Историята на Опел - от шевна машина до кола

Официално тя е част от американския автомобилен концерн Дженерал мотърс, но Опел си е стара германска марка.

Обратно в новината

Коментари - Историята на Опел - от шевна машина до кола | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

а ние и български шевни машини не може да произвеждаме и продаваме на светът!и за това се иска акъл и интелект!може би чакваме таино и с надежда сиганали от москва!виж, ноу хау със рафинирани измами сме добри!

Стига с това Опел. Научете се, че марката е Орел

А ти се научи че не си от село а от най западналата махала на най изостаналото село- някъде в Африка

въпрос кои пречи на българинът да създаваин произвежда продаваеми,постоянно усъвършенстваи,и конкурентни машини! 1.корупция и неспособност на българските професори 2.ние можем но те(естествено-германия,сащ,франция)не ни позволяват 3.по лесно е на готово и сигурно на държавна и местна власт,готова продукция и търговия! 3 липса на интелигентен и предприемчив народ! 4 .наи лесно е на готово да разчитаме да кним чужди инвестотори(поещението на румен радев във германия)!

даи боже и народът на българия да има и създаде,поне една такава фирма като опел(ама сто процента българско производство)!а то само партии,държавни служители,и мошенници всякакъв вид!ако има един такъв българи то тои ще е съвременният васил левски!!търси се такъв българин!

На пътен знак някой беше написал "OPEL" и пътният знак беше ръждясал. Какво повече да се коментита .... Жалко за френските марки (ако купят ръждаците)! Ако французите си изхвърлят парите на боклука - ще загубят по-малко отколкото при покупка на ''игленика''

Купувайте си лади. А ако знаете пък , BMW как върви!!! ... с вратите напред и после на части ;)

много немски корпорации и банки започнаха да въртят непочтен бизнес, от което може да пострада цялата икономика на ЕС. фолксваген и дойче банк са едни от примерите, а скоро може да се окажат повече. за съжаление от това вече страдат марки с традиции, които разчитат на инвестиции като опел. ако алчните немски директори продължават така, скоро може и големи играчи като фолксваген, бмв и др. да са на огромна загуба.

Опел били най-лошите коли. Защо тогава руските окупатори разглобиха точно завод на Опел и го сглобиха в Москва , за да не могат да направят и до днес Опел?

Руснаците отнесоха всички заводи които им попаднаха в ръцете. Не е само Опел, не е само Карл Цайс. Много са.

Мисля че пишеш глупости и по почерка се вижда че сам си пишеш и сам пишеш реплики това е защтото вече си изпръщтял.Там където са се правили опелите са били съюзническите войски с една дума Англия и Америка и малко французи а не РУСНАЦИТЕ КАКТО ПИШЕШ ВРЕЛИ НЕКИПЕЛИ.МОЖЕ БИ НЯКОЙ НЕ КОМПЕТЕН ТИ ги е приказвал тия не верни нещта.Поскоро от БМВ защтото са били в бавария

Сега с PSA ще цъфнат.... :(

Да си бяха останали в шевния бизнес :) Приятели се чудят как една консервна кутия се разгражда за 100 години в земята, а ОПела за 5 години, над земята

Написано е - лошия американски мениджмънт. Защо не беше така с опелите през войната ? Защо се е наричала царицата на пътищата ? Защо след войната ги разграбват и руснаци и американци ? Защо тогава не е била патентована ръждата ами сега след американския мениджмънт . Дали американците на времето са успели да направят такива военни коли и камиони ? А преди това -шевни машини . . . И качеството е трябвало да отговаря на изискванията на един човек , предполагам се сещаш на кого , защото иначе нямам думи . . .

Това ще бъде тежък удар върху немския авторитет, защото се продава най- модерният завод в Европа с едни много добри автомобили. Скоро ще се казва О'пел, както върви. Най- забавното е, че американците са избрали французи за купувач на колата, защото немските синдикати се оказаха тъпи и злостни комунисти. Всъщност шапката постъпва, както БМВ с англичаните от Роувър, които използваха синдикатите, за да изцоцат кинти. Вече ги няма Роувър, няма да има и О'пел...

Опел е страхотна кола. Особено през втората световна,когато правят опелите с газ генератори на дърва,поради липса на бендзин. Нищо ,че е на загуба. Други пък печелят. Да речем корабостроителната компания Fr. Lürssen Werft GmbH & Co.KG prez 2011 закупува от ThyssenKrupp AG корабостроителниците в Хамбург - Blohm+Voss . Lurssen са известни с строежа на яхтата на Абрамович и 180 метровата суpер-луксозна яхта Azzam построена за арапина Бин Заед Ал Нахиан. Всички германски концерни са участвали в нацисткото минало много активно,като са произвеждали танкове,артилерия самолети кораби подводници и автомобили за нуждите на нацистката армия.

както го е подкарала баба Меркел, скоро може да се пръкне нов Хитлер и Опел да минат на военно производство... То се търпи до един момент... и комините на лагерите пак да запушат... Жалко е, но се страхувам, че натам ще тръгнат нещата

...една легендарна марка е на път да си отиде... Носталгично и тъжно, все пак...

Най смотаната германска марка..както се казва,купи си опел за да станеш механик..

Пффф, разбирач. Единственият основен недостатък на Опел беше, повтарям - беше, ръждата, която покосяваше автомобилите, произведени точно по време на споменатата криза, когато мениджъри са американците. Ако знаеше какви лимузини са правели, да не говорим, че имат и доста постижения в моторния спорт. А това, дето си писал, важеше за Форд: FORD - Fix Or Repair Daily, Found On Road Dead

Имах колега, който след дълго каране на Форд-ове, реши да смени марката, при което аз го питах "Защо?" и краткия отговор беше: - Не са лоши коли , но не искам повече всяка седмица да оправям по нещо. А не караше стари автомобили!

Няма смотана германска марка, има само смотани трошки тип "нов внос". Колкото до Опела, който карах от 1,5 до 10г., единствения проблем беше че направих грешката да го продам заради липсата на климатик.