Първият товарен влак Лондон-Китай измина успешно 12 000 км

Първият товарен влак, свързващ директно Китай и Великобритания, пристигна в източния китайски град Иу след като измина 12 000 километра.

Обратно в новината

Коментари - Първият товарен влак Лондон-Китай измина успешно 12 000 км | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ха-ха-ха, можем да перефразираме Britannia rule the waves в China rule the rails

Не че искам да ви плаша, шороши, но Китай е комунистическа диктатура и потиска човешките правди и свободи. Там властва член първи за ръководната роля на Китайската компартия и агентите на ДС - жестоки са, маоисти... Вервайте ми. Белене ще ви се види като пионерски лагер.

В момента от Китай за Западна Европа и обратно тръгва по един такъв влак. Всеки ден! Возят само контейнери основно ч0футови. Всички влакове минават през Брест Беларус/Малашевице. Полша. Вече доставяме контейнерите и до България. Сваляме ги в Полша. Цената на транспорта до Бг. на един контейнер е 5-6 пъти по-висока от морският гр-рт. Има клиенти обаче които го предпочитат поради по-бързата доставка. Другата причина за тези превози е фалита на голяма контейнерна линия.. останалите на пазара не могат да поемат трафика... Има и други причини.

Китайците, ръшите и казахите си знаят масрафа ! МЕЖДУ ДВАТА оушъна по суша, па вие пляскайте по водата!?

А едно време нали е минавал и през България ама сега нещо не ни са харесали .

симо

Едно време ги нямаше американците...Затова и Китай купи пристанища в Гърция,карго летища и инвестира в тяхното ж.п.

Гложде ме с какво ще товарят влака посока Китай. Ако ще е уиски, ще трябва всеки китаец да почне здраво до лоче.

Щом се движи този влак са му намерили цаката. Изчислен е да е изгоден на всички. Може и половината контейнери за Китай да се движат празни.

И Китайчетата ли преебаха покрайнските циганя ? Е, как така е заобиколил Киев,бе?

Щото там се опитват да показват Кияк, затова !

А какво стана с маршрута презУкрайна, някой знае ли?

Китайците да натоварят една такава композиция с тротил за Лондон и Света да се кротне.

ЖП превозите на такива големи разстояния са безперспективни. Не могат да се конкурират с морските превози, както по обем, така и по себестойност. За сведение на пишещите и невярващи на големи цифри, пример за такива кораби гиганти са контейнеровози Е-клас на Маерск - "Емма Маерск" - дължина 398 м, ширина 56 м, дълбочина 30 м, газене 16 м, двигател (двутактов дизел) 1 х 110 000 кс, скорост експлоатационна 24 - 25 възла (максимална 27), вместимост над 16 000 TEU (20-футови контейнери). кръгов рейс Западна Европа - Далечен Изток (Китай) - около 45 дни...Сметнете какво вози едното и какво другото!

И още малко сведения: в този бизнес, контейнерните превози, участват едни от най-големите корабоплавателни компании, като Мaersk, Evergreen (Тайван), CMA SGM (Франция), МSC (Италия), Cosco ((Китай) и доста други по-малки. Това е един ежедневен поток от стотици контейнеровози, които шетат по това направление, пренасящи милиони контейнери годишно. В обозримото бъдеще е невъзможно ЖП транспортът да стане алтернатива на морския поради споменатите по-горе причини. Ако се открие и Северният морски път, което е вероятно да стане при този темп на затопляне, целогодишно, то със сигурност вече няма да се говори за ЖП превози на междуконтинентални дестинации. Но виж, за регионални ЖП превози (вътрешноевропейски) на товари и контейнери, където е възможно, са с огромно предимство в сравнение с автотранспорта например, пак по горепосочените причини.

И какво ще натовари големият кораб от западната част на Китай? Нищо - няма море там. А до Швейцария какво ще докара - пак нищо. Влаковете може да имат по-малка товароносимост, но никой не казва, че една композиция е всичко налично. Може да има 200 влака. Има неща като въглища примерно, които може да се карат по-бавно и трябва голямо количество. Но при по-скъпа стока на единица обем, нищо не пречи да се кара и с влак. PS: А нашите упорито се опитват да изкарат БДЖ губещо и безперспективно за да се продаде на някого. После изведнъж ще стане печелившо.

Забелязваш ли, драги, че говорим за разстояния от бряг до бряг? Май не! От Западен Китай можеш и пясък да возиш с влакове, но развитата индустриална част на Китай не е там, а е в източната, т.е. до морето...

Още едно трасе заобиколи България.

Защо не кажат каква е цената на контейнер ,на кораб е около 2000 долара ,интересно колко ще е на влака ,зя който се плаща и ползването на линиите през държавите където минава ,и къде са 20 000 контейнера къде са 88 .

....10 000 до 20 000 контейнера, които може да се превозят с товарен кораб... -написалият "новината" явно е прекалил с дрогата или под контейнер разбира, нещо като каса бира!!!

може само да се сравни с желанието да я изявите.

Извинявам се- смятах габаритите за FEU, но явно в поста става дума за TEU.

ааааааммм ний тука у българско да си напрайм магистралите бря, че после ша мислим за БДЖ-то. То нали, и без това, едни ,,умни,, кратуни искаха да го закрият щото зако ни и на нас такоз чуду.

Ти къв си? гратисчия или машинист на дизелов локомотив? Факт - всички наливаме 40 милиона годишно заради крадци като тебе.

Само за безделници професиите са обидно нещо. Ходи си вземай гранта да има какво да ядеш и не показвай колко си "умен и красив". Ако се чудиш как хората ви търпят отговорът е съсвем прост- ходят на работа и не им се занимава с такива като теб.

С други думи, ЕС досега зависеще само от САЩ, сега ще зависим вече от Турция, Русия и Китай! Ха, честито!

ти си хроничен мрънкалник. кото и да стане - все ще мрънкаш.

Сериозни проблеми са различните размери на релсите в отделните страни. Но китайците ще се справят. Те построиха и железницата на щатите и тя още не е мръднала. С нетърпение чакам момента когато влаковете няма да са само товарни а и туристически - един истински Ориент експрес! Билетите ще са много по-евтини от тези на авиона и ще можем да си пием кафето из цяла Евразия! Очертава се силно развитие на железниците в бъдеще и ще е добре България отсега да има изготвена програма. Наскоро китайците искаха да купят и нашите железници и този път трябва да се внимава как се сключва сделката.

Къде тук слагаш България, едни ще откраднат парите за линиите, други пък ще откраднат сложените линии, ако има сложени такива.

Не им трябват нашите железници. Към Муслитата никой не се е засилил да ходи...

Това е добре, но капацитетът му е малък, когато руснаците разработят добре Северния морски път много по-голям обем стоки ще изминават за идентично време същото разстояние. С помощта и на двата маршрута КНР и световните търговски пътища ще станат по-малко зависими от капризите на англосаксонския свят. Похвално!

ти четеш ли? влакът е ЛОНДОН-Китай. И ти искаш да стане по-малко зависим от англия. ми добре.

Англичаните нямат друг избор освен да участват! Северният морски път се контролира изцяло от Москва и е близо с 50% по-бърз маршрут от досегашния /през Индийския океан-Суец-Средиземно море-северен Атлантик/, който свързва Азиатско тихоокеанския район с Европа и който се контролира 100 % от англосаксонския свят. Кеф ти поява на "пирати" по него, кеф ти "мюсюлмански братя" в Египет и трафикът бива или затруднен, или дори спиран... Англосаксонците губят монопола си, затова са принудени да участват, иначе остават извън борда...

Нещо не ми е ясно! Сигурно защото съм тъп! Ама нали англичаните напират за още по-големи санкции срещу Рашата, а пък ползват железопътната инфраструктура на Путьо. Нека някой протестъро-гей и соросоид ми обясни!

Китайците я ползват, не англичаните.

Потеглил на 10 Април, Пристигнал на 29 -> 29-10 = 19. "но пробното пътуване отне два дни повече, отколкото очакваните 18 дни." 19 = 18 x 2 ?!?! Явно има изгубени в превода!

а денят на потеглянето (или пристигането) ??? толкоз ти е "математиката" , ами поне не се излагай... да не говорим, че си праснал знак за умножение, където трябва да е знак за събиране :)))

Ха-ха, математик-отличник си ти.

какво построи тройната коалиция, че нещо не си спомням. И ако е била толкова успешна, защо се отказвате от ДПС-то.

Е, те това е въпрос на който никой не може да отговори... то и на въпроса какво е построил Борисов дори самия Борисов не може да отговори та затова се бие гърдите и се хвали с това колко лентички е отрязал. Ей ти една статия от 2012 за да ясно какво имам предвид: По неофициални данни до края на 2012 г. в състезанието за това кое правителство е построило повече, води Тройната коалиция - 121 километра, срещу 115 километра за кабинета Борисов". Разбира се, трябва да се има предвид, че настоящото правителство не довърши мандата си, а строящите се в момента трасета са 9 с обща дължина 204 километра. Освен това много от трасетата, открити от Тройната коалиция, се експлоатират без акт 16, има проблеми и с отчуждаването. До момента у нас обаче нямаме магистрала, построена само от едно правителство. Дори и най- късата отсечка от магистрала Хемус" - 8 км от околовръстното на София до село Яна, ще стане готова в рамките на две правителства. За магистрала "Люлин", която е дълга 19 километра, заслугата е на общо 3 правителства за 12 години работа. Кабинетът Сакскобургготски" започна договарянето на парите, 40 на сто беше построена от кабинета Станишев", останалите 60 - от правителството на Борисов. Сметката кой колко магистрали е построил е трудна и поради друга причина - има отсечки като 16-километровата между Харманли и Любимец, която е откривана и от двете последни правителства - веднъж през 2007 г., и след отстраняването на дефекти в настилката - отново през октомври 2010 г.

Дебиле, не е важно кой и какво е построил, а дали след 30-50 години в България ще има българи! Каквито и магистрали да построи Тиквеника, колкото и блока да санира, какъв е смисълът, ако те няма да са за българите? Защото нито моите, нито децата на другите, които са намерили поминък по света и са се устроили, никога няма да дойдат в държава собственост на някакъв тъп мутро-пожарникар!

А в държавата на Жан Виденов, на Станишев или на Курнелия ще се върнат ли? А бе смотаняко?

В Русия ли са?

от Лондон искат да преминават през ЕС и Русия като през малка гара

никак не е лоша идеята и осъществена при това. Но сигурно трябва да минава през Великия Съветски съюз транзит, щото като го накачулят другарите кат пирани и нищо няма да остане. Жалко.

превод от статия , 2-и януари 2017 , The Telegraph , Louise Moon .

дерде този път железопътен дето минава през два-три континента.

...Първият товарен влак Лондон-Китай измина успешно 12 000 км... --- а защо не пише колко от вагоните са били натъпкани със шпионска апаратура и колко са били натъпкани с вещества увреждащи хората и околната среда, а? скоро по трасето ще се появят хора, животни и растения мутанти....

Курнелия, Миков, Станишев не режат лентички щото са скромни. Може Станишев да е резал лентички на имението си на Женевското езеро, амо то къде беше - сигурно в Русия бе - той умре за Русия, нали беше техен гражданин, ама е получил КАТАРЗИС.

бат Бойко само лентички реже.Защо не режат комунягите - защото нищо НИЩИЧКО не са направили. Не се сещам нещо да са направили, верно като взеха властта от задния вход, щото Бойко я нещеше - те са забравили кога са печелили избори, та се изтъпаниха нагло да режат лентата на Дунав мост две, който Бойко построи но нямаше време да открие ха-ха.

Напротив, Тройната коалиция повече кради, но и повече построи. Просто за разлика от Боко след тях не тичаше кохорта журналисти да отразява рязането на лентички. Въпрос на реклама.

ще спомогне изключително за търговското развитие между двете държави.

А Дянков искаше да закрива Българските железници. Пак за ГЕРБ гласувайте.

А не бе, за БСП ще гласуваме!

Хората работят не са като нас.Само никъде не прочетох кой е рязал лентичката на новия маршрут.

Страхотна идея за ББ. Всеки ден може да измисля нов маршрут и да реше лентичка. Днес Варна - София, утре София - Варна и т.н. Днес автомобилен, утре железопътен, на третия ден велосипеден.

Разстоянието между Ксинганг, най отдалеченото от Лондон китайско пристанище, е 11 230 морски мили, дистанция която контейнеровоз с най-икономична скорост изминава за 31 ден така че твърдението написано в статията че железопътния транспорт ще съкрати пътя с 30 дена е или самохвалство или грешка в превода... Предполагам че китайците нямат намерение да пренасят стоки между двете крайни дестинации, което наистина няма как да бъде рентабилно, по-вероятно идеята им е да осигурят мултимодален превоз на малки пратки между отделни гари по изградения от тях маршрут.

не ли е местност Иу, Джинхуа, Китай ? или това да е беззначение ?

По пътя Караганда, Казахстан към Карамау , Китай минал ли този влак ?

Самата статия е пълна с фактологични грешки, така че не знам какво има значение, примерно пропуснали са да напишат че тази ЖП линия всъщност зъвършва не в Иу а в пристанищния град Ханжоу...

Federico Bravo преди 6 месеца (Преведено от Google) Жп гарата е хаотично място, отиде и по-рано, за да получите билети. Офисите на билетите са извън станцията и след това влиза в същите извършване на проверки за самоличност, билета и багажа. Това е доста малък за Китай мащаб, но са в делата за утрояване в кратък период от време. (Оригинален текст) La estación de trenes es un lugar caótico, hay que ir con bastante anticipación a sacar los billetes. Las boleterías están por fuera de la estación y luego se ingresa a la misma haciendo el control de identidad, boleto y equipaje. Es bastante pequeña para la escala China, pero están en obras para triplicarla en poco tiempo.

Нови маршрути по-лесно се откриват. Малко по-трудно е да направиш линии.

Китайците да минат през Волуяк по-напряко

Сега разбрахме, защо Великобритания напусна ЕС. Ще си импортира китайци с влака! На отиване уиски и бебешко мляко... ако си спомня някой, че преди няколко години в Китай си изтровиха бебета с пластмаса, а на връщане китайци. Само не ми е ясно, как ще оцелее уиските през Самая могучая... Явно на покривите ще са монтирани автоматични картечници.

умен бе,като на гергьовско агне баща му:)

хаха Те руснаците ще откраднат уискито, ще го прададат на черно и с денгите ще си купят лосион. Уискито е за соросоиди.