Резултатите от проверките сочат, че е възможно болтовете, придържащи гумите на колата да се саморазвият и разхлабят.

Единият от експертите, който е представител на марката за България, е заявил, че саморазвиване на болтовете е възможно, ако пътят, по който върви колата, има завои и неравности.

Другите двама обясняват още, че това може да се случи, ако с колата се е шофирало агресивно - рязко ускоряване и спиране - т.нар. дрифт на място, съобщи на брифинг в Съдебната палата говорителят на главния прокурор Румяна Арнаудова.

Арнаудова коментира, че според експертите колата на НСО не е дефектна и въпреки високия си клас, е възможно болтовете да се саморазвият. По думите й няма никакви данни, че някой умишлено ги е развил.

Тя допълни, че са проверени записите от гаража на НСО и човешка намеса по колата не е установена.

Говорителят на прокуратурата допълни, че шофьорът на Панов, охранител в НСО, е бил задължен да снима гумата, но не го е направил.

По-рано днес Лозан Панов коментира, че се отказва да ползва колите на Националната служба за охрана, защото са несигурни и ще използва тази на съда.