Коментари - Историята на Опел - от шевна машина до кола | Днес.dir.bg
Коментари
а ние и български шевни машини не може да произвеждаме и продаваме на светът!и за това се иска акъл и интелект!може би чакваме таино и с надежда сиганали от москва!виж, ноу хау със рафинирани измами сме добри!
Стига с това Опел. Научете се, че марката е Орел
въпрос кои пречи на българинът да създаваин произвежда продаваеми,постоянно усъвършенстваи,и конкурентни машини! 1.корупция и неспособност на българските професори 2.ние можем но те(естествено-германия,сащ,франция)не ни позволяват 3.по лесно е на готово и сигурно на държавна и местна власт,готова продукция и търговия! 3 липса на интелигентен и предприемчив народ! 4 .наи лесно е на готово да разчитаме да кним чужди инвестотори(поещението на румен радев във германия)!
даи боже и народът на българия да има и създаде,поне една такава фирма като опел(ама сто процента българско производство)!а то само партии,държавни служители,и мошенници всякакъв вид!ако има един такъв българи то тои ще е съвременният васил левски!!търси се такъв българин!
На пътен знак някой беше написал "OPEL" и пътният знак беше ръждясал. Какво повече да се коментита .... Жалко за френските марки (ако купят ръждаците)! Ако французите си изхвърлят парите на боклука - ще загубят по-малко отколкото при покупка на ''игленика''
Купувайте си лади. А ако знаете пък , BMW как върви!!! ... с вратите напред и после на части ;)
много немски корпорации и банки започнаха да въртят непочтен бизнес, от което може да пострада цялата икономика на ЕС. фолксваген и дойче банк са едни от примерите, а скоро може да се окажат повече. за съжаление от това вече страдат марки с традиции, които разчитат на инвестиции като опел. ако алчните немски директори продължават така, скоро може и големи играчи като фолксваген, бмв и др. да са на огромна загуба.
Опел били най-лошите коли. Защо тогава руските окупатори разглобиха точно завод на Опел и го сглобиха в Москва , за да не могат да направят и до днес Опел?
Руснаците отнесоха всички заводи които им попаднаха в ръцете. Не е само Опел, не е само Карл Цайс. Много са.
Мисля че пишеш глупости и по почерка се вижда че сам си пишеш и сам пишеш реплики това е защтото вече си изпръщтял.Там където са се правили опелите са били съюзническите войски с една дума Англия и Америка и малко французи а не РУСНАЦИТЕ КАКТО ПИШЕШ ВРЕЛИ НЕКИПЕЛИ.МОЖЕ БИ НЯКОЙ НЕ КОМПЕТЕН ТИ ги е приказвал тия не верни нещта.Поскоро от БМВ защтото са били в бавария
Да си бяха останали в шевния бизнес :) Приятели се чудят как една консервна кутия се разгражда за 100 години в земята, а ОПела за 5 години, над земята
Написано е - лошия американски мениджмънт. Защо не беше така с опелите през войната ? Защо се е наричала царицата на пътищата ? Защо след войната ги разграбват и руснаци и американци ? Защо тогава не е била патентована ръждата ами сега след американския мениджмънт . Дали американците на времето са успели да направят такива военни коли и камиони ? А преди това -шевни машини . . . И качеството е трябвало да отговаря на изискванията на един човек , предполагам се сещаш на кого , защото иначе нямам думи . . .
Това ще бъде тежък удар върху немския авторитет, защото се продава най- модерният завод в Европа с едни много добри автомобили. Скоро ще се казва О'пел, както върви. Най- забавното е, че американците са избрали французи за купувач на колата, защото немските синдикати се оказаха тъпи и злостни комунисти. Всъщност шапката постъпва, както БМВ с англичаните от Роувър, които използваха синдикатите, за да изцоцат кинти. Вече ги няма Роувър, няма да има и О'пел...
Опел е страхотна кола. Особено през втората световна,когато правят опелите с газ генератори на дърва,поради липса на бендзин. Нищо ,че е на загуба. Други пък печелят. Да речем корабостроителната компания Fr. Lürssen Werft GmbH & Co.KG prez 2011 закупува от ThyssenKrupp AG корабостроителниците в Хамбург - Blohm+Voss . Lurssen са известни с строежа на яхтата на Абрамович и 180 метровата суpер-луксозна яхта Azzam построена за арапина Бин Заед Ал Нахиан. Всички германски концерни са участвали в нацисткото минало много активно,като са произвеждали танкове,артилерия самолети кораби подводници и автомобили за нуждите на нацистката армия.
Най смотаната германска марка..както се казва,купи си опел за да станеш механик..
Пффф, разбирач. Единственият основен недостатък на Опел беше, повтарям - беше, ръждата, която покосяваше автомобилите, произведени точно по време на споменатата криза, когато мениджъри са американците. Ако знаеше какви лимузини са правели, да не говорим, че имат и доста постижения в моторния спорт. А това, дето си писал, важеше за Форд: FORD - Fix Or Repair Daily, Found On Road Dead
Историята на Опел - от шевна машина до кола
Официално тя е част от американския автомобилен концерн Дженерал мотърс, но Опел си е стара германска марка.
Обратно в новината