Клипът за Председателството като италианска реклама (видео)

stat
13:35  |  9 февруари 2018 | Общество / Редактор Десислава Димитрова /  
Открийте разликите Открийте разликите
Сн.: Господари на ефира

Предаването "Господари на ефира" разкри множество прилики между рекламния клип на България за Европредседателството, и италианска туристическа реклама.
Българското видео "Няма как да не се влюбиш в нея от пръв поглед" беше създадено през 2017 година, за да ни представи пред Европа. Поръчката - за 243 000 лева без ДДС, беше спечелена от "Ди индъстри" ООД на режисьора Димитър Гочев. Автор и сценарист Мирон Крумов.

"Като се разровихме, открихме туристическа реклама на Италия от 2016 година, която много прилича на нашия клип", заявиха от шоуто, което се излъчва по Нова телевизия.

Екипът е установил, че и в двете видеа се разказва за момче и момиче, които се срещат във влак, влюбват се и обикалят - само, че едните в Италия, а другите в България.

"Вижте сами и открийте разликите и приликите", призоваха от "Господари на ефира" и пуснаха сравнителен материал.






Последно в Общество


Насилената Галина, която писа на Борисов: Измива си ръцете!

Не се надявам на Бойко Борисов, въпреки че му хвърлям ръкавица - измива си ръцете с натиска от подпиращите го на трона псевдопатриоти и синодалните "духовници".