Отличителният червен цвят няма общо с коледните празници, по време на които ни "заливат" реклами на продукта.
Цветът има общо със съвсем различно нещо - данъците.
Когато популярната безалкохолна напитка се "появява на сцената" през 90-те години на 19-и век, тя се сервира на клиентите на магазини в САЩ от големи бурета.
По това време газираните напитки не се облагат с данъци, за разлика от алкохола, който се съхранява в подобни съдове.
За да не ги бъркат данъчните власти, от "Кока-Кола" решават да боядисат буретата с напитката си червени. Цветът се запазва и става емблематичен за бранда - факт, потвърден от компанията, посочва БТА.
Цветът има общо със съвсем различно нещо - данъците.
Когато популярната безалкохолна напитка се "появява на сцената" през 90-те години на 19-и век, тя се сервира на клиентите на магазини в САЩ от големи бурета.
По това време газираните напитки не се облагат с данъци, за разлика от алкохола, който се съхранява в подобни съдове.
За да не ги бъркат данъчните власти, от "Кока-Кола" решават да боядисат буретата с напитката си червени. Цветът се запазва и става емблематичен за бранда - факт, потвърден от компанията, посочва БТА.
ИЗБРАНО