Мащабни промени в столичния градски транспорт

Мащабни промени в маршрутите на автобуси и тролейбуси на столичния градски транспорт влизат в сила.

Обратно в новината

Коментари - Мащабни промени в столичния градски транспорт | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Автоматизираната система за ловене на гратисчии ще запише и всички служители, които пътуват с обикновена хартиена карта със снимка, а това са ДАТО, Нац. следствена служба, НРС, ДАНС и мн.други. Пак нещо необмислено. Навярно някоя останала калинка го е измислила.

Ало, ДИР-а, не ни заговаряйте зъбите, а кажете какво става със скъпите билетчета за градския транспорт!!! Нали съдът ги отмени като неправомерни? Защо още се плащат от хората? Поне да беше транспорт като транспорт, а то......

Един ден пишете нещо за маршрутите в провинцията като Pусе ти си прав там долу кво ги интересува селаните за някави Coфийски маршрути gоляма новина eгаси редакторите

линия 21ч я няма от 5 години я се почешаите и измислете нещо друго *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

За селянина дошъл в големият град няма традиции, той така или иначе не знае маршрутите и може да ГИ (се ) променят всеки ден!!! Трамвий 5 върви поне 100 г по един маршрут, 19, 10 ,4 11, 12 , 6 са традиционо с един маршрут дълги години. НО!!!!,,,???? Градовете и държавите в, които има стабилност и традиции, едни и същи маршрути и номера- почти са вечни!!! Там където обаче управляват временни СЕЛСКИ субекти, няма традиции, няма постоянство, там всичко е ден за ден , МАНДАТ ЗА МАНДАТ!!! Вижте Берлин , Париж , Лондон Москва дори, учете се бе селяндури управленски, не се управлява с хаос, вашата м.... простаааа!!!

Айде, след Бургас, дето още са ошашавени и плащат като луди, дойде редът и на София . . . . .а като бургаските спирки ще има ли?

После защо журналистическата професия не била на почит... очаквах по-сериозно отношение, точно от този сайт! Излагате се не за първи път, всички тези промени са факт от месеци или години, просто променят статута си от временни на постоянни. Следете си информацията, че много бързо се превръщате в сайт от ранга на брадва/блиц и т.н., а не бяхте така до скоро!!

Ама вие си мислите, че в София има градски транспорт ли? Хаха, наивници!

Не става дума за никакви промени! Този жълт сайт за пореден път показва какви некадърници пишат в него. Истинската информация тук е че временно или пробно работещи линии вече стават за постоянно. Няма промяна!

Интересно ми е 110 с коя линия или друг транспорт се дублира че я закриват???Май им се иска по два билета да се дупчат та да има повече за крадене..

От кога дир бг стана софийски сайт, и защо трябва да информира цяла България за разписанието на софийските градски автобуси? Въпросът важи и за националните медии.

Тъй като в София живее и работи една четвърт от населението на страната.

Мен пък ме интересува. На мен ми се налага да пътувам до София понякога и въпроса с градския транспорт там ми влиза в работата.

Като те интересува, има си начини да разбереш, не е нужно да навират софийското разписание за транспорт на всички в страната.

За да може като дойдеш в София да не минаваш през цялото време през централна ЖП гара, за да стигнеш до която и да е точка! И да не питаш постоянно къде е ЦУМ!!!

А може ли да дадете обяснение защо и докога??? Или просто така..

Маршрутките са си частни и добре конкурираха обществения транспорт, но с разни измислени правила успяха да ги съсипят. Недоумявам защо чиновниците държат всичко да управляват - нали трябваше по новите икономически закони пазарът да определя правилата?!

тия да не са решили 2 лв билета?

некадърието на кликата около неграмотната и проста даскалица по руски, ако не беше на гърба на гражданите, щеше да е комично. а, бе, калинки, то трамвай 19 от бая време вече не върви. а нещо така за незаконния билет няма ли, как ще връщате после горници от на същия и талоните по 10, дали сте мислили, алчни селтаци. приятен ден.

за какви тотални промени става дума -413 , 88, 123 си се движат от месеци по споменатите маршрути. Това прах в очите на избирателите ли е?! Стига вече с гръмките фрази - направете допитване до пътуващите как им е по-удобно , вкарайте информацията в един компютър, сортирайте я и ще получите реално необходимите промени .

и нещо по отношение на простите, неграмотни, миризливи, криминално проявени, нагли и квичащи за помощи цигани няма ли да предприемете. ситуацията е същата и не се е променила. возят с седнали, крякащи, с маанетата от смартфоните, кафенца и бирички, а билет, о, моля ви се, смях в залата. в този смисъл, всяко увеличение е за балъците, дето имат само задължение да бачкат, създават продукт, плащат данъци и осигуровки и категорична забрана да ползват езика на омразата, че ще дойде илия илиев шибания мангал с кайена и 100 думи речников запас и ста'а страшно. приятен ден.

А вие виждали ли сте контрола да глоби сиганин?

На царчето му пуснаха автобус. Около Врана скорстта е ограничена за да не се смущава царчето. Браво , браво...

А цената на билетчето кога се очаква пак да скокне със 60 %?

Като са удължили маршрута на 204, ще добавят ли още няколко коли или ще си я караме с наличните, с които положението и сега е нетърпимо?!

Аз ли не вдявам или нещо е тотално омазано? Автобусни линии с номера 214, 2, 68 и 284 няма от доста години насам. Следователно тази новина е некоректна въобще. Какво обединение на 213 и 214, като те се обединиха доста отдавна. Същото с 1/2, 68/69 и 84/284.

искат да кажат,че сегашното състояние е било временно, ей така да видят дали ще се справим със събирането на 213+214, и тъй като се научихме, вече ще е за постоянно....някаква дейност отчетоха

Не ме интересува транспорта на София.

Е къв го търсиш тогава в този форум?

По-скоро какво търси статията в новините на дир бг, предполагам че софиянци си имате собствен сайт.

Най лошият град за живеене от целия ЕС ! Но ще стане и по лош !

Автобус 4, ще прави пълен кръг в Младост 1, за да се удължи с 10-20 минути времето за пътуване.

не схващам промените.Сигурно пак ще вървят празни автобуси.

Когато откриха новото трасе на бул. Малинов, хората от Младост 2 протестираха заради преместения автобусен транспорт, но ГЕРБ, Бойко Борисов и Фандъкова твърдяха, че така е по-добре. Сега гледам правят това, което хората преди години си искаха, защото си познават квартала, за разлика от калинките на ГЕРБ.

София с павирания бул,"Ленин", с езерото"Арияна' с дървените лодки с весла и ресторанта с ароматния мирис на скара, кино"Влайкова', кино'Славейков', лятно кино"Мир",плажа"Република","Дианабат','Чайка"!Какво направихте селяни?!

Какво направиха ли? Ами натресоха се, натрапват селското си мислене и еснафщина, мразят София, съсипват я, превръщат я в сметище, объркват всичко в нея, привикват и роднините си тук, с което допълнително се обезлюдяват малките населени места, икономика ..... за какво говорим въобще .... За съжаление всичко започна в далечните години, когато другарите завзеха с кръв властта, започнаха да развиват тежка промишленост, превърнаха думата селянин в мръсна дума, всички искаха да се наричат граждани и "да учат, за да не работят", постепенно започнаха хората от селата да се изнасят в градовете, от малките градове - в големите и така до днес, когато в България има мисля, че 3 града, в които се е съсредоточило по-голямата част от работоспособното население на България. Тъжно, много тъжно, но много малко хора го схващат, а управниците ни днес, са същите като тогава - прости, алчни, с огромно его, хора без потекло, без род, без ценностна система, хора, които както тогава, така и сега изтребват интелигенцията на България, едно време буквално, а днес, гонейки я от страната ни. Нищо не се е променило, само затъваме все повече и повече.

той говори за годините, когато другарите завзеха с кръв властта - тогава бяха тези кина, имаше и кино Сердика - сега разрушено, и кино Изток - сега Била, и кино Славейков - сега някаква помия и...... Недей да слагаш всичко в кюпа, не го прави, това само влошава нещата. А врабчетата тогава бяха безброй и Радичков написа книга за тях. Радвам се, че имах щастието да живея в онези времена.

Много сте ми любими "кореняците" с това вашето "Вие селяните". Според вашите критерии и аз съм селянин - роден и живял в Плевен. Да ви разказвам ли как помня аз родния си град, и в какво се е превърнал сега? Нима не е истина че почти всичко, което можеше да произвежда и да е полезно на икономиката беше приватизирано от "едни софиянци". Разходете се из провинцията (има и други красиви места освен Арияна от спомените ви) и попитайте кой притежава лъскавите вили, предприятията и т.н. Е, в право ли са "селяните" да не долюбват мистичните обитатели на столицата и тайничко да се надяват децата им да са част от тези вечно претенциозни и всичко имащи "софиянци"? Аз бих казал - да. Само че ... светът се развива, и това не е по вина на "селяните" и на "софиянците". Ако се замисли човек, и едните и другите тъгуват за заминалите си деца - в по-голям град, в чужбина ... Всички си искат "едно време", кренвиршите от месо, "Добруджа" от 30ст. Живея в София, но професията ми налага да пътувам. Поне за себе си съм си изградил мнение - хубава ни е държавата и столицата ние хубава. Отиди в един Шанхай, Банкок или дори Токио и виж в каква блъсканица, мръсотия (без японците) и пренаселеност живеят. Нима Дубай е мнго прекрасен с безкрайно високите си лъскави сгради? Пътувал ли си по железницата в Париж? Навсякъде животът на обикновенния човек е труден и сигурно навсякъде има хора тъгуващи за тяхната си "Влайкова". Това което са ми казвали колеги чужденци за София: "уау имате си планина!". Или - ха 5 евро за порция ядене с месо? Разберете - живеем много добре ... каквото било в миналот било, да запазим поне това коеот имаме.

НО НЯМА КАК ДА ГО ПРОМЕНИМ тъй като в София живее и работи една четвърт от населението на страната. Пътищата, построени по времето на соца тотално се скапват защото вече 30 години ПАРИТЕ НЕ СТИГАТ - всичко става частна собственост, но частника чака ДЪРЖАВАТА ДА МУ ОБУЧИ СПЕЦИАЛИСТИТЕ, ДА МУ НАПРАВИ НОВИ И ДА ПОДДЪРЖА СТАРИТЕ ПЪТИЩА , но пък данъците да не са големи, защото бизнеса все прохожда от 27 години и все още не може да ходи твърдо ами се олюлява ( или само симулира защото така е по-лесно) и се надяваме българската икономика чуждите инвестиции да я оправят. Да, ама не - чуждите инвестиции идват естествено заради ПЕЧАЛБА, НО НЕ ЗА БЪЛГАРИНА И ЗА БЪЛГАРИЯ А ЗА ЧУЖДИЯ ИНВЕСТИТОР.

ОБИЧАМ ТЕЕЕЕ

Общото е промените, които мен ме интересуват е, че ще пътувам повече време, в някои случаи доста повече. Не знам защо се прави всичко възможно да се съсипе градския транспорт на София, най-вече чрез промените на маршрутите, безразборното откриване и закриване на линии и увеличението на времето за чакане по спирките. Може би целта е приватизация за един лев на много милиони наша собственост.

Жельо/лека му пръст/, направи селяните - столичани, а те докопаха властта!

Пак прецакаха хората, които протестираха в Младост 4, срещу закриването на маршрута на 213. В крайна сметка мафията в общината наложи своето без да ги е грижа за нуждите на хората в Младост.

В крайна сметка да се съберат хората, да купят няколко бусчета и да печелят пари, нали?

Защо така всяка промяна в градския транспорт, задължително води към по-лошо?! Примерно - обединяват линиите 1 и 2, но те не случайно са отделени. Номер 2 качва едни баири от Кокалянското ханче до центъра на село Кокаляне и си е необходимо да може да се справи с това изкачване през зимата, а и през лятото и затова имаше един автобус, който се движеше нагоре-надолу. Автобусите по линия 1 не са в състояние да направят това, а и няма необходимост толкова често да се движат нагоре към центъра на Кокаляне.

КАто удължават маршрута на 204 мислят ли как и без друго претъпканите автобусчета ще поемат пътниците?!?

А кога ще удължите поне с час работното им време ? навсякъде в Европа транспорта е почти денонощен . Тук си лягат с кокошките ! Или са в полза на такситата ! От едно късно кино и си на такси за какво мие тая ката . като няма транспорт !

Това, че в някоя от комунделските ви дестинации за екскурзии може да е било така, не значи че в цял свят е така. Стига сте лъгали като мръсни комундели. Изкъпете се поне!

Може би вместо 284 имат предвид 384 и каква точно е промяната

Напротив, точно 284 имат предвид. Просто всичките промени се водеха временни от години до окончателното вземане на решение от СОС. Само, че тази статия, описана по подобен начин не трябва да е с днешна дата.

Като закривате линии и автобуси, върнете маршрутките - толкова хора ги ползват. Само Метрото ни оставиха- явно пари за друго няма. ВЪРНЕТЕ МАРШРУТКА - 24 -Младост - Овча Купел / поне докато стане МЕТРОТО !/ Даскалицата да си ходи - ГЕРБЕРИТЕ ПРЕЦЪВТЯХА !!!

руската фиоложка и даскалица превърте каишката...

от какъв зор...Разбъркаха града, няма оправия, на 2-3 години нови измишльотини.

"Мащабни промени в столичния градски транспорт" А аз си помислих, че ще връщат пари от незаконните билети (карти) които продават!

Да ви кажа честно, не виждам никакъв смисъл от съществуването на това дружество ЦГМ. Видя се за какво служи. Не виждам смисъл и от автобусното поделение - общинска фирма за облагоделстване и шуробаджанащина - има хиляди потвърждения за това. За другите две фими - Електротранспорт и Метрополитен важи същото. Назнчават се едни хора за директори, които работят изцяло за собствено облагодетелстване. На всякъде в белите държави градските линии се дават на търг на частни фирми и която спечели с най-добри условия обслужва трафика. Тук се прави и невъзможното за осигуряване лукса на служителите и директорите на общинските фирми. Време е Фандъкова да развърти метлата. По-добре късно от колкото никога.

Гениален си. Ако дадът градският транспорт на частни фирми, и там ще стане като сметката ти за парно и ток. Цената на билета лев и шестдесет ще ти бъде мечта, цената ще стане първо четири лева по належащи причини, а после ще стигне то седем, пътници ще има по десетина за ден, останалите на колелета, а които не могат, с КАРУЦИ. Дано поне тези в кметството да нямат откачалки на твоята степен.

Маршрутките са си частни и добре конкурираха обществения транспорт, но с разни измислени правила успяха да ги съсипят. Недоумявам защо чиновниците държат всичко да управляват - нали трябваше по новите икономически закони пазарът да определя правилата?!

Трамвай 19 няма от доста време...

На грешна спирка го чакаш:)И така колко години вече?

Автобусна линия 384 може спокойно да я закриете! Не съм виждал да пътуват повече от двама, трима пътника!! Пълно безумие е тази линия. За Дружба 1 не е удобна за метрото!!

А кога ще ни върнете маршрутка 22?

А кой трамвай води от Централна гара до ЦУМ-а? Линиите обезопасени ли са? Кат стъпиш да не удря ток? Май ша пазаря в Кърджали, че е по-безопасно! Стълбове падали, ток бие.