Коментари - 1600-тонна машина копае за третия лъч на метрото | Днес.dir.bg
Коментари
Копа машината та се тресе. Прокарваме тунели, но никой не казва, че вече две от метростанциите са прокапали от снеготопенето, а в едната има паднали плочи плочи.
Абе, че Данчето е машина - спор няма. Ама да изкопае тунел от Красно село до Подуене, не ми се вярва.
Макар ,че не разбирам много от подземно строителство си мисля ,че няма да е лошо ако след като приключи в София тази машина пробие Шипка ,Беклемето и други проходи където са необходими тунели и всяка година се избиват хора и се трошат маса пари за зимното им подържане.
Бойко тъпо и упорито изпълнява нарежданията на немският индустриален капитал, назначил Меркел да пълни гушата на същите без оглед икономическите интереси на България. Разчиствали успоредно с това терен за немския индустриален изеднически капитал на мястото на умишлено фалираните малки и средни предприятия в страната. И после защо имало Народен съд? Е, как да стане?
за всеки тунел - нева машина. Какво ги правят старите? иначе ми става много благо на душата като почти навсякъде виждам за изпълнител G.P. Group ;)
Трябва да има и позитивни новини. Хубаво е, че са свързани с Данчето, а не с Курнелчето, щото последното само знае да крадне.
знаеш ли, колко пъти споменах името на Фандъкова и най-близките й роднини по женска линия докато изминах 20 км по офроуд трасето от Цар Борис до Люлин, естествено в двете посоки. А, само там ли е така, цяла София е като след братските бомбардировки през 1944г. За Нинова бъобще не се сетих.
Къде отиде същата машина, но от новината от 6/4/2010 публикувана в dir-а, а и в други медии? http://dnes.dir.bg/news.php?id=6157989&nt=12
Чия собственост е машината чудо?
вярно е, че машината е изключително техническо постижение в подземното строителство, но има доста произведени машини от този тип, ползвани от подземните строители и не само в Европа. Не е редно да се определя като "уникат", доставената у нас машина за прокопаване и изграждане на тунели. Подобни машини със същите технически възможности и параметри, прокопаха и завършиха много тунели с различно предназначение, преди всичко за подземен транспорт. Пример за това е страницата Technik: Dieses Monster beisst auch Findlinge weg WELT. Лек ден.
Отдавна има такава техника: нарича се динамит. А иначе е най-добре да се остави на времето да си продължи да го руши - бетона има живот 50 години принципно и започва да се рони, за разлика от Римския, дето държи 2000г. и нагоре.
имам тъп въпрос: защо след като има метро до мол парадайз, има и трамвай 10 отгоре над трасето. предполагам червените бабички от лозенец ходят всеки ден там и поради тази причина е така? същото ще е и след построяването на някой други лъчи на метрото в южните квартали. същевременно трамвай 12, 4, 18, 6 и тролейбуси 6 и 7ще се лангъркат с таралясници от времето на вълко червенков
Сега ако командваха София комунистите то щеше да се копае на ръка.....
И какво лошо има в това? Такива като теб щяха да си вадят хляба според ума и възможностите си, а не да сипят "мъдрост" по форумите.
Не . Това не е за гении като мен. Аз съм за ръководна длъжност роден. Това е за такива като теб....крепостни селяндури. Тъкмо ще получиш и софийско гражданство докато копаеш..ха.ха
Опитите да се омаловажи ползата от метрото ще имат отрицателно въздействие върху електората.Комуто не харесва да ходи пеша.При управлението на Фандъкова София промени вида си.Има още какво да се направи,но в сравнение с предишните кметове е много по-добре.
да ама и ходещите пеша плащат за метрото и му чуват безумния трясък!
на черното бяло не може да се каже - градът има все още много проблеми, но определено има огромно подобрение.
По Нова е 1400 тона, тук е 1600 ...
г-я фандакова ..оставете какво пишат слобните хора ..ние останалите се радваме от сарzе на всички подобрения които направихте са софiя и правиtе ..даи боже и метрото до овча купел да пуснете до 2019..успех в всичките ви начинания
А какво стана с първата японска машина дето копаеше под бул. Черни връх? Защо тя не копае? Защо ни трябваше втора? Или защо не работят двете една срещу друга? От тук ми напират още много въпроси! За комисионни, за обучение, за назначения, за разхищения , за...?
Ей я, дреме тук, под японския, дето сега е Маринела Чалга палас. Викам й аз, копай ма, а тя ни ще. Сенце трябва, да а подмамиме. Инак тия машини са еднократни и бързоизносващи се, тъй за знайш. Изпаботват се по поръчка, за конкретна задача и не могат да се използват повече. Хубаво е, че питаш, шъ са научиш.
Много обичам да се возя на метрото. Чисто, бързо и няма мангасари!
Вимаги съм казвал. че "Когато Западът Говори, Здравият разум, науката и техниката Мълчат!" Ако имаше учени и инженери и у нас и на Запад щяха да докажат, че метро на релси е безумие в 21-ви век и че ако требе да има метро то требе да е на гуми, на тролейбусен принцип! И нас има дипломирани и лакоми зубрачи и натегачи, но не и учени и инженери!
Като откривате новите метро станции не забравяйте да откриете и завода за чадъри до тях, че в старите прогизнахме от течовете!!!
абе това да ви напомня за "мирния преход към демокрация" и за "доброволното отъпуване на 2 милиона в по-добрия свят", а: ......Заченатата с нечувани насилия социалистическа модернизация на българското село започва да дава отровните си плодове още в края на 60-те и началото на 70-те години. Обезлюдяването на селските райони десетилетия наред тече с невиждани в световната демографска история темпове от 2-3% ежегодно, а в някои райони то надхвърля 4% . Разкъсаната вековна връзка между селяните и земята-кърмилница заедно с мизерните заплати и пенсии от 30 лева на месец икономически демотивират бързо застаряващото селско население. Кражбите от общото стават ежедневие - далеч преди съвременните набези по полетата. .....
Знам че в този форум пишат главно хора живеещи в София. И ще ме затрупат с минуси. Ама "национално съфинансиране" означава че всички Българи ще плащат нещо което няма да ползват. Защо не се плаща само от софийския бюджет? Нали софиянци са най работните. Защо Жарна, Пловдив, Ст. Загора и всички други трябва да им плащат метрото КОЕТО НИКОГА НЯМА ДА ПОЛЗВАТ?
*Варна
Що никога бре, хаирсъзино, тук е пълно със селяци.
ще има и журналисти, политици или историци да докажат че обитателите на бг-то по време на демокрацията са платили огромна цена за благините на европейската демокрация. изобщо "царистите " ни започнаха, а демократите ни довършиха! и едните и другите дойдоха от италия, австрия и германия!
Браво! Добра новина!
в индийския океан потънало една фрегата . не случайно , а потопено от едни такива , тяхната кауза , тяхното дело . за съжаление , Рим ни научи , че евроцентризма е един единствена истина . макар че , още Александър бил очуден относно съществуващо мореплаването на Индия в негови времена . така че , скептицизъм ще е управляващ модел на поведението в науния дескриптивнен план . Въпрос няма да се мери дали възможно и осъществимо ле е това , а вместо това как се нарича вълкът .
ела ! Провадия . Има какво да се довърши . Пари от Еврофонд за тоз коридор са 100% обезпечени . Липсва само , кой да стиска бутончето , стартово .
Метрото тече от всякъде, ескалаторите не работят, да не говорим за асансьорите, таваните падат, осветлението не работи...... Затова ли "ЕК дава проекта за столичното метро за пример???? Ако ЕК имаше и бегла представа колко сте откраднали и колко още ще крадете от това метро. моментално ще спре парите!
СкОрО ОчАкВаЙтЕ Да Ви ПаДне МаЗиЛкА ИлИ ОкАчЕнИ ПаРчЕтА От ТаВаНа На МеТрО СтНцЙиТе ВъВ СтОлИчНоТо Ни КаЛпАвО ПоСтРоЕнО МеТрО От КрАдЛиВиТе ГрОбАрИ От ГеРб:)
Виж сега, теб си те знаем от доста време, че всяка тема я обръщаш на политика и пишеш против ГЕРБ. Сякаш някой много тук го интересуват Герб-мерб и БСПарските глупаци. Хайде ходи да си намериш някаква работ с която да допринасяш с нещо от колкото да седиш и да спамиш дира.
тези яко ни закопават! ГРОБАРИТЕ НЕМАТ СПИРАЧКИ! СКОРО ША НАПРАВЯТ СТАРА ПЛАНИНА КАТО ШВЕЙЦАРСКО СИРЕНЕ! Герберите всите са ъндерграундъри!
Поздрави от Овча Купел и честито на всички граждани и гости на София. Пожелавам на добър час с новата машина. Дано да е безпроблемно и да върви по мед и масло всичко. Пожелавам успех на всички строители на обекта. Най-накрая и нашия краен квартал ще може да получи достъп до различен транспорт от автобусния.
Параноиден Русофилистик от БСП Ама тази машина русофилска ли е или русофобска? В русофилския СССР ли е произведена или в русофибския Запад? И защо русофобския Запад ще финансира метрото в русофилска България? Не е ли по-добре да се обърнем към русофилска Москва и да питаме добрия чичко Путин, дали не е по-добре той да плати за метрото в русофилска България? Нали сме русофили? Само СССР! Долу ЕС и НАТО!
Упорито искат да изселят цялата държава в София.
"Те хората не ги усещат".... Вуйно, тия с колите хора ли са или не, че да ти кибичат в задръстванията? Писна ми от това светло бъдеще - 45 години при комунизма, 10 години при герб. Харчите толкова много за това метро - толкова ли можахте да купите технология, про която да не се затваря половин София? Или поне да бяхте дали алтернатива на автомобилния поток за времето на строежа? Не навсякъде спира това метро в края на краищата, и градският транспорт не е само метро - видяхме какво стана, като спря за половин ден!
Еваларка на тая жена! В тая скапана и бедна държава и столица,направи чудеса! П О К Л О Н!
ХУБАВО 3-Я ЛЪЧ , АМА ДНЕСКА ИМАШЕ СТАТИЯ В ДИР-БГ , ЧЕ ДРУГИТЕ ДВА ПОЧНАЛИ ДА ДЕКАТ :))
ФАНДИ ЗА МЕТРОТО ДОБРЕ ,ХАРАТА ИМАТ МАШИНИ А ЕВРОКОМИСИЯТА ДАВА ПАРИ НО....... РАБОТАТА Е ДА НЕ КРАДЕМ ОТ ТЕЗИ ПАРИ И КАТО ПЛАЩАМЕ ЗА МАШИНАТА ДА ПЛАТИМ ТОЛКОВА КОЛКОТО СА ПЛАТИЛИ В ЛАТВИЯ А НЕ ДВОЙНО А БОКО И НЕГОВТА ТАЙФА ДА ПРИБИРАТ 50 % от разликата тук е тънкосттааа!!!! Фандичле пази
Добре де,като съда каза че било незаконно вдигането на Билетчето,сега какво правим,Фъндъкова ще влиза ли във сливенският затвор а???1.60лв е много вдигане на билета,айде ако беше 1.2лв както и да е,но тази алчна Самоковска учителка се самозабрави.
Аз от това което чета обаче, 1,60 цена на билета до момента има само положителен ефект за транспорта. Тази цена накара масово хората да си купуват месечни карти с които респективно пътуването излиза много под 1.60. По принцип (с малки изключения) с билети се движат хората, които пътуват на повишено внимание и не дупчат всеки път. С други думи, не искат да допринесат за разходите и горивото на автобуса като не дупчат билет, а и искат хората с карти да им покриват шмекериите. Като цяло тези, които използват транспорта редовно са всички с карти, а там цената не се е качила кой знае колко. Билета може реално да бъде под лев само и единствено ако всички си дупчат билети а не си ги подават и не пътуват на повишено внимание.
Някой случайно да забелязва от колко време пътеките на университета и във двете посоки не работят,а за ескалаторите почти на всички метростанции да не говорим,и изобщо не си правят труда Гробарите да ги оправят.
и билетчето ще стане 5,80 лв, защото в герб са алчни.
Преди 100 години сами работихме за себе си...преди 50 взимахме от СССР и работихме.... сега взимаме от ЕК и разпродаваме...пита се - След 50 ще я има ли България?
толкова сме ''взимали от СССР", че 20 години стоя един празен тунел за метрото до Сердика и това беше цялото ни ''взимане'' - проекта не мръдна и милиметър, а за работещо метро и дума не можеше да става. Явно силиците на сесесерето за толкова са и стигали.
КОПАТ , ОТКРИВАТ, ПАРИ ДЕЛАТ А СЛЕД ТЯХ .....ТЕЧЕ!!!!!!!! ПЕЩЕРНЯЦИ ,НО БИЛЕТЧЕТО НА ГОРЕ !!!
Тая машина ако я дам за скраб колко кинтаж ше падне, не е истина. Нема мога да спъ сия...
честити софиянци,честит ви нов двa пъти избран кмет,дано го изберете на 100% за трети път,учителката подобри живота в софия
Хубаво , значи пак крадене на крупни суми.Дали новостроящите станции ще протекат, ще им изпопадат плочките,ще започне да мига осветлението като в дискотека ,а от стените им малки ручейчета ще бликат и то само до четвъртата година от пускане в експлоатация, както на ударно построените до момента такива.Не ми се мисли какво ще стане след още 5-6 години,тогава случая от тунела "Ечемишка",ще ни изглежда като забава в честна детска градина. Дано не се продънят тунелите преминащи под сливнишката или Перловската река , че тогава към билетите ще трябва и акваланги да дават
1600-тонна машина копае за третия лъч на метрото
Вече започна работата тунелопробивната машина по третия лъч от метрото. Досега са изпълнени 21% от дейностите по строителството на 8 метростанции.
Обратно в новината