Врабчев заявява, че преди да разсъждаваме кой ще спечели от мажоритарния вот и кой не, нека разгледаме няколко неоспорими факти:

 Досега никоя агенция не успя да се доближи до реални резултати на изборите дори седмици преди вота, а изведнъж всички започнаха да дават прогнозни резултати какво ще се случи при коренно различна избирателна система. Как стана това?

2. Да разгледаме какви са хората, които се опитват да пробутат теорията за това, че положението ще стане по-лошо от сегашното. Не са ли тези, заради които положението е толкова лошо. Каква е причината да им вярвате, след като те винаги и за всичко са ви лъгали или смятате, че точно сега нещо се е променило в тях и много искат да ви защитят?

3. Не ви ли прави впечатление, че всички примери които се дават, са толкова заучени и изопачават реалната обстановка, както винаги се е правило в миналото, за да изместят темата и обикновено се дават примери, които са по-скоро изключение, но хората чувствителни по темата се връзват и на свой ред започват да ги повтарят, вместо да разгледат положителните случаи, които преобладават?

4. Не е ли ясно, че партийният вот е много удобен за онези, които разчитат на масите и на поставените лица, които могат да контролират и докато дърпат юздите, няма да позволят някой нов да влезе, а при положение, че за да влезе в момента трябва да надскочи 4% или трябва да обменя телесни течности със сегашните властимащи, или трябва да е някакво нечувано чудо, което никой не може да омаскари, а това второто май е невъзможно.Та понеже това няма да бъде контролирано от настоящия елит при мажоритарен вот, всички вкупом са се впрегнали да не разрешат последния.

Георги Врабчев- 43 години. Образование – архитект, но не практикува, защото още от трети курс започва да работи в областта на компютърната графика и анимация. От 2001 създава първото си студио за специални ефекти и архитектурна визуализация. Впоследствие започва да снима и режисира по-малки проекти. В момента работи върху няколко свои късометражни филма. Създател е на визуалните ефекти на „Операция шменти капели“, както и на сериала „Шменти капели – легендата“, където е бил оператор на втора камера, работил по ефектите на много реклами и други по-малки филми.