”Пътпроект 2000” ще проектира АМ ”Струма” през Кресна

Предложението на "Пътпроект 2000" ООД е класирано на първо място в конкурса за изработването на разширен идеен проект на АМ "Струма" в участъка Крупник-Кресна.

Обратно в новината

Коментари - ”Пътпроект 2000” ще проектира АМ ”Струма” през Кресна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абе кво стана с Лазар Лазаров-бившия шеф на АПИ дето го арестуваха и обвиниха мин год. за 50000000 лв. липси от Струма????Алооооооо къде е

От проекти,комисионни,консултанти...парите свършиха и няма пари за построяването.

По-рано идеята беше да се построят две отделни платна. Едното по билото на Пирина, а другото през дерето по старото трасе. Сега оставам с впечатлението, че ще има нова магистрала с две платна по ново трасе. Ако това е вярно, то това ще е много хубаво. Старият вариант, платно по старото трасе, щеше да е смъртоносно! Относно цената, да се надяваме да не я вдигнат нагоре, по-ниска не може да е!

Герберски трол! Не можело да бъде по-евтино?!? Е как да може, като половината поне трябва да се окраде! Глупак!

Абе тия луди ли са бе??? За 20км. 730млн.лв.?!? Та това са по 35млн.лв. за километър! Тия да не строят магистрала на Луната или на Марс?!? Това е подигравка!

Има един "антикварен виц" за тунел под Шипка - щели да копят от север и от юг. И ако Случайно не се срещнели, то под Шипка щяло да има Два тунела - щяло движението да е еднопосочно и скоростно досущ Монбланския тунел. ------ Мъни, Мъни ... Мъни мъст би фъни ин диз "ричмъндс уърлд". Извинявам се - трябва да пиша с кирилица заради "полиглота от Банкя".

само 2-ма участници разликата в офертите 2-3 мил за 50м асфалт... И какво, ще стане. Правителството ще усвой едни пари, Европа няма плати и пак ще теглим заем за 2 милиарда лева....

симо

Интересно нещо са ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ....ОБЩЕСТВОТО ПЛАЩА за да го преметнат-къде скрито,къде от явно по-явно.....Щом то плаща защо не си го направи САМО!!!!Убеден съм , че има СИЛИ И ВЪЗМОЖНОСТ.....За какво са му тъпи търгове/с награди/ и куп частни мошеници,с подизпълнители на които НЕ можеш да хванеш края!!!!Държавата МОЖЕ,както и по-рано можеше.

Има! Чрез избори... Ти кой избра???

симо

Сериозно!!!!Не го мислиш,нали.

ДА ВИ ГО ТУРЯ НА МАЙКИТЕ НА ВСИЧКИ СОФИЙСКИ ВАЛИИ НАСРЕД МАКАЗА И ПОД СЕНКЯ В ТУНЕЛИТЕ НА СТРУМА! ВСИКО ДРУГО ОПРАВИХТЕ ,АМА ПОМАКЪЛКА КАК ЩЯХ ДА СИ ЧЕШЕ ТРЪТКАТА НА МАКАЗА ЗА ПЛАЖА ! КОГА ЩЕ СДЕЛАЕТЕ ТУНЕЛА ПЕТРОХАН И 4 ЛЕНТИ С-ФИЯ ВИДИН ,УРОДИ СОФИЙСКИ!

Стига рива бе, хората в Северозапада хляб нямат да ядат, ти за пътища говориш!

Единствената цел, да се мине през дефилето е ОСКЪПЯВАНЕ на проекта, с цел по-високи комисионни!!! Има обходен маршрут не по-дълъг с 2-3 километра, с нормална магистрала и малък тунел...

Най-силното земетресение ставало някога в Европа откакто се води статистика е било точно в разлома Крупник-Кресна - около 8 ма степен е било.Там е един от най-опасните разломи. Имате ли си предства,какво би се случило на подобен виадукт с такава височина,ако недай Боже стане нещо ?

Aлоооо ,журналистите откога Павел Диковски стана архитект.

Когато Доган стана хидроинженер

Тази поръчк си е била за СПИРАНЕ. Само заради това, че не е спряна, ГЕРЪБ требе да целува краката на Герджика

Интересно как 2те фирми, които са участвали как така са регистрирани на един и същи адрес и дали няма определени изисквания, които само те покриват, за да се класират и една от тях да спечели ? ? ? Ти да видиш...

Борбата беше м/у даскалите от ВИАС за мостове и един младеж откраднал най_голямата фирма за тунелно строителство... Решението е Соломоновско!!! За всекиго по нещо - от всички по много /комисионни/

Крайните квартали на Евро столицата ни, ще продължат да серат във външни клозети... / по закон изгребни... де факто - попивни/!!!

К'во стана с папката???

Швейцарците били добри, италианците, ама ги дали на мафиоти... Ами кой ги е спрял да кандидатсват, бе червени отрепки?! Търгът е бил отворен за всички! В търгове за стоежа на магистрали са участвували австриийци, гърци, турци...

симо

Като си ,,сузи,,ще ревеш за гларус!!!Само пенка я прекарват чужденци,дето с ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ ще оберат каймака,а за нас ще останат дупките на втората година.

Те сегашните тунели не могат да поддържат ще строят нови!Седем тунела въобще да не почват!Минете по единствената завършена магистрала Люлин и ще разберете,в Кресненското дефиле нямат шанс.

Ш има и награден фонд за всеки депутатат по 1 милион с цел превенция срещу корупцията, защото бедния депутат е корумпиран депутат.

НА КОЙ НОРМАЛЕН БЪЛГАРИН МУ ТРЯБВАТ ТЕЗИ ТУНЕЛИ ДО МАЛАКИТЕ,ОСВЕН НА МАЗНИТЕ, СОФИЙСКИ ШОПАРИ? НЕКА ДОЙДАТ ПРИ НАС НА ДИСКОТЕКА ,ДА ИМ СТАНАТ ГЛАВИТЕ МЕКИ КАТО МУШМУЛИ ОТ ТУПАЛКИ!

Абе то щото сте много отворени затова в София е пълно коли ВР и М. Като сте у софия сте по тихи от тревата. Ама като приберете у дома и натъртите по 2 ракии и ставате яката работа. Та заради туй никой неще да ходи натам в Оркландия.

Kalin

Може да сме най бедните в Европа но ще имаме най скъпата отсечка в света.Това е направо уникум дето го пишат че и с цифри.Японци,немци,австрийци да бяха докарали и им възложили тия километърчета щяха да ги направят за в пъти по ефтино и качествено.Да ама ги бяхме викнали нямаше да можем да крадем а това е.....в основата на тая отсечка.Години ни разправяха какво бил откраднал бай Тошо ама.....се оказа аматьор сравнение с тия сега!

Предвид изключително сложния терен, многото тежки съоръжения, висок сеизмичен риск, екологични изисквания и т.н. цената дори изглежда съмнително ниска. То килиметрите са последния фактор, който определя цената, защото не е едно и също да строиш 1км през равно поле и 1км през планина, ждрело и т.н.

lu4ka

Член на ГЕРБ?

Kalin

Тунела в Япония който е по дълъг от цялата тая отсечка е също в земетръсна зона да не говорим че и по често ги друса с бая степени по Рихтер е в пъти по ниска цена а е тунел!!!а не няколко тунелчета!

Аз си мислех че арх. Петър Диков избяга от поста главен архитект на София заради лични причини . Той се оказа в ПО-ГОЛЯМА далавера и корупция .Те това е играч .

Не ви ли омръзнаха коментарите бе хора?! Пушка кремъклийка му е майката...

Крупник-Кресна = 21км при тази цена е близо 35 милиона на километър. Направо чудесно ;)

Изпонасраха се!Без саораженията, което е по-сложно, трасето може да се проектира като се спазва БДС от строителен техник!И нека се знае! Няма инженер, дипломиран след 2000 година, които да е получил знания колкото техникумец от СОЦИАЛИЗМА !

Явно нямаш и грам понятие какво е това строитрелно проектиране. Но важното е да дрънкаш глупости за социализЪма. Да ти припомням ли как го определи бай ти Тошо? Като НЕДОНОСЧЕ!

симо

В сравнение със сегашните мошеници е абсолютно НЕДОНОСЧЕ!!!

Между другото, който е гледал малко Дискавъри, ще да е забелязал, че и в Китай и в Дубай великите строежи се ръководят от бледолики инженери от страни мнооогооо далечни... дори бачкаторите да са мургави пакистанци или жълтолики китайци! :)))))))) Така че нашите мургави балкански субекти по-добре да стоят далеч от такива отговорни национални обекти :)))))

симо

Голям Лезик имаш!!А плащат ли поне ???

Има една поговорка, българска. И едно кило брашно да имаш, дай го на майстор. След като има такива доказани строители на тунели като австрийците, швейцарците и италианците защо си правим експерименти? Досега да бяхме забравили за тази магистрала. Ама не. Трябва половината пари да отидат по лични сметки. Ненормална държава!

Всеки истински мъж, най обича да дупчи тунели! :)))))) Тъй като бат Бойко е мъж - ще надупчи на магистралата СЕДЕМ наведнъж!

Хора, вие сте наистина мазохисти! Кой гласува такова високо доверие на Петър Диков за този прокт. Не виждате ли какво направи със София? Този човек трябва да бъде съден и да му се забрани да се "занимава" с архитектура!!!

Стига с тази магистрала. Не ни е нужна. Искаме даже да се затвори. Хубаво ни е на Слънчака. Не пущайте софиянци в Гърция. Дайте ги на нас.

Единствено ме притесняват технологичните предизвикателства. Не ме разбирайте погрешно - голям фен съм на иновациите, обаче реалността е малко по-различна. Капацитетът на персонала на големите строителни фирми не предполага иновативен подход. Не, че никой не разбира, но от 10 човека е достатъчно 1 да саботира нещо, и нещата не се получават. При иновациите е изключително важно всички до един да са мотивирани нещата да се получат и то добре, да не се отказват при първия проблем и т.н. Наблюдението ми показва, че като навсякъде то и в строителните фирми има доста повече от 10% интриганти, които се занимават с това да правят така, че нещата да не се случват по най-добрия начин. Та успех с иновациите, ще ви е нужен. Дано не съм прав този път, ама за съжаление винаги излизам прав. Чак е скучно.

симо

Нали сега сме поклонници на ИНДИВИДУАЛИЗМА,КОНКУРЕНЦИЯТА....Така, че за съжаление пак си прав...не се съмнявай в себе си.

И прасето Пеевски в кой от двата ПЪТПРОЕКТ-а е съдружник? Или и в двата едновременно?

Две фирми с едно и също име са класирани на 1-во и 2-ро място, председател на журито арх.Петър Диков, спечелилата фирма предлага съоръжение за мостова конструкция с отвор 302м в силно сеизмичен район ... просто се възхитих от резултата от конкурса и благоговея пред него мълчаливо ... хвала

Двете фирми с подобни имена говорят еднозначно за търг с предизвестен край и ГАРАНТИРАНА комисионна. Преди 15-на години работих в една фирма, където участвахме с 3 различни фирми на един собственник.

по-добри от швейцарците в строежа на тунели няма. Да се даде проекта на швейцарска фирма. Ще се изпълни навреме, качествено но и вероятно малко по-скъпо. Нека не забравяме, че те прокопаха над 120 км под алпите за 15 години и построиха най-дългият тунел в света в срок и съвсем леко оскъпяване. Някой може ли да ми обясни, защо цитираните цени са с точност до стотинката :D

Освен швейцарците и италианците са много добри в строителството на тунели и виадукти, но Ганьо не прави международни конкурси, а нашенски.

просто да не се дава на наша фирма, защото хем корупция хем и некачествено строителство. Нека парите се дадат на чужда фирма но с условие да наеме на работа колкото може повече българи.

Е, как да кажеш след това на ония, ако спечелят: "Абе, пичове, дайте сега да видим какво правим с ония, нашите 10% от офертата!" и след като пак не те разберат, да им кажеш, че сме размислили и те са згубили търга! Друго си е с нашите калинки! Те даже няма да искат да им се задават въпроси! И си знаят точно колко и как да занесат след победата! Абе, чиста и добра работа си е нашенската!

Че ние кво ще краднем?

Вие какво искате? Без пари ли да ме оставите? Нали съм си калкулирал веднъж сумата за строителство, от която ще построя с 40% магистралата и веднъж същата сума за ремонти на участъка в следващите 5 години. Аааамааха, не ви е срам, ще ми давате акъл да каним швейцарци, та кьорав ремонт в следващите 20 години да не мога да хвана, а и да употребят парите за строителство до шушка в строителството.

Шефа Шиши каза тунелите да са по дълги и по-широки, че и той не тънък и трябва да може да мине. А и за тази фигура много обществени поръчки трябват...

Е, какво са тези 3 милиона разлика в повече за победителя? Няма и 10%, каквато е обикновено тарифата за рушвета!

Е, поне с наградния фонд ще го докарат до нормалния рушвет! Виж, дали ще направят след това читава магистрала е съвсем друг въпроос! То и ББ обещава вече три мандата много, но то обещанието не е като изпълнението!

Леле мале тия ли боклуци ще ми строят чудо на чудесата. Смятам да измисля летяща кола, че да не се налага да карам по тия пътища.

Сещам се за тоя виц в който японци обявяват конкурс за прокарване на тунел и след конкурс избират българкия екип. Учуден главния инвеститор пита, защо е избран българския екип пред толкова много други реномирани кандидати. От комисията му дават отговор, че като знаят българската прецизност и точност очакват като започнат изкопните работи за тунела от двата края те да не се срещнат по средата и на практика да получат два тунела на цената на един.

За много неща пишещите тук са прави- корупция и т.н.,но всички тунели и мостове в България , и в много други страни ,са построени от български строители и никъде няма по два тунела,вместо един.

Бочко , кога ще е ремонта на ремонта?

Доколкото разбрах, "Тъппроект 2000" са спечелили срещу "Тъппроект". Принципно идеята е добра - да се дадат 2,5 милиона лева за проект, за да бъде ползван, но след като първия ще вземе 85% от парите, втория 10 % а третия 5% а са се явили двама участници, питам къде ще останат останалите 5%, които са си сума към ... хич да не е 125 000 лева. Или ще ги похарчим по банкети? А и уж проекта ще се използва за направа на съоръжението - с оглед на сложността на терена смятам, че цената е нереално ниска, и ще се наложи или дофинансиране или просто няма да го изпълнят а ще се усвоят само едни 2,5 милиона лева, както винаги ...

Конкурсът се прави с присъждане на награди за участниците. Наградният фонд е 2,5 млн. лева за три награди - за първо място - 85 на сто от фонда, за второ - 10 на сто, и за трето - 5 на сто. Можеше да започнат с това.

Какъв е този награден фонд...

По смешното е че се е явил един и същ от различни дружества а до трети не се е стигнало...Питам се тоя диков след като направи София на нищо сега голям спец и на пътища стана след като и председател на това ''жюри'' станал..Неразбрах само кой и от къде ги дава тия милиони за ''наградите''

Съдейки по новите пътища и магистрали по добре да насипят там един чакъл и да го зарежат. И без това след 6месеца ще започне да пропада асфалта, пък и за 700милиона толкова...

Както се пееше в една песен на незабравимия Тодор Колев ,"след мъглата пак мъгла " , но тук ще звучи "След тунела ,пак тунел" , а светлинат е от насрещния автомобил

Тая новина ще я коментирам, когато разбера кой стои зад фирмата, спечелила конкурса;)) И много се надявам отнякъде пак да не изскочи името на най-новия строител на съвременна България, преплетено през 100 метра свински черва!

конзолен виадунк 302 метра неможе да се построи от българска фирва! цемента в българия е пълно менте!! в къщи даже с обикновенна дрелка се пробива в бетон 8 мм за дубел даже и да не се включи ударното!!!

В България цИментът не е менте, а си е съвсем редовен. Често пъти бетонът е с по-нисък клас от предписаното по понятни причини - икономия на по-скъпия компонент (цИмента). Затова има лаборатории за проверка на якостта на бетона, ако някой от контролиращите се интересува! Обаче едва ли! :-(((

ПРАВЕТЕ СИ ТУНЕЛИ С КРАДЕНИ ПАРИ ДО СПА ЦЕНТРОВЕТЕ,ЕКОТУРИЗЪМ,СЛУЖЕБНО МАНДРЪСАНЕ С КОЛЕЖКИ,КЪЩИТЕ ЗА ГОСТИ ,ХОТЕЛЧЕТАТА И ДЖИДЖИ БИДЖИ ЗА ПРЕЗ ВИКЕНДА НА СОФИЙСКИТЕ ШОПАРИ,А ВЪВ ВИДИНСКО ,МОНТАНА И ВРАЦА ПЪТИЩАТА СА КАТО В БАНГЛАДЕШ ,ПУСТИНЯЦИ КРАДЛИВИ! КЪДЕ Е ЧЕТРИЛЕНТОВИЯ ПЪТ СОФИЯ -ВИДИН!

Ами така ще е ,както се казва ,"Ден ,поколение храни"

Съвсем ви подхождат :)))) Все пак БСП си избирате всички тия години :))))

Те съществуващите ще паднат бре другари тиквовци, докато вдигнете нови седем тунела!

Диков в какво превърна София ленд ?Такива обещания за парк ?Ще намажеш ли и от това ли ще намажеш ?

БОЙКО БОРИСОВ СРЕЩУ БОЙКО БОРИСОВ 2

"Пътпроект 2000" ООД срещу "Пътпроект" ЕООД, а ?

Свършиха имената на фирмите в България, затова се казват така :))

И двете фирми са на Тиквун.

Със сигурност конкурса е менте, паорите отново ще отидат при герберските ободжии, дето набързо ще ги излапат, а тунелите ще се сриват върху колите-великите строители, с наглата дебеловрата свинкя, дето сеге си играе на прокурор, ще се натъпчат за пореден път! Дано пукнат дано!!Мръсна гербеска паплач!

Бойчев, ти ли бре?!

Дай да видим вашите тунели? мръсен плюещ боклук

Е, не се пеняви толкова де. Нали затова ни плащат. Все трябва да пишем нещо тука. И ние деца храним...