Човешка грешка причинила жп катастрофата в Германия

Тялото на последния човек, който бе в неизвестност след железопътната катастрофа в Южна Германия, бе намерено през изминалата нощ. Така жертвите станаха 10.

Обратно в новината

Коментари - Човешка грешка причинила жп катастрофата в Германия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Дълбокото разслояване на немското общество на богати и много ниско платени, без средна класа, за което се бори световния капитализъм ще доведе до озлобление и разпад на дисциплината, ще има умишлени антиобществени действия от озлобление към неправдата - кражби, лъжи, имитиране че се работи, затъпяване - като у нас

ТЕПЪРВА ще текат от Германия такива новини. Младежите им лежат и чакат социални помощи да им ги изработят чужденците като мастурбират в порно-сайтове, шири се лезбийство, педофилия - все извращения на самотници-егоисти. Егоисти, които ги е страх едно дете да създадат. Знаете ли, че на децата се дават хапчета за сън, за да лягат рано - вечерното вилнеене се смята за ТЕРОР от собствените им родители. Бебетата се проверяват за сексуално насилие от бащите - със закон. За каква упадаща нация се трепе цяла Европа да им внесем разплодници и работна ръка. Жалко за старите немци, олицетворение на ред, дисциплина и работливост!

Да прав си, така е било и в началото на 30те и "лекарство" се е намерило, макар и доста горчиво, германците няма да си оставят магарето в калта. Видя ли в Кьолн колко организирано вдигнаха шум, не казвам, че е без повод, но беше правилна и ефикасна акция против бежанците.

Когато има само една линия, която е двупосочна или две, но другата е примерно в ремонт, вероятноста за такива инциденти се увеличава много. Ако не сработят сигнализацията и системите за сигурност (независимо дали е човешка грешка или механичен дефект), става изключително опасно. Като подновяваха участъци от релсовия път в участъка Своге - Мездра, често пъти бях на тръни, когат влака на някоя стрелка се отклоняваше в 'насрещното' така да се каже.

Няма от какво да се оплаквам, но аз съм австр.гражданин от 16 години, чиито деца са родени далече от моята родина и говорят зле майчиния си език. Като оставим моята лична добра, даже много успешна съдба, да си припомним че в целия немскоезичен ЕU-свят не се признават дипломите на мед.университет от БГ. Тоест идват лекари, които работят в най-добрият случай като мед.сестри, иначе масово са санитари или болногледачи. Просто аз с още 60-70 българи в1992 успяхме да вземем диплома за висше образование в Австрия и успяхме да получим работно място, осигуряващо ни кариера в специалността, която сме изучавали. От 2007 в WirtscaftsUni WUWien, в който преподавам има две жени от цяла БГ, които успяха да завършат с диплома. Едната е дъщеря на някаква министърка. А другата е със стипендия и е сирак. Масовите студенти от БГ след 2007 не завършват с диплома. Стават обикновени работници. Ако това е мечтата да бачкаш за 1000-1200 евро, вкл. страха, че си заменим на всяка секунда, е цел на средната класа, то се превръщам автоматически в господар на тая маса безволеви и необразовани био-отпадъци. Но аз съм уверен, че хората в БГ не са виновни за тъпата ситуация, в която ни вкараха продажни политици, които ти така всеотдайно защитаваш

напълно ти вярвам, че 90% от бг судентите не успяват да завършат. и е видно защо от тук коментиращия "стодент вав берлин". такава умопомрачителна неграмотност виждам за пръв път! а ако и наистина е студент някъде - то това ще е наи-големия куриоз!...

Новите студенти не завършват не защото са мързеливи или глупави. Нямат основни средства. Това им е проблемът. Те трябва да ходят на работа, за да осигурят храна и легло..... Но ако не се весваш на задължителните упражнения и понякога задължителните лекции, не ги допускат до изпит дори да е научил целия скрипт наизуст. Губят поне 6 години докато вземат Zwischenprüfung и ако през това време си се оженил ... . от самосебе си се отказваш да плащаш двойния Studentenbeitrag всеки семестър от 700 евро или 1400 годишна вноска за студентски права. Икономически ги притискат. Не е като преди, както ни осигуряваха стипендия и не плащахме студентски права

В Германия как така непризнатите български лекари са 1 и завеждащи в най-трудната специалност "неврохирургия", и то в най-силните им клиники? Че и в кардиохирургия? А знаеш ли, че мита за великата немска медицина е развенчан? Пълни некадърници, силата им е в техниката и апаратурата, която използват за щяло и нещяло, с което здраво източват здравната си каса. Следоперационно лечение и рехабилитации - също кръгли нули. Източна Германия се обезлюдява, заради липса на лекари. И понеже споменаваш един период в който тук се образоваха медици от цял свят, та не вярвам на теорията ти за тъпите ни доктори, които са непризнати от западната медицина - това си е техен проблем. Затова населението им ще става все по-болно и нелекувано, освен че е безплодно. За сегашното медиц. образование тук не коментирам.

Не съм медик, но нямам намерение да защитавам немската медицина или австрийската. Преди година потулиха случай от гразер лакх, при който лекари и санитари изродиха насила жена в седми месец бременност. Ставаше дума за объркване. Туркиня трябвало да дойде за израждане. Но объркала отделението. Като дошъл гинекологът,който си има частна практика, накаръл персонала да побързат с операцията. Излезнали санитарите в коридора и хванали първата туркиня със забрадка, упоили я и приготвили за операция, без да проверят име и болнична карта. Тя се съпротивлявала, но санитарите я били ... Голяма била изненадата, когато дошла другата туркиня с цялото домочадие да влиза в болница за операция... Има и мн смъртни случаи,вкл.на деца, които медийно се коментират, но остават без прокурорска намеса. Относно мед. или зъболекарско образование в БГ съм сигурен, че то не е по-лошо от това в Германия или Австрия. Просто не го признават и карат лекарите да се явяват на приравнителни и не знам какви си курсове, за да асистират на онези, които имат заветна немска или австрийска диплома. Да поясня и малко известният факт, че мед.дипломи от Германия се признават в Австрия, докато австрийски мед.дипломи не се признават в Германия. Затова във Виена е пълно с частни практики на немци, но австрийци, успели да си признаят знанията в Германия, сигурно се броят на пръсти. За плачевното състояние на медицинската помощ в Германия е виновен EU. Наместо инвестиции в националната медицина, Merkel2011 намали пакета услуги и лекарства, които касата поема. Значи всеки месец вноските скочиха до 350 евро, а пакета намаля съществено за хронични заболявания. Затова практикуващите немски лекари си взеха шапката и се преселиха в Австрия и Швайцария, в които отписванията стигат до пет хиляди евро.

по-добре отколкото слуга на бедна.

Това все по-често ще се случва в Германия и Европа. От както напълниха страната си с нехристияни, гостарбайтери, бежанци и други карай на германската точност и дисциплина...

казаха, че тия системи за автоамтично спиране на подобни трасета с по един коловоз са въведени през 2011 след подобен инцидент близо до Лайпциг /ако не се бъркам/ и като цяло всичко било в изправност. Но казаха още, че автоматичната спирачка може да се деактивира от машиниста, в случай, че той прецени, че опасност няма. Освен това единият влак е бил спрял, когато другият се е врязал в него, което се вижда и на снимките. В крайна сметка черните кутии ще покажат какво е било, но все пак - съмнителна работа...

Не съм очаквал,че немските влакове се карат като коли на една лента: С непрекъснато следене на пътя, повишено внимание при завой, при изкачване с лоша видимост, а в тунел и мъгла с включени сирени.:)

.......Фрау повлече крак.Като машинист на най-голямата икономика в ЕС тя самонадеяно и умишлено претовари влаковата композиция,и ако в скоро време тя не дерайлира,то със сигурност поне двигателя на локомотива ще изпуши

да!!! за един месец ,,акциите,, на ,,доиче банк,, са паднали с ,,четиридесет на сто,,??? германците се оправдават с ,,португалия,,!!!

Предлагам да следваме заветите на великия, роден в г. Кърджали, турски патриот - Талат паша. За да опази малцинствата в Турция от безкрайно, повтарящо се потисничество и насилие той е предложил радикално спасение за тях - да ги прати в Родината им или на едно още по-хубаво място. И го е направил.

Това ония германци ли са? Нещо не мога да ги позная напоследък- едни безволеви и ошашавени

ти мани това, ами колкото и "германци" да интервюират все са от черни по-черни,мръсни и брадати. какво стана с германската чистота? и говорят ефин развален немски...

Понеже живея постоянно в Виена, разполагам с детайлна инфо за промените в жп-системата на Германия volens nolens. Значи цялата работа отново е свързана с неубоздания бежански поток. До 2016 имаше нощни влакове, които по препоръка на McKensey, наети от Мин.на транспорта на германската Федерация, бяха спрени с претенцията, че нямат икономическа основателност, тоест не се продават местата. В същия доклад се препоръча да се премахне паспортния контрол на пасажерите, защото ставало дума за вътр.транспорт. Та германския Bundesbahn уволниха маса транспортни полицаи и преустановиха нощните влакове на тяхна територия, което измени целия времеви порядък на влаковите композиции. Възможно е диспечерите да са се объркали имено поради налудничавия британски доклад, който носи косвена вина за ужасната катастрофа и безпорядък в германските железници

Там където стъпят McKensey и другите оптимизатори само кръв и сълзи. Няма да кажа и колко прибират за безумните си доклади който реално не правят нищо. Имал съм вземане даване с тези паразити

Глупости пишеш от Виената момче. И къде са ти проверявали паспорта като се качваш на влак ми е интересно да разбера?

На влак мн рядко се возя. Погледни картата на Австрия. Дели се на изток и запад. От Виена с кола съм за 25 мин до Preßburg и до три часа до Budapest. А ако ходя на ски в Vorarlberg, пътувам задължително с кола, защото имам две деца. Но влаковете от Италия, минават през Тирол и SalzburgLand. От гарата на Salzburg тръгват влаковете за München,Stuttgart,Ulm,Augsburg и тн. като вагоните се закачат за локомотив на немската Bundesbahn. Сега в Австрия на тая гара, след 2016 , се събират до 150-200 вагона пълни с бежанци. Ето тези вагони ги транспортират само денем от 1.1.2016. Що се отнася до Paßkobtrolle-то, то беше задължително не на границите, а в влаковете. И сега е отменено напълно.

Меркелизацията достигна и немските железници. Жалко за загиналите...

Интересно защо няма коментари от сорта :е нема такава държава ,прос народ слаба държава ,оставка на правителството ,и тн ,и тн.само си представям какво щеше да се пише по форумите ако това се беше случило в България .какви заглавия във вестниците и какви репортажи от мястото на събитието щеше да има по телевизийте

дааа-анализирах коминтара ти: саваршено си прав,ако атентата вав париж се бе случил вав софя и жертвите да бяха(бедаи боже) не 1з0,ами 1з 000 никои нямаше да са занимава сас този казос...3-4 статии по газетите и краи *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Някой

Пиши на български ,бе човек мани я тая шлокавица.

Студенте от Berlin, не се самозабрявай в преценките си. Може да се немчееш или еврпечееш колкото си искаш, но не презирай страната и хората , от които си произлязъл. Естествено че нас ни поканиха в ЕС, за да сме им слуги на богатите нации. Друг е въпросът че богатите евро-нации са американски васали, нямащи право на национални интереси в политически аспект.

системата им за предотвратяване на сблъсък не сработила, ама грешката е човешка? Ако се изхожда от това, че системата я е правил човек, верно си е.

проблемът е, че повечето хора в тая държава говорят без да мислят, те и не могат да мислят де... Заради човешка грешка влаковете са се озовали на една линия, но и системата за автоматрично спиране на влаковете не е сработила.

..Tova e naistina bisoslovno plot na nimarlivos no kogato se rasseiva 4ovek toi ne e vav sastoianie da bade konzetriran (bei der Sache)...Tuk vseki komentira no se praviat analizi .

студенте,кои те е учил на правопис и още по шокиращо е кои те прие за ;студент;

човешка грешка или саботаж? с други думо акт на тероризъм?

Vnikni vav osnovnosta na sabitieto potkripi go sas dokomenti i togas pishi prostashki za iventoalen sabotazh omniko

Ти вникни,селянино. Какво е това "тогаз"?! Няма такава дума в бг език. Къде ходи миналата седмица премиера на Бавария,и какво каза?

познах те по правописа, или по-точно по неправописа. ти си "стодент вав берлин", нали? как е възможна такава неграмотност?!...

kym 4akai tinke... - и ще нещо. ела да коментираш като научиш български! разбра ли?

сигурни ли сме,че не е в Русия това или поне,че не е някой агент на Путин замесен?????? притеснено ми е някак...... хахахахахахахахахахахаххахаха

И накрая ще се окаже чужда човешка намеса. Камерите ще покажат как едни забулени, бърникат по компютрите им.

докато не спрат да се пестят от железопътен път и влаковете да си имат собствена линия, а не да карат в насрещното..

Влаковете се ударили на завой , а на този завой е можело да се развие скорост до 100 км/ч. Къде са те, къде сме ние? Нашите таралястници не могат до 80 да стигнат на прав участък, да не говорим за завои ,че падат до 20 км/ч.

За толкова пари -толкова.

и без завой все са щели да се ударят.Това не е Формула 1 ,а Влак със спирачен път от стотици метри.......ама най-добре и завоя да има вина

Абе, ако бяха на прав участък се предполага, че машинистите щяха да се видят(въпреки лошата видимост) и поне да опитат да спрат. Поне удара нямаше да е толкова силен.