Коментари - Първи полет на китайски пътнически самолет (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Сега ще ги видим прехвалените американски, английски и френски авиационни производители дали ще могат да продължават и за в бъдеще да продават своите модели пътнически самолети на двойни и тройни цени . . .
Това е доста сложна работа и има още много хляб да изядат, за да се докажат. Все пак са поставили начало.
1.Самолетът струва 2 пъти по-евтино от аналозите на Боинг и Еърбъс. 2.Парите за производството му остават в Китай. 3.Може да покрие всички вътрешни линии. 4.Няма да има лостове за натиск, както в Иран, когато не се доставяха дори резервни части.
И в Царство България се произвеждаха самолети, но после дойде Червената армия и започна електрификацията и въведохме съветска власт!
Гадни Комунисти са . Трябва дедо Сорос да дойде там и да ги оправи като в България и Украйна .
Бюрократичния Запад, който имаше 80% дял от световната икономика в началото на 60-те години, сега е с около 25%. С огромни дългове, ниска раждаемост, расови, религиозни и етнически проблеми. с икономически протекционизъм и военна сила всячески се опитва да се задържи на нивото на което е бил, но бавно и сигурно умира. Дори технологическото им предимство вече е разклатено.
Някой да те светне, че през 60-те Западът е бил индустриализиран, а останалия свят са ровили в мравуняците за личинки. Това че дошъл фабрикант западняк му продал трактор и научил бантустанеца, че вместо да рови за личинки може да оре нива, викаш е пропадане на Западното общество? Хммммм! Брей!
Понеже не дават да се постват линкове, достатъчно е да се напише в Чичко Гугъл COMAC C919 industrial partners
Глобализмът помага на Китай да се развива, а 'пречи' на Русия. Що ли?
И сега въпросът: от кои известни модели са свалени чертежите? Просто информативно... Едва ли са от ТУ...
Да се твърди, че Китай е комунистически, е все едно да се твърди, че в САЩ е комунизъм. Просто навсякъде деспотизмът е под различна форма и поради историческа специфика днес в Китай развяват все още червени знамена. Иначе милиардер да е в комунистическата партия и в националното събрания на съшата - това е перверзия само по себе си, просто не е комунизъм, а див и деспотичен капитализъм. Ако беше комунизъм, знаете ли колко мечтатели до сега щяха да живеят своя щастлив живот в Китай?! Вместо това китайците бягат далеч от уродливия строй там. Всъщност в Китай са две категории хора: тази малка група, която тръпа дебели пачки, като експлоатира милиард смачкани озлобени китайци и милиард смачкани китайци, които нямат възможност да избягат на по-свястно място, като предпочитат САЩ разбира се. Които (САЩ) са идеологически враг, разбираш ли. А бе лъжата е тотална, само не разбирам колко си глупав, ако се лъжеш от комунизтическото на Китай, дето си е капиталистическо.
Както е споменато в коментар по-долу, китайските студенти (а мисля, че това се отнася въобще за далеко-източните студенти) вече са преобладаващо число в техническите вузове на Запад. Те се насочват също и към медицина, биотехнологии и пр. - все "истински" науки. А западните (бели) младежи все повече учат неща като "медийни науки" (media studies), политически активизъм и други подобни глупости...За черните младежи пък има измислени предмети като African studies (африкански науки) и други подобни...Тъжна картина...
Под 'китайски' сигурно имаш предвид не китайски граждани временно пребиваващи в Щатите, а американци от китайски произход, заедно с такива от корейски, японски и пр. ? Защо не избереш щастливия живот в прекрасния славянски хаганат - там не се церемонят с 'другите', термините за които са- 'узкоглази, чуркобеси, черножопи' и пр...
А ОТ НАС БЪЛГАРИТЕ САМО ГОЛЕМИ МОХАБЕТИ И НАКРАЯ НИЩО. ЕДНО ВРЕМЕ ПОНЕ ДЕЦА ПРАВИХМЕ СЕГА И ТОВА НЕ МОЖЕМ.
Що бе, навън българите доста преуспяват. Но в БГ просто не става, няма енергия, няма интелектуален потенциал и атмосфера, умните си отидоха, които останаха сами се дърпат един друг надолу. Страната ни е била на добър път до Втората СВ но СССР и българските продажници комунисти я съсипват. Червената партия изби елита ни, унищожи самочуствието на българина и желанието му да работи, открадна земята на нашия иначе работлив селянин.
Няма лошо, че са го направили, след 30 години ще става и за ползване. Гледайте поредицата "Самолетни катастрофи" по NG, там ще видите с колко мъка и колко жертви е постигнато днешното ниво на безопасност, което пак никак не е абсолютно. На новия производител тепърва му предстои да измине целия този път. Ясно е, че ще го направят с вътрешните си линии и гарантирано ще го изминат, но засега Airbus и Boeing няма защо да се притесняват.
Китайците отдавна са надминали запада по технологии. Даже компютъра от който пишеш е китайски.
А как са го надминали като точно технологиите им са западни. Производството е тяхно, но пак по зепадни технологични линии. Компютърът е сглобен в Китай, но е измислен и пригоден за производство в доста по-цивилизовани страни, като САЩ и Западна Европа
Съмнвам се китайците да не са ползвали услугите на инженери от Бойнг и Еърбъс. В момента цялата икономика е глобална.
Е, така е, като не рзбирам китайски.. На корпуса прочетох само C919, за другите надписи нямам очила :)))
Защо китайският комунизъм успя , а юдомасонският не?
Защото се отказа от комунизма. Комунизъм не е това да е на власт партия, която се самонарича комунистическа. Комунизъм имаме тогава, когато е забранена частната собственост, когато всички (повтарям всички!) средства за производство са държавни. Китайците опитаха това, видяха, че не става и се отказаха от тези глупости.Сега имат държава с частни фирми, с фондова борса и всички останали атрибути на капитализма. И именно това ги осигурява успеха им. А това как се нарича управляващата ги партия е техническа подробност. При това управляващата партия ще стои на власт докато си наляга парцалите и спестява комунистическите си дивотии на нормалното население. Някой вижда ли вариант партиен секретар да се изтъпанчи на Джак Ма (собственик на Алибаба, над 20 млрд долара) и да подкара на ленински или в тяхната версия примерно маовски съботник?
...... големите работят и показват хъс и стил. НРБ събу гащи пред световната бандитска сган, разпродаде всичко ценно за жълти стотинки, събу посраните си крадливи гащи в очакване на подаяния за "задна прашка". Това са новите управляващи, кредити и подаяния и кражби от 40-50%-бананова република. Нищо ново историята на марионетните правителства в латинска америка са къде, къде по достойни....
Така е, не е лесно да си бил едно време партиен секретар, военен или полицай! Сега животът им изглежда труден ....
Това, което статията не съобщава, е че колесникът е германски, двигателите френско-американски, а интериорът австрийски.
Седалки и дизайнът на осветлението в салона италиански,мокета на пода индийски. Но няма лошо.Никой вече сам не може да произведе самолет.Браво на китайците.Това е първи опит,ще последват нови,все повече части ще са произведени в Китай,все повече детайли ще са конструирани в Китай.Не е малко за държава която започва от нулата в гражданското самолетостроене(изкючвам лиценза на Ан-24). А на другият полюс Русия!!Много традиции,много приказки ,много хвалби и насреща едно голямо НИЩО!!!:-))).Корупция която е прояла изцяло конструктурските им бюра!!Големият им удар със Сухой(70% с западни части) се оказа един страхотен провал който продължава да се дотира с държавни средства с цел.....пропаганда!!!Жалко за страна с такива оргомни традиции в гражданското самолетостроене!!!Колко може още да се краде там на никой не му е ясно:-))
Изостанал си, приятелю! Русофренията те е заслепила! И рашките пуснаха за изпитание подобен самолет! С американски двигател, вярно! Но едно по едно! (И американците ползват руски ракетни двигатели, нали!) След като трябваше първо да се пренастроят и започнат сами с "откъснатите" военни производства в Украйна, сега ще има и развитие в тази посока! И чети повече, батка! В знанието е силата!
Русия също изпитва от вчера своя нов самолет Иркут МС-21, руски аналог на Boeing-737 и Airbus A320, в момента с нов американски двигател (руският двигател ще бъде готов следващата година). Погледнете параметрите на Wikipediа.
Няма значение, важен е сигнала към САЩ, че Боинг може лесно да фалира, ако спрат китайските поръчки за самолети (същото е с Apple и много други амер. фирми). Да не говорим за американската United Airlines, която след като преди полет набиха и изнесоха пътник-лекар американец от китайски произход, може да получи пълен бойкот да лети в Азия. Да не забравяме, че Китай от 1 октомври м.г. закрепи юана в кошницата на световните валути и премина към международни разплащания в юани (по златен стандарт). Това означава, че амер долар до 4-5 години ще бъде изхвърлен от международните разплащания...
Още в зората на промените след 1989 г., китайците се отърваха от соросоидната паплач, на площада Тянанмън. От сородоидите произведоха кайма за алигатори. За това сега строят самолети, а ние внасяме дори и мартеници.
Направиха огромна пазарна икономика на западни либерални принципи, а тръгнаха от едно ниво(!) с определена 'славянска империя' с големи претенции, в която така и не разбраха че на олигархизма и шуробаджанащината мястото им е в 19 век. Накъдето уверено крачат.
Въпрос на време е за да владеят пазара, явно китайският модел е възможно най успешният: контролиран капитализъм подплатен лиспа на всякаква търпимост към извращаващи обществото елементи като Рада Дълбоката, протестери , талибани , ислямисти и тнт измет. Преди 10тина години когато се появиха слънчевите панели от Китай всички се смееха: боклук...е, в момента само Китай прави панели: САМО той. Заели са 98% от цялата електронна продукция на ниско и средно ниво, и докато гейфоня бележи 4то поредно тримесечие на спад Хиоми бележи само и единствено възходи. Така ще стани и при колите и самолетите, но тъй като е продукция изискваща много изследвания и традиции в проектирането и изчистването на бъгове предполагам ще е поне след 15тина години, ако ли не и 20
AIR FRANCE, LUFTHANSA, BRITISH AIRWAYS и други световни авиокомпании са се наредили на опашка за това китайско чудо. Направо ще препарират Боинг и Еърбъс, да знаеш.
Кога да очакваме да се разпадне? Аз на такава щайга се не качвам. Тея една кола не могат да направят, тръгнали самолети да строят. С това да ми гърмят китайските домашни уреди през ден мога да свикна, ама да си заложа живота в някво подобие на самолет.....
Край с монопола на Боинг и Еърбъс ...
Тези двете никога не са били монопол, но СМРАД само тия знае, такава е опорната точка на пропагандата.
Перуката:ФАЩ е государство от Третият свят!
Браво на китайските другари ! Скоро ще полети и руския МС-21 и монопола на Западните мошенници ще бъде ликвидиран окончателно с техните пре-скъпи самолети !
ще закове последния пирон в ковчега на руския проект. Защото тази част от компаниите, които притежават парк от Боинг или Еърбъс пак ще купуват същото заради поддръжката и отстъпката, а другата част най-логично е да предпочете вече изпитан, при това най вероятно и по-евтин вариант като китайския самолет пред руския вариант, който, ако не ме лъже паметта, катастрофира при тестове преди известно време...
Абе лошо няма, браво на братята китайци... Но мисля да се въздържа да го пробвам... за сега! ;-)
Браво на китайците. А ние през 2015 година ще се радваме на 12- то правителство на бойко борисов. защото това е целта на нашата нация-докато свят светува да си избираме бойковци.
"Комунистическият РЕЖИМ в Китай..." Както вече неведнъж съм коментирал тук, РЕЖИМ се нарича всяко едно управление, в което САЩ не може да се намеси, няма свои политици на конци, няма и сороски НПО-та.
Глупако, комунистическото правителство на Китай се подкрепя от САЩ. Цялата им комунистическа икономика е благодарения на западните корпорации, жадни за пари. Това направи ККП изключително богата, понеже на обикновения китаец се заплаща по комунистически. Затова сега Китай са толкова силни, че ако поискат могат да си купят и НАСА и Пентагона.
Ако е нещо качествено може и да се пребори с конкуренцията,но ако се окаже поредното китайско менте ще бъде свален бързо от производство.
Кога и ние ще пуснем роден самолет. Срамота всичко китайско, от телефона и трлевизора до чорапите.
От деня в който Китай произведоха първия пътнически самолет, безопасността на въздушния транспорт падна с 33%.Смятай.....
в Китай е.а мамата на капиталистическите режими в САЩ и в Зап.Европа. БВП на Китай е равен на БВП на САЩ + 3 трилиона долара. Прогнозите са в 2025 година, която не е далече, БВП на Китай да е равен на 2 пъти БВП на САЩ.
А колко пъти е по-голямо населението?
ами като са под строй във фабриките послушните хорица как няма да имат силно БВП? Да не мислиш че това е критерий за стандарта им на живот - много са далеч от южна Корея и Япония.
типични малоумни тролчета. Не съм говорил за стандарта на живот. Там е ясно - от ВСВ престъпната държава ФАЩ прибра златото на света /и който си го иска, си отива от този свят. Справка - Чавес, който успя да си вземе около 45 тона злато от ФАЩ - как да не го утрепят/, направиха долара световна валута, направиха 800 бази по света и огромен военен арсенал, и грабят отвсякъде каквото докопат, ако е нужно си измислят поводи и започват войни. Та е ясно за стандарта, но този стандарт не е даден от господ, той вече е започнал да пада. И тогава ще стане лошо както за тези от ФАЩ, така и за наивниците, които си мислят, че и нашият стандарт някога може да се допусне да стане като техния. За някои отделни бройки не важи, но за телетата, които много разбират от стандарти на живот, важи с пълна сила.
Ами и първият руският МС-21 е готов и започва изпитания с американски двигател,но и руските двигатели са готови и те ще бъдат за втория самолет!Просто не мога да проумея как се получи това съвпадение-руския и китайския самолети готови по едно и също време.Не вярвам в такива случайности!
и двата самолета "MC-21" и "C 919" ще имат двигатели собствено производство и ще бъдат независими. Pед е на "TRJ 626" - които се очаква да бъде готов и да направи първия си полет до 10 години.
Сигурен съм, че китайците ще направят един относително сносен самолет. Аз лично обаче винаги ще предпочитам да летя на Еърбас, понеже за мене те са Нашите.
какъв двуполюсен модел в пътническите самолети :) къде ги слагате французите и бразилците и руснаците :) . не я разбирам тази мания да се списват статий в полза на китайците , особено където са на светлинни години от утвърдени производители...
От твоя списък можеш спокойно да изхвърлиш руснаците и задължително да добавиш канадците.
Традициите не са това ,което бяха!И светът не е същия!А руснаците имат сериозен опит в самолетостроенето -Ил-18 напр. е един от най-масовите самолети в гражданската авиация и е един от най.сигурните самолети.Много добри самолети бяха и Ил-86 и Ту-154.Руснаците готвеха и Ил-96 ,но перестройката ги спря!?доколкото знам,ще го правят пак след модернизация!?А за китайците няма никакви прегради н копирането -могат да изкопират каквото и да е и да го продават после на половин цена!
какво им разправяш за ил-86 като те даже не са го виждали, камо ли да са се возили на него, в него забравях за турболенции ....
Много хора на Запад продължават да гледат с пренебрежение на Китай, като на страна, произвеждаща евтини и чупещи се детски играчки и евтина и нискокачествена електроника. Плюс евтина работна ръка за западните мултинационални компании... Това наистина беше така през 90-те години на миналия век, но постепенно китайците натрупаха огромно ноу-хау и в много области започнаха да настигат и даже да изпреварват западните фирми. В електрониката в момента Китай е доста по-напред от Европа - и като обем, и като качество, и даже като иновации! В сектора на телекомуникациите Huawei се превърна в най-голямата и успешна фирма и буквално уби западните си конкуренти! По принцип на китайците им липсва иновативност. Но са много добри да подхванат някаква идея в зародиш и бързо да я реализират.
Никой не гледа с пренебрежение на Китай - това са си твои лични предубеждения.
Това са не предубеждения, а вреки впечатления! Работя с хора от целия свят, включително китайци. Особено западноевропейците се отнасят много пренебрежително - "китайска работа"... Китайците говорят като цяло много лошо английски, трудно разбират и често оставаш с впечатлението, че са много тъпи. Това е обаче само поради езиковия проблем! Китай бълва ежегодно над милион квалифицирани технически кадри - инженери, информатици. В американските технически вузове китайските студенти са вече почти мнозинство!
Работя от 20 години в Лондонска университетска болница, занимавам се с медицински проучвания. Общувал съм служебно или пряко съм работил с няколко десетки китайци - или дошли от Китай, или родени на Запад. Нямам впечатление да има някаква особена разлика в нивото на интелегентност, професионална компетентност, способност да се генерират идеи или да се изказват оригинални мисли и пр. - между тях и западните колеги. Също така, категорично не съм забелязал у тях някаква изключителна работоспособност или ентусиазъм за работа - и в това отношение са като всички други. Може би (но и това са само впечатления) в тях има по-подчертано известно "интересчийство", дори безскрупулност. Впрочем същото го има и при индийците (с тях съм работил много повече, те са много повече от далекоизточните хора тук, в Англия). Повтарям - това са само мои впечатления.
КАТО СИ СПОМНЯ КАК ПРОХОЖДАХА ,ЕЛИТ,НЕО,МИДЕА И ДР КИТАЙСКИ НОВИ ПРОИЗВОДСТВА ПЪРВИТЕ 2-3000 ПОЛЕТА НЕКА СИ ГИ ТЕСТВАТ СЪС СОБСТВЕН МАТЕРИАЛ;)
С американски двигатели е
И какво от това ,американските ракети са с руски двигатели ,в наше време всеки ползва най доброто оборудване.
кога ще ги стигнем КИТАЙЦИТЕ поне 0.000001%
Да бе,къде е този комунизъм в Китай че не го виждам ?!? Те докато строяха комунизъм без да искат построиха такъв капитализъм, че чак САЩ притесняват... Също като капитализма на Англия,Швеция и Германия - и те градиха градиха капитализъм, а пък постигнаха такъв социализъм какъвто ние така и не успяхме за 40г. Обаче тихо! Не им казвайте,че много се страхуват като чуят "социализъм" или "комунизъм" !!! Абе накъде върви света не знам...
АКО РАБОТИМ КОЛКОТО КИТАЙЦИТЕ ЩЕ СЕ ОПРАВИМ,А КАК ЩЕ МУ ВИКАМЕ НА СТРОЯ НЯМА НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ.
Производителността на труда се определя от автоматизацията, роботизацията и новите технологии. Иначе дори да съберем цело село, заедно с циганите и да маат с лопатите и кирките по 15 часа пак нема да стигнат производителността на един съвременен ескаватор.
Корпуса и електрониката иди дойди...Но виж двигателите, двигателите какви са? Това ми е интересно на мен.
и тях ще почнат да правят. А дотогава нищо не им пречи да купуват от чужди - не са под санкции. Американците също нямат скрупули да купуват Ролс Роис.
Абе и двигателите могат да ги докарат в някаква степен, но има възли и компоненти, за производството на които се искат технологии и опит - примерно лопатките, лагери на турбините и още едно две неща, които с реверсивен инженеринг няма как да ги докараш до характеристиките на произвежданите от Ролс Ройс да речем...
Първи полет на китайски пътнически самолет (снимки)
Големият китайски пътнически самолет С919 извърши първия си изпитателен полет. Машината беше близо час и половина във въздуха на височина 3000 метра.
Обратно в новината