Те не са успели да грабнат потребителите или са били прегазени в хода на технологичния напредък.

Музеят е идея на шведския клиничен психолог Самюел Уест, пренесена от Швеция и в Холивуд.

Омръзна ми медиите да ни тъпчат с успешни истории, всъщност животът на повечето иновации не завършва по план, казва Уест.

"Тук в музея имаме някои технически провали като Сони Бетамакс или месиджпада на Епъл. Имаме и смешни неща като Жадна Котка Жадно куче, бутилирана вода за домашни любимци", казва Самюел Уесх, куратор.

Лилав и зелен кетчуп, бургерът Архи делукс, който не се понравил на хората въпреки скъпата рекламна кампания, игра на Доналд Тръмп от 1989-та година и още десетки забравени вече опити за пробив допълват любопитната изложба.



"Идеята е страхотна, защото хората гледат да прикрият пораженията си, а така никой няма да забрави", казва Рейчъл Тар, британска туристка.

"За мен е удоволствие, когато видя как хората се потапят в света на експозицията. И как, когато си тръгват, казват, вече гледам на провала по нов начин, не е толкова страшно", споделя Самюел Уест.

И най-големите компании са преживели поражения, допълва посланието си кураторът - грешките са необходима част от иновациите и от пътя напред.