЩО???????? (нерегистриран)
Тол таксите искат да ги дадът нс частна фирма,спрягат Златев.С нашите пари се строиха,а друг ше прибира печалбата
БРЦК
Значи: 1. От винетки след увеличението Свинетка събира по 160милиона лв. 2.През 2016 казват ,че е продадено около 3 милиарда литра гориво. За да съберем 160 милиона лева е необходимо да увеличим цената с 5ст. на литър. Аз през 2016 съм изминал 12 000км. Колата ми харчи по 10л на 100 - това са 1200литра. Умножавам го по 5ст и се получава 60лв. Това ще е годишнта цена която ще платя за поддържане на пътната мрежа вместо винетка. В момента плащам 96лв. Всеки сам да си сметне!!! За министерството ще отпднат дейности като 'печатане на винетки', разпространение и продажба на винетки. За КАТ ще отпадне 'контрола' има ли или няма винетка. За НАП ще отпадне - глобяване и събиране на глобата на тия дето нямат винетки. А за водачите ще отпадне простотията с лепене на стикери по стъклото. И тн и тн. И сега да питам 'матряла' на Бойко що са против цената на винетките да е в цената на горивото???
КОЙ гласува за ГЕРБ? КОЙ ?? (нерегистриран)
Спорд ГЕРБ Платените Пътища са В Интерес на Харода, те са от национален Интерес ??!!! И имало Лоби Срещу това Изгодно за хората?? Платени магистрали !! Някои лоши хора ,Пречат на ГЕРБ да Ограби за поред път , но по Нов начин ...Българите !!?? Когато плащате на километър или иначе ,за да карате колите си по пътищата ...Помнете ! ГЕРБ !! ГЕРБ ви крадат !! Когато близките ви БЯГАТ на пожар от България, а нас останалите ни Глозгат до кост с Данъци,такси,глоби..експлоатация .....да ..ГЕРБ са виновни ! ГЕРБ са на Власт 8 ..от 10 години в ЕС !!! Около 20 000 000 000 влязоха в България за тези ГЕРБерастки години !! Къде се ? Помнете това а не се вкопчвайте в Административната си ниско платена държавна работа която ГЕРБ заплашват да ви отнемат ако не гласувате за тях !! ГЕРБ ви убиват бъдещето !
благой (нерегистриран)
ти за кого гласуваш и защо мислиш, че той е по-добър?
8 черни години с ГЕРБ ! (нерегистриран)
За 8 години с ГЕРБ стана ясно че ГЕРБ Не Могат да управляват , че Грабят грубо,и Всичко,че са Нискоинтелигентна сбирщина начело с бандит от 90 години на 20 век(според доклади на САЩ посолството по това време) !! Българите Бягат от България на ГЕРБ ..не защото тук е Добре, и Не защото сме "Свободни" да Бягаме ! Защото в България на ГЕРБ ...не се Живее !! Така че е Ред и на Други да управляват ! Не иззбраните от Наплашени Държавни Служители ,и Оядени Партиици на ГЕРБ по службите !
Свалят се по ТВ (нерегистриран)
СЪвсем нормално е само тези които ползват магистралите да си плащат затова, а всички както е сега. И леките коли също. Откъде накъде някой който се качва на магистрала веднъж-два пъти в годината да плаща на тия дет всекиден или събота и неделя се разхождат до селата си или на море?! Никакви винетки- всеки на километър. Аман от соц!
ru (нерегистриран)
Ми то и винетки ше си има. Ще се учудя много ако ги отменят. Идеална справедливост в живота няма и не може да има, но си мисля че по-сраведливо ще е, ако пътните такси са част от цената на бензина и съответно държавните пътища са без всякакви други такси. А, влизащите през граница, могат да заплатят някаква такса на границата.
69 (нерегистриран)
Акциза според теб за какво е? По правило 1/3 от него трябва да отива за пътища. Но като ги питаш къде са парите от акцизите, почват да ти обясняват колко са успешни...
гумата (нерегистриран)
Първо да осигурят заместващ път на разстояние до 1 мк, както е изискването на ЕС, после да манипулират, че имало било лоби! Това са лъжците от ГЕРБ, които се правят на света вода неотпита и налагат силово решения, които са вредни за народа, който живее в близост до магистралата. Ако имаше заместващ път, тол таксата може да се въвежда, защото камионите разбиват нормалния път, но без заместващ път тол таксата е извиване на ръцете на народа, за да влизат пари в бюджета.
stan_posta@
Няма как да се избегнат таксите. Магистралите се строят с пари на ЕС и са негова собственост. Трябва да си избият парите. Пък наивниците нека си мислят, че "европата ни дала пари". Дала, после десетократно си ги взела.
да да (нерегистриран)
Всичко за което се казва , че европа е "дала" се оказва , че само ни е го "подала".
БРЦК
Но зависи как ще се събират. Ако трябва да събера 100лв(примерно) и знам ,че имам оборот от 100 литра годишно, защо ми е да печатам винетки, да правя тол системи, да налагам контрол и да се занимавам с глупоти , като просто вдигам цената на литър с 1лев и всичко приключва? Няма нарушители , няма контрол, няма пазене на касови бележки , няма тол глупсти и тн и тн. И реално горе съм го и сметнал ще излезне на ВСИЧКИ по -евтино.
РЕК (нерегистриран)
Задължително трябва да се въведе плащане по магистралите.На всякъ де по света се ПЛАЩА.Не може Турски тирове и не само турски-всякакви денонощно да кръстосват страната ни и да не искаме такси.А после нашите превозвачи постоянно да пищят че са лоши пътищата. така че ВСИЧКИ ТРЯБВА ДА ПЛАЩАМЕ АКО ИСКАМЕ ДА ИМАМЕ НОРМАЛНИ ПЪТИЩА. И го казвам защото не съм държавен служител а обикновен ПЕНСИОНЕР, обаче хора трябва да имаме отговорности към държавата.Иначе ще трябва да ни скочат тройно данъците и тогава пак ще пищим.
az (нерегистриран)
Брех как го извъртя...Заради турските тирове, всички да плащаме...Има си начин и турските тирове да плащат....
Кой свят бе ? (нерегистриран)
Турците плащат винетки . Та в кой свят е "така" ?
Байо (нерегистриран)
Едно от първите неща, които трябва да научи министърът е, че не може да съществува термин "тол-такса", защото самата дума тол означава "пътна такса, такса за преминаване".
7/8 (нерегистриран)
А "шоу програма":)))))
446 (нерегистриран)
Защо тези които живеят и ползват пътищата в северна България, които са като след бомбардировка и където няма нито една построена магистрала, трябва да плащат винетка на стойност, колкото и угоеният бюджетен чиновник в София, който иска да пътува по магистрала "Струма" комфортно до Гърция където да похарчи незаслуженият си бонус към заплатата си и придобитите по курупционен начин пари?
руска кочина (нерегистриран)
Путъвай към Русия
Шофьор (нерегистриран)
И по-високата цена на винетките и тол-таксите , означават 1 окрупняване на грабежа по Бг пътищата !!!!!!!!!! . Или някой е на друго мнение ???????????.
Покрай Плевен няма (нерегистриран)
магистрали бре! Защо ще плащам допълнително за да пътувам по дупките от Плевен до Свищов, или до Никопол, или Павликени или Левски?
445 (нерегистриран)
Трябва задължително да има тол такси за магистралите, винетките да се намалят като стойност значително!Сега от магистралите се ползват градовете през които минавати най-вече София, от където тръгват във всички посоки!От къде накъде, някой който живее в северна България и на практика не кара по магистрала, ще плаща еднаква цена за винетка със софиянеца, който в която и посока да тръгне - пътува по магистрала ...
7/8 (нерегистриран)
за каруците винетки не искат.....болни мозъци сте и каквото и да ви се говори вие само рупате
ужас (нерегистриран)
Тук не видях едно смислено мнение. Защо да няма тол такси ЗА ТЕЖКОТОВАРНИ ППС? Това е предложението. За леките коли остава винетната система, никой не иска от вас да плащате повече. Аман от мрънкащи простаци - прочели заглавието без изобщо да вникнат в съдържанието и се юрнали да коментират.
БРЦК
Щото е тъпо, неефективно, скъпо, и тн и тн. Погледни отдолу съм написал колко по-лесно и евтино може да е.
БРЦК
Много е просто тъпации. Входна такса за всички влизащи чуждестранни автомобили. За всички останали - разделяте броя продаденото за 2016 гориво на 700милиона и получавате с колко микро стотинки да се вдигне цената на горивото. Елементарна сметка е - и нема винетки , нема нужда от контрол , справедливо е щото ако не караш и не ползваш - не плащаш нищо И ТН И ТН. Елементарно е , просто е и е НАЙЕВТИНОТО !!! На същия принцип може да се направи и пътния данък и данък на автомобила и всичко!!!
Селянин (нерегистриран)
-аз карам само по общинската пътна мрежа, защо да плащам добавена такса в цената на бензина бе умнико?
БРЦК
И тая общинска пътна мрежа не се ли нуждае от поддържа? Дупки няма ли? То е ясно ,че сега не се поддържа какво трябва - за това световната банка е казала ,че има нужда от още 700 милиона. Идеята е ,че независимо дали е магистрала или друг път - има нужда от поддръжка. Елементарно е. Вие от село обаче сте малко назад в развитието , та е нормално да не разбираш. И понеже знам ,че си карате и без винетки, книжки и ГО щото по селата контрол няма - и тези трябва да влезнат в цената на горивото. Така хем тарикатите ще изчезнат, хем нужда от конттрол няма да има, хем ще е най-евтино и удобно.
123 (нерегистриран)
Ти е си в ред! Даже и Албания го премахна това, което предлагаш. Най-справедливото нещо е тол такси и задължителни платени маршрути за движение на международния трафик. За автомобилите - електронна винетка! Така изчезва субективния фактор, тарикатлъка с некупуването на винетка или една за няколко МПС. Пример - Унгария, Словакия, Австрия, Словения .....
БРЦК
Прав е Бойко за материала. Кое му е субективното ако е в горивото? А тарикатлъка с винетките го има - по селата нито винетки имат , нито ГО , вече и книжки нямат. Що да поддържаме тол пунктове и печатници за винетки , като може всичко да е в горивото и всичко това да отпадне? Или теб ти е кеф да се редиш по опашки?
Проблемът е, че ГЕРБ е (нерегистриран)
крайно дясна партия и когато прави финансови сметки, премества тежестта им върху народа без капка мисъл. И Министъра сам си признава, че от Световната банка са изчислили че за поддръжката са необходими 600-700 милиона евро. Защо ни бяха тогава толкова много магистрали, които след като се построят няма пари за поддръжка. Колкото до ТОЛ таксите - ами навсчкъде по света те са за магистрали, а Лилето иска да са върху 17 хиляди километра пътна ,мрежа от общо 23 хиляди км. Защо? А защо аз плащам пътен данък? Защо плащам винетка? И сега питам защо ще плащам и Тол такса, като самата тя каза, че винетката няма да бъде отменена. Тези пари - 1,4 милиарда лева с проста сметка върху 3 милиона автомобила правят по 430 лева върху автомобил. Че кой е луд да плаща 430 лева пътни такси годишно? В цената на гориовата в акциза също има пътна такса. Е, къде отиват парите? Защото пътищата по които аз пътувам са като холандско сирене, всяка година правя ремонт на ходова част за по 300-400 лева, благодарение на крадливото управление.
Кое се вдига,бе? (нерегистриран)
Червените гълъби ли?
койчо (нерегистриран)
Пропускате факта,че Лиляна Павлова иска да са платени 17000 км пътища.Това го няма никъде по широкия свят.Ако се плаща е само за магистрали и за някои национални пътища.Но винаги има алтернативен безплатен път.
Коментар (нерегистриран)
Е да, ама камионът откъдето и да мине руши настилката, та така че ако искаш второкласните и третокласните пътища да бъдат все в руини, то да оставим камионите да ги рушат безплатно, какво ще кажеш, а?
до "Коментар" от Койчо (нерегистриран)
Ако алтернативния път е калпаво направен , вината не е в камионите. Ако мислиш ,че пътя от областния град до Горно и Долно Уйно трябва да е платен , къде смяташ че ще се калкулира цената на превозите?
смеххх (нерегистриран)
Егати и държавата на която и трябват 2 г. за избор на изпълнител и строително разрешение :)) А тол таксите не са справедливи - ще плащаме всички ние, защото ще се калкулират в крайната цена на всеки продукт, като транспортен разход! Освен това, няма как да плащаме за пореден път за едно и също нещо - това, че ни урпавляват крадливи, безхаберни некадърници, не е основание да плащаме още веднъж за едно и също нещо!
Коментар (нерегистриран)
По принцип си прав, че ще се калкулира в цената на всичко, но пък сега международният трафик си минава спокойно и доста евтино, а той ще генерира толкова средства, колкото и вътрешния.
Алекс (нерегистриран)
Международния трафик минава купувайки си винетки. За леки коли - седмична, за камиони дневна. Освен това, международния трафик, особено към Турция напуска родината ни с пълен до горе резервоар. Значи оставя и доста акциз и ДДС. Та с добавянето и на толовете да не прогоним международния трафик. И без това сега Белград - Солун го карат през Македония, а не през нас, щото границата ни е биииииип-кана. Особено за камионите. Периодично излизат идеи за ферибот Констанца - Истанбул, които с наша помощ могат да станат смислени. Така ще се пропускат две биийп-кани граници, старопланински проход и сума дупки по пътя. Не сме далеч и от момента когато камионите ще предпочетат вместо Белград - София - Одрин да предпочетат Белград - Скопие - Солун - Одрин. Удължаването е само 150 километра.
ЧОВЕК (нерегистриран)
НЕ МОЖЕ ДА ИМА ТОЛ ТАКСИ ЗА МАГИСТРАЛИ, АКО НЯМА ПЪРВОКЛАСЕН БЕЗПЛАТЕН ПАРАЛЕЛЕН ПЪТ. ВИЖТЕ КАК Е В БЕЛИТЕ ДЪРЖАВИ И СТИГА СТЕ ИСКАЛИ ПАРИ.
това (нерегистриран)
важи и за винетките, но уви.
- (нерегистриран)
не да искат такси, а трябва да се плащат компенсации на смелчаците, които си трошат колите по дясната лента на "селски път" Тракия, около Чирпан и Стара Загора. Т.н. магистрала там, новопостроена..., е в бедствено положение.
Бъркаш! (нерегистриран)
Новопостроената е от Стара Загора до Карнобат!
смеххх (нерегистриран)
Не бърка изобщо - беше завършена към 2007-2008 г. А участъкът Ст. Загора - Бургас е почти в същото положение.
голю босев (нерегистриран)
до пипи Тол таксите ще излезат от джобовете на тези, които ползват пътищата и ги износват. Сега бабите и дядовците по селата плащат за ремонт на пътищата, без да имат превозни средства. Явно искаш да ти плащат и салама в магазина.
Алекс (нерегистриран)
Ами те за да ползват пътищата купуват гориво. Половината цена на горивото са държавни вземания.
Владо (нерегистриран)
Всички градове в Северна България са с намалящо население. Само Плевен е загубил над 1000 души наеление през миналата година. Докато се сетят да построят и оправят пътищата тук, че след това да дойдели инвеститорите, няма да остане кой да работи. Нали и в момента се оплаквали инвеститорите и то в Пловдив и София, че нямало квалифицирани кадри.
Лина (нерегистриран)
винетки, тол такси, преглед за колата, данък на колите, застраховка на колата, не знам какво си , гориво..снига бе идиоти от къде да ги вземем ние тези пари, не стига че ви плащаме заплатите ами и още ни скубете мръсни крадци и измамници, мръсни нахални боклуци ...на бунт братя да изметем крадците и нахалните боклуциииии
Лина (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Минус (нерегистриран)
Линка, за да изразя неодобрение, това означава минуса!
Пешо логиката (нерегистриран)
Линче, купи си каручка с магаренце. Хем масрафът е по-малък, хем върши работа, хем може да караш пиян и без книжка. И глоби за превишена скорост не плащаш.
Пенка (нерегистриран)
Пешо, вече съм си купила каручка, 20 годишна, а магаренцето ми яде само бензин щото сме в 21 век и не ще да кара на слама и вода.
87002 (нерегистриран)
Автомобилът не е даденост, а екстра. Т.е. нямаш пари - не караш! Никой не те кара на сила. Гражданска, данък и винетка са ти 400лв годишно в общият случай. Ти ако не можеш да отделиш по 33лв на месец, къде се буташ и кола да караш. Мизерница!
деер
Тол такса - комисионни за инфраструктура и техника, набиране на електорат като наемане на други паразитчета на работа и няма разбира се да се премахнат налозите на горивата след 100-я литър за всеки автомобил на всеки месец нали!?!?! След 7-8 години, ние ще сме платили и ще плащаме масрафа, а тези лилипути ще имат невероятни финансови средства! Защо не се съсредоточат върху факта, че все още няма икономическа обосновка за винетката от 97лв, а за предварителната версия от 145лв да не говорим. Великият екип на Павлова дори не успяват да си изготвях наредбата според закона и винетната система в унисон с всички съществуващи държавни актове въпреки цялата интелектуална мощ на предходното правителство и парламент. Под интересния медиен комфорт дори стигат до схемата да наемат кантора, която е известна с купуването на съдии на килограм. Желанието за справедливост се вижда в наличието на дневни винетки -----НЯМА ! Цяла наредба отмениха в края на мандата и пак нескопосано се измъкнаха от кашата - със законов и подзаконов "булшит" и медиина лъжа за около 50-60 дни....Спете, спете, ПАРАЗИТИТЕ не СПЯТ!
Пипи (нерегистриран)
По груба сметка с около половин милиард лева ще се повишат постъпленията в Агенция Пътна инфраструктура след въвеждането на тол таксите. И всичките тези пари ще излезнат от нашите джобове. Вместо да си повишим благосъстоянието си тези пари ще отидат незнайно къде. Не ви ли е срам "скъпи" управляващи?
? (нерегистриран)
Ти за какъв чеп си?С оплаквания ли започваш?Или работи,или си ходи.След като тол таксите са измислени от други къде къде по демократични държави ,ние какво има да му мислим.Може и ние да построим все пак някаква магистрала.
Защо (нерегистриран)
нито един журналист не попита представител на ВКС защо закъсняват с решението си за законността на винетките с 3 месеца? Доколкото знам дори официалните доходи на съдиите от ВКС са доста високи. Премиите им също. Защо ги получават след като не работят?
Защото (нерегистриран)
съдът ще се произнесе по законосъобразността на процедурата, в резултат на което няма да има последствия. Ако се установят определен брой пороци при определянето на новата цена, то те ще трябва просто да се отстранят.
MaMi (нерегистриран)
Току що се връщам от пътуване в Сърбия, Черна гора и Хърватска. Пътищата са страхотни. Няма дупки, няма кърпежи. Та да отиде ББ да види, да пита как се строи, а не само да бърза да реже лентички и да се тупа в гърдите. Усвоили сме, да - присвоили сме немалко средства, но и новите ни магистрали са като Дунавски вълни . Срам и позор- и за строители и за стр. надзор.Но важни са комисионните.....
дедо иван (нерегистриран)
Магистралите в Сърбия са зле като в България с много неравности и дупки, а и са платени и струват много по-скъпо от нашите. Едно минаване от българската граница до унгарската по магистрала в Сърбия с лек абтомобил струва 10-12 евро.
смеххх (нерегистриран)
Не позна - явно си бил пиян...
123 (нерегистриран)
Сега кажи колко струва магистралата за леки кои в Хърватска, че да чуят хората.
7/8 (нерегистриран)
стига лъга бе селски,магистралата в Сърбия е по-зле и от нашата а в участъка от Белград до границата с Хърватия си е направо тестов полигон.......всяка година карам по нея и не създавай фалшиви новии,че вече балъците свършиха
Alex (нерегистриран)
Извинете, но не е ли най-справедливо ако акциза събран от горивото отива за поддръжка на пътищата и улиците? Караш повече, гориш повече, плащаш повече. Това с толовете е формена идиотия от която се отказака в Унгария и Словения. Само артристи като францетата или мафиоти като талиянците си държат на тях.
Тол (нерегистриран)
Това с толовете е в ущърб на тези, които карат повече - караш повече, плащаш повече. Обикновено това са фирмаджиите с коли, бусове и камиони. Те реват на умряло, а винетките са им добре дошли.
Alex (нерегистриран)
Те и зареждат повече. През личната ми кола я мине тон бензин годишно, я не. През служебния бус тон нафта минава за под две седмици. Само акциза на този тон нафта е около 450 лева. Тези пари не стигат ли за пътищата? А самата система на толовете е скъпа - скъпа е като инфраструктура (цените са все едно на обратната страна на Луната ще я изграждат), скъпа е като поддръжка (лапачи по веригата много). Накрая ще излезе, че ще трябва да се субсидира и служи не за финансиране на пътя, а за преразпределение на транспортните потоци. Не е шега последното. Беше изказване на някакво франце по високите етажи на властта им.
7/8 (нерегистриран)
винетките ВИНАГИ излизат по-евтино от толовете....който не е карал в чужбина само той не знае и нямам време да описвам колко се плаща с винетка през Словения или Австрия и колко през Хърватска или Сърбия за една седмица
Батко (нерегистриран)
Фактите: Винетка в България 50 евро, винетка в Швейцария 35 евро. Въпрос1: Къде се краде повече? Въпрос2: Къде се строят повече магистрали и пътища? Въпрос3: Къде доходите на хората са по-големи? В България или в Швейцария
7/8 (нерегистриран)
А нещо за таксите през тунелите да кажеш или там магистралите минават над тунелите.......проЗтия селянин за това го лъжат много защото вижда само до носа си
Дирчо
Ако идеята на тол таксите е че който кара повече, да плаща повече, това вече го имаме в двойната цена на бензина, от която половината е данъци. Ако ще има тол такси, то тогава да се махнат данъците от двойната цена на бензина. Как така за едно и също нещо ще ни дерат кожите по няколко пъти!
да (нерегистриран)
И да не забравяме данък върху превозното средство.
Тоя нов министър... (нерегистриран)
вундеркинд...на 26 години областен управител..... Да престане да се блещи и да смачква думите в скоропоговорка...че изреченията му стават неразбираеми. Ох,къде ги намирате бе...
Илианна (нерегистриран)
Мъжът ми е шофйор и ми е казвал че в повечето страни има топ такси. Само в Норвегия долоклото знам са на винетки. Топ таксата е по-справедлива според мен доколкото мога да преценя. Така си плащаш всичко на веднъж и след това нямаш грижа. А винетката докато я запелиш пък после не може да с отстърже от стъклото. Ужас.
VenkoGrig
С тази уговорка, че умника заявява, че ще има и винетки!!
3M (нерегистриран)
ЕЛЕКТРОННИ, ако не си разбрал и така милиционерите ще загубят привилегията да пътуват без винетки!
вдигат се турците (нерегистриран)
България ще прибира пари от турските шофьори. Има ли някой българин против това?
Бат Боян (нерегистриран)
АЗ СЪМ ПРОТИВ!!! Защото съм пътувал по магистрала с въведени тол-такси и знам какво е на всеки 20-30 километра да спираш за да платиш за следващите 20-30 километра. Според мен ,по-добрият вариант е винетката / дневна ,седмична.../. В Германия си купуваш винетка ЗА АВСТРИЯ! На Унгарската граница купуваш за страната и ...няма спиране. А като влезеш в Сърбия... Или в Гърция/Солун-Атина/...
Пат Пояне, (нерегистриран)
От Ниш до Белград (ок.200км)колко пъти спираш да платиш такса?
Аз (нерегистриран)
Уви ще плащат не са само турските шофьори, а и българските такива. На тази трапеза са се наредили доста "наши" фирми. Между събраното от таксите и влязлото в бюджета ще има процент разлика, който ще отива на правилното място. Чудесна Куче-Касичка.
... (нерегистриран)
Цяла Западна Европа с малки изключения е в тол-такси. Дано не се побългари тази система. Акцизът на горива също е справедлив налог - който кара повече, плаща повече - но защо тези средства не отиват за пътища, никой не смее да каже!
MM (нерегистриран)
Цяла Европа сама си е построила пътищата, нашите са построени с европейско финансиране, демек няма инвестиция, която да се връща. Не разбирам смисъла държавта да построи нещо и след това да го връчи на "Кой" да печели от него.
Ето (нерегистриран)
Тук е заровено кучето приятел.Повече няма какво да се каже.Не 100% а 1 000 000 % истината си казал,дано да те разберат но се съмнявам.Дали ще разберем кой ще лапа баницата,също. Може но след като всичко е приключило.А ако няма алтернативни пътища,това ще е върха на сладоледа.
петър димчев (нерегистриран)
Бедна държава сме, няма пари за всичко. От есента връщат казармата, това ще глътне много пари. Не разбрах колко месеца ще е , но може в продължение на един-два месеца от службата наборниците да строят пътища, магистрали, да ремонтират дворове на училища и т.н. Така ще бъдат спестени доста пари и ще има и друга полза от казармата освен военната подготовка.
Н-ам кой си (нерегистриран)
Не ,бате! Това може да стане в държава ,в която службата е над една година и момчетата няма какво да научат повече в казармата. Но пък работата на хора на които това не им е работа ... първо е некачествена /защото нямат умения/ и второ е некачествена /защото нямат нито желание ,нито мажеш да ги задължиш да я свършат качествено/. А и да караш умни и кадърни момчета да работят като общи работници...си е жива загуба . При бай Тошо /дето се вика/ караха очни хирурзи на бригада да вадят картофи!
Дедо Иван (нерегистриран)
Абе, Димчев, ходи ти бачкай безплатно, дебил нещастен ....
аман от ... (нерегистриран)
Такси трябва да има и то според вида превозно средство, както е в целия далеч по-развит свят от нас. Като ходят по чужбина плащат като попове и не мрънкат. Щом тук трябва да се пречи - веднага се надигат разни ...
Аман и (нерегистриран)
от разбирачи,като теб.Нищо лошо,щом ползваш плащаш.Въпроса е на кой и за какво.Няма да ти е приятно да плащаш тол такса,и винетка електронна макар. Къде го има този вариянт нашия,дето ни го подгатвят.Или Тол-Испания,Франция,Италия, винетка-Австрия,Унгария,Румъния,България.Маршрут който съм ползвал няколко пъти.Като където има тол такса задължително има алтернативен маршрут.Друг е въпроса дали е изгоден или не.
123 (нерегистриран)
Аман от такива като теб! Първо прочети - тол такси за МПС над 3,5т. Те не плащат винетки. Електронни винетки за леки коли, като системата следи дали даден автомобил е с платена винетка. Преди да ръсиш мозъци, малко помисли!
хахо (нерегистриран)
Голямо закъснение, а трябва да е само три месеца - времето на служебния кабинет. А преди това да видим кой е закъснял?
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
10-километрова колона от тирове блокира "Дунав мост 2" (видео)
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела