Тя работи при съблюдаване баланса на интересите на страните, безпристрастност, професионализъм, почтеност, публичност и прозрачност.

Това се казва в официалния отговор на комисията до омбудсмана Мая Манолова по повод нейното писмо след решението за драстично поскъпване на водата.

Отговорът е съставен предимно от казионни фрази ,които не значат нищо. Например : "В областта на регулирането на сектор ВиК услуги основна цел на Комисията е постигането на устойчиво развитие и повишаване на качеството на услугите при гарантиране правата на всички потребители".

КОМЕНТАР: Цената на водата - данък, от който няма спасение

В писмото си от КЕВР информират още Мая Манолова, че споделят изказаните от нея притеснения относно жалбите на потребители в различни населени места срещу повишението на цените на ВиК услугите, които до момента са получавали услугата доставяне на вода на по-ниска цена поради факта, че водоснабдяването в тези населени места се извършва по гравитачен способ.

Но отричат, че имат възможност да съобразят цената на водата с вида водоснабдяване в съответния регион.

И продължават с формалните фрази: "КЕВР утвърждава цени на ВиК услуги за 2018 г., които вече са одобрени от Комисията, и това е в съответствие с действащите нормативни изисквания, с целите които България си е поставила, и с поетите ангажименти от държавата към Европейската Комисия за развитие на ВиК сектора".