Едната е за консумирана топла вода, а втората е за 1/12 част от годишната сума, начислявана за услугата дялово разпределение.

При поискване на оригинална фактура битовите клиенти ще получават два отделни документа. По два документа месечно ще получават и бизнес клиентите.

Това уточни  говорителят на столичната "Топлофикация" Елизабет Павлова.

"През юни, когато обикновено хората получават фактурите си за дялово разпределение, на практика им се събират да плащат две сметки - едната сметка е за топла вода, другата сметка е за услугата", обясни по-рано Павлова по БНР.

При промяната на цените се получава така, че при някои от клиентите повишението е значително. Ние решихме за нашите клиенти да плащат всеки месец една дванайста част от сумата за извършването на услугата дялово разпределение. Затова от 1 юли клиентите ни ще получават една фактура отделна за топла вода и една фактура, в която е записано една дванайста част за услугата дялово разпределение, каза още по националното радио Елизабет Павлова.