НАСА откри изгубен космически кораб в орбита около Луната

НАСА откри индийски космически кораб, загубил контакт със Земята преди почти осем години, в орбита около Луната.

Коментари - НАСА откри изгубен космически кораб в орбита около Луната | Днес.dir.bg

очевидно ги имат в изобилие, а и ефтини са, като кренвиршите, щом започнаха да губят шпионските си сателити около луната... :-)))

да не споменавам кой е най стария космически кораб покрай луната ма аре ша го спестим че и там не е много добре напоследък съседчета са

Трябва да се помете, така да се каже да се почистят следите от "голямата стъпка за човечеството". Щото скоро и други държави може да стигнат до Луната и току виж се рзбрало нещо си...

куку

завил свят да се въртят като гламави толкова години? Или са тичали вътре на обратно да поддържат баланса?Като не можеш, защо се пънкаш и буташ редом с големите?Първо нахрани хората и им създай поминък, после мисли за чукарите по космоса.

А македонският спътник откриха ли го?

Той е в друга галактика.

Не са обиди, а просто факти. Това са хора които не уважават себе си и ръсят глупости с което сами се обиждат демонстрирайки простотията и тъпотията си. А ти си същия боклук. Но ти не се обиждай от истината.

лунен вятър пак задуха,и акъла на дада пак издуха

Кретен си ти, тъпако!

2008 индийците пращат спътник на наЛуната 2009 НАСАпраща спътник да шпионира индийския

2009 зимата - американският и индийският спътник се сблъскали и нароили чаве... ъ-ъ-ъ, парчета!

Американците пратиха 12 астронавта на Луната Как пък един кенеф не сковаха

Така и не се научиха тия цигани, че изгубиш ли се в космоса, спасението е - обръщаш се с лице към Земята и пръдваш здраво, колкото ти газ държи!

Ако засечете Банкянския хуманоид да се обадите! Плиийз!

Бе банкянския не знам, ама краварското знаме още се вее гордо на луниия вятър!

Добре бе, като сте толкова отворени мурзилките ,и никой не е ходил още на луната, от къде знаете, че няма вятър?

Да бе, изгубили се! Сеят цигани в космоса и събират старо желязо. После всички на опашка в Перник!

Само да не си мислите, че има още секретни спътници горе. Всичките са номерирани и заведени на отчет - къде ходят, какво правят.

Браво на НАСА!А сега да вземе да откри снощи къде оставих ключовете си?

.

Виж в ключалката на вратата от външната страна - жена ти да не ги е оставила, та да мога да вляза докато те няма...

Остава въпросът какво е станало с членовете на екипажа. Има минимални шансове да са оцелели - ако са рециклирали урината си до получаването на чиста питейна вода и ако са поддържали ферма за мравки, които са безценен източник на протеин и могат да се отглеждат при условия на нулева гравитация, за разлика от растителните култури. Може и да са катапултирали, когато апаратът е дал бъг, и сега да се намират в някое екзотично кътче на планетата, вероятно със сменена самоличност.

че кой кораб хвърчи без ферма за мравки?!

Не прочете ли, че тва е сателит с диаметър 1.50 м? Баси жалкия опит за хумор...

Куб с диаметър 1.50 м?

Добре че не са го пратили на Венера да го изядат гущерите

Дир, първо уточнявате, че "Чандраян-1" е излетял не от къде да е другаде из вселената, а точно от Земята и второ наричате космически кораб нещо си с размерите на кухненска маса.

На нещо подобно по размери е летял Гагарин.

ми летял е,а ти като само на метла летиш,кой ти е виновен

Сферичният спускаем апарат, с конто Гагарин летя и се завърна на Земята, "Восток 1" е с диаметър от 2,3 м.

Аз твърдя, че Гагарин не е летял и че е щял да се разприказва и затова са го убили.

А хората които са били вътре живи ли са?

над Столипиново.

таман реших, че са извънземни, то било индийски...

тези имат червена точка между веждите.

вероятно е бил отвелечен от извънземни, отдавна се знае, че имат бази на Луната

Ехееее, не стига че е КОРАБ ами и КОСМИЧЕСКИ! Накрая излезе спътник.

Хората вътре живи ли са? Надали им е стиганала храната за осем години. Но водата може и да им е стигнала, защото съм чела, че те рециклират урината и я превръщат в чиста питейна вода.

...спри спри..само не казвай какво ядат

Може и да ви е гнусно, но е факт. Гледала съм по ТВ. Урината се вкарва в нещо като блендер, там се центрофугира, извлича се чистата вода, която може да се пие, а всичко останало се превръща в прах, който по-късно използват за тор тук, на Земята.

Колко жалко ,че в него не е пътувала Корнелия Нинова.

с Йотова. Ушатия ще кара!

е малък, иначе не би било зле да вземе повечко "астронавти" - поне 240 на брой.

ма тия освен индийския и некъв техен са открили бе,разузнавал около луната дали още има от оня вятър дето клател хамериканския флаг

Поради отсъствието на атмосфера и множеството метеорити падащи в района на приземяване на американските лунни мисии това което е останало от спускаемите апарати много вероятно е напълно разрушено и много вероятно дори изпарено.

Глупости! Само преди 2 години ЛРО предаде снимки на местата на кацане и модулите си бяха там цели и непокътнати. Естествено направиха и снимки на руските луноходи, като дори показаха на руснаците къде е вторият им, че го бяха загубили. И те са здрави. Друг е въпроса, че руснаците в момента не могат да пратят сонда дори само около Луната и да снима

Преводача е некадърен. Изследователски, е превел като разузнавателен, ама все пак трябва да му влезнем в положението. Силата му е в руския език.

и кво е изследвал,лунния вятър по ласвегаските пясъци ли?

Ако някой ден успеят да ми открият и чорапите, ще ги призная :)

В задника на педали не правят наблюдения. По лесно е сам да си ги извадиш от там. Все пак задника си е твой.

тъз истерична мъс тия ти запуши устата