Стотици блокираха жп гара заради препълнен влак

Около 200 пътници спряха влака София-Перник на жп гара Горна Баня. Блокадата бе заради недоволството на хората, че не могат да се качат във влака.

Обратно в новината

Коментари - Стотици блокираха жп гара заради препълнен влак | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Че кой се вози на влака, бат Бойко нали пусна магистра

Ето ВИНОВНИКАV АНТОН ГИНЕВ - заместник-министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията

ШИБАНИ/както го казва г-н проф Божидар Димитров така ,че НЕ ГО трийте/ БДЖ НЕКАДЪРНИЦИ!

БДЖ беше на дузпата при предното правителство на ГЕРБ. С много мъка беше отлепено от дъното и даже изплатиха нещо на кредиторите, ремонтираха и гари. Този път обаче ГЕРБ са решени "да довършат започнатото". На много от вас не им хрумва, че ако има редовни, сигурни и чисти влакове ще намалее трафикът в София, а Елин Пелин, Перник, Банкя, Костинброд ... ще станат привлекателни квартали за живеене

БATKO

БДЖ умишлено се води към фалит, за да се изкупи на безценица. Например: Защо държавата налива невъзвращаеми милиарди в магистрали, а абсолютно нищо не се инвестира в БДЖ? По магистралите се осъществява частен транспорт, който е конкурент на държавната БДЖ. Това значи, че държавата налива милиарди за конкурента на държавната си компания - т.е. води я към умишлен фалит. Защо държавата принуждава БДЖ да вози с голямо намаление ученици, студенти, пенсионери, полицаи, военни и т.н., а не задължава автобусния транспорт. А после иска БДЖ да се конкурира с автобусите. Защо в софийската железница (метрото) се наливат невъзвращаеми милиарди, а хората в страната кучета ги яли, за тях нищо? Изводът е, че БДЖ се води към умишлен фалит, изкупуване на безценица и след това държавата ще почне да налива пари, когато железницата е частна. 25 години ни прилагат един и същ номер, и още не сме наскачали да им поискаме сметка.

За вашето мнение!

За съжаление ограничените места за пътниците не е само по маршрута София-Перник, а и за много други маршрути Миналото лято по маршрута Макоцево-София нямаше къде да се стъпи, а пътуването е 1,10м. Има много неуредици, които управляващите в БДЖ трябва да обърнат внимание. Също и не правилно подредените часове както от София, така и от дестинацията до която се пътува и обратно за София Избани са часове, които не са подходящи за прибиране към София, особено в летния сезон.

Не пътувам с БДЖ.Но достатъчно ми е да видя вагоните от вън.Новите мотриси изрисувани старите вагони мръсни през прозорците нищо не се вижда.Как да пътуват хората в подобна мизерия.В Европа се възражда този превоз а тук запада.Ние не подържаме това което имаме ако ще и нови вагони да има за месец ще са като старите.Тук се поставят някакви рекорди за бавен и мръсен превоз на пътници

Мотрисите мръсни, надраскани и изрисувани, а хората ни лук яли, ни лук мирисали. Горките. Е как да живееш като на запад като манталитета ти е анадолски.

Браво на хората. Така трябва да правим и с държавата и "държавниците" ни!

bobsyn@

Хайде сега да измислим нов виц! Колко специалисти на БДЖ са нужни, за да се сравни броя на продадените билети от София към Перник с броя хора, които могат да се качат на дадена композиция? Ако наистина се твърди, че за това е компетентен само министърът на транспорта значи твърде много сме закъснели със закриването на тази държавна структура.

Много хора пътуват с карти по тази линия и би било невъзможно да се предвиди в кой влак ще се качат. Все пак това не оправдава малоумието на работещите в системата на БДЖ - много добре знаят, че в час пик пътуват много хора... Подобна е ситуацията и с влаковете към Пловдив, но там все още не се е стигало до протест и надали ще предприемат действия за справяне с проблема

Защо всички проблеми трябва да се РЕШАВАТ чрез стачки и протести??? Толкова ТЪПИ ли са отговорните лица в системата на БДЖ- пътнически превози????

Защо махнаха старите естонски елекрички. Те бяха точно за пътуване на близки разстояния и са много по-надеждни в нашите условия от капризните и скъпи Сименси, които са правени с китайски части. Това бе далавера на Костов и НДСВ. Сега БДЖ има 5-6 "напудрени влакчета" и ликвидира собственото производство на вагони.

не може да пътуват луксозно 15 мин. а и евтино(иуи безпуатно)

,,По настояване на министъра от 16 декември БДЖ Пътнически превози ЕООД ще включи достатъчен брой вагони във влаковете, които се движат по жп линията София - Перник,,...с най-елементарен разчет трябва да се занимава министъра?!?! Та нали от превоза на пътници печелите глупаци.

Хе, хе, 200 души не могат да се сместят в един влак? Та само в един икарус в София се наблъскват повече. Тез печки много се разглезиха, още малко ще поискат и телевизия, уиски и стюардеса в скута. За толква левчета, такава услуга.

loyola

Вероятно просто е трябвало да свалят електоралните единици без билет и е щяло да има място за редовните пътници.

Така е в БДЖ. Двеста с билет или карта, пък 400 желаещи да пътуват.

Не ви трябва влак,пътувайте с автомобил.Ако нямате-сваляте си гащите,като малък Тошко и го получавате награда.

ОСтавка!Московки на съд!

да се качиш в метровлака и следващия е след 10мин. - да блокераме метрото значи!

кои са перничаните!:-)

и време да разцъкват в нета!

Епик фейл на железниците! Не може заради изгоряла мотриса да оставиш без транспорт хора, които се нуждаят от него, за да ходят на работа.

И аз съм бил в Англия и съм пътувал с влак там, цените са мноого скъпи, билета беше около 50-ш0 паунда от лондон до плъмоутх, това са около з50км,почти колкото Пловдив - Варна, но там ги минава за 3,5 часа. Влака се движи с 120км/ч и има много гари по пътя. Вътре е много комфортно, не трака не друса, ползваш си лаптопа даже, а тоалетната е по-чиста от на някои наши ресторанти!

е цената на билета до перник?

djoglev@

Малага-Мадрид са около 640 километра и се пътуват около 2 часа и половина.Скороста е почти 300 километра в час.Ако пътуват 4 човека, билета за едно сепаре е 128 евро, или около 60 лева на човек.Като бонус ползваш всички подземни комуникации на Мадрид-метро и железница, до момента на излизане над земята. Origen : Malaga Destino : Madrid-Puerta De Atocha Tren : AVE 02163 02163 N?mero de Billetes : 4 Clase : Turista Importe : 127,20

Направете им метро...

Първо до лифт "Симеоново", а след това до Перник.

ВУАК СИ ИМАТ И УЕКИ КОУИ!

Руиз

До преди години за мен бе удоволствие да пътувам с железница. Сега е ужас! Но нали сме в 21-ия век, какви влакове има в Гърция, например! В Бугарско - регрес! Некадърни шефове!

Новото ръководство на БДЖ е експерт по фалити.Миналия мандат с малко не им стигна времето,сега бързат да не закъснеят пак.Верно ,че боко не долюбва БДЖ.Тук ще останат само полицаи и пожарникари ,те са негов приоритет.

Я съм си рахат , паЛим гоуфу и по винкеЛстраше сам за осум минути дома .

Ти сигурно спираш некаде да пушиш.

Демокрация, а ! Само риформи за вас ,всеки ден по три пъти риформа. И освен риформа, по един чуждестранен инвеститор и отгоре за капак и Буда от с.Банкя с по един германски надзирател с дебела тояга с надпис риформа по германски. Айде, честита коледа.

ези идиоти от БДЖ вместо да се радват, че все още някой им ползва тъпите услуги, зорлем си прогонват клиентите!!!! А после плачат , че са във фалит и мрънкат за пари от държавата! скапана компания с малоумни директори.

Това не е така по този начин някой глозга кокалче и му е много сладко

Добре де , питам сериозно... Колко е по скъпо с маршрутка или с рейс та ползват влак ?

доста е по - скъпо повярвай

Ами г-жа Фъндъкова и Боко да им копнат едно метро.

И още такива случаи ще има! Очаквайте скоро влаковете и за Варна и Бургас да вървят с по 2 вагона. Все пак Московски се завърна, а той както и Бойко недолюбват железниците.

На 15-ти декември пътувах от СТ.Загора до Ямбол с влак.Потеглихме от Ст. Загора с 30 мин закъснение-никакво обяснение и обезщетение.На връщане отново чакахме влака в Н.Загора за Ст.Загора един час-никакво обяснение и обезщетение.Имаше малки деца,стари и болни хора,а новозагорската гара я няма дори и в Бангладеш-студ,мръсотия...

Ами връи пеша бе!!!!!!!!!!!!!!!

Те ако раздават обяснения и обезщетения при всяко закъснение, няма да им стигнат персонала и парите.

Поуката: Значи можело да се оправят нещата, а? Ама са необходими все по-всеобхватни протести! Да сложим край на мързела на некомпетентните чиновническа и политическа касти!

Снощи в Дрезден бяха само 15000. За какво събуждане става дума?

Най-хубаво е че народа се пробужда!

В смисъл, че започва да ползва влак ли?

Абе що не протестирахте при Орешарски, ами действате в синхрон с финансираните цигански безобразия... :)))))))))))))

Хайде ако обичат перничани да не пътуват към София. Да пътуват и работят в Радомир!

Хайде, да преброим Софиянци! Но не тези в повече! А после насочвай към Радомир!

Най-обичам селянин да се обажда

според закупуваните билети пуснатата в движение композиция е достатъчна никой не е предвиждал места за гратисчии

Абе, философе, има поне още 40% гратисчии, които са си купили месечна карта. Айде като не сте наясно не коментирайте! Некомфортно им било на Перничани - проблемът е, че не може да пускаш влак с 200 места, който да натъпкаш с още 200 правостоящи, които след цял ден на работа да стоят като копърки в консерва прави още 1 час във влака!!!

че от кога от софия до горна баня се пътува един час ?

ujabg

София-Перник и обратно, 80% от хората пътуват с (предплатени)карти!

половината българи не ползват влак ! но го плащаме ! от данъците ни . тия не знаят ли где е горнобанският път ?! не им било комфортно ! купи си кола и си пътувай комфортно! или си плащай цената , а не да се возиш на аванта или дотации !

Направи ми път и магистрала и ще пътувам комфортно, шматко заспала!

пътя и магистралата струват пари , и като се движиш по тях си купуваш горивото сам ! никой не те дотира . ще ми кажеш ли че нормалните хора от торна баня патуват с влак ?

до Перник има магистрала слънце, а след магистралата има и скоростна тангента, дето се установи че гоУф 2 върви много.

БATKO

Това не е вярно. Държавата спонсорира автомобилния транспорт, който е конкурент на БДЖ, но държавата не спонсорира БДЖ. С други думи, държавата спонсорира частния транспорт, в ущърб на държавния.

Тия гадове от ГЕРБ и НДСВ затвориха 25% от гарите в България , няколко пъти се опитваха да унищожат БДЖ и сега явно са решили да оставят българите без жп транспорт!!!Ще се движим по високо платени /не безплатни/ магистралки , правени , недоправени от Премиер Борисов!Светлото герберско бъдеще - дар от една мутра!!!

даже не можеш да напишеш правилно жепеец ! а гарите ги затворихте тия дето пътувате на аванта , с привилегии и с намаление 450 км . за 20 лв . ?!! как да остиска бдж ?

Прав си. Унищожават БДЖ за да го продадат на безценица на западни компании, които ще предлагат по-прилични вагони, но с тройни цени. Живея в Англия и тук да пътуваш 2 часа с влака е по-скъпо отколкото двупосочен самолетен билет за София. Много от англичаните в провинцията дори и до Лондон не са ходили, къде ще намерят пари.

че да го купят на безценица източни компании ! и да си пътуват ромските ци...гани без пари .

насе , не съм бил в англия , но два часа с влак да е по скъпо от двупосочен билет за самолет за софия е мъъъъничко пресилено , нали ?

Ами то и в социалната държава България много хора не пътуват никъде. Не сравнявай стандарта в Англия с този в родината ни. Просто на тези от провинцията не им се налага да пътуват до Лондон. Живота в провинцията е много по-спокоен.

В България полицаите не им стиска!!!

КОЙ е министър на транспорта? А на пътищата? А на магистралите? Тези 200 човека при него трябва да отидат!

Пернишка драма

А Перник град от коя държава е ? Да не мислиш, че това е някакъв локален проблем? Когато се запали влак, това драма на най-близката гара ли е или на всички?

аве Мамка му и Прасе, окрадоха 4 млрд. от КТБ, които после изсипахме от бюджета, едвам спасихме държавата от фалит, а тия стачкуват, че им било ''неконфортно'' !!!

* некомфортно

Оставка на Московски. Проваля се вече във второ правителство. Влаковете от Пловдив до Димитровград трябваше да се звижат и уж ги пробваха ,със 160 км./час. Сега отиват до Първомай отттам с рейсове и общо пътуване от 78 км за над 1час и 43 минути.Само 1 директен влак в денонощието.Преди 35 години -13 влака- бързи ,обикновенни и Истанбул експрес.Китай строи жп линия до Одрин с 230-260 км/ в час .А после?

Омразното правителство, в лицето на Московски, иска да затрие БДЖ-то. Нормално, КАРАТ-С и други големи автобусни превозвачи са спонсори на ГЕРБ.

това ще да е - няма какво друго

Днес "Протест в Горна Баня", утре в Банкя, после и в други градове...

И кой дава парите?