Коментари - Комисия в НС: Пешеходците не са виновни на пешеходна пътека | Днес.dir.bg
Коментари
След като взех книжка станах много по-дисциплиниран пешеходец, спазващ правилата за движение така както са ме учили, а това което ни набиваха в главите в часовете по Безопасност на движението беше: За пешеходеца: преди да слезе на платното за движение и да стъпи на пешеходната пътека трябва да извърши следните действия, да се огледа в ляво и в дясно и при положение, че може да премине безопасно да предприеме преминаването, да завърши преминаването на платното по-възможно най-краткия път ( сиреч да не е по някакъв вид диагонал ) и възможно най-бързо да освободи платното за движение на МПС. На пешеходна пътека не се тича, не се навлиза тичайки ! За шофьорите: при приближаване на пешеходна пътека трябва да повишат своето внимание да намалят своята скорост с готовност за спиране, за да пропуснат намиращия се на пътното платно пешеходец или такъв, който с поведението си ясно е показал намерението си да пресече платното за движение. Ето на тия лоши неща ни учеха в лошия комунизъм преди 30 години, сега и аз така уча децата си, да са ВНИМАТЕЛНИ пешеходци ! Избора е ТВОЙ да си внимателен и толерантен или аз в затвора, а ти в инвалидна количка или 2 метра под земята или обратното, което и да ни се случи едва ли ще е от полза и за двама ни !
Той закона хубаво, ама истината е, че откакто направиха пешеходните пътеки да са на легнали полицаи, хората наистина започнаха да се съобразяват с тях. Така че на Бай Ганьо каквито и закони да му треснеш, то се знае че съда хич не се и съобразява с тях, та я си му тури там бъбуната, а той да видим дали ще минава със 100 отгоре. Та така, тия бабуни според мен са спасили много повече животи от всякакви закони и полицейски акции.
Моите 5 стотинки по темата. Преди няколко години, на столичната улица Раковски, точно преди завоя към графа, спирам на една от пътеките, човека пресича, оглеждам се и потеглям. Едва се е отместила колата и нещо се отърка в дясната част и мина пред мене. Буквално съм се изправил на спирачката. Сърцето ми слезе в краката тогава. А спринтьора беше успял да догони и задмине и този заради когото спрях, докато се усетя какво става. Разбирам болката на жената и и съчувствам, разбирам и желая и аз наказание за джигитите на пътя. Но не подкрепям формулировка за вменяване на отговорност само в единия участник в движението. Всеки сам трябва да си носи отговорността, а не тя да се прехвърля на другите. И сега ми се е случва да видя късно в тъмно, че някой/я с черни дрехи буквално изниква на пешеходна пътека и въпреки ниската скорост, заради поледицата и снега, колата се плъзга към него. А пешеходецът не спира и не поглежда, че към него се носи 1, 1.5 т метал и не може да спре и нищо не го еб..ва.
щото трябва да се спазва правилника като навсякъде.... като видиш пешеходна пък понамали малко или пък въобще не превишавай скороста от 50 км което ви е по лесно.... ама не отзаде се почват бибипкания псувни изпреварвания ежене.....
Ще ви кажа какво се случва в Европа. Измислят се всякакви закони с цел притъпяване чувството за самосъхранение на индивидите. Останахме без граници, армия, полиция. Сега ни налазиха паразити и ще ни изядат от вътре.
ЗАКОНЪТ. Той трябва да бъде ясен и да не допуска увъртания, а такъв може да го направи само парламентът.
Гледам коментарите и за сетен път се убеждавам че в България наистина е останал най негодния материал а вие искате да вървите напред.Трудно даже невъзможно.
Да започнем от къде дойде спора. От едно убито на пешеходна пътека момиче. И не знам кой си съд постанови, че видите ли тя трябвало било да е съобразила, че МПС-то нямало да може да спре. А че МПС-то в случая се е носило като метеор, не го броим. Значи ако МПС-то беше в рамките на позволените в града 50 км/ч, което са 14 метра в секунда, може би щеше да успее да спре. А даже и да се нанесе удар, последиците нямаше да са смърт, а нещо счупено, охлузвания и е такива неща. В конкретния случай, МПС-то беше мотор и по-скоро летеше ниско, а не караше бързо.
при пресичане на пешеходна пъртека винаги се съобразявам със скоростта на колата, ако преценя ,че е с висока скорост изчаквам, не се втурвам, но има и много идиоти, които нарочно забързват и се правят на велики. p.s. като съм споменала "повечето", за съжаление голяма част са такива олигофрени и селяци
ако наистина в проектазакона на гербаджийските некадърници пише, че "пешеходецът не трябва да се съобразява със скоростта на колите", то това е ужасно! Просто ще се увеличи броя на убитите хора. Как си го представя "депутатката": идва кола със 50-80 км/час, но пешеходецът на 5 метра от нея продължава да се движи като перде щото "имал право"! С пристрастие държава не се управлява.
в града разрешена скорост - 50 км., какви са тия 80!!! И сега се убиват хора по пешеходните пътеки , заради несъобразена скорост. Излиза, че шофьорите имат право да не спазват закона, щото са нещо по по най!!! Пияни, дрогирани, гонки, неправилни маневри, паркиране по тротоарите....!!!!
Именно това мислене довежда до проблем. В града има допустима скорост 50 км/ч и при приближаване към пешеходна пътека водача трябва да е с "повишено внимание" не с "повишаване на скоростта". Ако хората пресичат там където е указано, а водачите спазват скоростта нещата ще са доста по-добре. Но проблемът е в това, че сме много дисциплинирани в чужбина, вътре или навън от колата, а в БГ всички сме тарикати.
Естествено че ще се движи пешеходеца , той има предимство на пешеходна пътека , шофьорът трябва да съобрази скоростта си като наближи пешеходна пътека, ако няма видимост, ще намали скоростта на 10 - 20 км ч. Просто се чудя какво толкова не ясно има и как някой хора не могат да го разберат това . Представи си че приближаваш светофар и на теб ти светва червено трябва да караш с такава скорост, че на светофара да спреш, такава е ситуацията с пешеходната пътека има ли наблизо пешеходец все едно ти светва червено ТОЧКА. Ако това не можеш да си представиш (аз го писах и на друг) представи си че на пешеходната пътека пресича твоето дете и пред пешеходната пътека няма видимост, защото "шофьор" е спрял там където не трябва да се спира - просто трябва да можеш да спреш във всеки момент , същото е и когато заобикаляш спрял автобус.
Мен инструктора ми ме е учил, че се кара със скоростта, която ми позволява да спра там до където виждам. Значи, ако един завой ми сваля видимостта на 50 метра, взимам го със скорост, позволяваща ми да спра за 50 метра.
Добре, нека е така, но трябва промяна и в другата посока! Щом пешеходец пресича извън пешеходни пътеки, да носи изцяло отговорност!
А кой е виновен, ако пешеходеца е на платното заради неправилно паркирали автомобили на тротоара или на пешеходната пътека, каквито случаи зачестиха!
Коментарите само показват че пишещите ги не са ходили по-далече от Калотина. Силно ги призовавам да не спрат на някоя пешеходна пътека в Европа и после да обяснят там как пешеходеца е виновен
Да де ама на запад от Калотина пешеходните пътеки не са направени с цел да трепат пешеходците на тях. Някой да е видял на запад от Калотина пешеходни пътеки на аутобаните? Няма. А тука - На изходите на София в Посока Хемус и Тракия на 4 ленти в едната посока само - пешеходна пътека. Малко понататък идваш от Аерогарата и тряваб да ускориш да се качиш и включиш на цариградското и хоп изненада - точно след завоя пешеходна пътека. след която трябва за 10 мвтра да ускориш до 80 за да се включиш в потока на цариградското. След това на запад от калотина не съм видял да тичат по пешеходните пътеки. Тука е масова практика. Отделно на запад от калотина не съм видял велосипедист да кара по пешеходна пътека. Като стигне до пешеходната пътека слиза и пребутва велосипеда. Защото минавайки с него освен 30 Евро глоба рискува и ивънредно посещение в травматологията. А сега всички пешеходци ще се юрнат да се разхождат по пешеходните пътеки без да се оглеждат и ще стане една.... Защото закона за движение по пътищата може да го премениш, отмениш илои да го тълкуваш както си искаш. Ама законите на физиката никой не може да направи това.
това с тичането зависи точно от шофьорите. Същите тия, дето тук тичат, като отидат по-натам и осъзнаят, че шофьора няма да тръгне, докато пешеходеца не се изнесе от платното, спират да тичат и се държат като бели хора.
ПРОСТОТИЯ ! В 50% от случаите ИМЕННО ПЕШЕХОДЦИТЕ СА ВИНОВНИ ! ГОВОРЯТ ПО МОБИЛНИТЕ СИ ТЕЛЕФОНИ И НЕ ГИ Е ЕНЯ - вижда ли ги ШОФѝОРА ИЛИ се промушкват като , че ли са си у дома си !!! Глупаво решение на глупава комисия ! ТЪПО !
когато пешеходецът говори по телефона си и скача върху предния капак в зоната на спиране на автомобила /ковто дори при 30 км/h е нвколко метра/ пак ли е невинен?
Време и в България да открият ТОПЛАТА ВОДА-полицаите от КАТ да си заработват заплатата.Тогава и шофьорите ще са дисциплинирани и жертвите по пътя по-малко.
Има няколко момента в тези поправки, които не ми харесват. Първо, поправката се приема поради личната трагедия на депутат. Второ, тази поправка поощрява безотговорното пресичане на пешеходци. Да, повечето шофьори ще станат по-внимателни, но винаги ще има някой разсеян, който може да отнесе пешеходец. Това че ще го вкарат в затвора, по никакъв начин не помага на обществото, дори го натоварва допълнително. Някой беше давал примери, че блъснатия пешеходец можело да е хирурга, който ще ме спаси, но по-вероятно да е хирурга, който бърза с автомобила си за операция. Трето, според ЗДП, на кръстовище, всяко продължение на тротоара е пешеходна пътека, намаляването и спирането на автомобилите ще увеличи замърсяването на и без това мръсния въздух, и ще натовари икономиката на страната допълнително.
Като участник в движението/било водач или пешеходец/и дългогодишният ми стаж апелирам към тази парламентарна комисия: не давайте абсолютно предимство на пешеходеца. Българина обича да си ползва правата,но не и да си спазва задълженията. Тогава вие ще сте виновни за трагедиите на пресичащите пешеходци. За да няма импровизирани вази от отрязани пластмасови шишета по стълбовете -не го приемайте! иначе на некролозите трябва да пише-УБИТ С ПРЕДИМСТВО.
Дира, не мислите ли че подвеждате с това заглавие? Това са някакви идеи на транспортната комисия и не са гласувани, че да променят ЗДП. Сега някой "функционално неграмотен" ще ви разбере накриво и ще скочи под някоя кола
Почти всеки загинал на зебра пешеходец е можел да предотврати участта си.
ПРесичам на зебра на опиканата ул."Раковски" в София. Колата спира и ми прави път. Тръгвам да пресичам, в този момент някакъв идЕот с БМВ, тип циганска мечта, изпреварва спрелия на зебрата автомобил и ми набива спирачки буквално в краката т.е. опря се в мен! Наблюдаващите сцената морска крава и морски лъв, т.е. полицаи, гледат и подминаха безучастно, оставяйки ме да се карам с идЕота от БМВ-то! Моля, обясни с какво съм виновен!? А ако ме беше прегазил, с какво щях да бъда отговорен!?
И почти всеки шофьор е можел да предотврати участа на пешеходеца, но винаги има изклучения и когато те съвпаднат горко на пешеходеца.
"пострадал на "зебра" пешеходец също има вина за причинена катастрофа, ако не се е огледал и не е съобразил скоростта на колата" Така трябва да обучаваме децата, независимо как е в закона, защото бъгове все някога ще има. Ами ако ватмана е припаднал или умрял? Дали има / дали няма вина, пешеходецът отговаря за себе си, защото той понася последствията.
Застанал съм до пешеходна пътека в СФ, пред която има знак 30 км/ч, и чакам някои да намали, или спре .... ахааа, ама "прелитат" със 60-70 км/ч, та и повече, някои захапали телефона (най-вече булки), други зяпат в противополжната страна. Най-бясно карат младежи с провинциални номера, обаче. А, преди някакви си 30-на година във Виена, като един балкански дивак вървях сконфузен - не съм си показал и крака до края на бордюра пред пешеходна пътека и върволицата коли пред мен замира .. Та, такиз ми ти работи (Ориент vs. Европа).
Значи, ако някой ми се хвърли под колата на пешеходна пътека и аз го ударя, ще съм виновен?!?!? Що за тъпотия? Ясно е, че всеки шофьор трябва да внимава на пешеходна пътека, но не при всяко произшествие той е виновен... Като карам, аз пазя себе си, другите коли, мотористите, велосипедистите, каруците с мангали, пешеходците, а драгия пешеходец пази ли се или ...?
Изскачали са ми всякакви на пътя - пияни са се спъвали от бордюра, велосипедисти са завивали рязко към колата, един не можа да спре и самокатастрофира в багажника ми. Но да им кажа, че са виновни и причиняват катастофи? Деца изхвърчат на улицата гонейки топка - виновни? КАкво, да ги накараме - да седнат и да играят кармагедон? Вместо да тичат на слънце?
Общинските комисии по безопасност на движението да мислят за светофари на пешеходните пътеки които не са на кръстовища. Не да рисуват пешеходни пътеки през 50 метра по улиците.
баси, а колко патки са ми излизали, без въобще да се огледат и не им пука можеш ли да спреш или не... и с 20 да се движат тея коли не спират за 10см... малоумници
Трият се коментари нямащи нищо нецензурно в тях и са по темата. Което е лошо за демокрацията.
тиквеничетата на тиквата се придвижват основно пеша ХАХАХАХАХАХАХА...и за това той сега им се сваля за да гласуват пак за него . те да продължат да си ходят пеша а той да продължи да дерибейства ХАХАХАХАХАХА
Ей ,психо, ами ти си седиш на топло в автомобила ,а пешеходецът е прав,крачи, на дъжд и студ? Не мислиш ли,че това му дава предимство, пред факта който ти посочи?Това,че автомобила търка гуми, хаби гориво и трудно набира....?!:))) , ТИ СИ ЛУД ИЛИ СИ МЪРТВО ПИЯН:)))ХАХАХАХАХ:))))
Пич всеки си избира начина на придвижване, колкото до това дали му е студено на пешеходеца не смятам, че ако се хвърли главешката пред автомобила ще се стопли или ще отиде по-бързо на топло.
Да де, но ако си задължен да му спреш на пешеходната пътека шансовете да не измръзне и да е жив се покачват. Ех, а да имаше кой и книжки да отнема и глоби да налага ...
На водача на МПС му се налага със ЗАКОН, да изкара обучение-курсове, за да добие ПРВАО да се движи с МПС! Който е некадърен и няма физика и психика да шофира, да си наляга парцалите и да не става убиец! Само пълен идиот може да търси вина у пешеходец, било то пиян, луд, дете, старец, инвалид и прочие!Запомнете това !
а ти си малоумен и хванат от на майкати...и нямаш никаква възможност да откъснеш тъпия си поглед от фейса за да пресечеш внимателно и за себе си и за водачите. от друга страна децата на 10 12 годишна възраст се справят отлично с пресичането но ти НЕ!
Ето заради такива се налага промяна в законодателството, нормалният водач и без закон ще намали и ще пусне пешеходец!
Има знак, пътна маркировка, осветление(през нощта). Трябва да има ограничение за наглите шофьори пред зебра и при навлизане в регулирано кръстовище до 20км/ч. В града няма рали, състезания и оправдания. До 50 км/ч е максимално допустимата скорост(извън кръстовището и пешеходната пътека). Изключение само на платно за движение с по-високи скорости(до 80 км/ч), но там има подлези.
и всички пешеходци са кьорави и малоумни...да има маркировка. интересно кой по лесно спира пешеходеца или тон тон и половина. интересно кое е по екологично да спреш и да тръгнеш с колата 10 20 пъти ненужно или пешеходеца да изчака 2 3 секунди?
Ако Ви напряга толкова карането на кола с тези тръгвания, спирания, откажете се, не е вашето, няма и да се научите, най-много някоя беля да направите.
Нищо не се ''дава'' на пешеходеца защото той е в основата, той е първия участник в движението ! След него се появявят велосипедите, мотопеди, автомобили и така нататък! И ако сте толкова късопаметни, да не помните,че всички включително и вие, се раждаме пешеходци, то по добре да си скъсате шофьорските книжки! ГОВОРИМ ЗА НАСЕЛЕНИ МЕСТА, А НЕ МАГИСТРАЛИ ! ИДИОТИ ЛИ СТЕ?
Не бе, не съм идиот, просто разсъждавам прагматично, какво като пешеходеца е пръв, какво му пречи или би му струвало на пешеходеца да спре, айде да пресметнем какво струва на един автомобил да спре, накладка за спирането, гориво за потеглянето да го умножим по две или по сто или пък по хиляда, да поговорим ли за вредните емисий които негово величество пешеходеца ще ги вдишва, защо не се опитате с таъв закон да спрете влака, същото е само че е малко по-тежък , но не пречи да се опитате да го заставите и машиниста да ви спира на определени места.
Пешеходецът може да е в основата на движението, но е и най-слабата и уязвима част от него. И затова много лесно може да иде под основата, ако много настоява да си ползва предимството, без поне да се огледа.
Австрия. Стоим с братовчедка ми по средата на тротоара на неголямо кръстовище със зебра и сладко, сладко си бъбрим. Изобщо нямахме намерение да пресичаме. Представяте ли си конфуза, който изпитахме, когато видяхме, че една кола беше спряла пред пешеходната пътека и водачът отвътре ни се усмихваше и с жест любезно ни подканяше да пресечем. Е, нямаше как - кимнахме извинително..., и пресякохме.
абе абсолютна простотия неграмотност и селяндурщина ама от тиквата и тиквениците толкова!
Не съм съгласен на пешеходеца да се дават такива неограничени права дори и на пешеходна пътека, на пешеходеца нищо не му пречи да погледне и при трафик или дори и при един , само един автомобил да поспре, ако щете дори и за секунда, пешеходеца с неограничените си права вече злоупотребява и сам с цената дори на живота си си ползва предимството на пешеходната пътека, питам защитниците на тезата за неограничени права на пешеходците какво пречи на пешеходеца да спре, да се огледа и ако няма трафик да пресече. Уважаеми госпожи и господа, шофьорите не са роботи и всяко човешко същество понякога е разсеяно и може да допусне фаталната грешка да прегази някой ползващ безприкословно правата си пешеходац за което трябва да носи някакви отговорности за заблеяни овце. Преди може би две години едно детенце със слушалки на ушите на пешеходна пътека се хвърли главешката на главния път, резултата е удар, кома, обездвижване и инвалид за цял живот, а можеше просто да погледне и да изчака приближаващия автомобил. За къде все пак бързат толкова пешеходците, че да им осигуряваме такива неограничени предимства пред автомобилите?
...сега ще те разкъсат пешеходците, ще ти кажат как е в Европа, колко ще лежиш и т.н....
Ей, борецо за права! Кой не ти дава да намаляш преди ВСЯКА пешеходна пътека, кой те кара да прелиташ по пътеките със скорост, която не ти позволява да спреш? Сам пишеш за пострадало дете, ами на децата това им набиват в главите - да пресичат само на пешеходни пътеки. Не минават ускорени курсове за шофьори, не могат да преценяват твоята скорост и твоят спирачен път - това е твое задължение.
Ти кола карал ли си някога? Знаеш ли , че това е едно 2-тонно желязо, което може да не спре, може шофьора да е пиян, дрогиран, болен, луд? Не разбирате ли, че този закон ще убие повече пешеходци?
А защо трябва да намалявам пред всяка пешеходна пътека, не са ли достатъчно задръстени градовете ни за да си създаваме и още задръствания заради някой който просто може да поспре за дори и минута и без да си ползва безприкословно правата с риск за живота да пресече, за къде бързаш бе пешеходецо, за спешното отделение или в по-тежкия случай за гробищата , толкова ли са ти ценни тези няколко сукунди?
Говорим за майка , депутат от ГЕРБ, която е загубила дъщеря - убита на пешеходна пътека! Тя предлага промяната в закона, за да няма двусмислени тълкувания! А това,че някой пак намеси ''лошия'' ЕС, е меко казано обидно.
И какво сега...всяка овца, която пресича с телефон и слушалки, без въобще да се огледа, няма да има никаква вина?!?!..ясноооо, ще има жертви явно!
Обсъждайки факта, че в България пешеходеца е виновен за ПТП на зебра, че трябва да измерва скоростта на движещите се автомобили (може би да си носи уред за тази цел), да бяга като гърмян заек по пътеката, един чужденец попита как така, нашите закони ще са различни от европейските. Българите ще знаят, че нямат права като пешеходци, но чужденците от къде ще знаят, как ще им мине през ума изобщо, че има такива закони. ГЕРБ май се усетиха, че пак ще ги скастрят от Европа.
Отиди в Солун, Атина, Милано, Неапол, Рим и пробвай да пресечеш пред някоя кола...ако оцелееш, пиши тука пак...
Оправдание ли е, че някъде не спазват правилата, да не се спазват и тук. А има много места в Европа, където като видят пешеходец да се мотае около пешеходна пътека, спират, на разстояние 5 метра и чакат...
Бай Ганьо в целия си блясък! Пешеходна пътека! Тя е за пешеходец! Като видиш знак пешеходна пътека намаляш - почти спираш! Тя е в населено място, няма я на магистралата! Но на нашето Беге това нему харесва, той като минава всички трябва да се отдръпват. Ама как така в населено място населението ще има възможност да пресича на пътека за тях, ама моля ти се - ти не виждаш ли таралясника му! То бива бива тъпотия, но като чета коментарите, тая тъпня явно се предава по наследство...
Това което проповядваш е осъществимо в малки населени места където няма трафик и не е огромен проблем наистина да намалиш и да го изчакаш(пешеходеца) да пресече, айде да те видя ще разсъждаваш ли така като минеш два пъти покрай СУ"Св. Климент Охридски" където всички главанаци пресичат без изобщо дори да поглеждат дали не преминава автомобил, там с цената на живота си си ползват безприкословните права дадени им с някакъв необмислен закон.
Там пък никой не кара с 50 км., както е по закон, който не се е променял....Как да спре! карат като на рали
Не съм видял предложените промени, но дадеш ли право на Бай Ганя, той ще започне да го ползва като привилегия. Ще има много пенсионери в пълното прегазени, но доказали, че са в пълното си право. По тротоарите вървят много хора, ако някой както е с гръб стъпи на зебрата ще го отнесат барабар с правото му като бързия влак поцинкована кофа. Повече жертви и повече наказани, това ли е целта на закона?
Южния парк, обозначена пешеходна пътека, зебра, но без светофар. Обичайно колите летят, обичайно жените не спират. Колона от 4 коли, стоя на бордюра с количката. Първите две коли прелетяха, третата спря, но четвъртата я удари и премести. Ако бях тръгнала, щях да съм в новините.....Шофьорът на четвъртата кола искаше да изпревари отляво като влезе в насрещното, но се отказа, понеже видя, че там спря друга кола. Млад пишлегар, неадекватен, видимо. Младите шофьори са неразумни и застрашават (отнемат) най-много животи!
Гответе се за повече сгазени пешеходци. Решението на "депутатите" е в разрез с правилата за пресичане в ЕС.
Шофирям 40 години. Не мога да се съглася, че пешеходецът не носи отговорност за поведението си на пешеходна пътека ! Има олигофрени, които пресиачат без да се огледат. Да не говорим за хилядите фютки, които пресичат говореки по телефините си. Отговорността в този случай трябва да е споделена.
не искам да питам, защо законите се правят така, че да могат да бъдат "тълкувани". когато човек, който кара кола види пешеходна пътека трябва да намали, ако се вижда, или не се вижда пешеходец (играещи деца...) наблизо. човекът, който е с кракомобил трябва да се спре на тротоара и все пак да се огледа, преди да стъпи на платното очертано в шарките на "зебра", защото автомобилите при всички положения са по-бързи и по-силни, но и не заковават на място. все пак човек пази най-добре себе си, което не е правило, а по-скоро изключение, особено, когато бързаме ( а и когато не бързаме). убитият на пешеходна пътека не може и не трябва да носи каквато и да е вина.
Да бъдат научени и на базата на тях да се създават правилни навици и поведение! Щом всички сме пешеходци на първо място, е повече от нормално да се защитим законово, като задължим тези от нас които се качат в автомобил, да знаят,че това ги задължава с повече отговорност!
Незнам... пълна лудница! Пешеходеца да си говори по телефона, да си гледа звездите и да си минава как си иска... Той е бавният участник в движението, не му пречи да спре и да се огледа! Чака колите да спрат! ако не спрат са виновни! ако той мине е виновен!
Комисия в НС: Пешеходците не са виновни на пешеходна пътека
Транспортната комисия в парламента направи промени в правата на пешеходците на пешеходната пътека.
Обратно в новината