НАСА: Близка звезда има 3 подобни на Земята планети

НАСА е открила не една, а цели 3 екзопланети, орбитиращи около близка до нас звезда в годната за живот зона.

Коментари - НАСА: Близка звезда има 3 подобни на Земята планети | Днес.dir.bg

Земята е ПЛОСКА. Всичко останало са измислици с цел манипулация. Целият космос в този му вид е огромната лъжа на нашата ера. Звездите са светлинни ефекти в един от слоевете на атмосферата.. Така наречената. Който е пътува нощно време със самолет да обърне внимание колко звезди ще види.. Много малко. Просто светлината се пречупва така че са видими само от земята. Вижте видеото в YouTube за разминаванията във версиите на астронавтите по въпроса: Как се виждат звездите от космоса. Едни казват - непрогледен мрак, други колко красиво светели.. Смяхх!

normalen li ste dragi filosowe, dragi mi kepleropatre, a?

"Една година на откритите планети продължава между 1 и 13 земни дена." ако е вярно:. ще бъде като на увеселително влакче щом за 12 дни обикаля слънцето... слънчевата страна от центробежната сила може и да бъдете сплескан... интересно местенце

Дълбока, разтърсваща, фундаментална новина.Пък и с пейзаж, за туристическата агенция, я на Мъск, я на Брандсън!!!Хвала, хвала на учените от НАСА!!!

една година там е равна на един ден тук!Колко точна е библията като казва, че Земята е създадена за 6 дни божествени, а тук за 6 милиарда години.

"... на 39.13 светлинни години от Земята..." Ако онези там имат свръх мощни телескопи и са ги насочили към нас, в този момент виждат как Брежнев управлява СССР със здрава ръка, Джими Картър е президентът на САЩ, у нас тъкмо са се появили автобусите Чавдар, а АББА са в зората на световната си слава.

.... и как завод Ямболен в Ямбол процъфтява .... А тодор живков казва ... " днес завод за полупроводници, утре за цели проводници ! ..."

39 светлинни години- това със сегашните технологии е безнадеждно недостижимо. Даже и да се пътува със скорост, близка до скоростта на светлината, човек, или даже само безпилотен апарат, би стигнал дотам примерно след най-малко 40 години. После още поне 40 години, докато първия сигнал изпратен оттам се върне до Земята. Ще са се сменили 3 поколения, и то в най-добрия случай. А ние дори и до технологии за такава скорост не сме достигнали. Колкото и да се опитват да "видят" повече и повече, няма как да открият кой знае колко повече от това, докато ни разделя това огромно разстояние (да не говорим пък че то е нищо, в сравнение с безкрайно по-огромните разстояния из Вселената). Така че единственото решение е хипердвигател и хипер-пространство, т.нар. "червееви дупки"... ако теориите за тези неща са изобщо реалистични, което засега няма как да се докаже на практика.

Аз

Не бой са ва - те това, дето го "гледат", вече е остаряло с 40 години. За тези 40 години може да са се самоунищожили, както се очаква ние да направим в близките години.

не просто съвременните технологии, съвременната наука не дава добри прогнози за пътуване на подобни разстояния...

"Това означава, че те са постоянно обърнати към TRAPPIST-1 с едната си страна - на едната половина е постоянен ден, на другата е постоянна нощ, а между тях има зона на постоянен здрач. Една година на откритите планети продължава между 1 и 13 земни дена." Представяте ли си какъв туристически бизнес развиват тези в светлата част. Не знам само колко години трябва да се търкаляш на плажа при това по-бледо Слънце.

Наистина голяма новина. От най-големите. Истинските учени в НАСА бяха изгонени заради невписване в политиката на политкоретност изискваща вярност към лицемерието и митологията на вавилон, и бяха заменени с наследниците на древните шамани, врачове и баячи - безскрупулни храненици на системата.

Иво, би ли обяснил в какво се състои връзката между сегашната наука и Вавилонските митове, врачове и шамани, че не става много ясно? Как решаваш, че това, което науката днес твърди, е лъжа (или поне, част от науката, и част от лъжата)? А кое тогава е истината за всичко това, което виждаме в небето над нас? Благодаря.

Да беше драснал една principia твоя господ вместо да руши вавилонски кули да развдинява и да пише завети за заухани!!

едните щурмуват далечни звездни състеми, а другите ... пластмасово копие на реичстаг-а! какув по-очеваден контраст между прогреса и полета на човешкия разум и дух от една страна, и комплексираната идиотщина от друга ... селските идиоти-комунонеандерталци от центура на балканския полуостров обаче очевидно се кефият на второто! ялка история, гнусна даже ... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Браво! Радвам се на всяко постижение на науката. В познатата Вселена, казват учените, има около 200 млрд. галактики, всяка от които средно с по 200 млрд. звезди. Вероятно покрай някои от тях се мотаят планети, част от които в зоната на Русокоска, т.е. с условия, допускащи живот. Егоистично е да се мисли, че ние сме на върха на еволюцията. И колко много работа чака земните учени. Отнесох се, я по-добре да си сипя една ракия.

Егоистично е да се мисли че някога е имало еволюция. Особено при днешното развитие на боихимията, молекулярната биология и генетиката.

КОМЕНТАР НА НЯКАКЪВ ПИЧ ПОД НОВИНАТА: Корабът "Драгън" на компанията "Спейс Екс" не успя да се скачи с МКС !!! !!! ( нерегистриран ) 22.02.2017 15:35 Утре НАСА ще изнесе пресконференция че американски учени са открили екзопланета на не знам си колко светлинни години пълна с извънземни ." НЯМАМ ДУМИ, ПРОСТО ЛЕДЖЪНТ! хахахахахахаха Ако беше регистриран потребител, щях да съм му фен.

Следващият брифинг на НАСА ще е когато открие разум на нашата планета.До свикването му може да открие още няколко планети като днешните:(((

Това ли беше "ГОЛЯМАТА НОВИНА" на цирковата трупа НАСА!???????? Еваларката, Браво!!! На 40 светлинни години е съвсем нормално да се виждат даже сателитните чинии на покривите на НЕземляните......................

Руските учени, вече го знаеха това, нали? :)))

Нощеска че бегам да видим, па ако ми хареше, утре ден че зеем жената, децата и Голфо, па там!

Четири планети, като Земята? На куково лято! На НАСА и трябваха 40 г. за да разбере, че полярните шапки на Марс са от лед, а ся ей тука на 39 г. само, 4 Земи, утре и ще ги картографират, Елън Мъск е построил ИСС - Интерстелар Спесйс Систем, събират колониалисти и пилигрими, а ШЕЛ вече добива, каквото имат там.

Нищо и никаква новина! Но, ако кажа, че съм учен, всички ще ми скочите, защото съм български учени, нали? Ако кажа, че не съм, то всички пак ми скачат, защото "какво ми разбира кратуната". Е, то какво излиза, че всички разбират адски много, никой никого не уважава, всеки знае баш, ама баш истината и т.н. Тогава не виждам за какво са ни тези новини! Нали ние всичко си знаем, те НАСА да ни бяха питали, де се вика!

Вместо да се тюхкаш по тези новини, можеше да целунеш дете, жена, майка... Времето тук на Земята е за това - да го споделим с близките нам хора.

така и не се разбра какво всущност искаш да кажеш? ако е това че "не било никаква новина", и освен това си учен, вземи да ни обиясниш защо, а (като на по-прости ...)?! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Аз

Има нужда от обяснения, Мазникуров, ама не винаги помагат. Например: "Според учените животът може да се развие в такава среда, а ако планетата разполага с атмосфера, то амплитудите между тъмната и светлата страна на планетата няма да е много рязка, но ще има силни ветрове." Да речем че поради близкото разстояние до звездата приливно-отливните ефекти са забавили въртенето, но ако околоосиня период е наистина равен на годината, както на Луната, тогава наистина на половината планета ще е вечен ден, на другата половина - вечна нощ, обаче именно смяната на деня с нощ и сезоните предизвикват метеорологичното време, та откъде ще се вземат тия ветрове не е много ясно - атмосферата би трябвало да е много стабилна, всъщност. Да не говорим, че: "Една година на откритите планети продължава между 1 и 13 земни дена." Пък при подобни скорости на въртене и още повече - толкова близко до звездата, най-вероятно всичката атмосфера ще е издухана в Космоса, та за какъв вятър става въпрос... Но кой съм аз, че да питам - те американците намериха вятър и на Луната, та какво остава за евентуална планета на 40 светлинни години, която никой (освен ДИРа, разбира се) не може да види, а всичко се изчислява. Въобще след тоталния провал на НАСА в ерата Обама, комай ми се струва, че ни поднасят ненаучна фантастика за наука. Какво да се прави - Карл Сейгън не се ражда всяка година.

А далечна звезда няма нито една!

ev57tim@

И аз отивам . Кога тръгваме?

русофилчици ама вие много мразите наса бе!

Абе дебил, писна ми да ти чета за филиите и фобиите и за руснаците и за марсианците. Ае бий си камшика и си набутай всички руснаци в задника и остави поне една тема неосрана с скодоумните си пасквили.

Е за тва нещо нема да ти плАтат!!!

Понее от дира са мноо отворени и за спрели всички коментари за сиганите от гетото в красна поляна, ще се изходя по темата за инопланетяните, щото между циганите като обърнат две шишета ракия и гледат и трошат като извънземни. Та въпроса ми е към тъпия Дирник дето е спрял коментарите за сиганите и си бърка в носа за извънземните: глас народен, глас Божи, бе аланкооглу, пускай коментарите ве!

Бе споко бе, ти па не виждаш ли че двете новини са в различни рубрики? Като не искаш новини за космос и звезди, направо прескачай рубриката "Наука и технологии", просто е! :)

Отивам да будя жената, да събира багажа и да палим ракетата преди да са се заселили политици там. Ще ви драсна като пристигна след 39 светлинни години да ви кажа да тръгвате или не.

А винетки 39 имаш ли?

Добре бе мама му стара, успяха на Луната да кацнат. Успяха на Марс роботи да пратят. Как никой не успя да измисли, мокрите кърпички да излизат една по една от тоя шибан пакет?

ти да не мислиш че космонавтите си бършат гза с мокри кърпички. жулят се със сухи, оти тежат по-малко, кой ша ти дава пари да се изстрелват ракети с мокри кърпички на борда.

Не разбра вица...

Излизат, но на марковите салфетки :) Явно работиш с ментаци.

39 светлинни години са непреодолимо разстояние дори за напреднала цивилизация. От друга страна, една материална точка за да се ускори и да достигне скоростта на светлината ще и бъде необходимо количество енергия равно на безкрайност ..... ( За справка включете фактора Лоренц във формулата на Айнщайн Е=mc2).

напреднала, напреднала, колко да е напреднала. Дори ние, поеволюиралите маймуни знаем че постранствено-времевия континуум може да се изкривява с гравитация и тогава времето и пространството стават относителна величина. Остават има няма 50 години докато обуздаем гравитацията и сме там.

Е, С ЕДНИ ЧИТАВИ ТЕРМОЯДРЕНИ ДВИГАТЕЛИ И ЕДНА ХУБАВА КОСМИЧЕСКА СТАНЦИЯ ЗА 200-250 ГОДИНИ МОЖЕ И ДА СТАНЕ... ДА, ЩЕ ТРЯБВА ДА ПОЧАКАМЕ 700 ГОДИНИ ДА СЕ ДОРАЗВИЯТ ТЕХНОЛОГИИТЕ. А И ДАЛИ АЙНЩАЙН Е КРАЯТ НА ФИЗИКАТА? ОСТАВАТ НИ И ЧЕРВЕЕВИТЕ ДУПКИ ВСЕ ПАК....

И КАЖЕТЕНАЙ ПОСЛ ЕКАКВИ СА ТЕЗИ ОБЛАЦИ С ЙОД 131 ,КОИТО КРЪСТОСВАТ НАД РАЗЛИЧНИ ДЪРЖАВИ В ЕВРОПА ?!? И ЗАЩО САМО ФРАНЦИЯ СПОМЕНАВА ЗА ТЯХ ЗА СЕГА?

Марешки си зарежда аптеките...

Ало, земята ли е? Аз живея на една от тези планети, това е първият ни контакт с вас. Чакаме обратна връзка.

само да не се окаже, че заради проблемите с американските GPS-и, телескопа се е завъртял уеко у уево и е снимал на кака ви Радка кайсиите.

Май ще излиза някой нов научно фантастичен Холивудски филм и за това е целия Шум за "откритие " и НАСА ще изкара някой долар като за тъпия филм " Марсианеца "! и тогава направиха експлозивни новини !

ФЕДЕРАЛ РЕЗЕРВ БАНК ОФ ЮЕСЕЙ ДОПУСКА ТО ОСТАНКИТЕ НА ЛЕТЯЩАТА ЧИНИЯ В ЗОНА 51 САМО ОПРЕДЕЛЕНИ ФИРМИ - ИНТЕЛ , МАЙРОСОФТ , ГЕЙПЪЛ ... ИНАЧЕ АКО ПУСНАТ ИНФОТО СВОБОДНО ЩЕ ПАДНЕ ДОЛАРА:))

НАСА е най-най-най големия, най-най-най добрия в създаването на компютърни анимации и компютърни картини. Холивуд може само да завижда на това, което НАСА успява да нарисува и да презентира, като истина. Вижте какви картини, какви реалистични снимки, какви реалистични видеа НАСА успява да направи, там работят едни истински фантазьори, които успяват с ДЪРЖАВНИ парици на данакоплатците да си нарисуват измишльотините и после заблуждават цялата земя :) Истината, колкото и добре да бъде скрита излиза на яве, рано или късно. вижте на ЮТуб на английски: "ПЛОСКА ЗЕМЯ"

Гледай да не ходиш към ръба й, че ще вземеш да паднеш от него.

Стига с тази "Плоска Земя". Земята НЕ Е плоска, и няма как да бъде, и това може всеки, който е пътувал със самолет през различни часови пояси, и има познати на другия край на света, с които си общува, да го установи, без дори да е учил каквато и да е наука. Това за "Плоската Земя" е някаква поредна "Инат-теория"- ей така, да се опънем на съвременната наука, за да бъдем сензационни!

Е най после някой да е в час по бг форумите. Много е зле положението. Четете за Плоската Земя. И делете измидлиците от фактите. ПЛОСКА като плоското море което виждаме с очите си!!!

Пътуващият със самолети. Направи по добре проучване преди да говориш наизуст.

РАЗУМА Е ОКОЛО НАС , ОБАЧЕ НЕ НИ ПРИЕМАТ В ООН-ТО НА ГАЛАКТИКАТА ПОНЕЖЕ СМЕ ОЩЕ ПИТЕЦИ - ВЕДНАГА ЩЕ ПОЧНЕМ ВОЙНИ :)) ... А АКО РАЗУМА ОКОЛО ТАЗ ЗВЕЗДА КОЯТО Е ДОСТА ПО-СТАРА ОТ ЗЕМЯТА СЕ Е РАЗВИЛ ОТДАВНА , МОЖЕ ДА СЕ ПОЛУЧИ КАТО С ИНДИАНЦИТЕ В СЕВЕРНА АМЕРИКА :))

А мене можете да ме вземете за ясновидец днеска това го прогнозирах в една статия за скачването на ракетата с кораба майка демек станция.

Една година на откритите планети продължава между 1 и 13 земни дена. Няма как да има живот. Не можеш да редиш всяка седмица новогодишна трапеза и да издържиш дълго. Сложи и рождените дни и то черен дроб няма ти остане...

всака седмица - заплата

Реално се пада всеки ден заплата а на близо две седмици коледен бонус. Яко. Тръгвам след малко.

Не ясно дали има живот, но е хубаво САЩ да изгради стена за извънземни !

Представяте ли си да ви пратят да живеете сами там с всички условия обаче?

Ала бала , може и да има може и да няма живот на тези планети ! на 40 светлини години !? Аз не знам дали утре ще съм жив , А то И пра- внуците ми няма да разберат !

Веднага ми се дигна настроението! Кво толкоз - има няма някакви 370 201 104 000 000 км! Което пък с нашите космически скорости прави някакви си 1 173 900 години да се докопаме до там! Нищо работа. Тиквата тогава още ще е премиер, ний още няма да сме пенсионери...

Както предположих вчера, това се оказа поредната пресконференция на НАСА в която не ни казват абсолютно нищо. Отново предположения за които се говореше още преди 30 години. Открили разбираш ли няколко планети които по размер и не знам си какво още приличали на Земята. Аз пък мога да ви кажа че със сигурност има поне няколко стотин милиарда такива планети в нашата вселена. После ... я каква радост най-близката планета била само на някакви си 39.13 светлинни години години при това изобщо всъщност нямат дори представа дали изобщо имат атмосфера, каква е тя ...а за вода изобщо да не говорим. Как решиха че била подходяща за живот при това което знаят? Камо ли да има живот. И всъщност какво по точно са открили и какво общо има със живота такъв какъвто го определя човешкият разум? Аз не разбрах. Пак ще повторя ...сензационна новина за астрономията ще бъде само и единствено ако 100% се открие и докаже живот на друга планета. Всичко останало още преди сто години математически са доказани същите тези предположения. Имам чувството че днешните учени отдавна не са учени а пиар агенти усвояващи едни пари.

ами същото е със извънземния живот. 99.999% е сигурно че тои съществува, но новината се отлага за когато бъде открит. находката им е уникална. за първи път се доказва че слънчевата система не е уникална. досега откриваха само големи планети в елипсовидни орбити. на такива няма как да вирее живот.

Интересното е дали като са ги открили са ги ведяли с телескоп или са засекли някакви леки отклонения в спектъра и с 1000 теории и хипотези решават, че вероятно има планети и другото вероятно е, че са 7. И както не са видяли планетите поне като точки, така ще проверят и дали има вода там. Това ще е предположение и вероятност на N-та степен. Но пък няма опасност някой да ги изобличи - каквото кажат, сигурно е вярно. Като ти каже човек, че това са Учени и поличават по 20-30хил $ заплата, как да не им вярваш.

И да ги няма ще си ги измислят при нужда.

Холивуд какво чака, студио, камера, първи дубъл...

Само в нашата слънчева система има няколко планети и луни с подходящи температури за вода. Ама живот няма. Нито на Марс, нито на Луната, нито на луните на Юпитер и Сатурн.

На луните на Юпитер и Сатурн може да има някакви организми.

Ами да вземем да ги намерим първо тука, пък после на 40 светлини години. Забележи, че всички космически програми напоследък без значение американски, руски, китайски са за след много години. Идеята е проста взимаме парите сега пък след 30-40 години няма и да сме живи да се отчитаме. Проста схема за кражба на пари. Кенеди от нищото постави срок от 10 години да отидат н Луната. Сега всичко е пунт и пластика.

И-ха-а-а-а! Научих нова дума - орбитират!

Аз

ДИРниците еша си нямат! "Вижте как изглеждат планетите > > >" Няма друг на планетата, който да е виждал планети на 39 светлинни години, но ДИР вече и снимки са направили.

Бюлетинка Номер 17 за да се оправим в Красна Поляна и други области населени с цигани. Защото са спрели коментарите под статията за Циганските мизерии

Еврогейски ценности, Монсанто, Байер, илюминати, масони, гои, евреи, нов световен ред, масово преселение на народите, ГМО и така нататък се опитват да изтребат колкото се може повече живот на тази планета, а почнали и други да гледат!

- Знаете ли, колега, че на Маркс имало живот? - Е, да, колега но това е само хипотенуза!

Пълната версия: - Верно ли на Маркс имало некви съществителни? - Ами има теквия хипотенузи, ама аз не съм експрес по въпроза.

Чудесно и за колко дни ще пътуваме до тези планети? Ще има ли визи?

Ето къде може да заселват бежанците-емигранти, няма да пречат на никого и сами ще се изхранват с труд, не като паразити на готово.

А руснаците откриха Бояришника..

Леле мале,три планети и ОЩЕ ТРИМА Бойко Борисовци? Е....нема отърване от този темерут.

Абе ние не ценим живота на нашта си планета, търсим по чуждите.