Best Practices in Video Advertising.
TV Synchronization of Online Advertising

под формата на  #MarketingCafè в заведението  
„+ Това“ на ул. Марин Дринов 30 с професионалисти от бранша.

Събитието е насочено към маркетолози, рекламисти, бранд мениджъри и комуникатори и всички, на които им се налага да работят с видео реклама, да създават или разпространяват онлайн и телевизионни рекламни клипове.

Темите на сутрешното събитие са актуални и приложими от почти всички маркетолози вече, а разговорът на тема синхронизиране на телевизионна с онлайн реклама обикновено предизивка най-силен интерес и отзвук. Защото само до преди месеци това беше практически невъзможно да се случи в България. Вече можете и вие да се възползвате от тази услуга, но за да разберете как – запазаете своето място на събитието ТУК.

Началото е от 09.30 часа и продължава до 11.30, два часа, в които ще се запознаете помежду си с участниците, да изслушате и изгледате презентация двете теми и да зададете директно вашите въпроси в неформална среда. За най-активните от вас Етаргет България са подготвили и подаръци.

Лекторът Христо Николински, управител на Етаргет България, има дългогодишен опит в сферата. Под негово ръководство, Етаргет се налага като една от водещите платформи за онлайн реклама в България. От тази година е и член на борда на IAB. Преди работата си в Етаргет има управленски опит в сферата на недвижимите имоти и автомобилната индустрия.

Посетете страница на събитието, за да разберете представители на кои компании посетиха първото #MarketingCafè и какво споделиха за участието си.