Китайски гигант обяви сериозните си намерения за БДЖ

Министърът на транспорта Христо Алексиев е получил официално инвестиционно намерение за БДЖ от китайска компания.

Обратно в новината

Коментари - Китайски гигант обяви сериозните си намерения за БДЖ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ПРЕДЛОЖЕНИЕТО СИ ЗАСЛУЖАВА СЕРИОЗНО ОБСЪЖДАНЕ,ЗАЩОТО Е ТВЪРДЕ ДОБРО КАТО ПЕРСПЕКТИВА!!!

Добра цена мандарин, татар чавета продаде.

Най-накрая нещо свястно да стане. Ще имаме дори заводи за производство.

Идола на подлогата Оги,Мони комарджията,продаде енергото,сега е ред на БДЖ.

Дотам ли стигнахме, да сме роби на робите на света, които произвеждат всички боклуци на света срещу шибания си най евтин робски труд? Срамм и позоррр, ние сме европейци, а не роби на жълтите маймунииии.

Много си в грешка, не сме стигнали дотам,отдавна задминахме това позорно място. Преди 2 години около нова година обявиха, че Китай вече ни е изпреварил официално по стандарт. Това означава, че "най-евтиния робски труд" е по-добре възнаграден от нашия.

С китайци не трябва да имаме никакъв бизнес, те са лъжци по големи от Курнелия, излъгаха чичи Сам да им даде най високите си технологии в замяна на евтини и нискокачествени дрънкулки. Everything "Made in China" is junk. Самите китайци - също.

как станаха някои неща от преди около 40 - 60 години?! Става дума за стотиците китайски "дисиденти", които бяха "избягали" в САЩ и там като учени и висококвалифицирани специалисти работеха във всички сфери обхващащи високите научни достижения и високите технологии (в това число ядрената енергетика, технологиите и производството на "силиконовата" долина"), а след това масово, над 600 души, се завърнаха обратно в Китай и се вляха в китайската научна и производствена дейност. На това му се казва да откраднеш, чрез мозъците на собствените си хора и по легален начин най-високите научни и технологични достижения на вероятният си противник и на базата на тях да създадеш неща с които, в съчетание с нископлатения общ труд в производствата, да го изпревариш. Нали точно по този начин Китай стана първа сила в производствата на компютърна и съобщителна техника и разви ядрените си арсенал и енергетика. Докато тук ние се смеехме на цитатите на Мао и обсъждахме хунвейбините и културната им революция, то определени кръгове от китайците не си губеха времето и успяха безплатно да вземат от американците всичко което им бе нужно. И не само че го взеха, но и го внедриха в производствената си дейност така, че и в последните поколения американски самолети, в това число и бойни, има авионика с китайска електроника.

На жълтите и влаковете ли са жълти (на снимката). Какво стана с леките коли "Великата стена", които жълтурковците щяха да произвеждат у нас? Чайниците едно приказват, друго вършат, трето мислят, но в основата на всичко е дивото коварство. Няма по коварен и жесток народ от тях!

ти нещо си друсал ми се струва. Първо тая компания е с покачващи се печалби и второ тук се произвеждат по 6000 коли годишно и се увеличава бройката...

да го продава герджиков! бдж е на загуба от как е бдж! аз съм се возил на влак последно като се уволних от софийският кеч през1978г. и товарен влак не ми трябва, най близката релса е на 50 км от къщата ми! но да го продаде за 130 000 000 € ми се вижда ефтинджос! та саво релсите между софия и пловдив струват повече! на централна гара софия ремонта и е по скъп!

Като тръгнат онези ми ти високи технологии по релсовите пътища от клас "Хитрино" - предвиждам такъв живот, че само си викам ... въх!

Кво мрънкате бе! 27г. демокрейшн и от БДЖ останаха само релсите. Най-евтиния транспорт, гръбнака на всяка икономика, строен с кръв още след освобождението от нашите деди, беше разграбен до шушулка. И сега добре, че идват комунистите, да ви оправят бакиите, а вие пак недоволни.

разкостват ж.п. структурата.

ТОВА Е СКРИТА ПРИВАТИЗАЦИЯ ПРИ ТАЙНИ УСЛОВИЯ! МАФИОТИ!!!

да се чете -аз тиквун Първии не мога да крада затвоа всичко без мен е мафиотско и мутренско аз бухалка не съм виждал и не съм мутра

"Подвижният състав ще бъде доставен своевременно спрямо спешните нужди на БДЖ и с високо съотношение цена-производителност" Аре нема нужда! Виж ако беше "високо съотношение производителност-цена", това вече е друго! Четете я тая елементарна математика бе господа списвачи!

БДЖ не е ли стратегическа система за държавата... или тоя път няма да се оплакваме от монополизъм...

няма да стане. БДЖ мъст дай.

Колонизаторите идват!

може пък да са изпрани некои пари в Китай...

Железници енергетика стратегически отрасли, които трябва и в нормалните държави са ДЪРЖАВНИ !

Инвеститор във България ,означава ! Подкупи за упраляващите , грабеж на държавата , безработица , мизеиря . До сега от ивеститорите сме видяли само обедняване и нищо друго .

като видят "свежи" пари и крачката им омекват.

За китайските мащаби това са дребни парици и добре ,че е така защото на запад ще ни оскубят и одерат преди да ни дадат нещо.Всъщност китайците се стремят да завоюват позиции в Европа и това е нашия последен влак.Лошото е ,че такива изгодни сделки обрасват от наша страна с корумпирани паразити които спират всичко щом не печелят най-много.Разбира се само подвижен жп състав е нещо без добри пътища ,комуникации а и собствено производство на техника .

Всички тези сериозни инвестиционни намерения България можеше да си ги реализира сама ако не беше разграбена и унищожена и така беше върната много десетилетия назад. В стойка партер всяко инвестиционно намерение минава.

Епа ото не го направи бе байчо?

Докато не махнат търтеите дето управляват БДЖ и не изметат централното управление от тунеядците, нищо няма да се промени там. Фирма, в чиито Централен офис главното занимание са разходките по коридорите, никога няма да прокопса.

Мирише ми на далавера с китайските партийни братя ;-)

по твоята ,,необорима,, реформаторско-гербаджииска ,,логика,, в америка управляват наи-върлите ,,комунисти,,!!!

sonibvc@gmail.com

Не така. Мен всичко може ми казвете но не и гербарист. Никога не съм уважавил тъпи, прости и некъдрни Мутри и неговите пророци! Да не говорим пък за партията му.

тз пък йок - тиквата е в киреча!

Добре, че е Китай и Русия, че от "нашите съюзници" нищо не става, или "инвестират" в "проекти" като Пиндоските Марици или Водата.

Я си прочети за БЕЛГРАД, 15,12,2014-та.. Какво се е подписало тогава. И как БАЦЕ не е бил там.. Щото НКЖИ и БДЖ са отказали китайските юани.. Пък питай "От Китай" от 17:53, верно ли БАЦЕ кат са разходи до там да подпише мемурандум - ДА МАХАМЕ С КЪРПИЧКИ, кат треновете с китайското карго профучават ПОКРАЙ границата не.. Догожава си гледкай по ГЕОГРАФИКА, че Пловдив е бил спирка по пътя на коприната.. БАШ ЕКСПЕРТИНА е спец по изпускане на питомното, и гонене на дивото.. Щото кат СОЦ пожарникар девизът му бе - "ПОДДЪРЖАЙТЕ ОГЪНЯ! ИДВАААМММММ!!!"

"Влакът-стрела"!

По-скоро чакай Приватизация в пет без една минута ;))

Писах преди и сега ще се повторя,колко ли им се иска за месец два на тези разбойници да сключат всякакви договори само и само да приберат едни комисионни,а после куче влачи.Спомняте ли си КТБ-къде е Цецко,Общинска банка-къде е пъпката на ривиерата и колко още.Кои ще плаща после НАРОДЕ???!!!

за 170 млн евро ще вземем ...10 мотриси...голямо обновяване...

Вече 10 години живея в Китай. За това време доведох няколко големи компании, с интерес да инвестират у нас, но след 5-6 дни разговори, си тръгнаха крайно разочаровани. Накои от тях направиха инвестиции в съседна нам Румъния. За около 5-6 години присъствах на различни български правителствени, президентски и бизнес форуми/делегации в Пекин, Шангхай и Гуанджо, и се червих доста от глупостите, които се изговориха. Мисълта ми е, че всяка нормална голяма компания, независимо дали идва от Изток или Запад, ще избяга без да се обръща назад, след досега с българския бизнес климат, бюрокрация и реалности.

докато има ,,политици,, от ,,дс-оод,,...и ,,мутрогенна демокрация!!!

В момента при теб трябва да е 2 часа посред нощ...Вие не спите ли там, в Китай?

00:13, ако трябва да сме точни, но тъй като имам малко бебе сънят е относителен лукс от известно време, поради което наваксвам с новини от родината. :)

Ех, нямах смелоста преди 10г да ида в Китай макар че си го мислех :-) Виках си тогава "Запада издъхва и се пренасити, или Русия или Китай". Отидах в Русия но може би в Китай щеше да има по интересни възможности. Както и да е. Браво на тебе!

хихихи хаха хахо! къде в россия си? щото ако е по на изток, скоро там ще е китай, та скоро ще имаш интересни възможности!

Зарежи ги тези глупости. Кажи как са китайките? отзад дават ли?

Само релсите остана някои да оправи, че инак тези мотриси ще се влачат с 40 пак.

Тук става дума, за бъдещето на България. Докато ние си гледаме в пъпа и на Нинова коня, на изток мислят и правят новият скелет на световната икономика. Къде е нашият съвет на Старейшините или Боилите? САЩ правят така, че да спрат това, където могат с въоръжени конфликти. Ние сме най важната страна в Южният пояс. Петрол, газ, Жп транспорт всичко е Геополитика. Колко партии говорят, за това? Как народа да избере правилните хора, като за важните неща: ни вопъл ни стон.

седнал некви крадливи самоводенски кръчмарчета да търси ...разгеле че го няма де! Току виж докарал некъв нов "цар" смотанякът

Стамболов направи, за 7 години толкова, колкото други не направиха за 70 г.

Нашито родни комунисти-русофили ни доведоха до състояние да станем слуги-собственост на жълти маймуняци! Супеееер!

,,спинозните,, предпочитате ,,ислямски инвеститори,, и ,,арабски главорези,, за работна ръка...а и за други ,,лични,, услуги!!!

Искам всички да се върнете назад и да проверите в архива на новините от 2013 година. Тази "новина" си е копиране на същия текст от тогава, едно към едно, със запетайките. И фирмата е същата и намеренията са същите и всичко си е същото, само името на министъра тогава е друго. То бива бива да се произвеждат ФАЛШИВИ новини, ама поне бъдете креативни господа и дами "журналисти", а вас ви мързи поне нов лъжлив текст да измислите.

просто тиката вече го нема много густо

Тъй като нашите политици за всичко питат началниците ,за железопътна връзка между Истамбул и европа има две трасета. Едното минава през България и то може лесно да се блокира от "началниците", другото е през Масетония .За тази цел тя трябва да е дестабилизирана ."Идеята е да се подпали цветна революция срещу правителството, с цел то да бъде дестабилизирано и така да се попречи на руските и китайските мегапроекти на Балканите, като например Турски поток и Балканската железопътна линия на пътя на коприната, които се предвижда да пресекат заобиколената от суша македонска територия"

е то има трасенце през Русия фери и констанца и румънягите мое пак да ни напраят гъзобрък и юез чалми да мине

на ментетата вече и локомотиви ли правят ? И менте правителство се радва за "откритието "!

Спри пушенето гербоиден троле!

ти бръкна в зад-ника , нали ?

глупости на търкалета!

Съживяването на "Пътя на коприната" ще се извършва със специални модулни вагони и това е добре за нас, защото БДЖ е в средновековието. Друг е въпроса защо досега това не се случи или противоречи на магистралния ни "маратон"?

Не се е случило до сега, понеже, най-вероятно, ТИКВАТА е искал доста пари като рушвет от китайците. Сега, когато господинът "насрани гащи" не е на власт, нещата закономерно се подреждат.

Въпросната "тиква" се срещна наистина с китайските компании ( за разлика от тази фалшива новина от 2013, копирана тук само с промяна на името на министъра). И им каза " Не само вагони, но и железопътни трасета ще ви дам да правите, но само при условие че отворите тук фабрики поне за асемблиране и ремонт, ако не за производство. И гарантирате ХХХХ работни места. И направите център за обучение. И не искате държавни финансови гаранции. Лично присъствах на разговора ( от китайска страна). Тогава човека, който каза на правителството, че предложението на китайците е НЕИЗГОДНО, със съответния доклад за становище до Министерството беше тогавашния Финансов директор на НКЖИ - сегашен временен министър. Вие си правете изводите.....

ВНИМАВАЙТЕ С АЗИАТСКИ СДЕЛКИ ДА НЕ СЕ ОКАЖАТ УТРЕ БЪЛГАРИТЕ НЕ В БЪЛГАРИЯ ,А В АЗИЯ...ТЕ СТЪПВАТ ТИХО,НО ПРЕВЗЕМАТ СТРЕМГЛАВО...

В белия свят една такава сделка за поне 50 год.напред и за милиарди средства се обсъжда поне 1-2 години, приема се и от НС , а Герджика иси е алчни и пре алчни бързат та бързат .ЗАЩО ПАК ЛИ ЩЕ СМЕ ВЪТРЕ??????

къв бял свят си ма ...или кат ти дръпнаа канчето побеля...щот иначе си калайджийка

След съпоставяне на йезуитски изложената информация излиза следното: 1. Китайците искат БДЖ, като ще платят за нея 130 милиона евро при дълг от 600 милиона, който си остава държавен 2. Ще дадат нови влакове на КДЖ (новото име на БДЖ) на стойност 170 милиона евро като част от капитала на дружеството Каква част от БДЖ искат срещу 60% от стойността на дълговете? Кой ще плати останалите дългове? Каква част от стойността на БДЖ са тези 400 милиона? БДЖ Товарни превози или Пътнически превози визират? Или и двете? До вчера ревахме, че БДЖ трябва да остане държавно, днес вече сме навити да е китайско?

P.S. На страницата на китайската фирма няма нито ред информация за това намерение. Може пък да не знаят..?

те специално те щъ калесат и щи пратят гейша да те информира ...

Човек трябва да е пълен балък за да повярва на тези китайци, които просто така ще изсипят една торба с пари за нищо.

Тези китайци да не се окажат същите китайци,които Александър Томов беше докарал уж да строят софийския Лас Вегас до Елин Пелин?!?!!? До ден днешен нищо,ни гък ни кокорек от тези китайци,които Лупи преди всички избори тръбеше,че ще инвестират край Елин Пелин и ще построят цял град... Аман от лъжите на БСП крадливите мошеници!

А някай питал ли е началниците и то тези отвъд океана.Ние не случайно се отказахме от "Южен поток" и южния нов път на коприната.Та нали не случайно в момента САЩ клатят Македония , за да провалят двата проекта продължението на "Турски поток" и железопътното трасе за южния път на коприната през Македония

китайският футболен клуб шанхай шенхуа купи нов играч. карлос тавес ще получава заплата от40 000 000 € годишно! да му е честито. герджиков се гласи да продаде бдж на китайците за 300 000 000 €! това са седем заплати за карлито! да им е честито!

Не за 300, а за 130 мил.

Да, това ще бъде част от южния "път на коприната", защото северния вече е реализиран. Този януари пристигна в Лондон първия товарен влак - през Русия, Полша, Германия, Белгия, Франция, през Ламанша и в Лондон. Който се интересува и разбира поне малко от геополитика, ще разбере и това...

Ако Чичо Сам не подпали и нас. Вижте Грузия и Украйна. Трябва да сме сплотени всички българи.

ми в грузия и украина стрелят руские бе! дядя ваня, а не чичо сам!

Приветсвам новите влакове и завода за поддръжка/обновление ...но старата инфраструктура /линии/ която служи и за "бране на джилязу" кой ще поеме нейното обновление и поддръжка...и докато това стане (доста дълъг процес) кой ще задължи местните автобуси да направят връзка с влака (закъсняващ заради проблеми с трасето) а не с конкуриращият влака междуселищен автобус. Дяволът както винаги е в детайлите...ако бухаме пак само на парче за да заработим комисионна ...до там и ще си останем. Ще имаме влакове-стрела движещите се като мравки и чупещи често се за да се осигури работа на завода за поддръжка ....хубаво е да видиш, че нещата са взаимно обвързани...;):)

Е, щом "намеренията са сериозни" Герджика да тръгва за Китай като сватосница - ще се жертва пък на ползу роду, нищо че хич не му се ходеше по света;)

Дъра-бъра дъра-бъра. Утре ще пуснат новината за идването на китайците в Пловдив... и така вече десет години :) Хич не ни трябват тая сган!

По ИТ форумите напоследък се коментира отношението на КИТАЙСКИЯ ШЕФ към БГ РАБОТНИКА: 1) ЗАДЪЛЖИТЕЛНО оставане 2 часа след работа (8+2=10 всеки ден). 2) ЗАДЪЛЖИТЕЛНО работа в събота. 3) АКО НЕ ИСКА го заменят с работник от Китай (тамошните условия са още по-тежки, за работника-китаец работата в БГ е желана). Това за ИТ! За всеки друг тип дейност ще си донесат работници още по-лесно!! А в Китай работници има!!!

ха че то голям гювеч при вас бе сао два часа след работа еми затова сте с голи задници щот не бачкате...ааа нещо чух едни смешници да казват че БГ програмистите били яката работа всички в пъба паднаха от смях щот знаят че тва може да е било ама сега сте неграмотни даже след матурите ай със здраве че шефът ме вика))))

Айде ходи да лазиш и да береш малини. Знаем го твоето сити.

уточнение

Мда, така разправят в Лондонските пъбове местните програмисти - вече безработни, защото компаниите изнесоха дейността в София, Ченай и Пекин.

Не само българските а всички програмисти от Източна Европа са класа над тези от Западна, ако не и две класи. Това е факт.

Във фокскон се мятат през прозорците.

БДЖ има бъдеще само ако сменят всички влакове с високоскоростни! София - Бургас трябва да се взима за 2 часа макс, иначе няма смисъл от влаковете!

Товарният влак бърза работа няма, освен ако не вози сладолед. Гледай малко по-широко, не само да си ходиш бързо до Сливен.

Сладоледът се вози в хладилни вагони, бре :))))) Плюс това в сладоледа има Е и може да трае по 15 години.

Даже ако ме питаш мене трябва да го взимаме за отрицателно време.А с напредването на технбоглогиите да ги закриват всички влакове, самолети и само телепортация батко.

пак ли?