В социалната мрежа "Фейсбук" Павлова отговори на казаното от министъра на регионалното развитие Спас Попниколов в интервю за bTV по-рано през деня.
Той обявиq че програмата за санирането, управлявана от Лиляна Павлова, отива на прокурор заради съмнения за нарушения.
Попниколов заяви още, че има необосновано високи цени и договори с неосигурено финансиране. Служебният министър коментира и скандала с най-големия строителен обект - тунел "Железница" на магистрала "Струма", който беше спрян заради кражба на папка на участник в търга.
Според Павлова, служебният министър трябва да се извини и защото публично и нееднократно е поставил под съмнение професионализма на една работеща администрация като АПИ, като е обвинил експертите ѝ в „саботаж“ и по този начин за първи път министър на регионалното развитие и благоустройството си е позволил да дава оценки, и то с политически характер на експерти и професионалисти от администрацията.
Като друга причина, заради която Попниколов трябва да се извини, Лиляна Павлова отчита публичния и нееднократен отказ да отговори на основния въпрос: „Защо по време на неговия мандат безпрецедентно допусна търг да бъде провален поради липса на документация?“, прехвърляйки отговорността на администрацията.
"Не се ли чувства неудобно от това? Но явно това е маниер на поведение на министрите от служебния кабинет. Защото публично „обвини“ администрацията за несъстоятелността на неговото ръководство на министерството и АПИ", пита Лиляна Павлова.
Според нея служебният министър трябва да се извини и на всички членове на Камарата на строителите в България, защото публично и нееднократно е заявил, че всички критики на КСБ имат политически нюанс и по този начин си е позволил да омаловажи професионалното мнение най-голямата неправителствена организация на пътния бранш в България.
"И накрая – защото така и не намери сили да признае грешката си и да прояви достойнство като подаде оставка. А може би след всичко това и извинението, и оставката са излишни. Никой няма да приеме извинението, а оставката отдавна е подадена от самия Спас Попниколов…", пише още Павлова.
Той обявиq че програмата за санирането, управлявана от Лиляна Павлова, отива на прокурор заради съмнения за нарушения.
Попниколов заяви още, че има необосновано високи цени и договори с неосигурено финансиране. Служебният министър коментира и скандала с най-големия строителен обект - тунел "Железница" на магистрала "Струма", който беше спрян заради кражба на папка на участник в търга.
Според Павлова, служебният министър трябва да се извини и защото публично и нееднократно е поставил под съмнение професионализма на една работеща администрация като АПИ, като е обвинил експертите ѝ в „саботаж“ и по този начин за първи път министър на регионалното развитие и благоустройството си е позволил да дава оценки, и то с политически характер на експерти и професионалисти от администрацията.
Като друга причина, заради която Попниколов трябва да се извини, Лиляна Павлова отчита публичния и нееднократен отказ да отговори на основния въпрос: „Защо по време на неговия мандат безпрецедентно допусна търг да бъде провален поради липса на документация?“, прехвърляйки отговорността на администрацията.
"Не се ли чувства неудобно от това? Но явно това е маниер на поведение на министрите от служебния кабинет. Защото публично „обвини“ администрацията за несъстоятелността на неговото ръководство на министерството и АПИ", пита Лиляна Павлова.
Според нея служебният министър трябва да се извини и на всички членове на Камарата на строителите в България, защото публично и нееднократно е заявил, че всички критики на КСБ имат политически нюанс и по този начин си е позволил да омаловажи професионалното мнение най-голямата неправителствена организация на пътния бранш в България.
"И накрая – защото така и не намери сили да признае грешката си и да прояви достойнство като подаде оставка. А може би след всичко това и извинението, и оставката са излишни. Никой няма да приеме извинението, а оставката отдавна е подадена от самия Спас Попниколов…", пише още Павлова.