Свлачище затвори Е-79 в Кресненското дефиле (снимки)

Свлачище затвори и двете платна на Главен път Е-79 в Кресненското дефиле. Движението е пренасочено по стар обходен път покрай самото свлачище.

Обратно в новината

Коментари - Свлачище затвори Е-79 в Кресненското дефиле (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Като гледам снимките и си мисля, че много по- умни и компетентни хоа от мен много добре значт, че на този път постоянно падат камъни от високите места. Път Е-79 е много стар път. Да речем, че за 70 години българската държава можеше да разшири пътя, да събори всички земни маси , така, че за 100 години напред пътят да е широк и да не падат камъни. Това изисква превоз на повече земна маса, но никой не иска да я вземе , пресее и продаде като баластра,дървен материал, почва и пясък. Ами бедни сме по подобни причини. Не е евтино да се чисти дефилето, ама да спечелим парички не можем и не искаме. Тогава слушайте русофилии, комунисти и комсомолци и сричайте субтитрите пред плазмите!

"Обмисля се как да бъде разчистено свлачището, което е скъсало предпазните мрежи." Не знам кой умник е искал да задържи свлачище с мрежи. Обмисля се кой ще даде пари за почистването и кой ще прибере парите от почистването. А иначе е лесно за изпълнение,два мощни товарача и самосвали

какви две платна,какви пет лева....платното е едно а лентите са две

У нас хората правещи разлика между пътно платно и лента за движение са малцинство, дори и сред шофьорите и особено сред журналистите. Поне по-голямата част от тях вече се научиха да правят разлика между число и цифра.

Това ако се беше случило в първия или последния ден на празниците нямаше да е без жертви. Предлагам ресорния министър да го плати от заплатата си.

Необходимите мерки който трябва да се вземат от администрацията: 1. Наблюдения на участъците; 2. Предприемане на превантивни действия: - изграждане на джоб стени; - взривяване на опасните скатове; - изграждане на укрепителни системи; - изграждане на отводнителни системи. Какво прави администрацията с парите ни - пълни дупки. Буквално не може да поддържаш път като оставиш водата да се движи неконтролеруемо. Помислете колко пъти сте видяли да се чистят или ремонтират канфките и колко пъти сте видели да се кърпи пътя.

Е, нали имаше мрежичка. Тя не спря ли камъните? Следващия път освен мрежичка, сложете и табелка, може да помогне :)))

това е много проблемен участък, от дете пътувам по този маршрут с баща ми, и да вметна реплика по отношение на втория коментар, по времето на социализма, тези свлачища се случваха по рядко, защото всеки си вършеше работата, а и по това време този участък не съществуваше, а се заобикаляше по вдясно в близост до реката където сега е обхода, така че не социализъма и капитализъма са виновни, неминуемо при обилни количества на квадратен метър дъжд, ще има свлачищни процеси точно тук и на новия участък преди малкия тунел, помня когато взривиха целия скат 1986 година беше цели 4 часа сме чакали с баща ми в камиона бяха ни спрели още горе при Крупник, така че свлачище ще има при дъжд при сняг неизбежно е, единственото решение е тунела през Малешевската планина ако се навият да го направят японците или китайците стига да се намерят 1000 000 000 лева за 13 километра.

Добре де, този път колко пъти ще се срутва и защо тези "срутища" не са били обезопасени още при строежа му. Ден, през ден четем за свалачища по тази отсечка.

Обезопасява се свлачище ,срутище се почиства.

Няма нужда да дават Сървайвър по тв за всеки нормален човек зад волана всеки ден е въпрос на умение и късмет да оцелее у нас. Ако някой смахнат или надрусан не те отнесе, я пътят ще пропадне, я скали ще те затрупат....

е майка на мизерията. Нали социализмът си продължава какви новини да чуваме освен за бисери.

ФЪФ Бг преди да тръгнеш на път ,трябва да се кръстиш поне 200 пъти ...