От Miloz Fish & Grill вече обясниха, че за първи път налагат такава такса и са поискали по 20 лева за четирите останали незаети стола, защото клиентите се държали арогантно. Според управителя не били уведомени, че четирима души няма да дойдат. От компанията, получила солената такса, която в крайна сметка не е платена, обаче твърдят обратното.

По този повод от Miloz Fish & Grill излязоха с остра позиция в страницата си във Фейсбук. Публикувам я без редакторска намеса:

Шокирани сме от вендетата срещу заведението ни, която се разрази и честно казано - не разбирам защо. Всеки реномиран ресторант по света има такса за минимална консумация или такса "резервация", която обикновено се плаща предварително. Ние сме най-оборотното заведение в Созопол този сезон - добри цени, страхотна кухня и невероятна гледка! Нормално е да имаме такава такса, но досега не сме я прилагали. В конкретния случай не сме взели пари на клиентите - просто им обяснихме правилата, заради наглото им отношение към персонала.

Ръководството на ресторанта няма да търпи издевателства от страна на клиенти спрямо персонала, не изповядваме и теорията на г-н Рагин, че туристите имат неограничени права и ще съдим наглите, които сеят лъжи по адрес на ресторанта. Благодарим на всички за безплатната реклама, както и за възможността да се говори по същество за проблемите в туризма.

В резултат на масираната медийна атака срещу ресторанта, имаме рекордно посещение на страницата от страна на недоброжелатели, но и на много приятели. За щастие, вторите са повече и най-известната маса по Черноморието вече е резервирана и предплатена до края на сезона. За всички, които искат лично да се уверят в правотата ни, пускаме и специална промоция с тристепенно меню и бутилка шампанско “4 стола за 80 лв.

От ресторанта подчертават още, че всички институции са категорични, че ресторантът е изряден. Наистина – вчера от НАП заявиха, че няма нарушения. Таксата „празен стол“ била отчетена във фискалната памет, а бележката, публикувана от недоволните клиенти, е междинна сметка, не окончателен бон.

От Комисията за защита на потребителите обаче заявиха, че ще наложат глоба на ресторанта, защото се начислява такса за нещо, което реално не присъства в менюто. Санкцията може да е от 1000 до 3000 лева.

Освен това тази сутрин министърт на туризма Николина Ангелкова съобщи пред телевизия Bulgaria ON AIR, че ведомството предвижда задействане на процедура по отнемане на звезди на заведението. Сега ресторантът е с 2 звездни и беше установено, че отговаря на тях.

Ангелкова вече заяви, че такава практика е недопустима.